-
Media online o branży PR I-VI 2008
... publikacje). Najczęściej pisano o niej w kontekście przygotowań i samego debiutu giełdowego na New Connect, który nastąpił 29 maja; kurs akcji firmy podczas dnia otwarcia ... opisywanych online agencji zamyka Ciszewski PR (206 publikacji). O firmie media internetowe informowały głównie w związku z pozyskaniem nowych klientów, m.in. serwisu Allegro ...
-
Media tradycyjne coraz chętniej korzystają z social media
... wybieranych treści, prezentując głównie podobne doniesienia i te same newsy. Social media zmieniają media Wieści z sieci są nie tylko źródłem inspiracji i ciekawych tematów dla ... z social media przez media tradycyjne, porównując wyniki z comiesięcznymi statystykami z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Z danych wynikało, że w skali ...
-
Producenci gier komputerowych a media
... media poświęcały najpopularniejszym grom dla dorosłych (przykładowo: Cenega/Ubisoft – Assasin’s Creed i Grand Theft Auto; Nicolas Games – Sins of a Solar Empire, Tony Tough; Ubisoft – Far Cry, Haze, Prince of Persia; EA – The Sims, Need for Speed, Spore; CD Projekt – Wiedźmin, Age ... gier. Poza informowaniem o nowościach media piszą o giełdzie ( ...
-
Media online o branży PR V-X 2007
NewsPoint sprawdził jak specjaliści od wizerunku w ciągu ostatniego półrocza zadbali o własny wizerunek w Internecie. Ranking uwzględnia 28 agencji PR, o których najczęściej pisano w polskich mediach online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Najpopularniejsze tematy to nowe kontrakty, raporty rynkowe przygotowywane przez agencje, zmiany ...
-
Czy pandemia zmieniła marki luksusowe?
... na miejsce zakupu jego doświadczenie było takie samo. W czasie pandemii media społecznościowe stały się ważnym narzędziem, dzięki któremu koncerny produkujące dobra ... podsumowuje Bartek Bobczyński. O raporcie Raport „Global Powers of Luxury Goods 2020. The new age of fashion and luxury” omawia kondycję branży dóbr luksusowych, skupiając się na ...
-
Repertuar kin przyciągnął tłumy
... 2014 rok jasno pokazuje, że rekordy popularności osiągalne są także dla bardziej ambitnego i rodzimego kina.” – komentuje Bianka Pawlewska, General Manager w New Age Media. Prognozy na 2015 rok również są bardzo obiecujące. W pierwszym kwartale przewiduje się największą frekwencję na seansach ekranizacji głośnej książki „Pięćdziesiąt ...
-
Dobra luksusowe: spadki sprzedaży i zwrot ku e-commerce
... sprzedaży - czytamy w komunikacie z raportu „Global Powers of Luxury Goods 2020. The new age of fashion and luxury” autorstwa Deloitte. Opracowanie wskazuje m.in., kto w najbliższych ... w Moskwie. Za jego przykładem poszły, m.in. Chanel oraz grupy LVMH, Kering i Richmont. Media obiegły zdjęcia pustych półek ich butików w Moskwie, po tym jak Rosjanie ...
-
Fake news okiem polskich dziennikarzy
... fałszywymi informacjami nie jest nowy, to obecny trend rozwoju mediów, w tym social media, powoduje, że rozpowszechnianie nieprawdziwych treści przybiera na sile. 42% dziennikarzy spotyka ... Rośnie znaczenie mediów oferujących treści wysokiej jakości. W USA prenumeratę cyfrową "New York Timesa" i "Wall Street Journal" wykupiło w pierwszym kwartale ...
-
Koronawirus w mediach. Rządzi panika i fake news?
... Sutryka. Poza tematyką materiałów stricte dotyczących ochrony zdrowia bardzo duży obszar debaty zajmują zagadnienia związane z gospodarką. Podejmują je nie tylko media ekonomiczne, ale również ogólnoinformacyjne i serwisowe, wskazując w bardzo wielu materiałach na negatywne skutki pandemii dla wielu branż i na spowolnienie gospodarcze – mówi ...
-
Polski Internet a festiwale muzyczne 2013
... głośno o imprezach było w mediach społecznościowych. Publikacje festiwalowiczów w social media stanowią blisko 60 proc. wszystkich materiałów na temat ... Cave'a czy Queens of The Stone Age, za to chętnie rozpisywały się o wizycie i ... bardziej zróżnicowani. Wyjątki są dwa: muzyczny fanpage Brand New Anthem oraz kulturalny Mowianamiescie Warsaw. Na temat ...
-
Polskie firmy odzieżowe - królowe social mediów
... pomysł na budowanie zaangażowania? Konkursy, w które włączają się setki fanek marki. W badaniu przeanalizowano ponad 14 tys. polskich portali internetowych, social media, m.in.: Facebook, Twitter, YouTube, Google+, NK, GoldenLine, Instagram, mniejsze platformy społecznościowe oraz fora i blogi. Wśród innych analizowanych 20 marek znalazły ...
-
7 skutecznych sposobów na kryzys wizerunkowy
... sytuacji, takich jak pracownicy, interesariusze, partnerzy biznesowi, klienci i media. Wysłać wiadomości lub informacje prasowe do przyjaznych dziennikarzy, którzy ... Lewandowski w Polsce, to gwiazda NFL grająca na pozycji skrzydłowego w zespole New England Patriots. Znany jest również jako rzecznik detergentu do prania produkowanego przez Procter & ...
-
Fundusze PE coraz popularniejsze
... cykl inwestycyjny, który zamyka się z chwilą sprzedaży akcji spółki na giełdzie lub inwestorowi strategicznemu. Zainteresowaniem cieszyły się głównie inwestycje w telekomunikację i media (56,2%), które osiągnęły blisko 165 mln EUR. Sektor produkcyjny otrzymał 60,6 mln EUR a usługi finansowe 41 mln EUR. Jak widać ...
-
Kryzysowa sytuacja demograficzna
... został zamknięty, po tym jak na początku czerwca media ujawniły zatrzymanie aż 6 tys. kontenerów przemyconych artykułów ... w sytuacji kiedy wydatki związane ze starzeniem (Old Age and Survivors Insurence) w czasie wprowadzenia przez rząd ... się dechrystianizacja państw zachodnich.” [Źródło: New York Times, 4.04.2004]. Kontynuowanie dotychczasowej ...