-
Czy online marketing warto personalizować?
... samym okresie, według raportów IAB badających budżety online marketingowe w Polsce, wydatki na e-mail marketing spadły ze 140 mln zł do nieco ponad 110 mln zł (po ... Zacznijmy od najistotniejszej budżetowo reklamy graficznej, za pomocą której Google Display Network (GDN) udostępnia wiele możliwości do personalizacji. Odbiorcy w kanale GDN mogą być ...
-
5 obszarów, w których Big Data rewolucjonizuje marketing
... w Europie i zarazem jedną z największych na świecie jest polska firma Cloud Technologies, która przetwarza już 3 mld anonimowych profili internautów. Agencja Audience Network korzystając z danych dostarczonych przez Cloud Technologies zrealizowała kampanię dla jednej z wiodących firm ubezpieczeniowych. Efekt? 50 proc. wzrost liczby konwersji, przy ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... co gramy, czego słuchamy i najważniejsze: na co wydajemy pieniądze. Przez zagraniczne media influencer marketing nazywany jest: „The Next Big Thing”. Dlaczego? Powiedzenie: „Kto ma ... kampaniach mierzyć ich skuteczność. Kilka miesięcy po tym badaniu Dentsu Aegis Network Polska razem z ARC Rynek i Opinia stworzyły »House of Influence« – narzędzie ...
-
Siedem mitów o MLM
... w biznesie! Mit 4. Network marketing nie wymaga ... network marketing wymaga ogromnego nakładu czasu. PLUS prawdziwego samozaparcia i umiejętności w dziedzinie prowadzenia biznesu. Trening MLM uczy, że każda spotkana osoba to potencjalny nabywca i niemal każda wolna chwila to czas na biznes. Powoduje to, że osoby które się angażują w network marketing ...
Tematy: -
Social media w różnych branżach
... w 22 raportach Social Media opracowanych przez Ecco International Communications Network. Poniżej zostały przedstawione najczęściej wykorzystywane przez internautów social media w poszczególnych branżach ... są zainteresowane firmy farmaceutyczne, gdyż wydają ponad 32% budżetu na marketing na pozyskiwanie nowych klientów poprzez to medium. Lekarze ...
-
Public relations dla banku
... Network wynika np., że 1/3 francuskich firm zdefiniowała własne wartości dopiero w ciągu minionego roku. Wyniki tegorocznego projektu badawczego ECCO Network, obejmującego m. ... swoje przemyślenia na temat public relations w bankach: "Problem powstaje, gdy PR i marketing działają zupełnie oddzielnie. Skuteczność to przede wszystkim współpraca." Monika ...
-
Enterasys Networks i JTT tworzą IT Trust
... . Paweł Jachyra, Dyrektor Sprzedaży Enterasys w IT Trust będzie odpowiedzialny za opiekę i rozwój kanału partnerskiego, kontakty z kluczowymi klientami końcowymi, marketing produktów i wsparcie partnerów. Działając w takiej strukturze jesteśmy bardziej samodzielni, elastyczni. W tej chwili prowadzimy intensywne rozmowy zmierzające do rozbudowy ...
-
Trendy w online marketingu 2017/2018
... do Smart Display Campaigns (narzędzia pozwalającego automatyzować kampanie w Google Display Network). Zaraz po uruchomieniu miało ono jednak dość ograniczoną liczbę funkcjonalności ... 2017r? Influence Marketing Boom na Influence Marketing zaczął się już wcześniej, ale był on nadal dużym tematem w 2017r. Każdy chce lub musi stosować Influence Marketing ...
-
Zachowania konsumentów: inflacja popycha do szukania promocji
... partnerów merytorycznych – obok wspomnianych wyżej aplikacji – wystąpili: AdFusion, Audience Network, Grupa RMF, K2 Precise, AFA Media, Spark Foundry, goodie.pl, Email Network, INIS, One Horizon, Social Elite, MaxROY.agency, Havas, Retail Media Network, EssenceMediacom, Agata SA, OBI Polska, PepsiCo, Wavemaker oraz Kaufland Polska ...
-
Reklama kontekstowa 2012
... realizowaną w sieciach kontekstowych stanowiły niemal 27% budżetów Search Engine Marketing. To już kolejny rok, w którym udział reklamy kontekstowej rośnie w ... Czołówka najpopularniejszych sieci reklamy kontekstowej pozostaje bez większych zmian. Google Display Network została wskazana przez prawie 98% ankietowanych. 95% agencji i domów mediowych ...
-
Europejczycy a mobilny Internet 2011
W Polsce z mediów mobilnych korzysta obecnie 18% Polaków, co oznacza wzrost w porównaniu z 14% w roku ubiegłym - wynika z niezależnych badań Orange Exposure 2011. Ich przedmiotem jest określenie sposobów korzystania z mediów mobilnych przez użytkowników w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Wyniki badania realizowanego przez TNS ...
-
E-sklep: jak budować jego sukces?
... asortyment i skuteczny marketing. Jednak, gdy klient odwiedzi już e-sklep, by skutecznie zachęcić go dłuższego pozostania, a finalnie do ... jak najkrótszy. Każda dodatkowa strona, którą musi uzupełnić użytkownik, jak wskazuje SEO Global Network, zmniejsza szanse na dokonanie zakupu, często od kilkunastu, nawet do kilkudziesięciu procent. Niektóre ...
-
Reklama kontekstowa 2010
... w raporcie, udział wydatków na kampanie prowadzone przez agencje Search Engine Marketing oraz domy mediowe w sieciach kontekstowych wzrósł przez ostatni rok o 4 punkty ... Z raportu wynika, że najczęściej wybieraną siecią jest Google Display Network. W przeciwieństwie jednak do reklamy w wynikach wyszukiwania, nie ma znaczących dysproporcji udziału ...
-
III Kongres Dyrektorów E-commerce - podsumowanie
... czy inspiracja? Niestandardowe podejście do marketingu, to jeden z elementów omnichannel. Jan Namedyński z AVON przyznaje, że strategia digital oparta o wartościowy content marketing pozwoliła na zmianę ugruntowanej już w świadomości klientów opinii o kanale sprzedaży. Sukces w komunikacji sprawił, że marka już nie tylko sprzedaje, ale ...
-
2 mld USD na reklamę internetową
... duży wzrost w porównaniu z 350 mln dolarów wydanymi w roku bieżącym. W 2010 roku natomiast mają one przekroczyć poziom 2 mld dolarów. Raport "Social Network Marketing: Ad Spending Update" stworzony przez firmę eMarketer przewiduje, że wydatki te sięgną 2,15 mld dolarów w 2010 roku. Liderem wśród stron ...
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
... marketingu nie powinni się całkowicie wycofywać ze społeczności internetowych", powiedziała Debra Aho Williamson - senior analyst w eMarketer, autorka raportu pt. "Social Network Marketing: US Ad Spending Update." "W ciężkich czasach dla gospodarki zwykle łatwiej jest wprowadzić na rynek produkt wśród pozyskanych już klientów niż ...
-
Wykorzystanie sieci IP 2009-2014
... w sieciach mobilnych rośnie szybciej, niż oczekiwaliśmy pięć lat temu” — powiedział Doug Webster, dyrektor ds. marketingu rozwiązań dla operatorów (Service Provider Marketing) w firmie Cisco. „Użytkownicy szybko zaczęli korzystać ze smartfonów, netbooków, czytników elektronicznych i internetowych kamer wideo. Na rynku pojawiły się również aplikacje ...
-
Sieci mobilne znacznie zwiększą ruch
... czynniki przyczyniające się do tak znaczącego wzrostu”- mówi Suraj Shetty, wiceprezes działu marketingu rozwiązań dla operatorów telekomunikacyjnych (Service Provider Marketing) w firmie Cisco. Informacje o badaniu Metodyka stosowana w badaniu Cisco VNI Global Mobile Data Forecast wykorzystuje prognozy różnych niezależnych analityków, a także ...
-
Atak hakerów na Epsilon
... , które stały się ofiarami cyberataku, są między innymi: Hilton, American Express, BestBuy, Borders, Capital One, Citibank, Disney, The Home Shopping Network, JP Morgan Chase, Marriott Rewards, Ritz Carlton, TiVo, US Bank, Verizon i Visa. Pierwszego kwietnia firma Epsilon wystosowała oficjalne oświadczenie, dodatkowo ...
-
Najważniejsze trendy w e-commerce
... proc. reklam w Audience Network (jednym z trzech systemów reklamowych działających w obrębie Facebooka czyli Atlasu, LiveRaila i Audience Network) jest natywna. Takie ... konferencji „Digital Marketing Heroes 2015”, zorganizowanej przez Sociomantic Labs, wśród kluczowych czynników decydujących o sukcesie w e-biznesie są: personalizacja, mobile marketing ...
-
Laureaci Konkursu "Dobroczyńca Roku" 2021 nagrodzeni!
... ”, Business Centre Club, Global Compact Network Poland, Pracodawcy RP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Forum Darczyńców. Partnerzy branżowi: portal organizacji pozarządowych ngo.pl, CR Navigator, Marketing przy kawie, odpowiedzialnybiznes.pl, poradnikprzedsiebiorcy.pl, egospodarka.pl, Nowy Marketing, HR na obcasach, HR Polska, publicrelations ...
Tematy: Dobroczyńca Roku, zaangażowanie społeczne -
Adblock precz! Najbardziej kreatywne strategie walki z blokowaniem rekam
... dodania portalu do whitelisty lub większych inwestycjach w reklamę natywną oraz content marketing. Wolą uświadamiać internautom wagę problemu, niż wzbraniać im dostępu do treści ... stronie, 46 proc. więcej kliknięć w baner niż w przypadku sieci Google Display Network czy o 27 proc. mniejszy współczynnik bounce rate. Takie dane są drogowskazem dla ...
-
DNS Polska autoryzowanym dystrybutorem Citrixa
... dystrybutorów w Polsce, drugim jest Techmex z Bielska-Białej. DNS (Digital Network Services) analizuje, selekcjonuje oraz wprowadza na rynek produkty i usługi Global Network Computing. DNS specjalizuje się w platformach Unix oraz produktach firmy ... są odpowiedzialni za optymalizację sieci partnerów." - powiedział Klaus Scheibe, Director Marketing ...
Tematy: citrix systems, dns -
Komunikacja mobilna: szybki rozwój w Europie Wsch.
... (Mobile Virtual Network Operator - MVNO). Na rynek mobilny wchodzą też inni gracze, np. Gadu-Gadu poprzez MVNO o nazwie GC Network, zaś CenterNet ... Wartość dodana i innowacyjne usługi to kolejny znaczący krok polskiego sektora komunikacyjnego. Marketing mobilny i reklama, płatności przez telefon oraz treści multimedialne będą napędzać wzrost rynku ...
-
Innowacje i nowe technologie opanowały Kielce podczas Inno-Tech Expo
... się także sesje B2B dla zainteresowanych przedsiębiorców, w ramach sieci Enterprise Europe Network. Warto dodać, że w targach wzięli udział także młodzi wynalazcy, uczniowie ... , Interia.pl, Dziennik Internautów, Magazyn Proseed, Mam Startup, Nowy Marketing, Marketing przy Kawie, Scientific American, Forbot, PAR, Retail360.pl, RetailTrends Polska, ...
Tematy: Inno-Tech Expo, targi -
Bohaterowie społecznego zaangażowania! Rusza XXIV edycja Konkursu "Dobroczyńca Roku"
... edycji Konkursu są Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych „Lewiatan”, Business Centre Club, Global Compact Network Poland, Pracodawcy RP, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Forum Darczyńców. Partnerzy branżowi: portal organizacji pozarządowych ngo.pl, CR Navigator, Marketing przy kawie, eGospodarka.pl, Nowy Marketing, HR na obcasach, HR Polska.
Tematy: Dobroczyńca Roku, zaangażowanie społeczne -
Rotacja pracowników: branża IT liderem?
... branża IT (587), usługi finansowe (123 osoby), bankowość (80 osób) Pracownicy branży „Marketing i reklama” przechodzili do: branża IT (685 osób), sprzedaż detaliczna (82 ... , jak: Cloud Engineer, Cloud Architect, Cloud Security Engineer czy Cloud Network Engineer. Obserwujemy też wyraźnie zwiększony popyt na doświadczonych kandydatów z obszaru ...
-
Internetowe oszustwa w pay-per-click
... ich własnych stronach. Niedawne badanie przeprowadzone przez Click Fraud Network określiło wskaźnik fałszywych kliknięć na 14 proc., podczas gdy inne firmy ... stworzenie niezależnego audytora, który będzie monitorował oszukańcze kliknięcia. Search Engine Marketing Professionals Organization (SEMPO) łączy siły z Fair Isaacs, niezależną firmą, która ...
-
Rosyjskie kłopoty Google
... odwiedziło ją w październiku, plasując ją na ósmym miejscu - podaje comScore Network. Późny start Google w kraju, który jest przecież krajem narodzin jednego z założycieli ... o możliwym nabyciu przez giganta jednej z czołowych lokalnych wyszukiwarek internetowych - podaje Marketing Vox. - Google zapowiadał, że namiesza na naszym rynku. Ale nie ...
-
Stanowisko handlowca popularne w I 2009
... Resources, średnie wynagrodzenie proponowane dla dyrektora ds. sprzedaży i marketingu (Sales & Marketing Director) wynosi 24860 zł netto. Dyrektor sprzedaży może liczyć na średnie ... przedstawicieli handlowych (Sales Representative) i specjalistów ds. sieci handlowych (Retail Network Specialist) i mieszczą się w granicach od 4231 zł do 5609 zł ...
-
Internauci a koniec Facebooka
... na marketing w mediach społecznościowych. Anonymous (Anonimowi, Grupa Anonimowych) to najsilniejsza grupa hakerów na świecie, których dokonania robią wrażenie na niejednym znawcy tej branży. Dopuścili się m.in. kradzieży informacji oraz tajnych dokumentów NATO, FBI, hiszpańskiej policji, a także danych 77 mln graczy PlayStation Network ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... 2011 wydatki na reklamę kontekstową stanowiły 25,6% budżetów przeznaczanych na Search Engine Marketing przez klientów agencyjnych. Odnosząc to do wyników badania IAB ... sieci kontekstowych, w których prowadzone były kampanie znalazły się Google Display Network (98% wskazań) oraz Adkontekst (83%). 70% ankietowanych realizuje kampanie także w ...
-
Smartfon Sony Xperia go
... fabrycznie zainstalowane usługi Music Unlimited i Video Unlimited z Sony Entertainment Network, dzięki którym użytkownicy mają dostęp do najpopularniejszych hollywoodzkich filmów, ... wyborze smartfonu. Na przykład, niedawne badanie przeprowadzone w Japonii przez Mobile Marketing Data Labowykazało, że odporność na wodę wymieniana jest wśród pierwszych ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... online będą stabilnie wzrastały z kilkuprocentową dynamiką. Swoją pozycję ugruntują marketing w wyszukiwarkach oraz VOD. Dzięki rosnącej popularności smartfonów i tabletów ... pierwsze kampanie, emitowane m.in. na powierzchni reklamowej sieci Google Display Network oraz Arbomedia. Zakładamy, że do końca 2013 roku większość znaczących wydawców ...
-
Polish Businesswoman Congress 2014 - RELACJA
... Polska, Goldenline, Pure Sky Club, eGospodarka.pl, VIAMODA INDUSTRIAL, QBusiness.pl, Network Magazyn, iWoman.pl, PARP, Babskie TV, Klub Integracji Europejskiej, Infor.pl ... Poland, Netkobiety.pl, Mamo Pracuj, Projekt Egoistka, Backstage Show, Beauty Mission, Marketing w Spódnicy, Most Wanted, Women Leaders, Fashion Law Business, Europejska Unia Kobiet, ...
Tematy: Polish Businesswoman Congress