-
Polski m-commerce liderem wzrostów w Europie
... 2014 w handlu mobilnym ma należeć do Polski. To właśnie nasz kraj ma rozwijać się najszybciej w Europie, osiągając wzrost na poziomie 113 proc., dzięki czemu rynek m-commerce ... . – dodaje Piotr Krawiec z mGenerator.pl. Płatności mobilne piętą achillesową polskiego m-commerce Właściciele smartfonów i tabletów wciąż nie mogą skorzystać z wygodnej formy ...
-
M-commerce w Polsce: trendy 2014
... m-commerce przekroczyła pół miliarda złotych, a w obecnym powinna zbliżyć się do miliarda – mówi Piotr Krawiec, dyrektor generalny platformy mGenerator.pl. Będzie inteligentniej Na popularyzacji mobile w 2014 ... kodach QR i znacznikach NFC, a także dedykowanych dla m-commerce aplikacjach sprzedażowych wykorzystujących m.in. grywalizację. Pozwolą one ...
-
M-commerce: gdzie najłatwiej robić zakupy mobilne?
... , jak również aplikacji zakupowych. W przypadku polskich sklepów tak szeroki wachlarz możliwości udostępniany jest klientom przez zaledwie 8% sprzedawców. Według raportu „M-commerce w praktyce 2014” główną przeszkodą we wdrażaniu rozwiązań mobilnych przez polskich sprzedawców są wysokie koszty i czasochłonność tego rodzaju przedsięwzięcia. Mimo to ...
-
5 rad jak sprzedawać w m-commerce
... zatem dziwnego, że intensywnie rosną również dochody generowane przez m-commerce - w ostatnich 12 miesiącach zanotowały one ponad stuprocentowy wzrost. Takie statystyki ... mGenerator.pl. Co więcej, badania pokazują, że klienci pokochali aplikacje i tylko w 2014 roku ich wykorzystywanie wzrosło o 76 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. 2. Pod jakie ...
-
Marketing mobilny w Polsce 2014
... istotna przeszkoda! Badani widzą natomiast szansę na rozwój mobile marketingu w coraz niższych cenach urządzeń, rozwoju m-commerce i nowych technologiach emisji reklam. Marketing mobilny, mimo wyraźnych zmian rynkowych, znajduje się jeszcze na dos ... , który przeprowadzono na wybranej próbie 266 osób w okresie od 3 kwietnia do 9 maja 2014 ...
-
M-commerce: więcej kanałów sprzedaży powiększa sprzedaż?
... cofnijmy się jeszcze o krok, gdyż samo posiadanie strony mobilnej przez sklepy nie jest w Polsce jeszcze tak oczywiste. Według raportu mGenerator z 2014 roku, mamy w tym względzie cały czas penetrację nie przekraczającą 5%. Tymczasem, w badaniu, jakie Mobile Instutite właśnie prowadzi wraz z Izbą Gospodarki Elektronicznej ...
-
M-commerce vs e-commerce: 1:0
... zwiększanie się poziomu zaangażowania konsumentów – od prawie 1,5 miliarda złotych wydanych w 2013 roku, do prawie 3,5 miliarda w roku 2016 (według przewidywań). W samym 2014 r. zmiana wyniosła +35%. Największe zalety – wygoda i szybkość Smartfony i tablety są relatywnie nowymi udogodnieniami w e-handlu, ale wielu konsumentów już przekonało się ...
-
E-commerce: płatności mobilne zwiększają sprzedaż
... wpływ na zwiększenie wyników sprzedaży. Tak przynajmniej uważają właściciele i menedżerowie największych polskich sklepów internetowych przepytani na potrzeby najnowszej edycji badania „M-commerce w praktyce 2014”. Problem w tym, że rozwój płatności mobilnych ciągle pozostawia wiele do życzenia. Co stoi na przeszkodzie uch implementacji przez banki ...
-
Ruszyła trzecia edycja badania Komunikacja SMS w Polsce
... .pl rozpoczęła kolejną edycję ogólnopolskiego badania "Komunikacja SMS w Polsce 2014". Ma ono na celu poznanie opinii Polaków na temat komunikacji mobilnej. W tym roku największa zmianą jest wprowadzenie bloku z pytaniami odnośnie dynamicznie rosnących rynków - m-commerce i e-commerce. Z pewnością poszerzy to zakres wiedzy pozyskanej w badaniu ...
-
Płatności mobilne osiągną 1 trylion dolarów
... Ponadto wpłacający coraz częściej dokonują płatności mobilnych. W ostatnim kwartale 2014 roku 25,8% globalnych transakcji internetowych zostało przeprowadzonych właśnie na ... . U progu ery m-commerce Patrząc na raporty dotyczące „mobilności” społeczeństwa, trudno oprzeć się wrażeniu, iż stoimy u progu ery m-commerce. Coraz więcej zakupów będziemy ...
-
Zakupy świąteczne: porównujemy online, kupujemy w galerii
... To tylko niektóre z wniosków płynących z badania firmy doradczej Deloitte „Zakupy świąteczne 2014”. Gdzie szukamy idei na świąteczne prezenty? Oczywiście w internecie, który ... których różnice pomiędzy tymi dwiema odpowiedziami sięgają ponad 25 proc., a to oznacza, że m-commerce w tych państwach ma jeszcze ogromny potencjał rozwoju. Badanie pokazało, ...
-
Nie ma e-commerce bez nowoczesnych płatności online
... rekordy sprzedaży. Z raportu firmy PMR - „Handel internetowy w Polsce 2014” wynika,iż w 2014 roku przychody branży handlu w sieci przekroczyły 27 mld PLN. ... zatwierdza się transakcje w bankomatach lub terminalach kartowych. M-commerce oraz płatności mobilne Rynek m-commerce, czyli obszar handlu elektronicznego w którym najistotniejszą rolę ...
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... sklep internetowy, co wskazuje na znaczny wzrost (na poziomie 9%) zainteresowania względem 2014 roku. Jednocześnie Zalando.pl było najczęściej odwiedzanym internetowym sklepem modowym. W ... szybkim tempie, co Polska, dlatego z uwagą przyglądamy się rozwojowi m-commerce w tej części Europy. Polscy konsumenci często zarzucają międzynarodowym firmom, ...
-
Nowe technologie rewolucjonizują polski rynek płatności
... spędzamy on-line. Liczba polskich gospodarstw domowych podłączonych do Internetu w 2014 r. wzrosła w porównaniu do 2013 r. o 400 tys. i obecnie wynosi 9,4 mln . ... pierwszego w historii spadku liczby e-sklepów z 13,4 tys. w 2014 do 13,1 tys. w 2015 r . Płatność za jeden dotyk Branża m-commerce w Polsce rośnie rocznie w tempie dwucyfrowym i do ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2015
... W najbliższym czasie wzrośnie znaczenie kanałów dystrybucji e-commerce oraz m-commerce. Wg prognoz na koniec roku 2014 rynek e-commerce osiągnie wartość 26,6 mld zł, czyli ok ... wynagrodzeń w Polsce prezentuje dane o poziomie płac z przełomu 2014/2015 (IV kwartał 2014 - I kwartał 2015) na ponad 150 stanowiskach. Dane zawierają poziomy minimum, ...
-
Aplikacje mobilne popularniejsze od stron internetowych
... mobilne znajdują też coraz poważniejsze zastosowania. Wg. raportu Flurry Insights, w 2014 najbardziej rosła popularność aplikacji zakupowych oraz lifestylowych – procentowy wzrost w ... szansę w niezagospodarowanych obszarach. Przede wszystkim jest to widoczne w przypadku m-commerce, w którym, pomijając grupę Allegro, przodują zagraniczne marki, takie ...
-
Nowe usługi wzmocnią rynek telekomunikacyjny
... regionu uzyskał w roku 2009 przychody w wysokości 23 miliardów euro i szacuje się, że w 2014 roku osiągnie 27 miliardów euro. Kraje, które zostały objęte analizą to Bułgaria, Czechy, ... jest również rozwój usług dodanych, takich jak mobilne płatności, m-commerce czy M2M. Operatorzy będą dodatkowo czerpać korzyści ze zwiększonego zainteresowania ...
-
Strony mobilne: co powstrzymuje e-sklepy?
... jest również czas. Czy miliony mobilnych użytkowników długo jeszcze będą musiały czekać na przyjazne dla nich rozwiązania? Druga edycja badania „M-commerce w praktyce 2014”, w której wzięli udział przedstawiciele sklepów internetowych oraz firmy zatrudniające powyżej 50 pracowników, odsłania kolejne fakty na temat polskiego rynku ...
-
Zakupy online w wykonaniu Kowalskiego
... (19%), ale biorąc pod uwagę rosnącą popularność smartfonów czy tabletów, można oczekiwać, że m-commerce również będzie zyskiwał na znaczeniu w codziennym życiu konsumentów. Szczególny potencjał tego kanału sprzedaży możemy zaobserwować wśród ... którzy zrobili zakupy online w ciągu ostatnich 6 miesięcy. Badanie zostało zrealizowane w listopadzie 2014 ...
-
Obsługa klienta w e-sklepach: czaty zyskują na popularności
... badania. W raporcie idealo dotyczącym form obsługi klienta opublikowanym w lutym 2014 roku korzystało z niego 26% sklepów. Dziś natomiast zaobserwowaliśmy wzrost o 11 ... idealo dotyczących zakupów konsumentów korzystających z urządzeń mobilnych wynika, że ruch w m-commerce znacznie wzrasta w godzinach wieczornych, dlatego ważne jest, by w tym czasie ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... etapem wykorzystania CRM w marketingu będzie segmentacja jednego użytkownika pod wybrane kampanie. Synergia mobile i reklamy natywnej Polski m-commerce jest najdynamiczniej rozwijającym się rynkiem mobile w Europie. W 2014 roku dynamika wzrostu wyniosła 113 proc., natomiast na ten rok eksperci szacują wzrost na poziomie 150 proc ...
-
Świąteczne zakupy przez Internet: Polacy na czele stawki
... Olgierd Cygan, Partner zarządzający częścią agencyjną w Deloitte Digital Central Europe. „Polska, obok Danii i Rosji, była krajem, gdzie m-commerce wzrósł o więcej niż 10 proc. pomiędzy 2014 a 2015 rokiem. Dodatkowo, nasze doświadczenia pokazują, że osoby które mają interakcję z daną marką poprzez kanały cyfrowe kupują ...
-
Omnichannel w e-commerce. Jak wygląda wielokanałowość po polsku?
... sprzedaży produktów w sklepie stacjonarnym i w Internecie. W dobie prężnie rozwijającego się m-commerce i przycisków „Kup to” na portalach społecznościowych, dróg dotarcia do klienta jest ... wszystkiego w Internecie, mówił Paolo de Cesare, szef francuskiej sieci Printemps już w 2014 roku. Dlatego nie wystarczy już tylko sprzedawać im rzeczy, trzeba ...