-
Jak chronić wizerunek i portfel w Internecie?
... podawania adresu na niewzbudzających zaufania stronach lub wpisywać go w postaci niezrozumiałej dla robotów przeszukujących internet. Ważne również, aby decydować się na zakładanie kont pocztowych na serwerach wyposażonych w narzędzia antyspamowe i co powinno być oczywiste – nie otwierać wiadomości pochodzących z nieznanych źródeł. Krok 4. To co ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie w I kw. 2014
... 50%. „Mikropożyczki w sieci” to druga już fala badania, przy realizacji którego „Loan Magazine” współpracował z Ferratum Bank i Sferą Group. Przy pomocy narzędzia do monitoringu Internetu i mediów społecznościowych Brand24 poddano analizie pojawiające się w I kwartale 2014 roku 7004 wątki dotyczące czołowych marek firm pożyczkowych ...
-
Mikropożyczki online - wizerunek w Internecie
... wpisów na blogach, najwięcej wątków na forach, najwięcej wiadomości oraz najlepsza ocena wśród fanów. Do stworzenia raportu wykorzystaliśmy możliwości Brand24, narzędzia skupiającego się na monitoringu marek w internecie, wsparciu sprzedaży, ochronie reputacji marki, badaniu efektów kampanii reklamowych i promocji w social mediach, ich analizie ...
-
Rezerwacje wakacji przez Internet LATO 2011
... rozpoznawalny Dubaj, ale i inne Emiraty potrafią skutecznie budować swój turystyczny wizerunek i rynek w środowisku polskiego klienta. Ich wynik za ten SEZON to 9 ... trafnie oceniającej poszczególne kierunki i ich zaplecza pobytowe. Łatwo dostępne w internecie narzędzia opiniujące zarówno destynacje, jak i poszczególne kurorty, a co najważniejsze ...
-
Narzędzia PR w Internecie
... narzędzia - ankiety, sondy, dzięki którym użytkownicy serwisów mogą się wypowiedzieć w wielu sprawach istotnych dla firmy. Bardzo duży wpływ na wizerunek ...
-
Serwisy społecznościowe a wizerunek firmy
... przez cały czas swojej aktywności w sieci. Internet i serwisy społecznościowe wykorzystujemy nie tylko do ... na kształtowanie i polepszanie własnego wizerunku. Oczywiście wizerunek firmy na zewnątrz musi być spójny z ... na linii: marka pracodawcy – potencjalny kandydat. – Przykładowe narzędzia to zakładka z ofertami pracy, aplikacje pozwalające ...
-
Polskie firmy i ich obecność w Internecie
... wizerunek firmy jako partnera profesjonalnego i godnego zaufania. Praktyką godną polecenia jest prezentowanie dotychczasowych doświadczeń i rekomendacji otrzymanych od klientów. Brak promocji w sieci Posiadanie estetycznej strony firmowej jest warunkiem koniecznym ale niewystarczającym do tego, aby internet ... odbiorców. Narzędzia marketingu ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... dekady internet prześcignął wszystkie inne media takie jak prasa, magazyny, radio czy outdoor. Od paru już lat jest medium numer 2. Internet ... narzędzia jak e-mailing sprzedażowy, linki sponsorowane Adwords, porównywarki cenowe czy marketing afiliacji (sprzedaż przez partnerów i afiliantów) powinny pozwolić na przypływ zamówień. 3. Buduję wizerunek ...
-
Siła internetowego gadgetu
... nośnikiem informacji o Twojej firmie. Chodzi w końcu o to, by zbudować pozytywny wizerunek firmy wykraczający poza ramy Waszego spotkania. Ale jak to zrobić w Internecie? ... bannery reklamowe sponsorów. Narzędzia takie jak te pozwalają użytkownikom dotrzeć do specyficznych zasobów WWW lub porozumiewać się z Twoją firmą przez Internet. Uruchamiają się ...
Tematy: -
Personal branding w social media
... społeczności dla profesjonalistów oferują idealne narzędzia do aktywnego kształtowania własnej marki ... wizerunek, wyróżnić się w sieci oraz jakich błędów unikać. W nadchodzących latach znaczenie personal brandingu znacznie wzrośnie i będzie w dużym stopniu wpływać na przebieg procesów rekrutacyjnych. Pamiętajmy o najważniejszym wniosku: Internet ...
-
5 porad, jak inwestować w e-commerce
... wiedzę związaną z wymogami wyszukiwarki. Google ciągle się rozwija i oferuje nowe narzędzia, których należy próbować, aby nie dać się wyprzedzić konkurencji. Ważne jest również ... na stronie internetowej, jesteśmy w stanie zadbać nie tylko o nasz wizerunek, ale również zbudować wizerunek eksperta w oczach klientów. W ten sposób zwiększamy zaufanie ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... wprowadzania zmian. Szybciej też można dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Internet niewątpliwie ułatwia kontakt z klientem, co wpływa na kształt zarówno obsługi jak i ... narzędzia, które zwabią do witryny internetowej, na której klient przekona się, że trafił do firmy godnej zaufania. Aby tak się stało trzeba zbudować firmie odpowiedni wizerunek ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2012
... budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż pozornie większe sklepy. 3. LIGA: Młode wilki Do grona Młodych wilków na Opineo zaliczono sklepy posiadające minimum 300 opinii, charakteryzujące się średnim zasięgiem działania, upatrujących swoją zaletę w specjalizacji obsługi Klientów w wyznaczonych niszach rynkowych. Ogród i narzędzia ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... własną bazę adresów e-mail naszych klientów lub potencjalnych klientów to potrzebujemy narzędzia, które pozwoli wysłać spersonalizowaną korespondencję do dużej grupy odbiorców. Do ... Państwu budować zaufanie wśród bieżących lub przyszłych klientów a także poprawić wizerunek firmy a tym samym zwiększyć przychody. Zanim jednak zaczniecie wysyłać masową ...
-
Relacje inwestorskie w dobie Internetu
... wzmocnić wizerunek firmy, czy pozyskać nowych klientów. Pracownicy działów marketingu i/lub relacji inwestorskich decydują się sprostać temu wyzwaniu poprzez różne narzędzia i techniki ... znajdują się w jednym miejscu. Jeśli widzimy możliwość poprawy komunikacji, użycia nowego narzędzia – zróbmy to! Świat wciąż gna do przodu, powstają nowe rzeczy. ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... nowościach na stronie internetowej. Proces informacyjny kształtuje pozytywny wizerunek firmy w świadomości odbiorców biuletynu. - zachęcanie ... zakodowane zgodnie ze standardem MIME - Multipurpose Internet Mail Extensions). Poniższa tabela ... odbiorców. Biuletyny elektroniczne to silne narzędzia umożliwiające kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy w ...
-
Firmowe strony www a zakładka "kariera"
... 10 kandydatów do pracy. Dobrze skonstruowana strona kariery buduje pozytywny wizerunek pracodawcy wśród kandydatów i sprawia, że koszty rekrutacji ulegają zmniejszeniu. 2/3 ... , dla największych firm nie istnieją – blog firmowy, Facebook, mikroblogi – te narzędzia w budowaniu wizerunku pracodawcy nie są wykorzystywane. Jak czytamy w raporcie, blog ...
-
Komunikacja z klientem: rośnie popyt na nowe kanały
... wysoką jakość obsługi. Relacje z klientem zdecydowanie wpływają również na wizerunek firmy. Polacy często i chętnie dzielą się zarówno pozytywnymi jak i negatywnymi doświadczeniami ... obsługi klienta, jednak na razie niewiele firm w Polsce udostępnia tego typu narzędzia. Nasze badania jasno wskazują, że konsumenci nie używają aplikacji mobilnych do ...
-
E-mail marketing: jak nie zostać spamerem?
... narzędzia promocji wykorzystywane przez e-sklepy oraz serwisy internetowe. Niestety, często zdarza się, że w ... usług drogą elektroniczną informacją handlową jest każda wiadomość pośrednio lub bezpośrednio promująca towary, usługi, bądź wizerunek przedsiębiorcy. Zgodnie z polskim prawem, odbiorca musi najpierw wyrazić zgodę na jej otrzymanie. Często ...
-
Marketing treści: budowanie wiarygodności w sieci
... wpływ na ich własną reputację. Jakie więc kroki podjąć, aby zbudować wizerunek doświadczonego eksperta w danej dziedzinie? Jak zbudować wiarygodność? Wiarygodność budujesz ... statystyk za pomocą infografik, wykresów i tabel. Biblioteki JavaScript i narzędzia typu HTML 5 pojawiają się wszędzie dookoła i pomagają niezaawansowanym technicznie ...
-
Jak motywować pracowników bankowego contact center?
... Staje się zatem oczywiste, że to właśnie od ich postawy w dużej mierze zależy wizerunek całej branży. Dlatego tak ważne stają się kwestie związane z ich motywowaniem. Bankowość to ... czy presja czasu – na tego rodzaju sytuacje „narażeni” są codziennie. Na szczęście istnieją narzędzia, które w prosty sposób wspierać mogą ich pracę, zapewniając ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... decyzyjnych rozpoczyna pozyskiwanie informacji właśnie w Google. Oznacza to, że oba te narzędzia mają ogromny wpływ na postrzeganie świata przez użytkowników. Nadmuchać bańkę, ... poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny wizerunek aby mieć nad nim maksymalną kontrolę. O negatywach posiadania oddanych ...
-
Social media w pracy rekrutera. Są zalety, są wady
... . 73,1% badanych stwierdziło, że social media pomagają im kreować atrakcyjny wizerunek pracodawcy. Istotnym zadaniem wspieranym przez te platformy jest również ... potencjał wykorzystania mediów społecznościowych w branży Human Resources jest ogromny. Te narzędzia oferują szerokie możliwości, od budowania marki pracodawcy, przez efektywne rekrutowanie ...
-
Znamy najlepsze sklepy internetowe 2024 wg Ceneo.pl. Na co liczą ich klienci?
... nie mogą wybrać preferowanej formy dostawy (9% ankietowanych). Opinie i AI – nowoczesne narzędzia w e-commerce Opinie klientów odgrywają kluczową rolę w e-commerce, pomagając innym ... coraz częściej reagują na opinie, zwłaszcza negatywne, co buduje ich wizerunek i zaufanie klientów. Sztuczna inteligencja (AI) zaczyna odgrywać coraz większą rolę w ...
-
Markowe wydarzenia
... przez odbiorców. Służą temu m.in. komunikacyjne narzędzia promocji - jednym z nich jest event ... media, ulotki, pakty, internet), tu elementem ograniczającym są tylko koszty, - internet - serwis na etapie zapowiedzi, ... tablicy pamiątkowej, tabliczka na wbudowanym kamieniu etc.), prezenty (np. wizerunek logo na darze złożonym włodarzowi miasta), - ...
Tematy: -
Polacy a firmy farmaceutyczne
... Internet gwarantuje szerokie dotarcie do społeczeństwa. Multimedialne narzędzia umożliwiające edukację oraz wymianę poglądów gwarantują skuteczność działań komunikacyjnych. Dostępne mechanizmy monitorowania aktywności odbiorców i zbierania ich opinii pozwalają na rozwój narzędzi coraz bardziej dostosowanych do wymagań użytkownika. Narzędzia ...
-
Ataki DDoS II poł. 2011
... plików na serwerach Google’a. Wykorzystując oba te narzędzia, można wysłać parametr w adresie URL zawierający odsyłacz ... . Warto wspomnieć, że jeden ze slajdów prezentacji zawierał wizerunek maski, którym posługuje się grupa Anonymous, co ... gdy internauci przychodzą do pracy i zaczynają wykorzystywać Internet do celów związanych z pracą. Szczyt ich ...
-
Rekrutacja online: jak znaleźć właściwych kandydatów
... innymi dziedzinami rynku. W dobie rynku pracownika, mile widziane są wszelkie narzędzia ułatwiające proces rekrutacyjny. A przeniesienie całego lub części tego procesu ... usługi. Pokazuje to dobitnie raport „Wizerunek usług outsourcingu sił sprzedaży w Polsce 2019” przygotowany przez Grupę NDG. Internet jest drugim najważniejszym źródłem (25 proc. ...
-
Prawnik na rynku pracy. Kancelaria prawna potrzebuje nowych kompetencji
... sprzedawcą, łatwo nawiązującym relacje i umiejącym je odpowiednio podtrzymać. Prawnik – marketer Internet odgrywa coraz większą rolę w sprzedaży usług prawnych. Strona internetowa ... wizerunek prawnika, jak i kancelarii go zatrudniającej – mówi Paweł Godlewski z HRK. Tym samym, kancelarie coraz chętniej wykorzystują nowoczesne narzędzia marketingowe ...
-
Employer branding w pigułce
... Kotus z Feender.com. Narzędzia stosowane w strategii employer branding znacznie wykraczają poza sam proces rekrutacji pracowników. Tradycyjnie mnóstwo opcji działania dostarcza internet, ... do lamusa, a największe pole do popisu daje internet. - Firma, która chce budować wizerunek dobrego pracodawcy nie może bać się zewnętrznej weryfikacji. Wiele ...
-
Agencje PR w Polsce
... narzędzia internetowe, możemy wpływać na media tradycyjne. Internet pełni poza tym ważną funkcję w zarzadzaniu informacja w sytuacji kryzysowej, gdzie kluczową rolę odgrywa szybkość komunikacji. - Agencje stawiające dotychczas przede wszystkim na klasyczne narzędzia ... w zakresie roli PR i budować jej pozytywny wizerunek. To konieczne, gdyż jak ...
-
Na jakie formy promocji stawiają deweloperzy?
... narzędzia wspierające promocję naszych inwestycji. Odpowiednio wypozycjonowana strona internetowa daje nam gwarancję, że informacja trafi do interesującej nas grupy odbiorców. Na wizerunek ... Manager w Nexity Polska Preferujemy działania w modelu efektywnościowym. Jeśli chodzi o internet, minimum w rozliczeniu typu CPC, a najchętniej w CPL. W obszarze ...
-
Integracja działań BTL online i offline
... rozpoczęcia konkursu możemy śledzić, jakie narzędzia promocji są najbardziej skuteczne. W ... po potwierdzeniu uczestnik może wziąć udział w konkursie. Rankingi uczestników Internet pozwala również na automatyczną obsługę punktacji. Każde ... im się powiązać wszystkich informacji w kompletny wizerunek klienta. Tworzenie baz danych pociąga oczywiście za ...
Tematy: -
Skuteczny marketing wirusowy
... WIRUSOWEGO Powszechność medium komunikacji, jakim jest internet, doprowadziło do sytuacji, gdy trafienie z przekazem ... drogi mailowej. Tak naprawdę jako narzędzia buzz marketingu doskonale sprawdzają się mechanizmy typu ... wirusowej, ale w najgorszym wypadku nadszarpnąć reputację firmy i wizerunek marki. WIRUSY MIERZALNE Pomiar skuteczności to jeden z ...
Tematy: marketing wirusowy, techniki promocji -
Promocja w segmencie B2B
... . Udowadniają, że marki znają i rozumieją odbiorcę i jego zwyczaje. INTERNET W MEDIA-MIXIE SEGMENTU B2B W internecie również są obecne kampanie skierowane ... reklama, przenosi się na wizerunek firmy, jej stabilność oraz jakość świadczonych usług. Anna Gołębicka jest dyrektorem strategicznym w agencji Martis S.A. Stworzyła narzędzia analizy ...