-
Internet w Polsce I-III 2015
Firma Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie styczeń - marzec 2015 roku. Zgodnie z nimi, w analizowanym okresie z sieci korzystało 76,6 proc. Polaków, przy czym 50,7 proc. z nich stanowiły kobiety. Największą popularnością niezmiennie ...
-
Internet w Polsce VII-IX 2015
Firma Millward Brown przedstawiła wyniki ogólnopolskiego badania NetTrack, przeprowadzonego w okresie lipiec - wrzesień 2015 r. W analizowanym okresie z sieci korzystało 76,4 proc. Polaków, przy czym dokładnie połowę stanowiły kobiety. Największą popularnością niezmiennie cieszył się serwis Google, z ...
-
Megapanel I 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za styczeń 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w ... N=10 288. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel II 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za luty 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w ... N=10 090. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel III 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za marzec 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w ... próby: N=9 798. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel V 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za maj 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w ... próby: N=9 485. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel VI 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za czerwiec 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w ... próby: N=6 918. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel VII 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za lipiec 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w ... próby: N=6 227. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel VIII 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za sierpień 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w ... próby: N=6 559. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel IX 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za wrzesień 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i ... próby: N=7 257. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC ...
-
Megapanel X 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za październik 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w ... próby: N=7 286. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel XI 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za listopad 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w ... próby: N=7880. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Megapanel XII 2015
... w zakresie realizacji badania Megapanel PBI/Gemius, opublikowały wyniki za grudzień 2015 r. Dane dotyczą między innymi najpopularniejszych stron WWW i aplikacji PC, a także materiałów audio i wideo w ... próby: N=7 600. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown ...
-
Tydzień 23/2003 (02-08.06.2003)
... rozbudowy do Gdańska). Szybko rośnie w Polsce liczba ludzi korzystających z internetu. Z kwietniowych badań (NetTrack) wynika, że 6,18 mln osób, czyli 20,6% Polaków w wieku od 15 do ... . Traktat Akcesyjny wymaga dostosowania Polski do unijnych standardów w dziedzinie ochrony środowiska. Do 2015 roku będzie to kosztowało od 35 do 40mld euro. W tym ...
Tematy: -
Reklama w Internecie 2010
... trzecie wreszcie - potencjał rozwoju wciąż robi wrażenie. Bo choć pod koniec ubiegłego roku – według badania NetTrack - z Internetu korzystało w Polsce prawie 16 milionów osób powyżej 15 roku życia, to wciąż jest ... dolarów, w tym roku możemy spodziewać się znacznego wzrostu tej kwoty. Według szacunków do roku 2015 rynek reklam internetowych ma być ...
-
Badania internetu Gemius/PBI VI 2016
... ósma). Informacje o badaniu Liczebność próby: N=127 477. Grupa objęta badaniem: 7-75 lat. Do badania wykorzystano dane o strukturze internautów pochodzące z badania NetTrack Millward Brown z I kwartału 2016 r. i badania Maluchy z 2015 r.