-
Polska motoryzacja a bezpieczeństwo na drodze
... Polsce spadła o 654, kolizji - o 5 314, ofiar śmiertelnych o 176 i aż o 1 356 rannych. Niestety, bieżący rok rozpoczął się wyjątkowo tragicznie. Według ostatnich podsumowań w 4 400 wypadkach zginęło już 471 osób, a 5 508 zostało rannych. Źródła danych: Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, Raport branży motoryzacyjnej 2010; Motoryzacja w Polsce ...
-
DNB Bank Polska: jak na pandemii ucierpiała motoryzacja?
... nowymi modelami – wyjaśnia Jacek Grzybowski. Widać światełko w tunelu Motoryzacja to rynek niejednorodny i niektóre segmenty radzą sobie nawet w czasie pandemii. Według Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, rejestracja hybrydowych samochodów nowych i używanych w Polsce wyniosła w pierwszych pięciu miesiącach 2020 roku 2 662 sztuk ...
-
Inwestycje światowej motoryzacji w Polsce
... omijały naszego kraju? - zastanawiali się uczestnicy debaty w ramach programu Przyjazna Motoryzacja, która odbyła się 23 lutego 2011 r. na terenie Sejmu RP. ... rynków ościennych czy europejskich w ogóle na bilans inwestycji w Polsce. Tymczasem ponad 98 proc. samochodów wyprodukowanych w Polsce w roku 2010 trafiło na eksport. Niezależnie od ...
-
Rynek reklamy w Polsce wart 10 mld zł. Będą spadki?
... W pozostałych pięciu odnotowano spadki. Za pokaźne wolumenowe wzrosty w sektorze motoryzacja i pozostałe odpowiadały w znacznej mierze działania reklamowe prowadzone przez PKN ... na reklamie więcej niż w 2018 r. Ciągle największe medium w Polsce – telewizja - zanotowała spadek o 0,6%. Dużym problemem telewizji w 2019 r. był spadek czasu oglądania. W ...
-
Motoryzacja: silnik polskiej gospodarki
... SSE to dzieło firm z branży motoryzacyjnej. W 2013 roku wartość produkcji sprzedanej producentów motoryzacyjnych w Polsce sięgnęła 109,6 mld zł i w relacji rocznej wzrosła o 6,2 procent. Do ... Nie tylko produkcja Branża motoryzacyjna to nie tylko produkcja. Motoryzacja zapewnia również funkcjonowanie około 85 tys. firm handlowych i usługowych, z czego ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I poł. 2019 r.
... jest prawie identyczny jak w porównywalnym okresie ubiegłego roku. Na miejscu zdecydowanego lidera plasuje się handel. Kolejne miejsca zajmują kolejno: telekomunikacja, motoryzacja, finanse i żywność. Największe wzrosty zanotowały następujące branże: chemia gospodarcza (ponad 40% wzrostu) oraz odzież i dodatki (ponad 30%). Wysokie indeksy (około ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2013
... rynek polski jest stosunkowo dojrzały i rośnie w stałym, umiarkowanym tempie. Największym motorem wzrostu w Polsce jest obecnie reklama graficzna, która zwiększyła swą wartość o ponad jedną ... kilku rotacji, między innymi na pozycji lidera. W roku 2013 została nim motoryzacja, która pozyskała 16% tortu reklamowego online. Gałąź ta zawdzięcza awans dość ...
-
E-commerce w Polsce 2013
... info, we współpracy z platformą Shoper, trzecia edycja infografiki „E-commerce w Polsce”. Tak, jak w latach poprzednich, analizie poddane zostały rankingi branż i sklepów, prezentujących ... branżowej prognozy na kolejne 12 miesięcy. Książki, Dom i Ogród oraz Motoryzacja to kategorie, które w rankingu ukształtowanym przez liczbę dostępnych ofert ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w 2018 r.
... oznacza dynamikę rzędu 13%. Najbardziej prężnymi reklamodawcami pozostają handel, komunikacja, motoryzacja, finanse i żywność, które odpowiadają za połowę tortu reklamowego. ... podstawowych sektorów, które pozyskują połowę wartości rynku (handel, komunikacja, motoryzacja, finanse i żywność), doszło jedynie do drobnych przetasowań na poszczególnych ...
-
Japonia a inwestowanie w Polsce
... zmieniła się lub spadła, w tym samym okresie liczba takich podmiotów w Polsce wzrosła o 48%. Dodatkowo od 2010 roku zaobserwowano w Polsce kilka znaczących przejęć firm przez japoński kapitał, także poza tradycyjnymi branżami produkcyjnymi, jak motoryzacja i elektronika, w których do tej pory specjalizowali się inwestorzy z Japonii. - Po ...
-
Przemysł motoryzacyjny - druga branża w Polsce
... publicznej. Potrzeba w Polsce systemowych zachęt do inwestowania – zarówno w skali krajowych regulacji, jak i na poziomie lokalnym, na przykład poprzez złagodzenie kryteriów inwestowania w ramach specjalnych stref ekonomicznych, których firmy motoryzacyjne są najczęstszym gościem. Wbrew stereotypowym wyobrażeniom, motoryzacja to w polskich ...
-
Samochody ekologiczne mają przyszłość w Polsce?
... dwa SUV-y, a wulkan na Islandii wyrzucił z siebie więcej zanieczyszczeń niż cała motoryzacja w historii. Czy po erupcjach ktoś krzyczał, że za rok wszyscy umrzemy, ... to kropla w morzu potrzeb. Kwestia infrastruktury, czyli czegoś czego praktycznie brak w Polsce, nie stanowi tutaj jedynego wytłumaczenia wciąż za niskiej aktywności marketingowej. ...
-
Rynek reklamy online w Polsce w I kw. 2019 r.
... nastąpi, i podobnie jak to miało miejsce na największych rynkach europejskich, również w Polsce wydatki na reklamę internetową przewyższą te na reklamę telewizyjną. Objęcie ... 5 podstawowych sektorów, które pozyskują ponad połowę wartości rynku (handel, telekomunikacja, motoryzacja, finanse i żywność), doszło jedynie do drobnych przetasowań na ...
-
Bankructwa firm w Polsce I-IX 2009
... z tym zapotrzebowanie na części i całe maszyny przemysłowe nie wzrośnie w ciągu najbliższych miesięcy. 2. Motoryzacja – programy pomocowe są skierowane głównie na rzecz producentów gotowych samochodów, ... kooperantów – na czym cierpią mniejsi dostawcy, nie tylko zresztą w Polsce ale także m.in. w Niemczech. Dlatego będą oni nadal przechodzić gwałtowną ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2015
... Polsce ma się całkiem dobrze - z najnowszego badania IAB AdEx zrealizowanego przez PwC ... 16% tortu reklamowego online. Biorąc pod uwagę strukturę branżową, nie uległa ona znacznej zmianie. Najwięcej wydały: motoryzacja (20% udziału), finanse (10%) oraz handel (9%). Największą dynamikę wzrostu odnotowały natomiast komputery i audio-wideo (46%), napoje ...
-
Produkcja przemysłowa w Polsce spadła o 3,7%
... od oczekiwanych (wzrost o 0,3 proc.), a mimo to nie przekreślają kolejnej podwyżki stóp procentowych w Polsce. Spadek produkcji zanotowano w 20 na 29 działów gospodarki, przede wszystkim w sektorach nastawionych na eksport (motoryzacja, meble). Wpływ spowolnienia gospodarczego w Europie na kondycję eksporterów, a tym samym na koniunkturę w całej ...
-
Reklama internetowa w Polsce XII 2009
... finansową. Oto wnioski płynące z grudniowego raportu o rynku reklamy internetowej w Polsce, przygotowanego przez firmę badawczą Gemius SA. gemiusAdMonitor to nowy projekt ... , mebli i artykułów dekoracyjnych (CTR=0,45 proc.). Znacznie ustępują im telekomunikacja i motoryzacja (średni CTR wynosi tu po 0,24 proc.). W reklamie mailingowej, podobnie jak w ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... - podaje raport "MPG Media Market Scan 1Q 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Według estymacji MPG, całkowita wartość rynku reklamy w I kwartale 2011 ... %) przełożyło się na wzrost średnich wydatków na podmiot aż o 41%. Motoryzacja pozostaje sektorem o największym udziale reklamodawców wykorzystujących jedno medium w komunikacji. ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... 5,4% - podaje raport "MPG Media Market Scan 1H 2011. Analiza rynku reklamy w Polsce". I. Rynek ogółem Jak czytamy w raporcie, najszybciej rozwijały się wydatki w Internecie – w ... przy jednoczesnym nieznacznym zmniejszeniu ilości aktywnych podmiotów. Motoryzacja pozostaje sektorem o największym udziale reklamodawców wykorzystujących jedno medium ...
-
8 najciekawszych kradzieży samochodów w Polsce
... . Kreatywność złodziei nie zna granic. Przed wami 8 najciekawszych kradzieży samochodów w Polsce. – Rynek zbytu dla kradzionych samochodów i pochodzących z nich części wciąż ma się ... samochodów i części do ich renowacji, na łączną kwotę ok. 627 tys. zł. 6. Brytyjska motoryzacja – to jest to! Luksusowe życie często kusi złodziei samochodów. W styczniu ...
Tematy: kradzież samochodu, samochody -
Rynek reklamy online w Polsce po III kw. 2018
... Polsce ma się całkiem dobrze - po trzech pierwszych kwartałach minionego roku wydatki na ... doszło do zmian w rankingu top 5 podstawowych sektorów, które pozyskują połowę wartości rynku (handel, komunikacja, motoryzacja, finanse i żywność). Największe wzrosty zanotowały następujące branże: higiena i pielęgnacja (+40%), usługi dla biznesu (+37%) oraz ...
-
Motoryzacja niezmiennie za kółkiem polskiego eksportu
... dzięki temu segmentowi, jak podkreśla Wojciech Żuk z Banku Zachodniego WBK, motoryzacja znajduje się na czele stawki najprężniejszych polskich eksporterów. – W 2007 udział eksportu ... będzie zwiększanie innowacyjności przemysłu motoryzacyjnego w Polsce. Z MotoBarometru 2017 wynika, że co trzeci przedstawiciel fabryki w Polsce uważa, że to właśnie ...
-
BIG InfoMonitor: motoryzacja długi miała już przed pandemią, będzie jeszcze gorzej
... w tym sprzedaż i naprawę samochodów oraz produkcję metali i tworzyw sztucznych Motoryzacja w sytuacji, która nie napawa optymizmem Jak czytamy w komunikacie, z danych ... pandemii, to 60 proc. W marcu średnia cena nowego samochodu osobowego sprzedanego w Polsce wyniosła 124,7 tys. zł. W skali roku nowe samochody zdrożały średnio o 11,3 proc., a w ...
-
Rynek reklamy w Polsce 2011 r.
... w porównaniu z rokiem poprzednim, podwoiła swoje wydatki w radio. Prasa Największa część wydatków w gazetach w 2011 roku pochodziła od reklamodawców z sektorów Handel, Finanse i Motoryzacja. W stosunku do 2010 roku zmniejszył się udział sektora handlowego na rzecz firm i instytucji finansowych. W 2011 najwięcej na reklamę w magazynach wydały ...
-
Rynek reklamy w Polsce: tylko 1/8 reklamodawców podwyższyło wydatki
... mln zł, przy dynamice -48,1%), żywność (-87 mln zł, dynamika -24,2%) oraz motoryzacja (-50,2 mln zł, dynamika -38,6%). W branży finansowej wydatki reklamowe bardzo ... W drugim kwartale 2020 r. wartość produktu krajowego brutto w Polsce spadła o 8,2%. Od czerwca wskaźniki ekonomiczne w Polsce stopniowo wracają do poziomów z poprzedniego roku, jednak ...
-
Polska motoryzacja: blaski i cienie
... Polsce w najbliższym czasie. Na większą dynamikę sprzedaży pojazdów z pewnością wpłynie w tym roku okienko derogacyjne, które umożliwia firmom odliczenie całego VAT-u od zakupionej floty. - Mało kto o tym mówi, ale przy odrobinie wysiłków, zarówno ze strony sektora prywatnego jak i rządowego, nasza motoryzacja ...
-
Rynek reklamy online w Polsce III kw. 2012
... , osiągając po trzech kwartałach 2012 już 18,9% całego tortu reklamowego w Polsce (za Starlink). Według AdEx reklama online w sumie w tym roku zarobiła już ... branżowego nastąpiły drobne przetasowania, jednak grono ścisłych liderów pozostaje to samo. Finanse, motoryzacja i handel wygenerowały 42% wydatków na reklamę online. Artykuły FMCG, zgrupowane ...
-
Reklama internetowa w Polsce II kw. 2012
... To znaczące zmiany względem I kwartału bieżącego roku. W okresie od stycznia do marca najaktywniej reklamowali się przedstawiciele następujących branż: telekomunikacja (30,7%), motoryzacja (17,9%) oraz sprzęty domowe, meble i dekoracje (12,4%). Największym zainteresowaniem internautów w II kwartale 2012 cieszyły się kreacje firm działających ...
-
Motoryzacja: części samochodowe walczą o utrzymanie marż
... , jak motoryzacja. To właśnie w tym sektorze ogniskują się najważniejsze megatrendy współczesnej gospodarki, takie jak: transformacja energetyczna, transformacja cyfrowa, strukturalne zmiany łańcuchów dostaw i przemiany rynku pracy. Wszystkie te trendy stwarzają zarówno ryzyka, jak i szanse dla przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Polsce. W Europie ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... cyfrowa. Przypadające na drugi kwartał roku mistrzostwa piłkarskie Euro w Polsce, które zaowocowały zmniejszeniem aktywności medialnej wielu reklamodawców, spadki PKB, czy ... finanse. W roku 2012 pozyskały one 14% tortu reklamowego online. Podobny udział ma motoryzacja, która z czwartego miejsca znalazła się na drugim, dzięki najwyższej dynamice ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2010
... porównaniu do pierwszego kwartału br. największy wzrost uzyskał display (25%). „Nie tylko w Polsce reklama internetowa utrzymuje wiodącą pozycję pod względem dynamiki wzrostów – w ... reklamę online w podziale na sektory Z badania wynika również, że finanse, motoryzacja oraz telekomunikacja to sektory generujące 40% wydatków reklamowych w Internecie. ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I-II kw. 2011
... już czasu jest tym medium, które napędza wzrost całej branży mediowej w Polsce. W pierwszej połowie 2011 internet odpowiadał za 62,5% wzrostu całego rynku reklamowego ... . W kwotach bezwzględnych natomiast nadal prym wiodą trzy sektory: finanse, motoryzacja i telekomunikacja.” – powiedział Piotr Kowalczyk, Prezes Zarządu IAB Polska Udziały i wzrosty ...
-
Rynek reklamy online w Polsce I poł. 2016
... Assistant Manager, PwC. Struktura wydatków na reklamę online w poszczególnych branżach nie uległa znaczącej zmianie w stosunku do poprzedniego roku. Najwięcej wydały: motoryzacja (13% udziału), handel (12%) oraz finanse (10%). Największą dynamikę wzrostu odnotowały wydatki na reklamę produktów chemii gospodarczej oraz produktów farmaceutycznych ...
-
Reklama internetowa w Polsce III kw. 2012
... W III kwartale 2012 roku największy udział, w całkowitej liczbie emisji badanych kampanii, odnotowano w branżach: telekomunikacja (24,4%), finanse, ubezpieczenia, maklerstwo (17,4%) oraz motoryzacja (11,1%). Co warte uwagi, w okresie od lipca do września bieżącego roku średnia liczba emisji na kampanię w telekomunikacji wyniosła niespełna 34 ...
-
Niezależny rynek motoryzacyjny w Polsce
... 82 mln euro, dzięki której powstają dalsze miejsca pracy dla 350 osób. Motoryzacja, rozumiana jako produkcja części do samochodów, należy do jednej z najbardziej ... każdego dnia do prawie 18 tys. warsztatów niezależnych i 5 tys. sklepów w Polsce trafia 640 tys. sztuk części. Całkowita sprzedaż części zamiennych niezależnych hurtowni, wyrażona w ...