-
Marketing SMS: w Polsce ma to duży sens
... widać wyraźnie, że sklepy stacjonarne komunikują się bardziej – mówi Paweł Tkaczyk, CEO Midea. Według badania „Komunikacja mobilna w biznesie” przeprowadzonego ... wielokanałowości czy automatyzacji marketingu nie tylko w działaniach on-line. Zgadza się z tym Paweł Tkaczyk: – Sklepy internetowe mają trochę do nadrobienia w kwestii komunikacji z ...
-
Wystartowały Ekomersy 2014 - zachęcamy do głosowania
... przedstawiciele mediów branżowych m.in. Artur Kurasiński (AK74), Krzysztof Gontarek (Dziennik Internautów), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), blogerzy m.in. Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Michał Górecki (michal-gorecki.pl) przedstawiciele organizacji branżowych m.in. Włodzimierz Schmidt (IAB Polska) oraz Grzegorz Wójcik (e-Commerce ...
Tematy: Ekomersy, Targi eHandlu -
VI Targi Biznes Expo - Największe Targi Biznesu w Polsce!
... w spotkania z ekspertami marketingu, sprzedaży oraz HR. Goście wydarzenia skorzystają z darmowych porad biznesowych, otrzymując jasne i konkretne rozwiązania od takich ekspertów, jak Paweł Tkaczyk czy Monika Czaplicka. To oraz wiele więcej czeka na wystawców i odwiedzających już 10-12. października w MCK Katowice! Data: 10-12. październik 2016 ...
-
Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej?
... duży ich odsetek wysyła spersonalizowane oferty handlowe, włosy stają mi dęba. Przecież porządnie dopasowana oferta napędza cały krwiobieg firmy! – uważa Paweł Tkaczyk, prezes agencji reklamowej Midea. – Stawiam wniosek, że wśród sklepów internetowych jest bardzo dużo amatorów, którzy zaniżają statystyki. Za brak skutecznej ...
-
Newsletter nr 1 komunikacji marketingowej?
... na newsletter ustaleń. Konieczne jest wywiązanie się z obietnic dotyczących, np.: częstotliwości wysyłanych maili do klienta lub rodzaju i formy takich wysyłek. Paweł Tkaczyk, autor bestsellerów „Zakamarki marki” czy „Grywalizacja”, mówca publiczny, szkoleniowiec, doradca budowania marki, tak komentuje wyniki badania dotyczące powodów usuwania ...
-
Oscary 2022 w polskich mediach. Will Smith zgarnął wszystko?
... publikowanych w social mediach na temat zachowania Willa Smitha, w internecie wypowiadają się o tym także polscy specjaliści ze świata marketingu. Znany ekspert Paweł Tkaczyk w swoim wpisie na Linkedinie wytłumaczył, czym było całe zdarzenie z punktu widzenia marki osobistej, nawiązując do teorii Energizera – „sprawić, żeby o Tobie ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 47/2018
... szerszy zasięg oddziaływania – mówi agencji informacyjnej Newseria dr Jolanta Tkaczyk z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Udzielaniu krytycznych komentarzy sprzyja ... następnie zamieniona w krótkie piosenki, które we własnych aranżacjach wykonują Mela Koteluk i Paweł Domagała. Organizatorzy wybrali tę parę artystów ze względu na ich ...