-
Marki odzieżowe vs moda na Temu i Shein: jakie strategie przyjmują?
... na ceny segmentach. Równoważenie wartości i produkty premium – strategia CCC CCC, dominujący gracz na polskim rynku obuwniczym, odnotował 11 proc. wzrost przychodów w pierwszym półroczu 2024 roku dzięki wynikom sieci dyskontowej Half Price oraz swojej głównej marce CCC. Współpraca firmy ...
-
Nowe oferty pracy VIII 2010
... na decyzje o zatrudnieniu – przedsiębiorstwa dużo chętniej niż jeszcze kilka miesięcy temu przyjmują nowych pracowników. Wyniki badania Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia dla IV kwartału 2010 r. wskazują jednak na niewielkie pogorszenie się koniunktury na polskim rynku ...
-
Kto korzysta na rozwoju sektora BPO/SSC w Polsce?
... na otwieranie biur dla grup 100 – 200 pracowników. Profesjonalne firmy doradcze takie jak np. CBRE, Cushman&Wakefield, DTZ, JLL czy WalterHerz na co dzień doradzają branży BPO/SSC i prowadzą jedne z największych transakcji wynajmu nieruchomości jakie rok do roku są realizowane na polskim rynku ...
-
Centra usług dla biznesu już na 3 mln mkw.
... na Kraków. Drugie miejsce, z 53%, przypadło Łodzi, a trzecie z 49% ponownie zajął Wrocław. „Ambitne plany biznesowe sektora usług potwierdzają wysoką atrakcyjność inwestycyjną Polski. Są też istotną przesłanką dla podejmowania decyzji przez deweloperów oraz fundusze, planujące rozwój swojego biurowego portfolio na polskim rynku ...
-
Magazyny na ponad 19 mln mkw. Wirus pomaga?
... na polskim rynku magazynowo-logistycznym zwracają coraz większą uwagę na aspekt oddziaływania na ...
-
Nowe inwestycje mieszkaniowe. Czy smart home to już standard?
... przygotowany do funkcjonowania. Maciej Bartczak, współwłaściciel firmy KM Building W naszych inwestycjach mieszkaniowych Zalasewo Park oraz Rodzinny Zakątek nie wprowadzamy typowego systemu Smart Home. Mimo wszystko koncepcja ta jest dosyć świeżą propozycją na polskim rynku. My oferujemy naszym klientom zainstalowanie inteligentnego systemu ...
-
Biznes patrzy na Łódź. W czym tkwi jej atrakcyjność inwestycyjna?
... na celu opis rzeczywistości biznesowej, w jakiej funkcjonują firmy. Materiał pozwala spojrzeć na polski rynek z perspektywy biznesu i wskazać główne trendy w rozwoju ekonomicznym przedsiębiorstw. Raport przygotowywany co roku, zawiera informacje dotyczące poziomu wynagrodzeń specjalistów i menedżerów na polskim rynku ...
-
Na jaki samochód stać polską klasę średnią?
... z Polskim Ładem, przysługuje im specjalna ulga dla kasy średniej. W przypadku osoby pracującej na etacie wspomniana pensja brutto przekłada się na dochód na rękę rzędu ... Realia polskiego rynku Po pierwsze, samochody bardzo zdrożały, a przy tym wzrosły koszty ich eksploatacji. Po drugie, nowe auta kupują w naszym kraju głównie firmy (75% rejestracji). ...
-
Kolej na Ad-verto
... Na polskim rynku nośników reklamy szykuje się duża zmiana. Powstała nowa jakość w zakresie promocji zewnętrznej, bezpośredniej - okładki Ad-verto na bilety kolejowe. Wykazana w badaniach 80-procentowa postrzegalność reklamy oraz częsty (2-4 krotny) kontakt z kopertą podczas podróży wskazuje, że nowe medium ma szansę na ...
-
System teleopieki: pomysł na biznes
... na polskim rynku, stąd też sektor ten wciąż może liczyć na popyt. W miejsce przedsiębiorców powielających znane już nam usługi, pojawiają się innowacyjni. Imitacja ustępuje inspiracji, sztuce przenoszenia sprawdzonych w świecie rozwiązań na rodzimy rynek. Z jednej strony idzie za tym odkrywanie potencjału biznesowego rynku ...
-
Trójmiejski rynek biurowy na fali
... na trójmiejskie biura). Tak dobry rezultat to przede wszystkim zasługa przedsiębiorstw z kapitałem amerykańskim i polskim, ale swój udział na trójmiejskim rynku biurowym wyraźnie zaznaczają również przedstawiciele krajów nordyckich oraz Niemiec. Dziś 120 usytuowanych na ...
-
Dyskonty w Polsce na fali wzrostu
... dyskonty, opowiada Jakub Sadowski z międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield. Dyskonty na fali wzrostu Bliskość, łatwość ... na parki handlowe jako format stosunkowo odporny na pandemię, bardzo pozytywnie oceniamy dalszy rozwój dyskontów FMCG w Polsce. Nowe „hard dyskonty” w Polsce Okres, w którym mogliśmy określić wiodących na polskim rynku ...
Tematy: dyskonty, sieci dyskontowe, sklepy dyskontowe, Biedronka, Lidl, Aldi, Netto, FMCG, e-grocery, zakupy spożywcze, zakupy internetowe -
Wyprzedaż rocznika 2022. Czy w ogóle są szanse na niższe ceny aut?
... na to samo auto z obawy przed możliwym anulowaniem zlecenia. Lepsza dostępność aut na polskim rynku to też konsekwencja pogorszenia warunków ekonomicznych. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Carsmile wynika, że 64% osób zastanawiających się na ...
-
Jak sytuacja gospodarcza wpływa na karierę zawodową Polaków?
... na polskim rynku pracy hamuje po bezprecedensowym ożywieniu w latach 2021-2022. Ofert pracy jest mniej niż przed rokiem, a pracodawcy nierzadko nie są w stanie odpowiadać na utrzymujące się na ... na braki kadrowe w firmie. W obliczu ograniczeń budżetowych, firmy ...
-
Sposoby oszczędzania na emeryturę
... nie można liczyć na wypłaty emerytur na poziomie naszych średnich miesięcznych zarobków, wprowadzono nowe, ... na własność instytucji, z którą została podpisana umowa, dopiero po śmierci klienta. Niestety obecnie nie ma ustawy regulującej ten rynek, a firmy ... potencjalne zawirowania i okresy dekoniunktury. Na polskim rynku jest też z czego wybierać ...
-
"Made in Poland" już na 218 rynkach świata
... nowe ... na poziomie 5,2 proc. - Spodziewamy się, że nałożą się na siebie dwie pozytywne tendencje. Z jednej strony, sytuacja na globalnym rynku zapowiada się dość solidnie, z drugiej – polskie firmy będą nadal zwiększać swoją obecność na nowych rynkach – przekonuje Tomasz Wróblewski. Według prognoz Grant Thornton, w najbliższych latach w polskim ...
-
Nowe punkty serwisowe OKI
... Nowe punkty serwisowe OKI to: RAM-SERWIS Sp. z o.o. Biuro Regionalne w Łodzi ul. Wigury 11 tel. (42) 636 25 55 RAM-SERWIS Sp. z o.o. Biuro Regionalne w Poznaniu ul. Chwaliszewo 70 tel. ( 61) 8528 726 RAM-SERWIS jest jedną z największych na polskim rynku ...
-
Stanowiska w firmie: jaka nazwa na wizytówce?
... na danym obszarze, organizowanie prezentacji i przetargów, organizacja i rozliczanie akcji reklamowych i promocyjnych, udział i/lub prowadzenie konferencji, reprezentacja firmy na ...
-
Polski rynek kapitałowy. Najwyższa pora na strategię
... na rzecz utworzenia agencji ratingowej. Według ekspertów, pojawienie się takiego podmiotu może sporo zmienić na polskim rynku kapitałowym, ale pod pewnymi warunkami. Według Macieja Jędrzejaka, nie może to być „normalna” agencja ratingowa. – Agencje ratingowe zarabiają na ...
-
Jak zainwestować w Niemczech? Niemieccy eksperci bezpłatnie pomagają polskim firmom
... , ale z roku na rok polskie firmy coraz skuteczniej „rozpychają” się u naszych ... Na terenie Brandenburgii wschodniej istnieje możliwość pozyskania dofinansowania aż do 40% wartości inwestycji. Brama do Berlina, brama do Niemiec Program wsparcia inwestycji, dedykowany polskim przedsiębiorcom chcącym rozpocząć działalność lub wzmocnić obecność na rynku ...
-
HSBC: polskie firmy wspierają gospodarkę
... na globalnym rynku finansowym w ciągu ostatnich dwóch lat przyczyniły się do powstania wielu wyzwań, którym europejscy przedsiębiorcy musieli stawić czoła. W tym celu firmy musiały stworzyć i wprowadzić w życie nowe strategie, pozwalające im nie tylko przetrwać recesję, ale także stworzyć lepsze i bardziej odporne na ...
-
Słaby początek roku w polskim sektorze budowlanym
... polskim budownictwie, to i tak tak słabego pierwszego miesiąca roku nie było od 9 lat. Wskaźnik koniunktury w styczniu wyniósł minus 33 pkt wobec minus 35 pkt w grudniu. Na ten wynik złożyło się 7% odpowiedzi przedsiębiorców sygnalizujących poprawę koniunktury i 40% wskazujących na jej regres. Firmy ...
-
Chwilówki już nie na cenzurowanym?
... rynku finansowego. Wreszcie 17 kwietnia weszła w życie nowelizacja ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Ustawa m.in. wprowadza zakaz tzw. missellingu, czyli nietrafionej sprzedaży, proponowaniu usług finansowych, które nie odpowiadają potrzebom klientów. Na polskim rynku ...
-
Francuskie firmy w Polsce. 25 lat udanych inwestycji
... firmy chętnie inwestują nad Wisłą Jak czytamy w raporcie, Francja to trzeci, największy inwestor w Polsce (wg państwa siedziby podmiotu dominującego w grupie kapitałowej). U schyłku 2017 roku łączna wartość inwestycji działających na naszym rynku ...
-
Sektor MŚP a nowe technologie
... na miejsce - czyli wszystko to, co zapewniają rozwiązania dostępne w formie usług (tzw. cloud computing) - są obecnie jednym z kluczowych czynników wpływających na zwiększanie konkurencyjności firmy na rynku ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów III kw. 2012
... % zatrudnia pracowników średniego i wyższego szczebla, tyle samo ma takie plany w ciągu najbliższych miesięcy. „Firmy IT planują cały czas wiele nowych projektów, a to wpływa na wzrost potrzeb kadrowych. Pojawiają się na polskim rynku nowe centra R&D oraz kompetencyjne. Przykładowo, obecnie bardzo poszukiwani są specjaliści Java GWT, oraz ...
-
Hotele w Polsce - hossa na ostatniej prostej?
... na polskim rynku hotelowym. - Pomimo, że inwestycji w segmencie hotelowym nadal przybywa to są one efektem decyzji podjętych przez inwestorów rok czy dwa lata temu. Część bardziej doświadczonych deweloperów oraz sieci hotelowych z pewnością już teraz selekcjonuje lokalizacje pod nowe ...
-
Polska Spółka Holdingowa w Polskim Ładzie
... firmy na rynku. Dlatego przy wyborze kraju, w którym ma być zlokalizowana spółka holdingowa, ważną rolę odgrywa jego system podatkowy. Cel przepisów Podstawowym celem nowych przepisów jest zapewnienie polskim ... Ładu wprowadzają nowe pojęcie spółki holdingowej. Głównym warunkiem skorzystania z tej formy prawnej będzie posiadanie na podstawie tytułu ...
Tematy: spółka holdingowa, holding, spółki zależne, spółka dominująca, grupa spółek, spółka z o.o., spółka akcyjna, Nowy Ład, Polski Ład, opodatkowanie działalności gospodarczej, rok 2022, działalność gospodarcza, zmiany w VAT, opodatkowanie CIT, podatek CIT, podatek dochodowy od osób prawnych, zwolnienia z CIT -
Mazowieckie firmy tną wydatki na szkolenia
... na polskim rynku. Wyników badań nie potwierdza badanie przeprowadzone w 2009 roku na Mazowszu. Badanie jest częścią projektu „Trendy gospodarcze a zmienność mazowieckiego rynku ...
-
Cyfryzacja: nowe technologie to już wymóg, a nie wybór
... na zwiększenie sprzedaży. Przedstawiciele Spółek Skarbu Państwa zwrócili także uwagę na poprawę jakości oferowanych usług. W związku z tym, że cyfryzacja stała się wymogiem współczesnego klienta, te firmy, które nie wchodzą na ścieżkę transformacji w tym zakresie stają się mniej konkurencyjne i tracą swoją pozycję na rynku ...
-
Polscy pracownicy dbają o dobre imię firmy
... na zmianę firmy. Na rynku pracy funkcjonuje tzw. kandydat pasywny, który gdyby dostał lepszą propozycję pracy w innej firmie – zmieniłyby pracodawcę. Taką postawę zadeklarowało aż 66% ankietowanych. Najchętniej użytkownicy chcieliby otrzymywać nową propozycję na swój adres e-mail, w sytuacji, gdy już posiadają założone konto– np. polskim ...
-
Tajlandia: na jakie ulgi, zachęty i wsparcie rządowe mogą liczyć inwestorzy?
... na światowym rynku. Należą do nich sektor badań i rozwoju (R&D), wsparcie dla instytucji naukowo-badawczych, technologicznych lub zarządzających zasobami ludzkimi, zarządzanie własnością intelektualną i opłatami licencyjnymi, branża specjalistycznych szkoleń technologicznych czy firmy ...
Tematy: Tajlandia, działalność gospodarcza w Tajlandii, działalność gospodarcza, prowadzenie działalności gospodarczej, własny biznes, własna firma, polskie firmy za granicą, działalność gospodarcza za granicą, rejestracja firmy za granicą, inwestycje za granicą, inwestowanie za granicą, firma za granicą -
Samsung dba o firmy MSP
... firmy. Jeśli program Samsung Care odniesie sukces w Polsce, może zostać wdrożony w przyszłości w innych krajach. Tak było min. z programem ASAP, który po wprowadzeniu u nas został zaadaptowany przez Niemców. Idea stworzenia Samsung Care powstała latem 2004 w Warszawie. Jest to pierwszy tego typu program na polskim rynku ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
... na 11. Koreańczycy powoli budują siłę swoich marek na rynku polskim. W 2005 roku ich udział w wydatkach reklamowych wynosił niewiele ponad 5%, a spontaniczna świadomość marki nie przekraczała 16%, a w tym roku dynamika wzrostu sprzedaży oscylowała w okolicach 20%. Kolejna marka ze stajni GM radząca sobie nieźle na polskim rynku ...
-
Transformacja cyfrowa nieunikniona. Polskie firmy nieprzygotowane?
... na rynku, na którym działają. Jednocześnie do grupy „naśladowców” swoje firmy ...