-
Cross-border: polski marketing nie na obcy rynek e-commerce?
... czy dostarczania produktów. Dlatego istotne jest stosowanie precyzyjnych narzędzi marketingowych. Niemcy to kraj, w którym dominują takie platformy, jak Google Ads, Bing ... ma swoje unikalne cechy, które muszą być uwzględnione w strategii marketingowej. Niemcy i Czechy różnią się pod względem preferencji zakupowych, ulubionych kanałów komunikacji i ...
-
Marketing afiliacyjny. Efektywność w pigułce
... uzyskaniu wymiernych i jednoznacznych pomiarów efektywności ich przedsięwzięć. I to właśnie marketing afiliacyjny jest narzędziem, które zarówno pomaga im osiągać te cele, ... Brytanię, Stany Zjednoczone, Francję, Włochy, Hiszpanię, region DACH, a więc Niemcy, Austrię i Szwajcarię oraz Kraje nordyckie i Europę Wschodnią. Poza analizą makroekonomiczną ...
-
Marketing SMS: w Polsce ma to duży sens
... ) wysyłają Francuzi. Na drugim biegunie zestawienia, co może być sporym zaskoczeniem, znalazły się Niemcy (12/miesiąc) oraz Hiszpania (3/miesiąc). O korzyściach płynących z popularności SMS-ów w naszym kraju mówi Andrzej Ogonowski, PR & Marketing Director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki SMS. - Jesteśmy jednym z największych rynków ...
-
Marketing sensoryczny? Tak, bo liczy się atmosfera w sklepie
... dostawca rozwiązań w zakresie Expierience Design, przyjrzał się wpływowi wywieranemu przez marketing sensoryczny na konsumentów w stacjonarnych punktach sprzedaży. Badanie dowiodło m.in ... in. Australię, kraje Beneluksu (Belgia, Holandia i Luksemburg), Chiny, Francję, Niemcy, Hiszpanię, Wielką Brytanię oraz USA. Najnowsze badanie nie tylko przygląda ...
-
Marketing telefoniczny a reklama SMS
... odnotowano najmniejszą liczbę użytkowników społeczności internetowych w telefonach komórkowych (w stosunku do całkowitej liczby posiadaczy telefonów) z pośród 5 krajów Europejskich (Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Włochy i Hiszpania) badanych przez comScore.
-
Zalando: Strategię dostosowujemy do lokalnych rynków
... jak najtrafniej dotrzeć do klientów na poszczególnych rynkach" - mówi Tomasz Ebbig, Brand Marketing Manager Zalando na Polskę i Wielką Brytanię. Rynek polski preferuje raczej produkty o niskich cenach. Co ... względu na strukturę kosztów odróżniającą Zalando od sklepów stacjonarnych, na naszych największych rynkach (Niemcy, Austria i Szwajcaria), gdzie ...
-
Adblocking: wyzwanie dla afiliacji
... jest o precyzyjne dane. Różnice w metodologii badań oznaczają skrajnie rozbieżne wskazania. Na przykład Niemcy według PageFair wykazują adblocking rate na poziomie 27%, natomiast według ... blokowania treści reklamowych. Ten fakt nadaje dyskusji ciekawy wymiar - marketing internetowy stał się bowiem synonimem braku prywatności i nadużycia w kwestii ...
-
Zjednoczone Emiraty Arabskie pozwolą zarobić
... i Niemcy to najpopularniejsze kierunki wyjazdu, ale coraz większa liczba Polaków wybiera... kraje arabskie. Biorąc pod uwagę, ... PLN, inżynier mechaniki/elektroniki: 15 000 – 40 000 PLN, inżynier budownictwa: 18 000 – 40 000 PLN. Marketing i sprzedaż: Marketing manager: średnio 33 000 PLN, PR Manager: średnio 30 000 PLN, kierownik sprzedaży: 10 000 – ...
-
Sztuczna inteligencja zarobi dla firm przeszło 1 bln USD
... Salesforce dowodzą, że wykorzystanie tej ostatniej w rozwiązaniach wspomagających sprzedaż, obsługę klienta i marketing przełoży się na zintensyfikowanie rozwoju gospodarczego. Szacuje się, ze do 2021 ... technologii AI będą Stany Zjednoczone (596 mld USD), Japonia (91 mld USD), Niemcy (62 mld USD), Wielka Brytania (55 mld USD) i Francja (50 mld USD ...
-
Jakość obsługi klienta ważniejsza od ceny
... z ośrodkiem Ipsos-MORI we wrześniu 2012 r. W ankiecie wzięło udział 7000 respondentów z następujących krajów: Wielka Brytania (2000), Stany Zjednoczone (1000), Francja (1000), Niemcy (1000), Polska (1000) i Rosja (1000).
-
Rynek reklamy - prognozy
... o blisko 60 procent. Przewiduje się także ponad 4-krotny wzrost wydatków na marketing dla urządzeń mobilnych. Prognozowane wydatki na reklamę w internecie w USA osiągną poziom ... miejsce pod tym względem w Europie. Wyprzedzamy Szwecję, kraje Beneluksu, Włochy, Hiszpanię oraz Niemcy. Nasz kraj dystansuje europejską średnią, w której wzrost wynosi 313 ...
-
SEO dla e-commerce o międzynarodowym zasięgu
... językowych dostosowanych dla każdego kraju. Firmy z niektórych krajów mają ułatwione zadanie, ponieważ ich język jest używany i znany w wielu krajach (np. Niemcy). Nie wystarczy tutaj zwykłe tłumaczenie. Trzeba uwzględnić wszelkie przepisy i zwyczaje panujące w danym kraju. Także niuanse językowe. Należy także uwzględnić uwarunkowania ...
-
Jaka była majówka 2018?
... kierunkami majówkowych lotów były Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Niemcy i Francja, ale największa dynamika wzrostu sprzedaży biletów dotyczyła lotów interkontynentalnych, ... „klockowym” parkiem rozrywki i zabawy – komentuje Tomasz Kaczmarek, Marketing Manager Central-Western Europe w eSky Group. Wyjazdom majówkowym i podróżom lotniczym ...
-
Zenith: czy turystyka inwestuje w reklamę?
... połączeń z konsumentami, zapraszając ich do zrobienia pierwszego kroku w ich cyfrowej podróży. 13 rynków uwzględnionych w raporcie to: Australia, Kanada, Chiny, Francja, Niemcy, Indie, Włochy, Polska, Rosja, Hiszpania, Szwajcaria, Wielka Brytania i USA, które łącznie odpowiadają za 74% całkowitych globalnych wydatków na reklamę. Raport ...
-
Sztuczna inteligencja: szansa biznesu czy zagrożenie dla pracowników?
... . Oto, co wynika z odpowiedzi blisko 5 tys. respondentów reprezentujących 9 europejskich krajów: Niemcy, Francję, Włochy, Austrię, Hiszpanię, Holandię, Belgię, Portugalię i Szwajcarię. Z tego ... zjawisk. Przedsiębiorstwa wykazują poprawę w takich obszarach jak IT (35 proc.), marketing (30 proc.) i cyberbezpieczeństwo (27 proc.). Tak pozytywne dane nie ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... i szefów marketingu firm reprezentujących USA, Kanadę, Francję, Holandię, Irlandię, Niemcy, Wielką Brytanię, Japonię, Australię i Nową Zelandię. Tak powstał raport ... się narzędzia do analizy interakcji z klientami i zdarzeń – marketing attribution (47%) oraz platformy marketing automation (30%), wspomagające zarządzanie przekazem reklamowym w ...
-
Które produkty spożywcze są polskie?
... Planet SA (Polska) Sante – Sante (Polska) Cukier Królewski – Südzucker Polska S.A. → jest częścią europejskiej Grupy Südzucker (Niemcy) Diamant – Pfeifer & Langen Marketing → spółka macierzysta Pfeifer & Langen GmbH & Co. KG (Niemcy) Sól marka O’sole – Cenos → Gemini Grupe, Uab (Litwa) marka MK – KONSHURT Sp. z o.o. Sp. k. (Polska) Kamis ...
-
Przemysł spirytusowy a gospodarka UE
... sprzedażą napojów spirytusowych, można zaobserwować także w takich krajach UE jak Niemcy, Wielka Brytania i Włochy. Wartość dodana w poszczególnych sektorach Określono także ... , głównymi elementami podlegającymi regulacji w UE są ceny, dostępność oraz reklama i marketing. Ze względu na dużą różnorodność modeli konsumpcji alkoholu w poszczególnych ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 08/2016
... był na poziomie 1,7 proc. i wg prognoz podobnie będzie także w roku bieżącym. Niemcy miały też w zeszłym roku największą nadwyżkę budżetową od czasu zjednoczenia (łączna ... i coraz częściej lekarze wiążą to z wirusem Zika – mówi Justyna Niebutkowska, PR & Marketing Specialist Europ Assistance Polska. Wirus jest roznoszony przez komary z gatunku Aedes ...
-
Pracownicy z Ukrainy chcą pracy na miarę swoich kwalifikacji zawodowych
... – według nich – zapewni im więcej możliwości rozwoju i wysokie stanowisko są Niemcy, Hiszpania oraz Stany Zjednoczone. Niektórych przed podjęciem ostatecznej ... administracja biurowa, HR, konsulting, handel, produkcja, TSL, finanse i ekonomia, HoReCa, marketing oraz IT. Z danych MRPiPS wynika, że wśród cudzoziemców, którzy otrzymali zezwolenie na ...
-
Europejski rynek reklamy online rośnie
... europejskich wydatków na reklamę. Ten wzrost w dużej mierze został spowodowany przez marketing internetowy w wyszukiwarkach (SEM). Jego udział w całkowitych wydatkach na reklamę online wzrośnie z 41 ... się, że ten rynek się podwoi. Liderem jest Wielka Brytania, za nią Niemcy i Francja. Obecnie Włochy i Hiszpania mają razem mniej niż 10 proc. ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... smarfonów i tabletów sprawia, że rosną także inwestycje w mobile marketing. Zwiększają się również budżety na kampanie w social media, w szczególności na ... Środkowa Europa Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... . Aż 76,1 proc. z nich ma w domu stałe łącze. Tuż za nimi są Niemcy. W Polsce dostęp do sieci posiada 64,9 proc. mieszkańców, to o prawie 1 proc. więcej niż ... . Na ten cel mniej przeznaczają nawet Niemcy, 4,9 mld euro. Polskie firmy na promocję w sieci przeznaczyły w ubiegłym roku 315,2 mln euro. Jednak marketing internetowy nad Wisłą ciągle się ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 10/2015
... 0,6 proc. m/m (w grudniu wzrost wyniósł o 1,0 proc. Licząc r/r produkcja przemysłowa wzrosła o 0,9 proc. Niemcy nie zamierzają wycofać się ze swojej decyzji o minimalnej płacy w transporcie i ... im, jak z nimi pracować – podkreśla Alain Cursat, odpowiedzialny za marketing systemów walki okrętów podwodnych w DCNS. Cursat podkreśla, że w prezentowany ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2011 i prognoza III kw. 2011
... gospodarki strefy euro, w tym kluczowy dla nas odbiorca eksportu Niemcy. Wśród firm sektora MŚP podmiotów eksportujących – zależnie od zatrudnienia - jest średnio ... . W trzecim kwartale uzyskujemy równocześnie mocny spadek wydatków na marketing i reklamę. Choć relatywnie, na tle innych obszarów marketing wypada dobrze (18,2 proc. będzie inwestować), ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... i Środkowa Europa Austria, Belgia, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, ... desktopowa będzie rosła w tempie 10% rocznie. Globalne wydatki na mobile marketing osiągnęły w 2012 roku wartość 8,3 mld USD, co stanowi 9,5% wydatków na reklamę ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów II kw. 2014
... Do nich zaliczają się sektory: Energia – ropa i gaz, Reklama, media i marketing, Produkcja przemysłowa oraz Elektronika, a także branża TSL. Konsultanci Antal zwracają uwagę na ... pod względem prognozowanej dynamiki rekrutacji – Belgia (59%), Francja (50%), Niemcy (34%), czy Austria (36%). O badaniu Szesnasta edycja badania Antal Global Snapshot ...
-
Innowacje. Klucz do techno-potęgi
... technologicznych tygrysów. Tyle że na razie to tylko czysty PR i marketing, bo dane statystyczne, a także raporty międzynarodowych organizacji temu przeczą. Z ... Korea Południowa, a w pierwszej dziesiątce, oprócz takich technologicznych gigantów jak Niemcy (3), Szwajcaria (4), Singapur (6) czy USA (9), znalazły się takie kraje jak Szwecja (miejsce ...
-
E-commerce w Europie - realia, trendy, szanse
... państw: Austrię, Czechy, Danię, Finlandię, Francję, Hiszpanię, Holandię, Niemcy, Polskę, Słowację, Szwecję, Węgry oraz Włochy. Wśród ankietowanych znaleźli ... , 70% - na marketing treści (poza wideo) i na dedykowane kampanie displayowe, 62% natomiast współpracuje z influencerami. Nieco mniej popularne są wideo marketing (48%) czy własna aplikacja ...
-
Ziemniaki z Cypru XI.2005-VI.2006
... 38,5% całego eksportu), Wielka Brytania (21,4% eksportu) i Niemcy (11,4%), w sezonie wiosennym natomiast głównymi odbiorcami są Niemcy (21,7% całości eksportu), Grecja (18,3%), Belgia ( ... ). Głównym graczem na rynku cypryjskiego ziemniaka jest organizacja Cyprus Potato Marketing Board prowadząca w imieniu szeregu producentów działalność promocyjną i ...
-
Najpopularniejsze media na świecie
... , za nią - internetowa, później marketing w prasie codziennej, na końcu reklama radiowa. „Mimo rosnącego znaczenia reklamy on-line, nie wszystkie jej formy są równie atrakcyjne dla konsumentów. Najbardziej skuteczne są linki sponsorowane w wyszukiwarkach internetowych. Wyjątkami są jednak Niemcy, Korea Południowa i Japonia, gdzie skuteczniejsze ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... rosnącą liczbą użytkowników smarfonów i tabletów, marketerzy zwiększają także inwestycje w mobile marketing. Rosną również budżety na kampanie w social media, w szczególności ... utrzyma swoją pozycję w 2015 roku. Będą to: USA, Japonia, Chiny, Niemcy, Australia i Korea Południowa. Trzy kraje spadną w rankingu największych rynków: Wielka Brytania na 6 ...
-
Mikro i małe firmy 2013
... na rynku krajowym. Głównym rynkiem eksportowym mikro i małych firm są Niemcy (56% eksporterów wysyła tam swoje towary i usługi), co wynika z bliskości i ... polskimi mikro i małymi firmami eksportującymi efektem skali, pozycją negocjacyjną, zasobami na promocję i marketing oraz na badania i rozwój. Ważną barierą jest także oszacowanie popytu za ...
-
Polskie e-sklepy najlepsze?
... Rak, Country Manager Trusted Shops w Polsce. Z obsługi klienta zadowoleni są również Niemcy, którzy oceniają ten aspekt na 4.6, podczas gdy Brytyjczycy i Hiszpanie ... serwisie, aby przyspieszyć i ułatwić proces obsługi klienta” – komentuje Katarzyna Górska, Marketing Manager w Motoricus.com Informacje o badaniu W badaniu satysfakcji zrealizowanym ...
-
4 miliony Polaków w klubach fitness?
... na poziomie 3,1 proc. Za niemal 2/3 przychodów niezmiennie odpowiedzialne jest 5 krajów: Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Włochy oraz Hiszpania. Z kolei prawie 1/4 rynku należy do kolejnych sześciu państw: Holandii, ... znaczenie w przyciąganiu klientów będą miały również nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak storytelling, content marketing ...