-
Deloitte: na odzież i sprzęt sportowy wydajemy 193 euro rocznie
... krajów. Dla porównania, europejski wskaźnik sięga 65 proc. Pod względem wydatków na odzież i sprzęt sportowy ustępujemy jednak innym. Na potrzeby opracowanego przez Deloitte raportu ... lat. W pięciu z ośmiu badanych krajów większą popularnością cieszy się aktywność sportowa, która nie wiąże się z członkostwem w klubie sportowym. Wyjątkiem są Polska, ...
-
Kupno roweru przez internet. Dobry czy zły pomysł?
... zagranicznych sklepów online. Istnieje bowiem całkiem sporo małych albo mocno specjalistycznych marek produkujących odzież, akcesoria czy sprzęt dla kolarzy, które nie prowadzą bezpośredniej sprzedaży w Polsce. Jak podaje Gemius odzież sportowa zajmuje pierwsze miejsce, na równi ze sprzętem komputerowym, pod względem częstotliwości zakupów online ...
-
Galeria Kazimierz w Krakowie w "nowej" odsłonie
... Zegna, Hugo Boss, Burberry, Church’s, Kenzo, J.M.Weston), Baldinini, Badura (obie marki oferują obuwie, dodatki i akcesoria), Reebok (sprzęt i odzież sportowa) i Salomon (obuwie i odzież sportowa). W strefie gastronomicznej otwarty został również bar Salad Story. W najbliższym czasie w Galerii swoje salony otworzą także Mango (moda damska), Monetti ...
-
Boże Narodzenie 2016 droższe niż przed rokiem
... się. Polacy planują jako prezenty kupować przede wszystkim kosmetyki i perfumy, słodycze oraz książki. „Nowością w zestawieniu dziesięciu najpopularniejszych upominków w Polsce jest odzież sportowa, która zanotowała awans aż o jedenaście miejsc, co może być spowodowane rosnącą aktywnością fizyczną Polaków. Na czwartą pozycję awansowały pieniądze ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 48/2016
... się. Polacy planują jako prezenty kupować przede wszystkim kosmetyki i perfumy, słodycze oraz książki. – Nowością w zestawieniu dziesięciu najpopularniejszych upominków w Polsce jest odzież sportowa, która zanotowała awans aż o jedenaście miejsc, co może być spowodowane rosnącą aktywnością fizyczną Polaków. Na czwartą pozycję awansowały pieniądze ...
-
Handel detaliczny w strefie Euro: konsumpcja odporna na inflację?
... , handel elektroniczny i specjaliści ds. mody wyróżniają się jako trzy największe obszary ryzyka, z wynikami powyżej 20. Z drugiej strony, luksus i odzież sportowa wyróżniają się jako najbezpieczniejsze segmenty. Nasza karta wyników znajduje potwierdzenie w ostatnich głośnych przypadkach niewypłacalności w handlu detalicznym z udziałem spółek ...
-
Mini-siłownia w domu Polaka
... w wersji z wypustkami, o wadze 1,5- 2 kg. Najpopularniejsze modele to: Hula hoop Magnetyczne 77 kul oraz Anion 2 – anionowe podwójne koło. Odzież sportowa Największym zainteresowaniem cieszy się odzież wykonana z „oddychającej tkaniny”. Koszulki wybierane przez klientów mieszczą się zazwyczaj w przedziale cenowym 50 – 100 zł (45%). Wśród marek ...
-
Marki własne Lidla i Biedronki liderami rynku non-food
... %), bielizny dla dorosłych (32%), elektroniki i zabawek (30%). Marki własne sieci Lidl są najchętniej wybierane w przypadku ubrań (w tym odzież sportowa, bielizna oraz odzież dla dorosłych, odzież i akcesoria dla dzieci) oraz narzędzi. W Biedronce preferowane kategorie produktów pod marką własną to: artykuły dekoracyjne i wyposażenia domu, artykuły ...
Tematy: non-food, marki własne, supermarkety, dyskonty, markety, sieci handlowe, Lidl, Biedronka, Kaufland, Tesco, Auchan, Carrefour -
Upadłości firm I 2019 r.
... (obok konkurencji z tanimi towarami z Azji) Wśród niewypłacalności firm produkcyjnych widocznych jest też kilka przypadków firm produkujących na rynek konsumencki - odzież, obuwie, zabawki etc. – Odzież, obuwie i zabawki to kategorie zdominowane przez tanich dostawców z Azji. Mniejsi, lokalni producenci, którzy wcześniej bazowali na taniej sile ...
-
Najdroższa jest wyprawka szkolna dla najmłodszych dzieci
... zeszyty i przybory do pisania. Na drugim miejscu jest codzienna odzież. 59 proc. respondentów uzupełnia szafy swoich dzieci także w ciągu roku szkolnego – mówi Patrycja Venulet, Dyrektor w Dziale Strategii Deloitte. Na trzecim miejscu jest odzież sportowa. Odpowiedziało tak 53 proc. ankietowanych. Najczęściej zakupy wyprawki Polacy ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe i luksusowe w czasach pandemii
... że konsumenci zamknięci w domach w czasie pandemii zmieniali swoje przyzwyczajenia – preferowali wygodną odzież do chodzenia po domu oraz marki athleisure takie jak Lululemon, Nike ... rozmiarach, a ubrania Uniqlo są przyjazne dla środowiska. Brytyjski ASOS oraz chińska marka sportowa ANTA po raz pierwszy weszły do rankingu kategorii odzieżowej dzięki ...
-
Kryzys nie wpłynął na wydatki świąteczne
... się pozycje z list bestsellerów i edycje kolekcjonerskie – tzw. boksy (płyty, filmy). Dużą popularnością cieszą się także zabawki, zestawy kosmetyków, akcesoria i odzież sportowa. Bankier.pl podaje, iż popularnym prezentem dla dzieci i młodzieży jest także elektronika. W Komputronik.pl przed Mikołajkami wśród najbardziej pożądanych prezentów ...
-
Najlepsze jakościowo marki według Polaków
... na przykład: Łaciate (kategoria: mleko); Sonko (kategoria: ryż); Samsung (kategoria: telefon komórkowy); Nivea (kategoria: krem do twarzy); Apple (notebooki); Nike (odzież sportowa); PKO (bank); Żywiec (woda mineralna), Visa (karta kredytowa) itd. Informacje o badaniu Badanie QUDAL - QUality meDAL – Polska 2014/2015 zostało przeprowadzone przez ...
-
Internetowe sklepy sportowe – ranking 2014
... jest przede wszystkim do sportowców (profesjonalistów i amatorów) i którego głównym zakresem działalności jest sprzedaż sprzętu do ćwiczeń oraz akcesoriów sportowych (w tym odzież, obuwie, ochraniacze, odżywki).
-
Upadłości firm I kw. 2019 r.
... (przynajmniej wprost) z niewypłacalnościami – profil i skala produkcji dotkniętych nimi firm wskazuje w zdecydowanej większości przypadków na krajowy profil ich sprzedaży (art. budowlane, odzież i obuwie czy żywność, w tym mięso). Kolejny argument za tym, iż koniunktura nie decyduje o wszystkim, bo tej akurat w tych sektorach na ...
-
Upadłości firm V 2019 r.
... . Handel – każdy błąd może być tym ostatnim Dwie największe niewypłacalności miały miejsce w sektorze handlu hurtowego. Sprzedawały one różny asortyment: jedna odzież, druga wyroby motoryzacyjne (w tym samochody). Obydwie te firmy miały też własne punkty detaliczne, co zwiększało ich marże i zyski, ale sądząc ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... w trakcie pandemii ludzie musieli na nowo dokonać rozgraniczenia między ubraniami noszonymi do pracy i w czasie wolnym. Motorem tego wzrostu była codzienna odzież sportowa w ramach trendu athleisure, a marki Adidas, Nike, Puma i Lululemon osiągnęły ponad 50-procentowy wzrost wartości każda. Mimo iż w ujęciu zbiorczym moda fast ...
-
Benefity pracownicze, czyli the sky is the limit?
... mogą przeznaczyć na… surfowanie. Swój zespół zachęca do tego firma produkująca odzież outdoorową, Patagonia. Co więcej, firma informuje pracowników w ogólnofirmowych ... benefity i świadczenia pozapłacowe, takie jak opieka medyczna, karty zniżkowe czy karta sportowa, (14%). Firmowe wsparcie dla młodych rodziców, w tym dodatkowe urlopy i dofinansowanie ...