-
Dział obsługi klienta i operacji: jakie wynagrodzenia?
... Obsługa klienta odgrywa coraz większą rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej firm, dlatego organizacje inwestują w rozwój kompetencji pracowników oraz oferują dodatkowe benefity, by przyciągnąć i zatrzymać najlepsze talenty. Profesjonalne podejście do obsługi klienta ...
-
Praca w obsłudze klienta. Co mówią pracownicy?
... 21%). Szacunek i stres – nieodłączne elementy Obsługa klienta wiąże się z różnorodnymi napięciami, z ... stanowiska szkoleń i warsztatów z pewnością pozytywnie wpływa na komfort wykonywanej przez nich pracy, jak i jakość obsługi klienta ... pracujące z klientami, można zauważyć bardzo duże znaczenie wynagrodzeń. Na zdecydowanym czele zestawienia znalazły ...
-
Marketing - troska o klienta
... klienta to elastyczność i pozytywne nastawienie w podejściu do klienta, polegające na dostosowywaniu się do stanowiska klienta i otwartości na jego punkt widzenia w negocjacjach i dyskusjach, a także wspieranie klienta ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... 15% ogłoszeń uplasowała się obsługa klienta. Dużym zainteresowaniem cieszyli się także pracownicy fizyczni (11 ... stanowiska juniorskie w IT. Rosnące znaczenie kompetencji cyfrowych Opublikowany w maju 2021 raport Pracuj.pl „Cyfrowa ewolucja kariery” wykazał, że Polacy są świadomi dużej roli kompetencji cyfrowych na rynku pracy - ich rosnące znaczenie ...
-
Rynek pracy specjalistów II poł. 2019
... klienta oraz specami od IT. Widać było również spory wzrost popytu na pracowników fizycznych (+43%). Najwięcej ofert pracy tradycyjnie już pochodziło z Mazowsza i Dolnego Śląska. Na skróty Specjalizacjami, w których najczęściej poszukiwano pracowników, tradycyjnie już okazały się handel, obsługa klienta ... znaczenie tej ... stanowiska juniorskie. Na ...
-
Polskie biura podróży w tyle za słowackimi
... Obsługa Kategoria dotycząca obsługi to najważniejszy punkt badań realizowanych przez ISC. To od atmosfery panującej w danej placówce, kompetencji pracowników i wiedzy o produkcie zależy, czy klient zdecyduje się na zakup czy uda się do konkurencji. Ogólnie obsługa klienta ...
-
Najbardziej poszukiwane zawody i kompetencje 2017
... Przydatne linki: Oferty pracy Specjaliści ze znajomością języków obcych (np. obsługa klienta, księgowość) Wraz z prężnym rozwojem polskiego sektora nowoczesnych usług dla biznesu ... Ogromne znaczenie mają również kompetencje oraz predyspozycje, które stają się niezbędne do odnoszenia sukcesów. Bez względu na branżę lub profil stanowiska, pracodawcy ...
-
Proces rekrutacyjny. Liczy się jakość, a nie ilość?
... kandydaci odpowiadający profilowi stanowiska – mówi Julia Urbańska, marketing manager w eRecruiter. W rekrutacji czas ma pierwszorzędne znaczenie Według przeprowadzonego ... decyduje często o wyniku finansowym przedsiębiorstwa. To ludzie kreują sprzedaż, to obsługa klienta sprawia, że chce on kontynuować z nami współpracę. Bez najlepszych pracowników ...
-
Przebranżowienie zawodowe i automatyzacja. Co na to Polacy?
... się automatyzacji również znalazły się finanse i obsługa klienta, ale w odróżnieniu od Polski w czołówce znaleźli ... znaczenie umiejętności cyfrowych. Raport „Decoding Global Talent” pokazuje, że wielu pracowników na świecie - w tym w Polsce - obawia się automatyzacji. Nie musi ona być jednak negatywnym zjawiskiem, gdyż będzie tworzyła nowe stanowiska ...
-
InfoPraca: oferty pracy w górę, bezrobocie w dół
... Manager InfoPraca.pl. To ma o tyle znaczenie, że głównym źródłem pozyskiwania informacji, także ... e-commerce (+33 proc.), doradztwo/ konsulting (+22 proc.), obsługa klienta (+18 proc.), logistyka (+13 proc.), administracja/ ... , jest nagła rezygnacja pracowników z zajmowanego stanowiska, nawet bez uprzedzenia. To jedna z konsekwencji rynku pracownika ...
-
Praca tymczasowa w CV: chwalić się czy przemilczeć?
... , ale także klienta, dla którego finalnie pracowaliśmy. To właśnie branża firmy oraz zakres wykonywanych obowiązków mają kluczowe znaczenie podczas aplikowania na nowe ... np. SAP), systemu CRM, obsługa kasy fiskalnej czy skanera inwentaryzacyjnego. Bardzo często nowi pracownicy przechodzą szkolenia wraz z objęciem danego stanowiska w firmie. Nawet ...
-
5 cech dobrego CV
... „Stanowisko: aparatowy. Zakres obowiązków: obsługa linii produkcyjnej” a przedstawieniem tego w następujący ... Jeśli na stanowiska potocznie zwane „biurowymi”, czyli do sprzedaży, obsługi klienta, księgowości itp., ... , które mają mniejsze znaczenie w danym momencie twojej kariery zawodowej lub dla stanowiska, na które aplikujesz. Przydatne linki: ...
-
Dział konstrukcyjny w firmie
... stanowiska pracy (kompetencje stanowiskowe). Kompetencje ogólnofirmowe, choć mało istotne z punktu widzenia wykonywanej pracy, mogą mieć duże znaczenie ... i przygotowanie do wysyłki, a także montaż urządzenia u klienta, opracowuje i nadzoruje instrukcje do maszyn i ... konstrukcyjna obsługi produkcji Bieżąca obsługa produkcji polega na doskonaleniu ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... managerów sięga po stanowiska kierownicze w międzynarodowych organizacjach. Przykładowo, Jacek ... . Jak prognozują eksperci, obsługa procesów związanych z ... projektach sprzedażowych lub Biura Obsługi Klienta, a przedsiębiorstwo i tak płaci ... koncerny zaczęły przypisywać strategiczne znaczenie centrom zlokalizowanym nad Wisłą, czyniąc z nich wiodące ...