-
Wydatki na reklamę I–IV 2014 r. - sektor finansowy
... aż o 59,3 proc. Wiosną ub.r. bank kończył współpracę reklamową z Chuckiem Norrisem. W kampanii konta zastąpiła go Iza Kuna, a w kampanii kredytu konsolidacyjnego Piotr Cyrwus. Mocne wsparcie marketingowe bank otrzymał jesienią, kiedy jego nową gwiazdą został Kevin Spacey. W okresie od października do grudnia aktor ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych VIII 2014
... do 2,0%, a oprocentowanie 2-letnich obligacji oszczędnościowych wynosi 2,6%. Osoby nabywające zaś te obligacje w drodze zamiany mogą uzyskać aż 2,8% – mówi Piotr Marczak, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów. Dwuletnie oszczędnościowe obligacje skarbowe o oprocentowaniu stałym DOS0816 W sierpniu 2014 roku sprzedano ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych IX 2014
... handlowanych na rynku hurtowym spadła poniżej 1,8%. W tej sytuacji prawdopodobnie już w listopadzie ponownie obniżymy oprocentowanie obligacji oszczędnościowych. – mówi Piotr Marczak, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów. Dwuletnie oszczędnościowe obligacje skarbowe o oprocentowaniu stałym DOS0916 We wrześniu 2014 roku ...
-
Sieci handlowe stawiają na alkohole wysokoprocentowe
... po trzynaście gazetek w każdym z formatów – hipermarkety, minihipermarkety oraz supermarkety. Inne sieci opublikowały nieco mniej gazetek, tj. Kaufland wydał ich dziesięć, Piotr i Paweł - osiem, Polomarket - pięć, ale pojawiały się też w segmencie Convenience - Żabka wydała trzy gazetki, a w dyskontach Biedronka ukazały się dwie. Sieci ...
-
Co i gdzie budują deweloperzy?
... z 458 lokalami. Planujemy również rozpoczynać kolejne etapy naszych istniejących inwestycji, w tym Espresso na Woli w Warszawie oraz Chilli City w podpoznańskich Tulcach. Piotr Kijanka, dyrektor działu sprzedaży w Wawel Service Obecnie planujemy budowę kolejnych etapów dwóch inwestycji z segmentu premium Apartamenty Sowiniec na Woli Justowskiej ...
-
Odrzucona płatność kartą - co dalej?
Obrót bezgotówkowy w naszym kraju rośnie w siłę. Ze statystyk Narodowego Banku Polskiego wynika, że tylko w drugim kwartale bieżącego roku dokonano niemal 436 milionów transakcji kartą płatniczą, których łączna kwota sięgnęła 37,6 miliarda złotych. Rośnie również świadomość Polaków w zakresie korzystania z płatności bezgotówkowych. Mimo to ...
-
Obligacje skarbowe – oferta I 2015
... wzrasta do 2,23% w skali roku. Posiadacze wykupywanych w grudniu obligacji mogą więc przedłużyć oszczędzanie i zyskać nawet więcej niż „nowi” nabywcy. – komentuje Piotr Marczak, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów (PM). Biorąc pod uwagę to, że Grudniowa 14-tka spotkała się z dużym zainteresowaniem oszczędzających ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych I 2015
... dla obligacji 3-letnich, 2,60% dla 4-letnich i 3,00% dla 10-letnich. W lutym nabywcy indywidualni mogą więc dalej korzystać z preferencyjnych warunków – wyjaśnia Piotr Marczak, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów. Dwuletnie oszczędnościowe obligacje skarbowe o oprocentowaniu stałym DOS0117 W styczniu 2015 roku sprzedano ...
-
Najlepsze tablety: jakie modele kupują Polacy?
... Klienci sięgają po tańsze modele A-brandowe, czyli Samsung czy Lenovo, jednak najpopularniejsze są tzw. B-brandy – Tracer, Manta, Prestigio itp. – mówi Piotr Michalski, Product Manager Agito.pl. Dość istotne wydaje się jednak to, że w czwartym kwartale 2014 roku po raz pierwszy od ...
-
Rozliczenie straty podatkowej gdy kilka form działalności gospodarczej
... obowiązanym do płacenia podatku jest przedsiębiorca. Ma to bardzo istotne znaczenie w przypadku rozliczania straty podatkowej. Załóżmy dla przykładu że Pan Piotr prowadzi działalność gospodarczą na własne nazwisko oraz jako wspólnik dwóch spółek jawnych. W 2013 r. działalność prowadzona na własne nazwisko jak i w formie ...
-
Najlepsze konta i lokaty dla oszczędnych - ranking II 2015
... zmian polityki pieniężnej co najmniej do końca tego roku. Teraz czas na banki, które szybko zaczną redukować oprocentowanie lokat - mówi Piotr Matuszewski, Prezes Professional Benchmark Consulting. Powyższe wykresy ilustrują atrakcyjność oprocentowania 3 najlepszych ofert, w podziale na lokaty terminowe dystrybuowane w oddziałach banków, lokaty ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych III 2015
... 2%, co nadal stanowi mocną preferencję dla nabywców indywidualnych w porównaniu do akceptowanych przez inwestorów hurtowych rentowności wynoszących poniżej 1,6%. – komentuje Piotr Marczak, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów. Dwuletnie oszczędnościowe obligacje skarbowe o oprocentowaniu stałym DOS0317 W marcu 2015 roku ...
-
Które inwestycje mieszkaniowe cieszą się powodzeniem?
... , kreujące ogólnodostępną przestrzeń miejską. Oprócz budynków mieszkalnych w kompleksach znajdzie się rozbudowana infrastruktura rekreacyjna oraz starannie zaprojektowane tereny zielone. Piotr Kijanka, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service Inwestycją, która w ubiegłym roku cieszyła się największą popularnością, była Wizja Mokotów, realizowana ...
-
Fundusze inwestycyjne. Polacy ich nie lubią - dlaczego?
... wzrosty w ostatnich miesiącach. W najbliższym czasie spodziewamy się pewnego nadrobienia wyników naszych krajowych indeksów w stosunku do rynków rozwiniętych – mówi Piotr Tukendorf. Pytani o najlepszą formę inwestycji Polacy ciągle wskazują nieruchomości i złoto. Jednocześnie trzymanie oszczędności na kontach Polacy uzasadniają potrzebą stałego ...
-
Kupujesz duże mieszkanie? Deweloper da ci rabat
... , by uzyskać większy metraż. W kolejnych budynkach na ostatnich dwóch kondygnacjach zaprojektowane zostały mieszkania o powierzchni do 85 m kw. i wysokości 3 metrów. Piotr Kijanka, dyrektor ds. sprzedaży w Wawel Service Największy wybór mieszkań o większych metrażach można znaleźć w naszej inwestycji z segmentu premium - Apartamenty Sowiniec ...
-
Wakacje 2015: Grecja tańsza niż rok temu
... pragmatyczne stanowisko zamiast oddalania roszczeń, co często ma miejsce gdy jedną ze stron jest Skarb Państwa. Znany w środowisku turystycznym mecenas Piotr Cybula, który wygrał już kilka takich spraw, prowadzi ich jeszcze około 70 i może je wszystkie wygrać w pierwszej lub kolejnych instancjach ...
-
Branża farmaceutyczna: wydatki na reklamę I kw. 2015 r.
... dzieci do szkoły. Drugi wyraźny trend to rosnące znaczenie Internetu, którego potencjał branża dostrzega i coraz lepiej oraz częściej wykorzystuje – podsumowuje Piotr Bieńko, Prezes Codemedia.
-
Sprzedaż obligacji skarbowych VII 2015
... Pozostałe obligacje w pierwszym okresie odsetkowym oprocentowane są odpowiednio: 2,10% dla 3-latek, 2,30% dla 4-latek oraz 2,50% dla 10-latek. – komentuje Piotr Marczak, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów. Dwuletnie oszczędnościowe obligacje skarbowe o oprocentowaniu stałym DOS0717 W lipcu 2015 roku sprzedano obligacje ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych VIII 2015
... jak w poprzednich miesiącach najchętniej wybierane były obligacje 2-letnie, ale wzrosła również sprzedaż wszystkich pozostałych obligacji oszczędnościowych – komentuje Piotr Marczak, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów. Dwuletnie oszczędnościowe obligacje skarbowe o oprocentowaniu stałym DOS0817 W sierpniu 2015 roku ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych IX 2015
... z rentownością wynoszącą tylko ok. 1,7%, zaś nabywcy indywidualni cały czas mogą nabyć analogiczne obligacje oszczędnościowe oprocentowane w wysokości 2,00% – komentuje Piotr Marczak, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów. Dwuletnie oszczędnościowe obligacje skarbowe o oprocentowaniu stałym DOS0917 We wrześniu 2015 roku ...
-
Sprzedaż obligacji skarbowych X 2015
... Na rynku hurtowym obserwujemy bowiem dalszy spadek rentowności obligacji skarbowych, np. rentowność obligacji dwuletnich spadła już poniżej 1,6% – komentuje Piotr Marczak, Dyrektor Departamentu Długu Publicznego w Ministerstwie Finansów. Dwuletnie oszczędnościowe obligacje skarbowe o oprocentowaniu stałym DOS1017 W październiku 2015 roku sprzedano ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... . Mając na uwadze premiery filmowych hitów w obecnym kwartale, można się spodziewać, ze w końcówce roku te wydatki jeszcze się zwiększą – komentuje Piotr Bieńko, Prezes Zarządu Codemedia.
-
Amerykańskie sklepy internetowe omijaj szerokim łukiem
... i węgierskich sklepach internetowych. Tutaj dodatkowo zyskujemy na bezpieczeństwie transakcji. Kupowanie w krajach Unii Europejskiej wiąże się bowiem ze zdecydowanie mniejszym ryzykiem. Piotr Lonczak, analityk walutowy
-
Cyberbezpieczeństwo 2016: co nas czeka?
... NIMI 1. Wzrastające zagrożenia dla mediów społecznościowych W 2016 roku portale społecznościowe będą coraz częściej wykorzystywane do ataków prowadzonych przez cyberprzestępców – zauważa Piotr Trąbiński z BZ WBK. Ataki będą miały różne formy i będą stanowiły wzrastające, realne zagrożenie zarówno dla użytkowników prywatnych jak i firm komercyjnych ...
-
Rynek kapitałowy 2016 okiem Deutsche Bank
... w sposób przemyślany i rozważny, a w przypadku akcji również umiejętne ograniczanie ryzyka i koncentracja na spółkach dywidendowych oraz stopniowe kierowanie się ku spółkom defensywnym. Piotr Tukendorf, doradca inwestycyjny, Biuro Maklerskie
-
Obligacje korporacyjne: zmienne i stałe oprocentowanie
... . Od wiosny 2013 r. ze spadku rynkowych stawek pieniądza korzysta jednak Połczyn, ponosząc obecnie koszty niższe o 0,65 punktu procentowego niż Warszawa. Piotr Dziura, Członek Zarządu
-
Obligacje korporacyjne: o inwestorów trzeba się starać
... i długim stażu na rynku papierów dłużnych, będą stanowić punkt odniesienia dla mniejszych firm, podnosząc odsetkową poprzeczkę, stosownie do szacowanego ryzyka. Piotr Dziura Członek Zarządu
-
Obligacje korporacyjne: warto postawić na private bonds?
... maksimum kilkunastu niewielkich firm, a osiągając wysokie stopy zwrotu sam mógłby stać się atrakcyjny dla inwestorów zewnętrznych i pozyskiwać od nich kapitał. Piotr Dziura, Członek Zarządu
-
Bezpieczeństwo inwestycji na Catalyst: hipoteka to za mało?
... . W tej grupie należy wspomnieć o niedocenianych wciąż poręczeniach i gwarancjach spłaty zobowiązań, które w większości przypadków skutecznie ograniczają ryzyko utraty zainwestowanego w obligacje kapitału. Piotr Dziura, Członek Zarządu
-
Sprzedaż obligacji skarbowych IV 2016
... ) wzrost jest ponad trzykrotny. Warto także zwrócić uwagę, że tak dobrej sprzedaży w miesiącu rozliczania „PIT-ów” nie notowaliśmy od 1998 r. – komentuje Piotr Nowak, wiceminister finansów.
-
Obligacje korporacyjne: inwestują wszyscy, ale z różnych powodów
... obligacji firm nic nie grozi, zaś perspektywa podwyżek stóp procentowych jest na tyle odległa, że i z tego punktu widzenia trudno o obawy. Piotr Dziura Członek Zarządu
-
Bezpieczeństwo żywności na świecie: Indeks 2016
... do żywności oraz jej jakość i bezpieczeństwo. – W związku z rosnącą liczbą ludności bezpieczeństwo żywnościowe to jedno z najważniejszych globalnych wyzwań współczesnego świata – mówi Piotr Gill, dyrektor regionalny DuPont Crop Protection Europa Centralna. – Indeks pozwala na bieżąco śledzić czynniki zmiany, które wpływają na poziom bezpieczeństwa ...
-
Błaszczykowski i Milik detronizują Lewego
... ”, „Bartosz Salamon”, „Bartosz Kapustka”, „Artur Jędrzejczyk”, „Filip Starzyński”, „Kamil Glik”, „Kamil Grosicki”, „Karol Linetty”, „Krzysztof Mączyński”, „Mariusz Stępiński”, „Sławomir Peszko”, „Piotr Zieliński”, Thiago Cionek”, „Tomasz Jodłowiec”. Karolina Masalska, Specjalista ds. PR,
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... . Lidl pozostał na niezmienionym poziome, a Tesco pojawiło się w nieco mniejszej liczbie publikacji. Pierwszą dziesiątkę najsilniejszych medialnie marek z branży handlowej zamykają Piotr i Paweł (3%) oraz Real i Intermarche (obie sieci po 2,3%) Instagram, czyli więcej niż 1000 słów Podobnie jak w całym pierwszym półroczu, najwięcej dyskusji ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Obligacje korporacyjne: WIBOR rośnie, Trump nie szkodzi
... skarbowe obligacje detaliczne o oprocentowaniu sięgającym 2-2,5 proc., sytuacja nie ulegnie najmniejszym zmianom, dopóki resort finansów nie podniesie atrakcyjności swej oferty. Piotr Dziura Członek Zarządu