-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... roku największym reklamodawcą w kategorii moda była branża odzieżowa, która przeznaczyła na promocję ponad 93 miliony zł (50% wszystkich wydatków). Ponad 29% wydatków przypadło na producentów zegarków i biżuterii, którzy na reklamę przeznaczyli łącznie prawie 54 miliony złotych. Branża obuwnicza zainwestowała ponad 20 milionów (11 ...
-
Branża odzieżowa w tarapatach
Analitycy Atradius alarmują - sytuacja w branży tekstylnej jest obecnie szczególnie trudna. W ostatnim roku finansowym, na całym świecie, został odnotowany rekordowy wzrost liczby wniosków odszkodowawczych wśród firm z sektora odzieżowego. Tendencja ta utrzymała się także w pierwszej połowie 2008 roku. Zdaniem Atradius istnieje kilka powodów, dla ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe świata 2014
Branża odzieżowa może poszczycić się najbardziej dynamicznymi wzrostami (29 procent rok do roku) wśród ... skok – o 13%, zajmując miejsce nr 6 (spadek o dwie pozycje) z wartością marki wynoszącą 6,3 mld USD. Brytyjska sieć odzieżowa Next osiągnęła spektakularny wynik za ostatni rok, rosnąc o 39% do 5,7 mld USD i wyprzedzając słynną brytyjską markę ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... poziom rozwoju ze względu na kryzys ekonomiczny, który dotknął branżę już z końcem 2009 roku. Analizując sieci Apparel (szeroko pojęta branża odzieżowa, obejmująca również sieci obuwnicze i jubilerskie), możemy zaobserwować stały wzrost zapotrzebowania na kandydatów z doświadczeniem w zarządzaniu sklepami (Kierownik Sklepu, Regionalny Kierownik ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
... niektóre z wniosków płynących z analizy największego niezależnego domu mediowego Codemedia. W pierwszy półroczu tego roku największym reklamodawcą w kategorii moda okazała się branża odzieżowa, która przeznaczyła na działania promocyjne ponad 45 milionów, a więc niemal połowę (47%) wszystkich wydatków. Taki wynik oznacza niewielki wzrost względem ...
-
Cyfrowe Paszporty Produktów w branży odzieżowej: koniec ery fast fashion?
Branża odzieżowa musi być gotowa na duże zmiany w zakresie zbierania i zarządzania danymi o produktach, kiedy w 2026 roku do użytku wejdą Cyfrowe Paszporty Produktów ( ...
-
Franczyza w Polsce 2013
... Branża spożywcza powiększyła się o 1800 sklepów na licencji, a ponad połowa nowych systemów franczyzowych powstała w gastronomii. Z ... sklepów z odzieżą i obuwiem. To największy spadek na rynku franczyzy w 2012 roku, ale mimo to branża odzieżowa wciąż pozostaje na pierwszym miejscu pod względem liczby systemów, których na koniec roku działało 142. W ...
-
Sponsoring sportowy: na kogo może liczyć piłka nożna?
... zachodnie ligi europejskie są wspierane przede wszystkim przez branżę lotniczą, motoryzacyjną, telekomy oraz sektor finansowy. – Tymczasem w Polsce instytucje finansowe, branża paliwowa, odzieżowa, lotnicza oraz telekomy nie inwestują w polską piłkę nożną lub inwestują w nieznaczny sposób, nieproporcjonalny do swoich możliwości finansowych – mówi ...
-
Nowy rok i kolejne wolne niedziele
... ) zakupy zrobimy jedynie w ostatnią niedzielę miesiąca. Jak zapatruje się na to branża handlowa? Wolne niedziele coraz częściej Przypomnijmy, według ustawy, która obowiązuje od ... których motorem napędzającym sprzedaż są sklepy z ubraniami oraz supermarket. Sieć odzieżowa tego, czego nie sprzeda w niedzielę, może jeszcze sprzedaż w piątek lub sobotę ...
-
Franczyza w Polsce 2006
... partnerów do prowadzenia placówek franczyzowych i agencyjnych. Sieci franczyzowe występują w handlu i usługach, przy czym w handlu najpopularniejsza jest branża odzieżowa, a w usługach - gastronomia. Wśród systemów agencyjnych w handlu najwięcej jest mniejszych sklepów spożywczo-przemysłowych (np. Kolporter i Żabka) a w usługach pośredników ...
-
Dywidenda za 2008 rok tylko od nielicznych?
... 164,6 mln zł zysku wypracowanego w roku ubiegłym będzie nie do osiągnięcia w tym roku. Zysk pozostawiony w spółce będzie chyba najlepszym rozwiązaniem. Branża odzieżowa jest jedną z tych, które boleśnie odczuwają spowolnienie gospodarcze. LPP to oczywiście jeden z przykładów spółek, które zrezygnowały z dywidendy. Warto śledzić komunikaty ...
-
Koronawirus a zachowania konsumenckie: czy kupujemy inaczej?
... podróże, co wyraźnie uderzy w branżę turystyczną, z powodu zamkniętych galerii handlowych i sklepów, konsekwencje poniesie branża odzieżowa czy obuwnicza, z powodu zamkniętych restauracji i punktów usługowych poniesie konsekwencje branża gastronomiczna i usługowa. A to dopiero początek zmian, które pojawiają się w zachowaniach konsumentów. Co dalej ...
-
Czy mobile sprzedaje?
... internetowych [czyli zgodnie z raportem E-commerce około 20%]. Liderem zmian jest branża odzieżowa – mobilnie składane jest już co trzecie zamówienie [32%]. Warto jednak podkreślić, ... kształt rynku m-commerce w Polsce. Co na to branża reklamowa? Koncepcja kreacji DRIVE TO STORE Branża reklamowa monitoruje trendy konsumenckie i stara się dopasowywać ...
-
Zachowania konsumentów: nowy rok szkolny jak papierek lakmusowy
... wzrost na większości analizowanych rynków odnotuje sektor sprzedaży odzieży i biżuterii. Przewiduje się, że największy przyrost w pierwszej kategorii nastąpi w Polsce, gdzie branża odzieżowa odnotuje ponad 24-procentowy wzrost w skali roku. Dodatkowo, we Francji w sektorze biżuterii przewidywane są zwyżki o 30%. W Hiszpanii będzie to odpowiednio ...
-
Black Friday na giełdzie. Kto zarobi najwięcej?
... sprzętu AGD odnotował całe 9,3% wzrostu sprzedaży w okresie okołoświątecznym. Godne odnotowania zyski notuje także branża odzieżowa. Choć to mniejszy wzrost niż w przypadku elektroniki – w 2023 r. było ... Entuzjazm wobec zakupów online jest powszechny i prognozuje się, że ta branża znów wzrośnie – tym razem o 7-9%, ze sprzedażą w Internecie powyżej ...
-
Firmy odzieżowe: upadłość Schiesser AG
... przypadało na Chiny, 25% na Europę i 15% na Amerykę Północną. Jak podają eksperci branża ta jeszcze w 2006 roku przeżywała dynamiczny rozwój, ale już w 2007 nastąpiło ... ale trudności nie omijają także tych marek. Perspektywy Zdaniem Euler Hermes branża odzieżowa zarówno w Niemczech, jak i w Polsce jest dosyć rozdrobniona. Mniejsze firmy skupiają się ...
-
Debiuty giełdowe w Europie w II kw. 2012 r.
... 6,9 mld euro). Dwie największe oferty w Europie miały miejsce na giełdach we Włoszech (Brunello Cucinelli – 158 mln euro, branża odzieżowa) i w Londynie (NMC Healthcare – 142 mln euro, branża usług medycznych). Rynek amerykański W minionym kwartale w Stanach Zjednoczonych dużą aktywnością na rynku pierwotnym cechowały się kwiecień i maj ...
-
E-mail marketing: jak zbierać adresy?
... zaprezentowane przykłady z wybranych branż świetnie pokazują, jak zbierać adresy e-mail w sposób efektywny i przemawiający do twojego klienta językiem korzyści. Sektor: retail, branża odzieżowa, sklepy online Jeśli w twoim sklepie internetowym znajdują się produkty, które użytkownik może zakupić bez potrzeby edukowania go na temat ich ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2018
... w których sieci prowadzą swoją działalność, wyniosła w omawianym okresie 10. Branża spożywcza nadrabia stracony czas Raport omawia zagadnienia związane z umiejętnością ... dominację. Największy skok Amazonu Po raz pierwszy od czterech lat branża odzieżowa i akcesoriów nie była wyraźnym liderem wzrostu przychodów, ale pozostała najbardziej dochodowym ...
-
Wzrost e-commerce będzie trwał w 2021 r.? Co sądzą eksperci?
... których wzrost sprzedaży w sieci nie będzie oznaczał dobrych wyników dla całej branży. To branża odzieżowa, eventowa czy kosmetyczna. Wynika to z różnych powodów: nie spotykamy się i nie ... Adidas. W długiej perspektywie może to być znamienne dla szeregu firmy. Druga branża jaka jest ściśle powiązana z e-commerce to logistyka. Wydaje się, że polski ...
-
Lojalność polskich konsumentów
... ' programu. 47% uczestników programów jest związanych ze spółką z branży paliwowej, a 11% - z telekomunikacyjnej. Inne wymieniane branże to: branża tytoniowa, gastronomiczna, odzieżowa, kosmetyczna, usługowa, wydawnicza, hotelarska i handlowa. 73% opisanych przez uczestników programów, to programy motywacyjne polegające na otrzymywaniu punktów ...
Tematy: programy lojalnościowe -
Najlepsza firma dla inżyniera 2009
... Najbardziej zadowoleni są inżynierowie pracujący w sektorze gazowniczym (96% z nich poleca swojego byłego pracodawcę) oraz w branży lotniczej (84%). Najgorsze noty zebrała branża odzieżowa i włókiennicza (aż 45% inżynierów tu pracujących nie poleca swojego byłego pracodawcy) oraz ceramiczna i szklana (41%). Analizując poszczególne działy w firmach ...
-
Zagraniczne sieci franczyzowe w Polsce
Na polskim rynku jest już obecnych 110 zagranicznych sieci, które rozwijają się tutaj poprzez franczyzę. Najliczniej reprezentowana jest branża odzieżowa, gastronomiczna oraz urodowa - wynika z raportu Akademii Rozwoju Systemów Sieciowych. Wiele najbardziej znanych zagranicznych marek swój sukces na naszym rynku zawdzięcza m. ...
-
"Szara strefa" w gospodarce
... . Organizatorom biznesowej działalności w szarej strefie zależy na szybkiej, masowej produkcji i natychmiastowym wprowadzeniu towarów do obrotu handlowego (branża tekstylna, odzieżowa, obuwnicza, pamiątkarska i pielgrzymowa itp.). Szara strefa ze swej istoty hamuje postęp technologiczny i rozwój procesów zarządzania strukturami gospodarczymi ...
-
Praca w branży PR 2011
... poszukujących PR-owców w 2011 roku zniknęły branże FMCG, non-profit oraz odzieżowa. Zastąpiły je branże administracyjna, budowlana i hotelarsko-turystyczna. Pierwsza trójka pozostała bez zmian – ... portal infopraca.pl. Komentarz Kingi Kubiak, Dyrektor Wydawniczej PRoto.pl Branża, która opiera się na know-how praktykantów nie może się rozwijać, a ...
-
Franczyza w Polsce 2012
... próbują swoich sił - uważa Michał Wiśniewski, dyrektor działu doradztwa we franczyzie PROFIT system. Największy wybór marek franczyzowych ma do zaoferowania branża odzieżowa. Raport PROFIT system podaje, że w ubiegłym roku na naszym rynku działały 163 marki modowe. Równie chętnie wiedzą na temat prowadzenia ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2011
... , to najwięcej w internecie wydają finanse, telekomunikacja i handel, który zastąpił na trzecim miejscu motoryzację. Swoje wydatki w internecie bardzo szybko zwiększają też branża odzieżowa, nieruchomości oraz farmaceutyki. – komentuje Piotr Kowalczyk. – Mam nadzieję, że do wzrostu rynku przyczyniają się także działania IAB. Właściwie wszystko co ...
-
Snapchat w rękach e-commerce
... tekst lub specyfikacje techniczne. Trzeba również pamiętać o tym, że jest to branża, której ofertę najczęściej kieruje się do kobiet, stanowiących na Snapchacie aż ... jest pomysł na kampanię na Snapchacie, tym prędzej zainteresuje on użytkowników. Marka odzieżowa H&M wymyśliła więc grę miejską – za pośrednictwem Snapchatu przesyłano graczom wskazówki ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... osiągnięcia. „Rynek jest bardzo konkurencyjny i opanowany przez aplikacje międzynarodowych sieci handlowych oraz duże sklepy internetowe. Wśród nich najliczniejszą grupę tworzą branża odzieżowa, spożywcza oraz drogerie” – komentuje wyniki Michał Pietruszka, stojący na czele zespołu Just Run App, specjalizującego się w rozwoju i promocji aplikacji ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... . Tradycyjnie największym wzięciem cieszą się lagery z niższej półki, jednak branża odnotowuje stagnację. Odpowiedzią jest wzrost segmentu premium, kierowanego do zdecydowanie ... negatywach posiadania oddanych ambasadorów marki przekonała się choćby firma odzieżowa Lonsdale, której ubrania stanowiły element ubioru subkultury skinheadów. Paradoksalnie ...
-
Ocena ryzyka krajów wg Coface VII 2019
... w tym roku większość krajów powinna odczuć niestety wzrost niewypłacalności firm. Zagrożone sektory… w szczególności sektor motoryzacyjny Przemysł motoryzacyjny, metalurgiczny, dystrybucja, branża odzieżowa. Jest wiele sektorów, które doskonale obrazują słabe punkty światowej gospodarki. W związku z powyższym Coface, po raz drugi w ciągu sześciu ...
-
Sklepy internetowe. Intensywny rozwój i co dalej?
... najwięcej sklepów, bo niemal co czwarty, działało w branży "dom i ogród". Jako druga, pod względem liczby aktywnych sklepów internetowych, uplasowała się branża odzieżowa (niemal 17 proc.), a na trzecim miejscu znalazły się sklepy z kategorii “zdrowie i uroda” (ponad 13 proc.). Liczba sklepów z branży “dom i ogród ...
-
Najcenniejsze marki odzieżowe i luksusowe w czasach pandemii
... ? Jak prezentuje się Top 10 najcenniejszych marek odzieżowych w 2021 r.? Kto może zagrozić europejskiej dominacji w rankingu 10 najcenniejszych marek luksusowych? Cała branża odzieżowa skorzystała na tym, że konsumenci zamknięci w domach w czasie pandemii zmieniali swoje przyzwyczajenia – preferowali wygodną odzież do chodzenia po domu oraz ...