-
Służby ratunkowe a technologie komunikacyjne
Firma Motorola Solutions Inc. opublikowała streszczenie badań przeprowadzonych na jej zlecenie przez firmę analityczną IDC w krajach z regionu EMEA, w tym w Polsce. Z badań wynika, że pomimo kurczących się budżetów organizacje bezpieczeństwa publicznego w regionie EMEA są coraz bardziej zainteresowane wprowadzeniem szerokopasmowych sieci ...
-
Rynek reklamy i mediów w I poł. 2014 r.
W I półroczu bieżącego roku polski rynek reklamy i mediów mógł cieszyć się wzrostem sięgającym niemal 2 procent, co w ujęciu wartościowym oznacza zwyżkę sięgającą ponad 66 milionów złotych. Motorem napędowym tej sytuacji były bez wątpienia firmy farmaceutyczne, których budżety reklamowe wzrosły o ponad 12 procent - podaje raport sporządzony przez ...
-
Mandat za wideorejestrator i CB Radio? To możliwe!
Wreszcie doczekaliśmy się aury, która zachęca do weekendowych (i nie tylko) wypadów. Coraz częściej destynacją dla podróży z rodziną lub przyjaciółmi staje się zagranica. Jeśli udajemy się tam samochodem, powinniśmy pamiętać, że posiadanie nawigacji samochodowej, wideorejestratora czy CB Radia może przysporzyć nam kłopotów, a nawet… przyczynić się ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w Internecie. W I połowie bieżącego roku wydatki przeznaczone na ten cel wzrosły o niemal 1/5 (19,9%), dzięki czemu rynek komunikacji cyfrowej osiągnął wartość 1,7 mld zł. Najbardziej prężnymi reklamodawcami są branża motoryzacyjna oraz handel, które odpowiadają za odpowiednio 13% i 12% tortu reklamowego. ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w Internecie. W minionym roku wydatki przeznaczone na ten cel osiągnęły rekordową wartość 4,5 mld zł., co w ujęciu rocznym oznacza dynamikę rzędu 13%. Najbardziej prężnymi reklamodawcami pozostają handel, komunikacja, motoryzacja, finanse i żywność, które odpowiadają za połowę tortu reklamowego. To główne ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
Rosną budżety przeznaczone na reklamę w internecie. W pierwszej połowie bieżącego roku wydatki przeznaczone na ten cel osiągnęły wartość 2,4 mld zł, co w ujęciu rocznym oznacza dynamikę rzędu 12,9% oraz wzrost o 275 mln zł. Najbardziej prężnymi reklamodawcami, podobnie jak w analogicznym okresie poprzedniego roku, są handel, telekomunikacja, ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
Jak radzi sobie reklama? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza ostatnia odsłona raportu opracowanego przez analityków Publicis Groupe. Okazuje się, że w minionym roku dynamika wydatków reklamowych osiągnęła 3,2%, w efekcie czego u schyłku grudnia wartość rynku wyniosła 9,8 mld zł. Budżety na reklamę powiększyły m.in. motoryzacja, sektor czas wolny ...
-
DNB Bank Polska: jak na pandemii ucierpiała motoryzacja?
Pandemia dała się mocno we znaki wielu branżom. Wśród jej "ofiar" wymieniany jest również sektor automotive. Wyraźnie pokazują to statystyki - w pierwszych pięciu miesiącach bieżącego roku sprzedaż samochodów na Starym Kontynencie spadła o blisko połowę (43 proc.). W Polsce ucierpieli w szczególności producenci części, którzy generują 5 proc. ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
W czasach pandemii wydatki na reklamę wyraźnie osłabły. Ten rok przynosi już jednak wyraźne ożywienie - prognozy Zenith zakładają, że w tym roku budżety na działania reklamowe powiększą się o ponad 11% i będą o 40 mld USD wyższe aniżeli w 2019 r. Motorem tego wzrostu ma być popyt na reklamę e-commerce bazującą na performance marketingu oraz ...
-
Motocykl na firmę. Co można odliczyć i ile realnie kosztuje miesięcznie?
Motocykl - podobnie, jak samochód - można rozliczać w kosztach firmy, jeśli stanowi on narzędzie pracy przedsiębiorcy. Pozwala to znacząco zmniejszyć odczuwalny w portfelu ciężar wydatków ujętych na fakturach za leasing, serwisowanie czy paliwo - wynika z analizy Carsmile. W przypadku niskobudżetowego skutera, odczuwalny koszt nie przekracza 200 ...
-
Ceny samochodów w górę. Nie stać nas nawet na najtańsze modele?
Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem znacznych wzrostów cen samochodów. Nie ochłodziło to nastrojów wśród kupujących – najnowsze doniesienia wskazują, że w lutym tego roku liczba zarejestrowanych pojazdów była o blisko 15% wyższa aniżeli rok wcześniej. Warto jednak zaznaczyć, że nowe samochody wędrowały głównie w ręce firm, a prywatne osoby ...
-
Jakie kampery sprzedają się w Polsce? Ile kosztują?
Pandemia i obostrzenia w podróżach, które stały się jej pokłosiem, przyczyniła się do istotnego wzrostu popularności "domów na kółkach", czyli kamperów. Serwis OTOMOTO przyjrzał się temu rynkowi, wskazując m.in. na najbardziej popularne modele samochodów campingowych i ich ceny. Niestety wieści, które niesie za sobą ta analiza, nie zachwycą tych, ...
-
Używane samochody elektryczne: jest popyt, gorzej z podażą
Samochody elektryczne cieszą się wśród Polaków coraz większą popularnością. Nie wszyscy mogą jednak wygospodarować z budżetu domowego kwotę umożliwiającą zakup nowego pojazdu. W tej grupie widoczna jest duża skłonność do kupna elektryka z drugiej ręki. Za tym zapotrzebowaniem nie podąża jednak podaż - samochody elektryczne to niespełna 1% ofert ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
Miniony rok reklama w internecie może zaliczyć do udanych Potwierdzeniem tego są doniesienia najnowszego opracowania IAB AdEx badającego wysokość wydatków reklamowych. Wynika z nich, że w minionym roku rynek reklamowy online zdołał utrzymać dwucyfrowe tempo rozwojowe, za sprawą czego wartość całego segmentu wyniosła rekordowe 7,8 mld zł. ...
1 2