-
Media online o branży PR V-X 2007
... online przyciągnęły informacje o działaniach międzynarodowych Partner of Promotion. W sierpniu do koordynowanej przez tę agencję sieci CEEPR-net dołączyła gruzińska firma PR Consulting Group GePRA. Ponadto, Partners of Promotion wraz z trzema innymi polskimi agencjami (Sigma International, Partner of Promotion, On Board PR oraz Profile) znalazła ...
-
Branża PR w mediach I 2007
... w kontekście PR najczęściej cytowano ex aequo Piotra Czarnowskiego, prezesa agencji First PR, i Pawła Trochimiuka, prezesa Związku Firm Public Relations i agencji Partner of Promotion. Tym samym zdetronizowali oni Piotra Tymochowicza, który nieprzerwanie od września znajdował się na czele zestawienia. Agencje PR-owskie, które najczęściej pojawiają ...
-
Branża PR w mediach VIII 2007
... było ponadto opublikowanie przez The Holmes Group rankingu 251 światowych firm public relations, w którym znalazło się 5 polskich agencji: Sigma International, Partner of Promotion, On Board PR, First Public Relations oraz Profile. W badanym okresie najczęściej cytowaną osobą był specjalista ds. kreowania wizerunku Piotr Tymochowicz ...
-
Praca w branży PR 2009
... : Grupa Ciszewski (oferty wszystkich agencji z Grupy pojawiły się w minionym roku 30 razy), agencja E.C.H.O.(22), On Board (15), Euro RSCG (14) i Partner of Promotion (13). Najwięcej ogłoszeń w 2008 spośród agencji zamieściły zaś kolejno On Board (28), Ciszewski PR (20), Multi Communications (18), 180° PR ...
-
Branża PR w mediach w 2009 r.
... cytowanych/wzmiankowanych w kontekście PR-u agencji w 2009 roku zdominowała agencja Glaubicz Garwolińska Consultants (28). Drugie miejsce zajęła agencja Ciszewski PR (25), a następne: Partner of Promotion (23), First PR (20), Liberty Group (16) i Euro RSCG Sensors (15). Pierwsze miejsce wśród firm i instytucji zajął Business Center Club ...
-
Agencje PR w Polsce
Z szacunków International Communications Consultancy Organisation, miedzynarodowego stowarzyszenia firm PR wynika, ze w ciągu ubiegłego roku polska branża PR urosnąć powinna o około 10 procent. Najważniejszym wydarzeniem było przejęcie Ciszewski PR przez światowego potentata - Publicis, a jeśli chodzi o trendy - jeden zarysował się wyjątkowo ...