-
Rozporządzenie KRRiTV w sprawie głośnych reklam
... dozwolonego natężenia dźwięku, nadawcy zobowiązani są do porównywania poziomu głośności audycji nadawanych w okresie 20 sekund przed rozpoczęciem emisji reklam i telesprzedaży z poziomem głośności poszczególnych emitowanych reklam i telesprzedaży. Skomplikowane zasady pomiaru szczegółowo opisuje załącznik do rozporządzenia. Z nowych przepisów ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... telewizja wciąż będzie atrakcyjną i popularną formą spędzania czasu, głównie dzięki nowym możliwościom technicznym, takim jak m.in.: coraz większa oferta kanałów nadawanych w HD, VOD oraz dzięki rosnącej liczbie odbiorników z dostępem do Internetu. Przewidywane jest także dalsze umacnianie pozycji kanałów tematycznych kosztem głównych ...
-
Telewizja: rosną oczekiwania Polaków
... we Francji. - "Pamiętajmy, że współczesna telewizja nie oferuje nam wiele więcej możliwości niż kilka, czy kilkanaście lat temu. Owszem, jakość nadawanych programów i dźwięku, a także oferta programowa stacji, jest nieporównywalna, ale sama zasada działania telewizji się nie zmieniła. Wciąż jesteśmy tylko odbiorcami ...
-
Jakie będą media 2023? Oto najnowsze prognozy Kantar
... reklam. Nadszedł właściwy moment, aby wprowadzić różne poziomy usług finansowanych z reklam, co pozwoli ograniczyć utratę widzów wrażliwych na cenę. Wdrażanie modeli bazujących na finansowaniu z reklam ... – polega on na tym, że produkt, billboard lub ekran zawarty w nadawanych treściach można zastąpić inną marką lub reklamą. Podobnie jak w przypadku ...
-
Rynek mediów: trendy 2013
... dynamicznego rozwoju mediów społecznościowych i mobilnych oraz treści wizualnych nadawanych w trybie online. Konsumenci oczekują coraz lepszych i inteligentniejszych pomysłów ... online będą lepiej dopasowane do celów komunikacji; Szersza dostępność skutecznych reklam na Facebooku zapewni markom większe możliwości komunikacyjne; Pojawi się więcej ...
-
Cyfryzacja: kodowanie programów TVP barierą
... przez biurokratów - uważa Instytut Globalizacji. Zdaniem Instytutu kodowanie programów TVP nadawanych drogą satelitarną jest faktycznym wstrzymaniem cyfryzacji Polski. Platforma cyfrowa ... tym samym zmniejszenie udziału w rynku, spadek wpływów z abonamentu i dochodów z reklam. – Działanie nowego Zarządu jest co najmniej niezrozumiałe. Może okazać się, ...