-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... trendy będą kształtować rynek reklamy internetowej w najbliższym czasie? Agencja Spicy Mobile przedstawia raport "Trendy w reklamie cyfrowej 2024", a w nim sześć ... znaczenia bezpieczeństwa marki Wzrost znaczenia sztucznej inteligencji w marketingu otwiera nie tylko nowe możliwości, ale też stwarza liczne wyzwania. Z jednej strony AI może ...
-
Przewodnik wydawcy po reklamie wideo
... reklamodawców. Trendy w reklamie wideo w 2017 roku Niedawno firma Time opracowała dla swojej platformy nową jednostkę reklamy wideo - out-stream, która ma zwiększyć dochody i dodać nowe możliwości dochodu dla firmy. Jednostka reklamowa nosi nazwę Adapt i wykorzystuje rozwiązania reklamy natywnej, DoubleClick. Jest to rosnący trend w reklamie wideo ...
-
E-commerce, płatności, marketing, komunikacja - trendy na 2024 rok
... Allegro czy błyskawicznie rosnące Temu, wyznaczają nowe standardy w e-commerce oparte o natychmiastową dostawę, ... ., w porównaniu do 2022 r. Mijający rok wzmocnił obserwowane trendy w płatnościach. Z realizowanego przez nas cyklicznie badania opinii wynika ... rok. Commerce media zmienia reguły gry w cyfrowej reklamie. Za pomocą spersonalizowanych reklam ...
-
10 technologicznych trendów na rok 2018 według Gartnera
... nowe trendy technologiczne, których pojawienie się będzie odczuwalne dla większości organizacji. Na co należy być gotowym? Jakie wyzwania szykują nowe technologie? Odpowiedzi na te ... , ale zadziwiająco trafne. Kierując się nimi osiągnęliśmy rewelacyjne wyniki. Intuicja w reklamie jest bardzo ważna, ale z data miningu korzystamy, by wejść na poziom ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... swoich marek w długim okresie, starając się odnajdywać stabilny kurs mimo wpływania na wciąż nowe, niepoznane jeszcze wody. WYBRANE TRENDY 1. Synchronizacja z drugim ekranem jako źródło większej kontroli w reklamie multiscreen Hannah Walley Nowe technologie synchronizacji z „drugim ekranem” oferują duży potencjał wzmocnienia wydatków na reklamę ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Polski rynek reklamy online 2011
... sieci o reklamie internetowej? Która marka w ubiegłym roku najintensywniej była promowana w polskiej sieci? Jakie trendy w przyszłości zdominują rynek reklamy online? Czy ... (relacjonowanie własnego życia w sieci "na bieżąco"), a także technologiom oferującym nowe możliwości pozyskiwania klientów (np. geolokalizacja czy technologie zbliżeniowe ...
-
Wydatki na reklamę online wzrosną
... nowe ... cyklicznie, jest określenie częstotliwości wykorzystywania różnych rodzajów mediów w reklamie oraz ich ocena ze względu na zasięg, skuteczność, ... o polskim rynku reklamy. „Postanowiliśmy pójść krok dalej i tym razem o rynkowe trendy zapytaliśmy marketerów, czyli ludzi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie i dystrybucję budżetów ...
-
Reklama na dużym ekranie
... znaleźć sporą i wpływową grupę tzw. trendsetterów, którzy wprowadzają i rozwijają trendy w swoich środowiskach. Dotarcie do nich i przekonanie do produktu jest ... reklamy wyświetlane w kinie są bardziej interesujące niż telewizyjne (źródło: Arbitron, 2002). W reklamie kinowej można połączyć szeroki i szybko budowany zasięg telewizji z precyzją i ...
-
Specjaliści od e-reklamy poszukiwani
... na rynku (portali, sieci reklamowe), znajomość języka angielskiego (najnowsze trendy w reklamie pochodzą przecież z Zachodu), a przede wszystkim – chęć uczenia się – ... są cechy charakterystyczne dla branży marketingowej: kreatywność, otwartość, gotowość na nowe wyzwania. Firmy marketingowe niechętnie mówią o wynagrodzeniach specjalistów ds. reklamy ...
-
Co czeka media w 2020? Kantar: nadchodzi paradoks cyfrowy
... Ostler, Global Head of Media Effectiveness, Kantar. Co czeka media w 2020 roku? Trendy technologiczne zmieniające rynek mediów: Era 5G w końcu nadchodzi: Branża marketingowa ... abonamentu. Teraz głośniej: Marki będą mówić głośniej i szukać nowych dróg w reklamie audio. Nowe kanały audio mają szansę wyróżnić się na rynku. Spotkanie treści i handlu: ...
-
Jak rozreklamować warsztat samochodowy w Internecie?
... ujawnia, jakie marki i usługi są najczęściej wyszukiwane oraz analizuje wybrane trendy sezonowe w branży motoryzacyjnej. 56 proc. wzrostu! Jak wynika z raportu Starlink podsumowującego ... więcej informacji na temat interesującej go usługi lub uzyska np. obiecany w reklamie rabat. Naturalnie przygotowanie kampanii oraz takiej strony jest pracochłonne i ...
-
12 prognoz dla rynku mediów 2019
... firmy Kantar. Spójrzmy na trendy, które w najbliższym czasie kształtować będą krajobraz na ... wszystkiego”. Marki zaczną poważnie zastanawiać się nad wizerunkiem kobiet w reklamie. Amazon „wyłoni się z cienia” w świecie reklamy, ... we wszystkich swoich formach, pojawią się również nowe możliwości, jak np. technologie głosowe” – powiedział Eric Salama, ...
-
Ewolucja spamu 2007
... Polityczny spam nie podlega ustawie "O Reklamie" Rosyjskiej Federacji, ... nowe typy zagrożeń, zapewniając ochronę użytkownikom komputerów. W 2008 roku Kaspersky Lab przewiduje następujące trendy: Ilość spamu w ruchu pocztowym nie zmniejszy się. Spamerzy nadal będą rywalizować z twórcami programów antyspamowych, przy czym ci pierwsi będą wymyślali nowe ...
-
Internet - wymagające medium
... w dni robocze. Większość internautów w Polsce pochodzi z województwa mazowieckiego. TRENDY INTERNETOWEJ REKLAMY W reklamie internetowej w Polsce już od dłuższego czasu królują formaty rich ... znaczenie polega na rozwiązaniu jakiegoś problemu internauty. Np. dużo płacę za komórkę - nowe taryfy dla gadatliwych. Internet jest o tyle idealnym medium, że ...
-
Handel detaliczny, czyli chatboty i hiperpersonalizacja
... niż samo posiadanie dóbr materialnych. Nowe dane pokazują, że konsumenci wydają mniej na kupowanie ... sprzedawcy detaliczni zwracają się ku reklamie w mediach społecznościowych. Dzięki nim z ukierunkowanymi reklamami, ... International pt. „Retail Trends 2019. Global Consumer&Retail” omawia najważniejsze trendy mające wpływ na branżę handlu detalicznego. ...
-
Dobra konsumpcyjne: największe wyzwania branży
... ze sposobu, w jaki ich firma sprzedaje do sklepów detalicznych swoje nowe produkty. Dane o klientach są dziś niezbędne do wdrożenia personalizowanej i zautomatyzowanej ... i prezentowania klientom takich ofert, jakich w danej chwili poszukują. Trendy w inwestycjach i reklamie Mając świadomość wartości danych i roli, jaką odgrywa cutomer experience w ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2007
... zmniejszają się i 2008 rok przyniesie prawdopodobnie stabilniejsze trendy. Ogólnie, w 2007 r. kategoria VirWare wykazała prawie 98% ... 1,56%. Packed oraz FraudTool to dwa nowe zachowania, które w 2007 roku zostały włączone do ... których celem było położenie kresu nielegalnej i natarczywej reklamie internetowej. Mimo przyjęcia ustaw zawierających ...
-
Synergia działań marketingowych
... działań miło zaskoczy. Często poszukujemy pomysłów na nowe formy komunikacji, śledzimy światowe trendy i ekscytujemy się nowatorskimi kampaniami zrealizowanymi na Zachodzie. To ... efektywny dobór mediów, zintegrowany charakter kampanii nie zastąpią tego, co w reklamie stanowi serce - trafnego i interesującego insightu oraz atrakcyjnej, wyróżniającej ...