-
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
... działania na wielu kanałach nie pamiętając o ich aspekcie sprzedażowym. Prosta formuła dla Inbound wygląda tak: Inbound Marketing = Performance Marketing (przede wszystkim SEO i PPC - generowanie ruchu i analityka) + Content Marketing (dystrybucja treści w sieci) Jaki sens ma dla nas Inbound? Jego zadaniem jest zainteresowanie klientów ofertą firmy ...
-
6 trendów w reklamie cyfrowej na 2024 rok
... wydawcy, gdyż reklama nie będzie już niechcianym dodatkiem do właściwej konsumpcji treści. AI w kampaniach performance Według raportu w pierwszej kolejności z dobrodziejstw AI skorzysta performance marketing. Kampanie performance, z natury nastawione na osiąganie konkretnych, mierzalnych celów, takich jak sprzedaż, generowanie leadów czy konwersje ...
-
Retargeting - wskazówki i rady
... zaprowadzi. Retargeting jest bardzo wpływowym narzędziem performance marketing’u – choć nie wszyscy retargeterzy mierzą sukces w ten sam sposób. Na koniec dnia każdy marketing manager chce znać efekty zrealizowanych działań. ... klient klika na reklamę lub dokonuje zakupu. Jest to przejrzysty system mierzenia efektywności kampanii typu performance, ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... w 2019 r. Motorem tego wzrostu ma być popyt na reklamę e-commerce bazującą na performance marketingu oraz reklama marek, które stawiają na promocję poprzez wideo ... , stawiając na operacje direct-to-consumer, korzystają przy tym z reklamy opartej na performance marketingu – głównie w mediach społecznościowych i paid search – aby skutecznie poprowadzić ...
-
E-commerce powoli hamuje
... potrzebuje jednak paliwa – w postaci kapitału, ale także wiedzy i świetnej egzekucji marketingowej, w której rolę odgrywa zarówno kreacja, marka jak i sprawny performance marketing. Największą zagadką jest dla mnie obszar digital goods/services – pandemia “napompowała” ten sektor. Ogromne wzrosty platform streamingowych, nowe aplikacje z filmami ...
-
Monitor PHILIPS 298X4QJAB
... z niezależnych źródeł. Parametry obrazu Panoramiczny monitor o przekątnej 29 cali wyświetla obraz w maksymalnej rozdzielczości 2560x1080. Zastosowana matryca typu AH-IPS (Advanced High Performance IPS) zapewnia szerokie kąty widzenia – aż 178 stopni w pionie i poziomie. Dzięki temu obraz pozostaje wyraźny nawet dla osób, które nie ...
-
Jakie będą media 2022? Są najświeższe prognozy Kantar
... brzmi, co robić dalej, kiedy gospodarka nadrabia spadki w ciągu 2021 roku. Będziemy świadkami rosnącej konkurencji w zakresie wydatków na marketing efektywnościowy (performance marketing) wraz z rozwojem handlu społecznościowego, a lokalni giganci detaliczni staną się bardziej zaawansowanymi graczami w zakresie wydatków na reklamę w e-commerce ...
-
Rynek reklamy - prognozy
... o blisko 60 procent. Przewiduje się także ponad 4-krotny wzrost wydatków na marketing dla urządzeń mobilnych. Prognozowane wydatki na reklamę w internecie w USA osiągną poziom 64 ... już teraz rozwija się bardzo dynamicznie. Według badania zanox Mobile Performance Barometer nasz kraj może pochwalić się największym wzrostem przychodów ze sprzedaży w ...
-
Jaki retargeting jest odpowiedni dla Twojego biznesu?
... na stronach z większą ilością użytkowników, produktów. Dzięki odpowiedniemu doborowi rodzaju komunikatu, scenariuszy i personalizacji kreacji retargetingowych, możemy skutecznie realizować zarówno cele performance’owe jak i brandingowe marki. Warto więc zadać sobie trud, aby dobrać wariant najbardziej odpowiedni z punktu widzenia celów biznesowych ...
-
Femvertising. 8 sposobów na reklamę, którą pokochają kobiety
... kur domowych, których jedyną ambicją jest czysty dom i zaczniemy utożsamiać je z niezależnymi, ambitnymi osobami, którymi przecież są. Aneta Głowala, Junior Performance Specialist w
-
Co robić, aby marka dobrze się sprzedawała?
... (nie tylko performance) Częstym grzechem marketerów jest skupienie się jedynie na kampaniach performance. Niestety większość zapomina o tym, że kampanie performance działają lepiej, jeżeli ... żyjemy, konsumujemy media, mamy też inne priorytety w swoim życiu. Budując marketing plan, challenguj obecne decyzje. Niewykluczone, że zrobisz coś lepiej ...
-
Debiut PASSUS SA na NewConnect
... - wszyscy pracownicy działu Networks, R&D oraz część osób odpowiedzialnych za marketing, backoffice oraz logistykę i zamówienia. Historia Działu Networks w spółce Passus Sp. z ... i aplikacje: rozwiązania typu APM (ang. Application Performance Management) i NPM (ang. Network Performance Management) do monitorowania i rozwiązywania problemów z ...
-
Czego boją się polscy kierowcy?
... się zmierzyć podczas jazdy zimą, jest nasza najnowsza opona zimowa Goodyear UltraGrip Performance 3. To nie jest zwykła opona - to technologiczne rozwiązania dostosowane do ... do przodu, co znacząco zmniejsza ryzyko aquaplaningu – wyjaśniła Marta Kosyra, Brand Marketing Manager odpowiedzialna za segment opon premium w Goodyear EEN. * Auto Bild, wydanie ...
-
CTM dla Niemców we Wrocławiu
Centrum TeleMarketingowe CTM wchodzące w skład grupy SR. Teleperformance rozszerza swoją działalność na rynku polskim i niemieckim otwierając nowy oddział contact center we Wrocławiu. O uruchomieniu drugiego oddziału contact center przez firmę CTM zadecydowało kilka czynników. Pierwsze dwa to chęć świadczenia usług na rynku niemieckim i ...
-
Preselling zyskuje na znaczeniu
... współpracujemy bardzo blisko z presellerami, m.in. ustalając i zarządzając ich celami indywidualnymi KPI-sami (Key Performance Indicators) Wyposażamy presellerów w zunifikowane samochody, palmtopy i inne niezbędne narzędzia sprzedaży Presellerów ... Deco Polska. tomasz.piec@sigmakalon.com Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Zarządzanie doświadczeniem klienta
... wymagania przekładać na realne oraz opłacalne przedsięwzięcia. Równowaga między tymi dwoma czynnikami - KPI (Key Performance Indicator - wskaźnik efektywności) oraz doświadczeniem klienta - wpływa na płynność finansową przy równoczesnym utrzymaniu ... , komunikacji, interakcji z drugą osobą. Jeżeli chcesz zamówić prenumeratę miesięcznika Marketing ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... natomiast wzrost wydatków na działania performance, które budzą coraz większe zainteresowanie wśród reklamodawców szukających rozwiązań przynoszących gwarantowany efekt. W kolejnych latach wydatki na działania online będą stabilnie wzrastały z kilkuprocentową dynamiką. Swoją pozycję ugruntują marketing w wyszukiwarkach oraz VOD. Dzięki rosnącej ...
-
Monitor PHILIPS 278G3DHSD
... PHILIPS zapowiada wprowadzenie na polski rynek na przełomie listopada i grudnia br. 27-calowego monitora 278G4DHSD 3D Gioco z matrycą AH-IPS (Advanced High Performance IPS). Przeznaczony głównie dla graczy, stylowy monitor nada nową jakość trójwymiarowej rozrywce, głównie dzięki podświetleniu Ambiglow. Technologia Ambiglow Innowacyjna technologia ...
-
Komunikacja w pracy: ponglish czyli korpo-mowa
... różni się od tego stosowanego w korporacjach.” – mówi dr Ewelina Jurczak, Marketing Manager, Luxoft, specjalista z zakresu kształtowania zachowań ludzkich. Trudno nie zgodzić ... osoba koordynująca rozwój produktu w drugim projektu KiPiAj (KPI, ang. Key Performance Indicators) – kluczowe wskaźniki efektywności (finansowe oraz nie finansowe), które ...