-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... działania firm. Jak wpływa to na świat szeroko pojętego marketingu? Wykorzystaj potencjał green marketingu Green marketing, nazywany też ekomarketingiem albo marketingiem zielonym ... pokolenia konsumentów z pewnością ten trend pogłębią. Wartości dają mocne i stabilne podstawy budowania zaufania i przywiązywania odbiorców do danego brandu. Kiedy firma ...
-
Skuteczny mailing - podstawowe zasady e-mail marketingu
... przykład kupić produkt lub zarezerwować usługę. Podstawy e-mail marketingu E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego realizowana przy pomocy poczty elektronicznej czyli praktycznie każda masowa wysyłka korespondencji kierowana do dużej grupy odbiorców. Do podstawowych zadań e-mail marketingu zalicza się budowę pożądanego wizerunku firmy ...
-
Szkolenia z marketingu kosztem podatkowym firmy
... dwudniowe szkolenie z zakresu storytellingu (jest to nowoczesna forma prowadzenia marketingu, która poprzez opowiadanie historii związanych z firmą i ciekawą narracją, skutecznie angażuje ... przychodów z tytułu działalności gospodarczej Wnioskodawcy podlegają odliczeniu od podstawy opodatkowania. Zauważyć należy, iż przez sformułowanie „w celu” ...
-
E-mail marketing: dbaj o swoją bazę
... marketingu, nie będziemy badać uzębienia, ale za to zabierzemy nasze bazy do wirtualnej higienistki i zobaczymy, jak lepiej możemy o nie zadbać. Zapraszam do lektury. Pierwsza wizyta Zanim przejdziemy do podstawy naszego e-mail marketingu ...
-
Promocja w segmencie B2B
... i przeznaczeniu dóbr. Z punktu widzenia psychologii zachowań konsumenckich, leżących u podstawy decyzji zakupowych, najistotniejsza różnica leży w motywacjach zakupowych ... skierowane do segmentu B2B. Sieć jest, wbrew pozorom, dość często wykorzystywana w marketingu B2B. Reklama produktów czy usług jest z reguły selektywna, kampanie są przemyślane i ...
-
Reklama i promocja w Internecie a podatki
... podstawie umowy o pracę uiszczającej składki z tego tytułu od minimalnie określonej podstawy). Obciążenie należności zaliczką na PIT oraz składkami ZUS, w tym określenie ... ze zwolnienia z podatku. Wspólne i wzajemne działania reklamowe Dużą częścią spotykanego w sieci marketingu zajmują działania podejmowane we współpracy przez np. dwa podmioty. W ...
-
Projektant wzornictwa przemysłowego
... kierunek ten często wybierają absolwenci szkół artystycznych lub technicznych. Projektant powinien znać podstawy technologii, zasady funkcjonowania gospodarki rynkowej, prawo autorskie, prawo własności przemysłowej, zasady nadzoru autorskiego, podstawy marketingu i reklamy. Wskazana jest podstawowa znajomość języka obcego. Osoba na tym stanowisku ...
-
Jak pozyskać i zatrzymać klienta w Internecie?
... sposób, aby go utrzymać, co nie jest prostym zadaniem... W marketingu elektronicznym oprócz tradycyjnie rozumianego marketingu mix i tzw. 4P, czyli: produktu (ang. product), ceny (ang. price), ... straciła swojego wykreowanego wizerunku, należy udowodnić klientom, że firma opanowała podstawy tego, co robi, co więcej - jest w tym naprawdę dobra. Jeżeli ...
-
Ceny transferowe: dokumentacja kosztów zakupu usług
... odsetek) oraz usługi polegające na koordynacji działań w zakresie zakupów, sprzedaży, marketingu, często realizowane na podstawie tzw. umów o podziale kosztów. Koszty usług wewnątrzgrupowych ... podatkowych, ponieważ pozwala ona na dokładne stwierdzenie wykonanych świadczeń i ustalenie podstawy dokonanej zapłaty. Metoda ta nie jest właściwa, gdy usługi ...
-
NKUP-y a refakturowanie kosztów
... świadczeniu usług marketingowych, w szczególności polegających na: * doradztwie i promocji, * marketingu i promocji wyrobów zleceniodawcy m.in. w prasie, telewizji i innych mediach ... . Fakt, iż przedmiotowe koszty ponoszone przez Wnioskodawcę wliczane są do podstawy wynagrodzenia należnego Spółce z tytułu umowy na świadczenie usług marketingowych nie ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... marketingu bezpośredniego, czyli promocja w domu u klienta Dwie najistotniejsze cechy marketingu bezpośredniego, które zapewniły temu instrumentowi promocji tak ogromne powodzenie wśród praktyków marketingu ... traci uprawnienia do reklamowania. W publikacji uwzględniono następujące podstawy prawne: ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu ...
-
Wysyłka firmowych kartek świątecznych. Co na to RODO?
... wynikających z RODO. Każdy przedsiębiorca, który przetwarza dane osób fizycznych w celu marketingu bezpośredniego, czyli m.in. wysyłki kartek świątecznych, zanim zdecyduje się na złożenie życzeń swoim kontrahentom powinien mieć na uwadze podstawy takiego przetwarzania. Jedną z podstaw prawnych przetwarzania danych osobowych może być zgoda ...
-
Skuteczne zarządzanie ZOZ-em
... , że do odniesienia sukcesu nie wystarczy wiedza fachowa. Autorzy książki „Podstawy zarządzania zakładem opieki zdrowotnej” (Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008) w jednym z rozdziałów ... ZAPROJEKTOWAĆ i SPRZEDAĆ produkt — a do tego potrzebna jest wiedza z zakresu marketingu usług. Usługi medyczne są znakomitym przykładem, ponieważ są bardzo dobrze znane ...
-
Płace w Polsce: trendy I-III 2010
... lepiej przygotowanych do podjęcia pracy w zawodzie i posiadających rzetelne podstawy merytoryczne zdobyte podczas studiów. SGH natomiast uznawana jest ... 2007 - 2008. Analizując wymaganie pracodawców, znajomość języka angielskiego jest obowiązkowa zarówno w marketingu, jak również w sprzedaży. Ponadto na stanowiskach sprzedażowych ceniona jest również ...
-
Zakup mieszkania. Czy liczba klientów inwestycyjnych rośnie?
... , obserwujemy wzrost udziału klientów inwestycyjnych. Ma on charakter trwały i silne ekonomiczne podstawy, które na przestrzeni lat potwierdziły, że mieszkania są właściwym kierunkiem lokowania kapitału. Bartłomiej Mandryga, kierownik działu sprzedaży i marketingu PCG S.A. Jesteśmy obecni w 6 miastach w Polsce, dzięki czemu obserwujemy różne rynki ...
-
Budownictwo ekologiczne. Jakie rozwiązania stosują deweloperzy?
... trzy tygodnie niezależnie od warunków atmosferycznych. Cezary Grabowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Bouygues Immobilier Polska Naszym celem jest tworzenie przestrzeni, w których ludziom ... zewnętrznych, a jednocześnie nie powodować degradacji środowiska naturalnego. Teoretyczne podstawy budownictwa, w tym fizyka budowli pozwalają nam odpowiednio ...
-
Czy podatek bankowy powstrzyma klientów przed kupnem mieszkania?
... wzrost części odsetkowej raty. Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. Podniesienie marż kredytów hipotecznych nie będzie ... mieszkań, rynek będzie dalej prawidłowo się rozwijał. W biznesie ważne są podstawy. Wawel Service prowadzi racjonalną politykę kosztową i nie podejmuje ...
-
Małe czy duże? Jakie mieszkania sprzedają deweloperzy?
... budowa właśnie rusza. Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A. Obserwujemy wzrost poziomu życia Polaków w porównaniu do lat ubiegłych. Zmienia się też postrzeganie nieruchomości rozumianej jako podstawy do mieszkania, na zakup lokalu w celu długoterminowej inwestycji oraz ...
-
Covid-19 vs. kryzys 2008 na rynku mieszkaniowym
... jak najszybszego przywrócenia stanu sprzed epidemii. Agata Zambrzycka, dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Aria Development Covid-19 nie spowoduje takiego kryzysu, jak w roku 2008. ... obecnie do czynienia na rynku nieruchomości i w całej gospodarce ma zupełnie inne podstawy niż kryzys z 2008 roku. Wówczas wszystko było podyktowane załamaniem sektora ...
Tematy: Covid-19, rynek mieszkaniowy -
Czy deweloperzy wstrzymają inwestycje mieszkaniowe?
... poziomie 25-30 proc. W obecnych warunkach sytuacja ulega stabilizacji, co daje podstawy do przejawiania lekkiego optymizmu w zakresie kosztów. Sytuacja jest jednak daleka od ... skutek dostosowywania do trendów na rynku. Mariola Żak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Aurec Home Wszystkie inwestycje realizujemy zgodnie z planem. Koszty budowy budynków ...
-
CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?
... marketingowych – tłumaczy Alexander Kubicki, dyrektor marketingu w Sparta Loyalty. Zrozumienie danych Analiza danych jest podstawą spersonalizowanego marketingu. Tradycyjnie działania ... jest migracja danych i jak szacuje się jej koszt. Powinni też znać podstawy działania serwerów i śledzenia klientów w sieci. Niezbędna jest również znajomość ...
-
Branża transportowa w 2017 i plany na 2018 rok
... . Pragniemy wytyczać kierunki rozwoju branży Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska Najważniejsze fakty z pierwszych 10 miesięcy 2017 roku ... Na przyszły rok patrzymy z dużym optymizmem i mamy ku temu solidne podstawy. Według najnowszych danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego po trzech kwartałach br. ...
-
Czarny marketing? Jak chronić swoje dobra osobiste w Internecie?
... . Pamiętajmy również, że zasypywanie użytkownika konkurencyjnym spamem jest szkodliwe z perspektywy naszego marketingu. Nie tylko marnuje to czas użytkownika, który następnie będzie mniej skory rozważyć ... na forach dyskusyjnych, portalach społecznościowych oraz w komunikacji e-mail nie jesteśmy bezbronni i mamy wszelkie podstawy prawne, by chronić ...
-
Działalność gospodarcza: jak założyć firmę w Niemczech?
... i chemiczny. Większość nowych projektów obejmuje otwarcie biur sprzedaży i marketingu oraz wsparcia technicznego. Co dziewiąty projekt inwestycyjny realizowany jest ... podatkowym. Wśród zwolnionych z podatku dochodów, które mają być wyłączone od podstawy opodatkowania, znajdują się np. dodatki inwestycyjne lub dochody za granicą (zgodnie ...
-
Po co mi w firmie to IT?
... metodami, gdyż firma taka ma już klientów i może mieć podstawy do tworzenia nowych kanałów sprzedaży. Powstawanie firm (sklepów) w 100% wirtualnych ... Zrozumienie tej zależności jest bardzo istotne, gdyż zagubienie nadrzędnego celu pracy działu strategii i marketingu jest początkiem pracy "na samych siebie", co prowadzi w efekcie do kłopotów ze ...
Tematy: it -
Co przegapił duży e-biznes?
... tym celu stworzonej elektronicznej publikacji (a jakże :-) "Ebook=Pieniądze". Wyjaśnia ona podstawy oraz podsuwa konkretne rozwiązania i jest dostępna ZA DARMO. Aby ją ... odsetkami bankowymi, czy funduszami inwestycyjnymi ...) Wykorzystują niezwykle efektywny mechanizm marketingu wirusowego. Bezpieczny format, pozwalający zapobiegać wykradaniu twoich ...
Tematy: -
Synergia działań marketingowych
... integracji działań online i offline, ale również odmienność polityki i celów działów marketingu i trade'u. I niestety myliłby się ten, kto myśli, że tak mogą ... trwale budować pozycję marki w sercu konsumenta i udziały w jego portfelu. I jak na solidne podstawy każdego projektu przystało - dokładnie przyjrzano się konsumentowi. Jak się okazało aż 91 ...
-
Akwizycje a strategia marki
... kształtuje pozytywny wizerunek, buduje podstawy prezentacji na rynku, odwzorowuje pozycję i aspiracje, prezentuje kulturę firmy, kreuje styl i charakter. Kreatywna strategia marki tworzy efektywne i ekonomiczne narzędzia komunikacji, optymalizuje formy aktywności marketingowej oraz ułatwia zarządzanie narzędziami marketingu. Aby cele stawiane przed ...
-
Tendencje na rynku pracy specjalistów 2011
... koniec roku. Liczba prowadzonych przez nas projektów rekrutacyjnych daje podstawy sądzić, że dobrym kandydatom coraz łatwiej jest znaleźć ciekawą pracę. Zwłaszcza specjaliści o ... sprzedaży i marketingu również zaczęły rozwijać się na rynku coraz bardziej prężnie. Na szczególną uwagę zasługuje dynamiczny rozwój działów sprzedaży i marketingu w firmach ...
-
Sektor MŚP: ocena II kw. 2015 i prognoza III kw. 2015
... kwartał, jest niemal tyle samo, ile w analogicznym okresie rok wcześniej, co daje podstawy, by wskazać, że w całej gospodarce nie zaszły na tyle ważne zmiany ... do firmy. Spośród wszystkich wymienianych obszarów zakupowych najbardziej wzrósł subindeks dotyczący marketingu i reklamy (zyskał z minus 78 pkt. do minus 69,2 pkt. wobec poprzedniego odczytu ...
-
Zgody marketingowe - fakty i mity
... z obecnymi, jak i potencjalnymi klientami? Art. 6 Rozporządzenia wymienia podstawy prawne legalności przetwarzania danych osobowych. W przypadku działalności marketingowej zasadniczo ... deweloperskiej chciałby uzyskać zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingu, a zarazem dla celów przekazania tych danych dalej np. w związku z ...
-
Nie ma ofert pracy dla pokolenia Z?
... pokolenia Z deklaruje chęć pracy w zawodach silnie bazujących na kompetencjach cyfrowych, w branży IT, digital marketingu, na stanowiskach związanych z tworzeniem animacji i grafik, a także stron internetowych. Jednocześnie są to profesje, których podstawy można poznać w domowym zaciszu. Jest to zatem dobra prognoza zarówno dla kandydatów, jak ...
-
8 sytuacji w biznesie, gdy analiza rynku będzie Ci potrzebna
... 8 konkretnych sytuacji, gdy analiza rynku może pomóc Ci zbudować solidne podstawy dla dalszego sukcesu rynkowego Twojego biznesu. 1. Gdy chcesz dowiedzieć się ... takie zaprojektowanie nowej oferty, procesu produkcji, systemu dystrybucji i strategii marketingu, abyś mógł osiągnąć założone zyski z inwestycji i satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe. 3. ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2022 roku
... decyzjach względem przedsiębiorców z sektora telekomunikacyjnego. W 2022 r. za jednostronne, bez podstawy prawnej, zmiany takiej umowy i wprowadzenie podwyżki opłat abonamentowych ukarana ... . Sprawdzone zostały zasady współpracy m.in. w ramach tzw. marketingu szeptanego czy usługi polegającej na „gwarantowaniu oryginalnych, wiarygodnych opinii ...
-
Freelancerzy rozchwytywani? Są najnowsze doniesienia z rynku
... wsparcie, na przykład do generowania treści czy budowania struktury tekstów. Specjaliści ds. marketingu korzystają z AI już regularnie na co dzień. Generowanie postów, scenariuszy wideo, tworzenie tytułów. To już dzisiaj absolutne podstawy. Trend globalny i mutacje lokalne: fiskus myśli o freelancerach Wraz z powiększaniem się rynku ...