-
Opineo przedstawia najlepiej oceniane sklepy internetowe 2020
... ? Serwis od 11 już lat tworzy zestawienie najlepszych sklepów internetowych, nagradzając je laurami w kategorii głównej i kilkunastu kategoriach specjalistycznych. Bazą Rankingu Opineo.pl są opinie konsumenckie wystawiane przez klientów sklepów już po dokonanych zakupach. W recenzjach konsumenci oceniają: szybkość realizacji zamówienia, poziom ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2018
... nich każdego roku tworzy zestawienie najlepszych sklepów internetowych, nagradzając ich laurami w kategorii głównej i 15 kategoriach specjalistycznych. Ranking Opineo.pl stanowi integralną część Raportu Opineo, który może stanowić swoistego rodzaju kompendium wiedzy na temat rozwoju krajowej branży e-commerce. Opracowanie nie tylko wskazuje na ...
-
Najpopularniejsze sklepy online XII 2009
... audyt mający na celu eliminacje słabych punktów w ich procesie sprzedaży" – stwierdza Paweł Kucharzak, osoba zarządzająca Opineo.pl. Informacje o badaniu Ranking sklepów internetowych Okazje.info i Opineo powstał w oparciu o analizy zachowań konsumentów. W przypadku rankingu „najczęściej wybieranych” liczyły się równorzędnie: ilość przejść do ...
-
Internetowe sklepy sportowe – ranking 2014
... sportowym rekomendowałbym dokładniejszy audyt wysyłek wychodzących pod względem jakości, estetyki i bezpieczeństwa oraz kompletu niezbędnych dokumentów czy narzędzi ― radzi Paweł Kucharzak z Opineo.pl i dodaje: ― Klienci sklepów internetowych liczą na to, że dostaną towar zgodny z zamówieniem. Dlatego tak dużą rolę odgrywa właściwe zaprezentowanie ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2013
... , którzy w wirtualnym świecie czują się jak ryba w wodzie. Wszyscy oni tworzą internetową społeczność e–klientów, której nie sposób zlekceważyć. ― Cogito ergo… opineo, zdają się mówić konsumenci i chętnie korzystają z możliwości wystawienia oceny w niezależnym serwisie internetowym. Takich opinii w 2013 roku mieliśmy 3,3 miliona, szacujemy, że ...
-
Opinie w Internecie: wygrywają hejterzy czy pochlebcy?
... , można byłoby przypuszczać, że większość z nas to hejterzy. Tymczasem analiza Opineo.pl prowadzi do zgoła odmiennych wniosków. Jacy zatem jesteśmy w naszych sądach ... może osądzić każdego, a wszyscy mogą przeczytać wszystko. Komentarz Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo.pl Jeszcze parę lat temu autorami większości opinii potransakcyjnych byli ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2009/2010
... , którzy dostrzegają coraz więcej zalet zakupów przez internet. Coraz częściej Polacy wyposażają swoje mieszkania i domy produktami zakupionymi w sklepach internetowych. Serwis Opineo.pl opracował raport, który stanowi odzwierciedlenie poziomu jakości usług polskiego handlu internetowego. Pod lupę wzięto ponad 9 000 sklepów internetowych, które ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2010
... oraz Medialux.pl. 3 LIGA – Młode wilki Do grona Młodych wilków na Opineo zaliczono sklepy posiadające minimum 300 opinii, charakteryzujące się średnim zasięgiem działania ... PomocnicyKuchenni.pl, a brązowy medal trafił do Porcelana24.pl. Firmy kurierskie Opineo posiadając dostęp do polskich e-konsumentów stało się również źródłem opinii o firmach ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe IV-X 2011
... kategoriach: "Mega-sklepy", "Sklepy średniej wielkości" oraz "Młode wilki". Raport przygotowany przez Opineo.pl i Skąpiec.pl skierowany jest przede wszystkim do konsumentów, ... podmioty, które wyróżniają się rozpoznawalną marką, posiadają minimum 5 000 opinii w serwisie Opineo.pl oraz charakteryzują się dużym zasięgiem działania. W kategorii tej po ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011/2012
... wyróżniają się rozpoznawalną marką, posiadają minimum 8 000 opinii w serwisie Opineo.pl oraz charakteryzują się dużym zasięgiem działania. Wyniki w tej kategorii ... naszych e-sklepach. "Książki" Niestety Merlin i Empik są wciąż słabo oceniani na Opineo, głównie z powodu małej elastyczności a także braku wielu pozycji w specjalistycznych kategoriach . ...
-
Najlepsze kantory internetowe wg konsumentów
... co pewien czas można otrzymać rabat przy systematycznym korzystaniu. SZCZERZE POLECAM!!* (Iwet38, kwiecień 2014) * Wszystkie opinie pochodzą z serwisu www.opineo.pl Serwis Opineo.pl przenalizował komentarze użytkowników i sprawdził, za co dzisiaj cenimy e-kantory: ― Konsumenci chwalą szybki czas realizacji transakcji bez konieczności wychodzenia ...
-
Księgarnie internetowe: jak oceniamy?
... książki z różnych dziedzin w możliwie najniższych cenach (Aros.pl). Liderzy opinii Serwis Opineo.pl prezentuje trzydziestkę najlepiej ocenianych i polecanych przez klientów księgarń ... działania e-księgarzy ― komentuje wyniki rankingu Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo.pl. ― Na przykład takie, że księgarnie realizują zamówienia z dużym ...
-
Kantory internetowe w opinii klientów
... pozabankowej w wielu konsumentach budzi niepokój. Zanim zdecydują się oni na korzystanie z usług e-kantoru, dokładnie go sprawdzają. Ankieta przeprowadzona przez serwis Opineo w marcu 2015 na grupie 2,5 tysiąca użytkowników e-kantorów pokazuje, że 38% respondentów, sprawdzając wiarygodność e-kantoru, w pierwszej kolejności szuka o nim opinii. Co ...
-
Najlepiej oceniane sklepy sportowe online
... jest polecenia znajomym. Finałowe zestawienie Rankingu Internetowych Sklepów Sportowych Opineo 2015 to lista 30 najlepiej ocenianych przez konsumentów e-sklepów. ... . Bardzo duży plus :) (Szymon, marzec 2015)* *wszystkie opinie pochodzą z serwisu www.opineo.pl Średni koszyk e-klienta Według raportu CBOS „Aktywność fizyczna Polaków”, najchętniej ...
-
Dlaczego wystawiamy opinie o sklepach internetowych?
... służyć dobrą radą (38%). Mechanizmy rządzące motywacją ludzi wystawiających opinie rozumie Morele.net – jeden z liderów pod względem liczby opinii w serwisie Opineo. Jego sukces w dużej mierze wynika z komunikatów wysyłanych w wiadomościach posprzedażowych. Zawarta w nich formuła „Twoje spostrzeżenia i rady sprawią, że kolejne osoby zainteresowane ...
-
Najlepsze sklepy odzieżowe online
... klientów. Takie właśnie zestawienie najlepszych internetowych sklepów odzieżowych stworzył serwis Opineo.pl. Jego liderami zostali Sklep.wittchen.com, Eobuwie.pl, Butyjana. ... wątpienia właśnie opinia konsumencka — podsumowuje Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo.pl. Metodologia: Opracowując Ranking Internetowych Sklepów Odzieżowych 2014, wzięto pod ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2019
... przed rokiem - sklep eobuwie.com.pl. Słowem wstępu warto przypomnieć, że Opineo.pl to jeden z pierwszych na rodzimym rynku serwisów, które wspierają e-kupujących ... dziesięciu innym osobom. Klient zadowolony najczęściej milczy - mówi Łukasz Jędrzejak kierujący serwisem Opineo.pl - My dajemy internautom narzędzia do dzielenia się pozytywnymi opiniami ...
-
Najpopularniejsze sklepy online 2010
... obsługi. Zwłaszcza ta ostatnia mocno namieszała w rankingach. Średnia ocena z Opineo wynosiła dla wszystkich sklepów 8,34 pkt. Najlepsze oceny uzyskały sklepy z branż: Odzież ... i obuwie oraz Książki. Informacje o badaniu Ranking sklepów internetowych Okazje.info i Opineo bazuje na danych obu serwisów i jest wypadkową czynników decydujących o renomie ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2011
... 1 500 opinii, charakteryzujące się średnim/dużym zasięgiem działania, sporą ilością obsługiwanych Klientów. Opineo.pl nie ukrywa, że na kwalifikacje sklepu wpływa jego ... uplasował się Portone.pl. 3. LIGA: Młode wilki Do grona Młodych wilków na Opineo zaliczono sklepy posiadające minimum 300 opinii, charakteryzujące się średnim zasięgiem działania, ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2014
... branży e-commerce jest zarówno możliwy, jak i satysfakcjonujący – przekonuje Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo W ubiegłym roku konsumenci wystawili 1 080 418 opinii o sklepach internetowych. To niemal ... PAYBACK — ocenia zakupy w innym sklepie Wiewioor1 (sierpień 2014). Dane Opineo wskazują, że 40% sklepów internetowych ocenionych przez klientów ...
-
Negatywne opinie klientów można przekuć w sukces
... wizerunkowym strzałem w stopę. Przekonał się o tym m.in. sklep Kurtmedia, który w serwisie Opineo.pl zgromadził ponad 1500 negatywnych i prawie 1000 neutralnych opinii na ... że bazuje on na doświadczeniach zakupowych dotychczasowych klientów. Miliony opinii potransakcyjnych w Opineo.pl czy w Skąpiec.pl to swoiste wizytówki e-sklepów i produktów. Nie ...
-
Idealny sklep online wg internautów
... użytkowników serwisu. Sklep idealny Z analizy komentarzy wystawionych przez użytkowników Opineo.pl wynika, że ponad połowa zadowolonych kupujących najbardziej ceni ... do zarobku, ale także zaufanie niedoszłego klienta – opisuje Paweł Kucharzak – Zarządzający Opineo.pl Co ciekawe, pomoc w wyborze produktu, wyróżniono tylko w 8,6 proc. z przebadanych ...
-
Opinie klientów lepsze niż reklama
... konsumentów. Tak jest na świecie i tak jest również w naszym kraju - pisze Opineo.pl. Okazuje się, że ponad 2/3 Europejczyków jest skłonnych kupić produkt ... Nie ulega wątpliwości, że opinia ma aspekt socjologiczny. Zdaniem Pawła Kucharzaka, prezesa zarządu Opineo.pl, opinia jest rodzajem społecznego przesłania. Za jej pośrednictwem klienci wzajemnie ...
-
Konsumenci wybrali najlepsze apteki internetowe
... na polskim rynku przedsiębiorcy sprostują tym wymaganiom? Przyjrzał się temu serwis Opineo.pl. Analiza opinii konsumenckich na temat e-aptek pokazuje, że cieszą nas niższe ... Paweł Kucharzak. „Specyfików, które tu kupuję, nie ma w innych aptekach” ― pisze jeden z użytkowników Opineo.pl o pewnej e-aptece. Dlatego ważne jest, by e-apteki, obok wysokich ...
-
Najlepsze perfumerie i drogerie internetowe
... .pl stworzyło Ranking Perfumerii i Drogerii Internetowych. Twórcy rankingu przeanalizowali działalność niemal 150 perfumerii i drogerii internetowych. Do ścisłej czołówki branżowego rankingu Opineo.pl zakwalifikowały się 34 sklepy, które zdaniem klientów spełniają najwyższe standardy w obsłudze klienta. Czołowa piątka to: Iperfumy.pl, E-glamour.pl ...
-
Najlepiej oceniane sklepy internetowe 2012
... lepiej i szybciej budują wizerunek bezpiecznego i rzetelnego sprzedawcy niż pozornie większe sklepy. 3. LIGA: Młode wilki Do grona Młodych wilków na Opineo zaliczono sklepy posiadające minimum 300 opinii, charakteryzujące się średnim zasięgiem działania, upatrujących swoją zaletę w specjalizacji obsługi Klientów w wyznaczonych niszach rynkowych ...
-
Opinie klientów nie do przecenienia
... ustrzec się przed ewentualnymi, przykrymi konsekwencjami ― komentuje Paweł Kucharzak, prezes zarządu Opineo.pl. Przykłady takich spóźnionych reakcji konsumentów można by mnożyć. Mati pisze: ... , a komentarze wszystkich użytkowników serwisu Yelp są pozytywne w 80%. W polskim serwisie Opineo.pl pozytywne oceny stanowią ponad 90% wszystkich recenzji. Tym ...
-
Najlepsze sklepy motoryzacyjne online
... przedstawia się czołówka opracowanego przez Opineo.pl rankingu najlepszych internetowych sklepów motoryzacyjnych. Tuż poza podium znaleźli się Iparts.pl i ... towaru oraz ocena, czy dany sklep jest warty polecenia. Sporządzony przez przez Opineo.pl Ranking Internetowych Sklepów Motoryzacyjnych to porównanie 30 najlepiej ocenianych e-sklepów ...
-
Najczęstsze błędy w e-commerce
... odstraszających klientów od sklepu internetowego. A jest ich zdecydowanie więcej. Serwis Opineo.pl przyjrzał się błędom, jakich najczęściej dopuszczają się e-sprzedawcy. Bez ... zachowywać się w sposób pozostawiający wiele do życzenia. W samym tylko serwisie Opineo.pl miesięcznie pojawia się około 130 tysięcy różnych komentarzy potransakcyjnych. ...
-
Ukryte koszty, za niski standard hotelu. Na co narzekają klienci biura podróży?
... biorących udział w badaniu zrealizowanym przez Rzetelną Firmę przyznaje, że sprawdza wiarygodność biur podróży, opierając się m.in. na opiniach pozostawionych w serwisie Opineo, a niemal połowa deklaruje, że korzysta wyłącznie z usług tych touroperatorów, którzy zostali już przetestowani przez znajomych. W dzisiejszych czasach turyści, którym marzą ...
-
Jak nie dać się oszukać robiąc zakupy w Internecie?
... opinie innych kupujących na temat jego wiarygodności i uczciwości. Największym w Polsce serwisem gromadzącym opinie konsumentów o sklepach internetowych, produktach i firmach jest www.opineo.pl. Warto tam zajrzeć przed zrobieniem zakupów w sieci i przeczytać opinie potransakcyjne dotychczasowych klientów e-sklepu. Dowiemy się z nich, m.in. jakie są ...
-
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
... wspomnień Analizując opinie konsumenckie wystawione przez klientów sklepów internetowych w Opineo.pl, można zauważyć, że wiele z nich, zwłaszcza negatywnych, ma w sobie ... Co więcej — oczekują dobrych produktów i jeszcze lepszej obsługi. Tymczasem, z analiz Opineo.pl wynika, że największe grzechy sklepów internetowych to wciąż: Utrudniony kontakt. ...
-
Kantory internetowe oczami klientów
... oferowanych usług. Warto podkreślić, że jest się czym kierować. Na łamach Opineo.pl opublikowano już niemal 10 mln opinii. Recenzji doczekało się 41 tysięcy ... z poziomem zadowolenia klientów. Od poziomu i jakości usług do poczty pantoflowej Portal Opineo.pl pozwala na recenzowanie usług i produktów w kilku kategoriach. W odniesieniu do kantorów ...
-
Marketing internetowy? Zaangażuj klientów
... opinii w serwisie social shoppingowym. W dodatku treści tworzone przez internautów są chętniej odbierane przez innych użytkowników Internetu. Przykładowo, jedna opinia konsumenta w Opineo.pl jest dla przyszłego klienta sklepu internetowego warta więcej niż tysiąc zapewnień sprzedawcy o jego własnej uczciwości. Przedsiębiorstwa, które wiedzą, jak ...
-
Bezpieczne zakupy internetowe? To możliwe
... o sklepach na specjalnych serwisach umożliwiających ocenę sklepów internetowych jak np. Opineo.pl. – Każdego miesiąca nasz serwis odwiedza ok. 1,1 mln klientów, którzy mogą ... rozpoczynają swoją przygodę z zakupami przez Internet – mówi Paweł Kucharzak, prezes Opineo.pl. Jak wynika z badania Rzetelnej Firmy dla 46 proc. przedsiębiorców zrzeszonych w ...