-
Reklama w internecie, telewizji i w radio V 2024
... kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (35,23 mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w maju wyniósł 42%. Średni czas ... cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VI 2024
... wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i ... kontaktów reklamowych, docierając do 92,83% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w czerwcu wyniósł dla tej branży 20,3%, natomiast ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio VII 2024
... cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i ... reklamowych, docierając do 92,22% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w lipcu wyniósł dla tej branży 26,5%, natomiast ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio IX 2024
... cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i ... kontaktów reklamowych, docierając do 89,63% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych we wrześniu wyniósł dla tej branży 19 ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio X 2024
... cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo ... reklamowych, docierając do 91,50% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w październiku wyniósł dla tej branży 22,3%, natomiast ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio XI 2024
... cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo ... reklamowych, docierając do 91,51% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w listopadzie wyniósł dla tej branży 21,3%, natomiast ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w I 2025
... cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i ... reklamowych, docierając do 92,17% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w styczniu wyniósł dla tej branży 35,5%, natomiast ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w II 2025
... cenników wydawców, gdzie wszystkie aktywności liczone były po stawce CPM (Cost per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i ... kontaktów reklamowych, docierając do 89,7% populacji w wieku od 7 do 75 lat. Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych w lutym wyniósł dla tej branży 30,8%, ...
-
Sektor BPO/SSC stawia na innowacyjność
Największy popyt na rynku centrów usług wspólnych (Shared Service Center - SSC) oraz obsługi outsourcingowej dla biznesu (Business Process Outsourcing - BPO) w perspektywie najbliższych 3 lat będzie występował w obszarach usług prawnych (prawie 50% respondentów), usług inżynieryjnych (43%), oraz usług rozwoju i utrzymania aplikacji (38%) - wynika ...
-
Polska jako atrakcyjny rynek outsourcingu?
Obecnie w sektorze Shared Services Centres (SSC) oraz Business Process Outsourcing (BPO) zatrudnionych jest w Polsce około 45 000 osób, przy czym przewiduje się, że w ciągu najbliższych 2 - 3 lat liczba ta wzrośnie do ponad 70 000. Teraz, gdy priorytetem jest zmniejszanie wydatków, wiele globalnych korporacji przenosi operacje back office do ...
-
Jeśli centrum usług wspólnych, to w Polsce
USA, Meksyk, Indie, Chiny oraz Polska. To lokalizacje, które firmy najchętniej wybrałyby na siedzibę nowego lub przenosiny dotychczasowego centrum usług wspólnych - wynika z odpowiedzi respondentów przebadanych na potrzeby najnowszej fali raportu „Global Shared Services 2017 Survey Report”. Opracowanie Deloitte dowodzi również, że wydajność ...
Tematy: centra usług wspólnych, usługi dla biznesu -
Sharenting, czyli jak narażasz swoje dziecko na kradzież tożsamości
Sharenting czyli dzielenie się zdjęciami, filmami i informacjami na temat własnego dziecka w social mediach to jeden z najbardziej niebezpiecznych nawyków rodziców XXI wieku. Z okazji przypadającego 28 stycznia Europejskiego Dnia Ochrony Danych Osobowych, o niebezpieczeństwach z tym związanych przypominają eksperci firmy ESET. Z badań wynika, że ...
1 2