-
Jakie będzie Euro 2012?
... miesięcy pojawiają się polskie barwy narodowe i symbolika związana z piłką nożną. Agencje reklamowe, a także drukarnie i producenci opakowań korzystają na turnieju jeszcze bardziej ... turniej budzi wielkie emocje. Trudno dziwić się pytaniom o niedociągnięcia i niespełnione obietnice. Skala inwestycji, jakie pociągnęła za sobą organizacja turnieju jest ...
-
Forex - jak uniknąć oszustwa
... siedzibą HYIP, a zdjęcia z biznesowych konferencji to zazwyczaj darmowe kreacje reklamowe z udziałem profesjonalnych modeli. W budowaniu wiarygodnego wizerunku programów inwestycyjnych HYIP ... teleadresowych, nie zasługuje na najmniejsze zaufanie. 3. Programy HYIP składają obietnice całkowicie nierealnych stóp zwrotu i nie żądają opłat za zarządzanie. ...
-
Ewolucja spamu 2007
... tego rodzaju spamu, dlatego otwierali załączniki, w których znajdowali dobrze znane im teksty reklamowe. Na początku tego rodzaju spam skutecznie obchodził filtry antyspamowe i ... i zróżnicowaną treść. Spam polityczny w rosyjskim Internecie obejmował: przedwyborcze obietnice różnych partii politycznych: "Zagłosuj na Sojusz Sił Prawicowych 2 grudnia, ...
-
Wizerunek firmy a budowanie przewagi konkurencyjnej
... i werbalną firmy. Znaczy to, że wewnętrzne działy marketingu, agencje reklamowe i agencje PR zajmujące się realizacją komunikacji i prezentacji rynkowej firmy powinny ... a nie co mówi poprzez reklamę, kształtuje reputację. Niedotrzymywanie, często przesadzone obietnice na pewno zostaną zapamiętane przez otoczenie oraz popsują firmie wizerunek i ...
-
Metody socjotechniki: świąteczny ranking
... MySpace, bywały w przeszłości umieszczane bez wiedzy administratorów fałszywe banery reklamowe, których kliknięcie powodowało pobranie szkodliwego oprogramowania do systemu ... promocji, korzystając z pozornie nieszkodliwych ankiet do gromadzenia danych osobowych. Obietnice nagród rzeczowych, kuponów upominkowych, a nawet nagród pieniężnych mają na ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
... o swoich stałych klientów, kierując do nich m.in. nieodpowiednie przekazy reklamowe. Eksperci z Sociomantic Labs dokonali analizy najpoważniejszych błędów popełnianych przez osoby ... robić nawet wtedy, gdy nakłady te jeszcze podwyższą. Grzech czwarty – fałszywe obietnice Dobrym przykładem ilustrującym zagadnienie fałszywych obietnic może być branża ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... się do konta na Facebooku i w imieniu właściciela profilu rozsyłają natrętne obrazki reklamowe. Żeby zrealizować zadanie, oznaczają (otagowują) osoby na liście znajomych. ... To pozwala załatać luki w systemie. Bądź wyjątkowo ostrożny w przypadku e-maili zawierających obietnice tak dobre, że aż niemożliwe. Nie można odpowiadać na tego typu wiadomości ...
-
Uwaga na "inwestycje" alternatywne i piramidy finansowe
... mediach społecznościowych piramidy finansowe, a także inwestycje w kryptowaluty, pakiety reklamowe lub inne „inwestycje” alternatywne. – Uważaj na oferty łatwego i szybkiego zysku w zamian za to, że kupisz „kupony”, „pakiety inwestycyjne”, „świadectwa uczestnictwa”, kryptowalutę itp. Takie obietnice istnieją tylko w reklamach. Bądź czujny, gdy ktoś ...
-
Ponad 160 mln zł kary za promocję "Tarcza Biedronki antyinflacyjna"
... wam różnicę”. Miała stanowić odpowiedź przedsiębiorcy na wzrost wskaźnika inflacji. Przekazy reklamowe były tak sformułowane, aby przyciągnąć uwagę konsumentów, którym zależy na ... przez Jeronimo Martins Polska zbiorowych interesów konsumentów. Marketingowe obietnice a rzeczywistość Po pierwsze, nie wystarczyło znaleźć artykuł atrakcyjniejszy cenowo – ...