-
Negatywne opinie o sklepach - broń masowego rażenia
... A na pytanie „Czy zdarzyło Ci się zrezygnować z zakupu w sklepie internetowym po tym, jak poznałeś negatywne opinie na jego temat?” aż trzy czwarte ankietowanych użytkowników serwisu odpowiedziało, że tak. Tymczasem takie ... i krytycznych głosach internautów, właścicielka sklepu zmuszona była oficjalnie przeprosić konsumentkę za zachowanie personelu ...
-
Urządzenia mobilne przy łóżku pacjenta stają się normą?
... Study skupia się nad kwestią wykorzystania technologii mobilnych w szpitalach, które świadczą usługi medyczne w nagłych przypadkach. Na potrzeby badania zebrano opinie zarówno personelu (kierownicy zespołów pielęgniarskich, osoby decyzyjne ds. IT), jak i samych pacjentów. Opracowanie opisuje istotę rozwiązań, które na przestrzeni pięciu kolejnych ...
-
Co zagraża systemom ICS?
... że problem ten nie traci na aktualności. I wprawdzie formułowane przez firmy opinie odnośnie negatywnych skutków cyberataków na sieci przemysłowe są różne, to ... Na szczęście firmy są świadome problemu i próbują go rozwiązać poprzez szkolenia personelu i ustanawianie reguł zachowania w obiektach infrastruktury krytycznej. 82% organizacji wdrożyło ...
-
Wakacje w Chorwacji. Jak nas widzą gospodarze?
... wypowiadają się z reguły pozytywnie. Wysoko oceniana jest w szczególności nasza postawa względem personelu. Nieco gorzej jest ze skłonnością do wydawania pieniędzy. To ... wielokrotnie wyższa od tych mających raczej negatywne zabarwienie. Przykładowe opinie pozytywne: „Bardzo mili goście, kulturalni, skromni, respektujący zasady. Są mile widziani”; „ ...
-
Supermarkety a hipermarkety: co zwycięża w opinii konsumentów?
... obsługi. Do obszarów najmniej satysfakcjonujących zaliczono organizację oraz czas obsługi. Opinie zbierane były od początku 2014 roku za pomocą portalu jakoscobslugi. ... %). Co konsumenci oceniają najniżej? Co trzeci z klientów hipermarketów narzeka na zachowanie personelu. W przypadku supermarketów odsetek ten był niższy i wyniósł 25%. To największa ...
-
Branża HoReCa a rozwiązania mobilne
... obejmującej sektory: hotelarski, restauracyjny i gastronomiczny) zwiększą się w 2011 r., przy czym opinie gości są wymieniane jako podstawowy powód inwestycji. 56 procent ... obsłużyć większą ilość danych oraz rosnące wymagania dostępowe klientów i personelu mobilnego. „Branża HoReCa w szybkim tempie wdraża technologie mobilne i bezprzewodowe, a ...
-
Dalsza poprawa na brytyjskim rynku nieruchomości
... zamierza 9%. To lepsze proporcje niż w 4 wcześniejszych kwartałach, kiedy to przeważały zapowiedzi redukcji personelu. Trudno jednak też takie dane traktować jako przełomowe. ... . Rynki nieruchomości Dalszą poprawę odnotował wskaźnik RICS, obrazujący opinie na temat cen brytyjskich mieszkań osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem nieruchomości. ...
-
Firmy mają się lepiej, gorzej z pracą
... sama. Jednakże tylko 20% ankietowanych spodziewa się wzrostu zatrudnienia, a 28% redukcji personelu. Wynik ten (-8% netto; netto – różnica pomiędzy tymi, który spodziewają ... nie zastąpi amerykańskiego dolara jako najważniejszej międzynarodowej waluty. Znamienne jednak są opinie w Wielkiej Brytanii, gdzie po raz pierwszy liczba eurosceptyków (39%) była ...
-
Działy IT stawiają na sztuczną inteligencję i sieć intuicyjną
... na to, czy mowa o maksymalizacji produktywności personelu, ulepszaniu customer experience, czy ochronie danych. Sieć wkroczyła dziś w etap największej ewolucji od zarania dziejów Internetu, stwarzając liderom IT i ich zespołom szansę na innowacje. W przeprowadzonym badaniu Cisco zebrało opinie przeszło 2000 liderów IT i specjalistów ds ...
-
Jak pracodawcy walczą z pandemią? Oceniają pracownicy
... dla Forum Odpowiedzialnego Biznesu badanie “Koronawirus - opinie Polaków i ocena działań”. Z badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia wynika, że większość pracodawców nie przygląda się kryzysowi bezczynnie. Z deklaracji pracowników wynika, że różnego rodzaju inicjatyw, dotyczących zarówno personelu, jak i klientów, podjęło się blisko 80 ...
-
Kryzys w Polsce wg internautów
... spowolnienie gospodarcze. Jak jest naprawdę? Inwestycje.pl postanowiły zapytać internautów o ich opinie - czy obawiają się utraty pracy bądź pogorszenia swojej sytuacji finansowej? ... " kryzys licząc, że okres ten uda się przeżyć bez cięć w liczbie personelu. Według badania Barometr Manpower Perspektyw Zatrudnienia niemal 70% firm zadeklarowało, ...
-
Silne ruchy na USD/JPY, złocie i ropie
... rakietowym Iranu na bazy USA w Iraku, kiedy okazało się, że obyło się bez ofiar w personelu wojskowym, a zatem w ataku chodziło o wyrównanie pola z USA za piątkowe zabójstwo irańskiego dowódcy. ... i ujemne realne stopy procentowe, pojawi się nowy stały czynnik osłabiający złotego. Wszystkie opinie i prognozy przedstawione w niniejszym opracowaniu ...
-
Najlepsze sklepy z bielizną w Europie
... , bo wyniósł aż 87,5%. Ruch niewielki, pracownicy nieśmiali Jak wynika z badania, klienci byli bardzo zadowoleni z życzliwości personelu i oceniali pracowników jako pomocnych. Jednakże pojawiły się również krytyczne opinie (8,3% - zarówno w Polsce, jak i ogółem): Zauważyłam, że w sklepie było 5 klientów i 2 panie z obsługi. Nikt mnie nie powitał ...
-
Sklepy dla dzieci: niska jakość obsługi klienta
... i natężenie instalacji świetlnej, głośność muzyki); wyglądu i prezencji personelu (m.in. możliwość identyfikacji pracowników). Średnia ocen wyniosła 84,5%. Nieco wątpliwości budziły produkty umieszczone na wystawach – w 26,7% przypadków nie były one opatrzone cenami. Mimo tego opinie wyrażone przez klientów były w większości pozytywne: - Wystawa ...
-
Ranking stacji benzynowych
... dostępność niezbędnych dla klientów akcesoriów, wnętrze stacji i toalet – czystość i porządek oraz wygląd personelu; prezentacja towaru – pod uwagę wzięto widoczność cen, stan produktów i ich ... o wyrażenie własnej osobistej opinii o odwiedzanym punkcie. Rzecz jasna te subiektywne opinie nie miały żadnego wpływu na obiektywną część punktowaną, ...
-
Plany polskich pracodawców IX 2011
... na razie w niewielkim stopniu wzrosła grupa respondentów biorących pod uwagę plany redukcji personelu (16% w sierpniu wobec 11% w maju br.). Jak zaznacza Agnieszka Bulik, Członek Zarządu Randstad: „Na ostrożne opinie respondentów niewątpliwie miały wpływ wydarzenia na międzynarodowych rynkach finansowych, doniesienia ze Stanów Zjednoczonych ...
-
Rekrutacja 2021. Samodzielnie czy przez agencję zatrudnienia?
... około 2000 zł + czas poświęcony nowemu pracownikowi przez innych członków personelu) oraz szkolenia (średnio ok. 1000 zł). Warto podkreślić, że 91% pracowników pozostaje ... niż wewnętrzny dział HR. Dostęp do referencji na temat kandydata (opinie przełożonych, kolegów i podwładnych z poprzednich instytucji). Zabezpieczenie wydanych środków na ...
-
Menedżerowie firm a rozwój biznesu
... bezpieczeństwem łańcucha dostaw (44%) oraz rozwojem infrastruktury (31%). „Porównując opinie polskich prezesów i przeciętne wskazania na świecie warto zauważyć, że rozbiegają ... mierze rekompensuje relatywny brak zaniepokojenia polskich firm problemem dostępności wykwalifikowanego personelu. Nieco łatwiejsza sytuacja na rynku pracy – z punktu widzenia ...
-
Trendy HR 2015: po pierwsze kultura organizacyjna
... – Nowy świat pracy”. W tej edycji badania pod lupę wzięto opinie ponad 3,3 tys. liderów biznesu i dyrektorów HR reprezentujących 106 krajów ... 5) - Szkolenia i rozwój: W centrum uwagi. Napotykając zwiększające się niedobory umiejętności personelu firmy analizują i testują nowe podejście do szkoleń oraz rozwoju pracowników. Zaangażowanie: priorytet ...
-
Jakość obsługi klienta w 2015 r.
... wiedzę i kompetencje personelu. Ludzkie oblicze jakości obsługi Najgorzej ocenianymi aspektami jakości obsługi pozostaje czas i organizacja obsługi (73,7%) oraz zachowanie personelu (75,2%). ... się na drugim miejscu od końca. O badaniu: Polski Program Jakość Obsługi zbiera opinie konsumentów przez 365 dni za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl oraz ...
-
Raport bankowość w roku 2015
... będą coraz mniej standardowe, za to w coraz większym stopniu kształtowane przez prywatne opinie i chęć wyróżnienia się. Klienci będą żądać niższych cen za podstawowe usługi ... wymienia źle skonstruowane programy motywacyjne, jako główną przyczynę gorszych efektów pracy personelu, zaś 36 procent menedżerów uważa systemy motywacyjne za zbyt ...
-
Placówki bankowe - jakość obsługi 2012
... skoncentrował na nim swoją uwagę. Jedynym minusem okazał się brak inicjatywy personelu w temacie witania klientów, stojąc lub wstając (jedynie 64% pozytywnych odpowiedzi) ... telefonicznej, skorzystałbym z oferty, pracownik był kompetentny i przekonujący”. (Bułgaria) Rzecz jasna subiektywne opinie klientów nie miały żadnego wpływu na obiektywną część ...
-
Jakość obsługi klienta w 2014 r.
... z punktu obsługi niezadowolony. W Polskim Programie Jakość Obsługi znaczenie mają wszystkie opinie, niezależnie od tego, czy są pozytywne, czy też nie. Z doświadczeń ... aspektów jakości obsługi jest oceniana pozytywnie. Dodatkowo konsumenci chwalą wiedzę i kompetencje personelu. Kurierzy ponownie w dół W rankingu branż w stosunku do poprzedniego roku ...
-
Jakość obsługi klienta w 2016 r.
... również zachowanie personelu. Klienci wciąż narażeni są na mało wybredne komentarze ze strony obsługi w trakcie sytuacji problematycznej. Chwalimy wiedzę i kompetencje personelu oraz ... oceniane w rankingu bardzo wysoko. O badaniu: Polski Program Jakości Obsługi zbiera opinie konsumentów przez 365 dni w roku za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl ...
-
Kariera pod znakiem zapytania. Firmy słabo wspierają rozwój zawodowy
... o umiejętnościach i szkoleniach, podobnie jak 69 proc. ich młodszych kolegów. Mieszane opinie na temat sztucznej inteligencji Poziom umiejętności pracownika idzie w parze z jego ... i dlaczego. Poddawaj je weryfikacji zadając pytania: Czy dzięki nim zmalała rotacją personelu? Czy poprawiła się konkurencyjność firmy? Czy relacja nakładów czasu i ...
-
Grupy społeczne o zakazie handlu w niedziele
... została przebadana. Natężony ruch klientów w niedziele wymagał od przedsiębiorców zatrudniania dodatkowego personelu. Korzystano wówczas z pomocy studentów i emerytów. Dla obu tych grup ... handlu i usług, którzy zwyczajowo pracują w niedziele. Diagnoza przedstawia opinie, w jaki sposób reprezentanci różnych branż oceniają ograniczenie handlu, na ile ...
-
Polacy i emerytury IV-VI 2006
... ”(25,5 proc., tj. 41 tys.). Liczną grupę stanowili także pracownicy średniego i technicznego personelu (14,9 proc., 24 tys.). Analizując badaną zbiorowość z punktu widzenia rodzaju ... pewnego wieku i jednocześnie maleje chęć łączenia pełnej emerytury z pracą. Opinie odnośnie sposobów przejścia na emeryturę są odmienne w zależności od poziomu ...
-
Plany polskich pracodawców XI 2011
... prowadzonej polityce personalnej, jak na przykład decydowanie się na zatrudnianie personelu w innej formie. Pośród regionów, które planują pozostawienie poziomu zatrudnienia na ... - Spadają oczekiwania przedsiębiorców dotyczące wzrostu płac, co stawia pod znakiem zapytania opinie dotyczące zakończenia kryzysu na rynku pracy, obejmującego lata ...
-
Przygotowania do Euro 2012 okiem tajemniczego klienta
... dostępnych informacji oraz sytuacji parkingowej. Należy wziąć pod uwagę, że opinie te bazują tylko i wyłącznie na osobistych odczuciach osób przeprowadzających badanie. I tak ... identycznie. Podobnie sytuacja klarowała się, jeżeli chodzi o wygląd pracowników – ponad 90% personelu (zarówno 4 lata temu, jak i teraz) prezentowała się czysto i schludnie. ...
-
Konsumenci wybrali najlepsze apteki internetowe
... wymogi dotyczące m.in. kwalifikacji personelu czy warunków przechowywania. Każda apteka internetowa podlega kontroli Wojewódzkiego Inspektoratu Farmaceutycznego oraz Wojewódzkiej Inspekcji Sanitarnej i musi posiadać stosowne zezwolenie. Szukając najlepszej internetowej apteki, warto więc przeczytać wcześniej opinie klientów na jej temat oraz ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 41/2019
... kolejnymi sankcjami. Jednak coraz częściej w środowiskach amerykańskich analityków można znaleźć opinie, że decyzje prezydenckie podejmowane są emocjonalnie, bez solidnych analiz ... niegdyś tak mocno cenioną przez Agencję. Według T. Weinera w 2005 r. połowa personelu CIA – zarówno operatorzy, jak i analitycy – miała pięć lat doświadczenia w ...
-
Opóźniony lub odwołany lot? Można złożyć skargę do Komisji Europejskiej
... Linie lotnicze apelują do pasażerów, aby korzystali z tej platformy i wyrażali swoje opinie, co może przyczynić się do wprowadzenia zmian w europejskim systemie kontroli ... kontrolą ruchu lotniczego Jednym z głównych powodów opóźnień i odwołań lotów jest niedobór personelu kontroli ruchu lotniczego oraz niska jakość zarządzania w systemie kontroli ...
-
Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka to najlepsze polskie lotnisko wg pasażerów
... pochodzą bezpośrednio od pasażerów. Głównym źródłem informacji są oceny i opinie zamieszczane w Google, gdzie podróżni mają możliwość wystawienia gwiazdek (od 1 do 5) ... , stref odpoczynku i miejsc publicznych. Obsługa klienta – życzliwość, profesjonalizm i dostępność personelu. Dostępność i udogodnienia – oferta sklepów, restauracji, Wi-Fi, miejsc do ...
-
GUS: koniunktura gospodarcza II 2007
... usługowych oceny koniunktury w lutym są pozytywne. Najbardziej korzystne opinie (podobnie jak przed miesiącem) zgłaszają firmy z sekcji pośrednictwo finansowe; oceny te ... znacząca niż prognozowano w styczniu. Przedsiębiorcy przewidują niewielkie redukcje personelu. Ceny artykułów spożywczych, napojów i wyrobów tytoniowych mogą wzrosnąć w ...
-
Zarządzanie ryzykiem informatycznym
... , że aby inwestycje w zarządzaniu ryzykiem informatycznym były udane, musi istnieć duża zgodność w poglądach między wszystkimi grupami środowiska informatycznego i przedsiębiorstwa. Odmienne opinie personelu informatycznego mogą nawet nieść ze sobą pewne ryzyko, jeśli różnią się one od strategii firmy. Skutkiem może być przeinwestowanie lub ...