-
Skuteczność reklamy online
Od 2 lipca do 12 sierpnia 2004 trwała internetowa kampania reklamowa nowego napoju owocowego Pomelo. Kampania wywołała znaczne zainteresowanie produktem, jednak konsumenci na próżno poszukiwali napoju w sklepach, ponieważ ... marka Pomelo została wymyślona. Kampania reklamowa, serwis internetowy produktu i sama marka zostały wykreowane na potrzeby ...
-
Internet w 2003 r.
Z większości prognoz wynika, że w 2003 r. wzrosną wydatki na reklamę i marketing w internecie, a szczególnie na ich interaktywne formy. Pamela Parker z serwisu ClickZ Today przedstawiła listę dających nadzieję na wzrost w rozpoczętym właśnie roku dziedzin marketingu internetowego. Linki Zmienia się podejście wielu ludzi związanych z marketingiem ...
-
Kabel z własnym zasilaniem
Firma Melco, właściciel marki Buffalo, wprowadziła na rynek przydatne urządzenie. Jest to kabel USB 2.0 dla zewnętrznych nośników danych, który posiada własny akumulator. W trakcie normalnej pracy akumulator jest ładowany, a w przypadku braku zasilania urządzenie podtrzymuje napięcie. Kabel ten może być przydatny przy pracy z kilkoma urządzeniami ...
Tematy: kabel usb -
Tempo życia Polaków coraz większe
Wielkimi krokami zbliżają się święta, a wraz z nimi świąteczna gorączka i pośpiech. W sklepach już słychać kolędy i gwiazdkowe melodie, a Ty jeszcze nie miałeś czasu nawet pomyśleć o prezentach? Nie jesteś sam. Z tym problemem boryka się coraz więcej osób. Według badań marki Bosch przeprowadzonych w ramach kampanii „Perfekcja w Twoim rytmie”, ...
-
Inwestowanie na giełdzie: analiza spółki Wawel S.A.
Wawel S.A. to krakowska fabryka słodyczy produkująca m.in. czekolady, bombonierki, wafle, batony i karmelki. Firma szczyci się tradycjami sięgającymi końca XIX wieku, a od 1998 r. akcje spółki notowane są na polskiej GPW. W 2006 r. całą produkcję przeniesiono do nowego zakładu produkcyjnego w podkrakowskich Dobczycach. O jakości produktów spółki ...