-
(Nie)lojalność polskich klientów
... w sytuacjach problemowych stanowiło trzy spośród sześciu najważniejszych przyczyn migracji; Polacy chcą też mieć większy wybór Opracowany przez BMC Indeks ... jak ubezpieczenia (na życie, domu, turystyczne, motoryzacyjne), firmami telekomunikacyjnymi (telefony komórkowe i domowe, Internet), przedsiębiorstwami użyteczności publicznej, itd. Klienci NIE ...
-
Polskie smartfony pod dobrą opieką
... - znacznie rzadziej niż inni mieszkańcy Starego Kontynentu niszczymy swoje telefony komórkowe. W badanym okresie zniszczeniu uległo zaledwie 24,3% urządzeń posiadanych przez ... czwarta osoba straciła swoje urządzenie w ciągu ostatnich 2 lat. W ciągu 7 lat Polacy wydali na naprawę i wymianę smartfonów ponad 4 miliardy złotych. Często tracimy smartfony ...
-
Chroń telefon. Cyberprzestępcy nie śpią
... ostrożność, instalując nowe aplikacje czy klikając w nieznane linki. Zainstaluj antywirusa w telefonie Polacy coraz częściej zdają sobie sprawę z zagrożeń, jakie niesie ze sobą ... zainfekowanie telefonu wirusem. Musimy zdawać sobie sprawę, że dzisiejsze telefony to tak naprawdę małe komputery i program antywirusowy powinien być zainstalowany również ...
-
Wiadomości tekstowe SMS. Skąd ich niesłabnąca popularność?
... Makkonen, przedstawił podczas konferencji technologicznej swoją koncepcję wysyłki wiadomości tekstowych na telefony komórkowe. Od czasu tego przełomowego odkrycia komunikacja między ludźmi nabrała niewiarygodnego ... , ale wręcz podwyższa swoje loty. Za co kochamy SMS-y? Polacy cenią sobie SMS-y przede wszystkim za ich szybkość (50,5%) oraz niski ...
-
Black Friday świętem RTV i AGD
... kredytów). Wysoko znalazły się również telefony komórkowe i sprzęt komputerowy, które razem stanowiły ok. 21 proc. całościowej sprzedaży ratalnej 23 listopada. W sumie te kategorie wartościowo odpowiadają za więcej kredytów, niż wszystkie pozostałe finansowane w tym czasie przez Santander Consumer Bank. Polacy chętnie zaciągali w tym dniu ...
-
Kobiety częściej robią zakupy świąteczne online
... roku życia, odsetek ten sięgnie prawie 90 proc. Z kolei kanały online najczęściej wybieramy w przypadku elektroniki (telefony komórkowe i akcesoria). W badaniu Deloitte było to odpowiednio 53 i 57 proc. Kategorią, w której Polacy częściej wybiorą e-commerce zamiast wizyty w tradycyjnym sklepie są także zabawki i prezenty związane z hobby (51 ...
-
Najpopularniejsi w Sieci - Podsumowanie 2002
... ostatnich miesięcy Kuby Wojewódzkiego. Co ciekawe, w zestawieniu dominują Polacy. Oprócz Eminema w pierwszej dziesiątce znaleźli się jeszcze tylko Robin ... gry z polskiego TOP 10 są wymieniane w podobnych zestawieniach wyszukiwarek globalnych. Telefony komórkowe i samochody Wśród marek w polskim Internecie swoją supremację utrzymuje Nokia, ...
-
Najpopularniejsi wśród Internautów
... jak w ubiegłym roku w zestawieniu dominują Polacy. Oprócz Eminema w pierwszej dziesiątce znaleźli się jeszcze tylko Marylin Manson oraz Garou, a np. najpopularniejszy chyba obecnie gwiazdor piłki nożnej (nie tylko w Europie) David Beckham nie zajął nawet miejsca w pierwszej dwudziestce. Telefony komórkowe i samochody Po raz kolejny zwyciężcą ...
-
Jeśli aparat, to cyfrowy
... ) fotograficzne (86 proc. gospodarstw domowych posiadających aparat fotograficzny), dużo rzadziej cyfrowe (18 proc), telefony komórkowe z funkcją robienia zdjęć (7 proc.) oraz inne aparaty – w tym Polaroidy (2 proc.). Najczęściej Polacy posiadają proste aparaty kompaktowe – 78 proc. gospodarstw domowych posiadających aparaty. O wiele rzadziej można ...
-
Wygoda kusi klienta
... , na skutek postępu technologicznego wypierany zostaje przez miniaturowe odtwarzacze mp3. Telefony komórkowe właściwie od chwili pojawienia się na rynku systematycznie tracą na ... dla prawidłowego funkcjonowania w ciągu dnia jest niezastąpione. Zamiast niego Polacy najchętniej wybierają jogurty (62 proc. przypadków konsumpcji jogurtu następuje do ...
-
Prawa konsumenta w sieci
... bez wychodzenia z domu, ale także niższe ceny i bogatszy asortyment. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez portal Money.pl, w sieci Polacy najchętniej kupują książki (36,6 proc.), telefony komórkowe i inne akcesoria GSM (25,5 proc.), płyty (20,5 proc.) oraz kosmetyki (18,2 proc.). Zakupy w sieci, podobnie jak w tradycyjnym ...
-
Rynek usług mobilnych 2005
... Węgrzy, i ponad jedną trzecią więcej niż Estończycy, zajmujący odpowiednio drugą i trzecią pozycję. Bułgarzy, Polacy i Rumuni wydawali na usługi mobilne najmniej. IDC twierdzi, że wskaźniki ARPU spadają, ponieważ telefony komórkowe kupuje coraz więcej mało wydających klientów. "Nawet najbardziej nasycone rynki czeka relatywnie dobra przyszłość ...
-
Zakupy w sieci: kobiety kupują z głową
... decyduje się jedynie 8,9% ankietowanych Polek. Sprzęt elektroniczny, typu laptopy, telefony komórkowe czy komputery, wybiera i kupuje niewiele ponad 8,6% respondentek. Podczas ... granicach 2,4 mln. "Badania dotyczące postaw finansowych systematycznie potwierdzają, że Polacy, w tym Polki, oszczędzanie z całym przekonaniem popierają, ale rzadko kiedy ...
-
Bezpieczeństwo w sieci: dbamy o ustawienia prywatności
... różne urządzenia: komputery w pracy i na uczelni, laptopy prywatne, telefony komórkowe w tym smartfony. Deklaracje dotyczące stosowania ustawień prywatności pokazują, ... informacji o sobie, bez względu na kraj motywują ich korzyści: rabaty, specjalne oferty. Polacy bardziej niż Niemcy i Holendrzy cenią personalizowane reklamy – jako korzyść wskazuje je ...
-
Firmy nie są gotowe na model BYOD
... specjalista w obszarze projektowania i audytu bezpieczeństwa systemów IT, CEO firmy SoftProject. Polacy łamią firmowe procedury BYOD – czy świadomie? Bardzo niepokojące ... , jeśli uwzględnimy przy tym wzrost przypadków nieautoryzowanej ingerencji w telefony komórkowe i tablety przy jednoczesnym braku w firmach procedur ograniczających wykorzystanie ...
-
34 mln zł czyli długi Polaków w telekomach
... tytułu zadłużenia telekomunikacyjnego, sięga 844 złotych. Trzeba przyznać, że comiesięczne opłaty, jakie Polacy ponoszą z tytułu rachunków telefonicznych, nie należą do najniższych. Z badania, które ... osób po 65. roku życia to 588 złotych. Oznacza to, że promocyjne telefony, jakie biorą w imieniu swoich wnuków to nie są wcale najtańsze modele – ...
-
Płatności w e-commerce wczoraj i dziś
... dobry czas na to, aby dokonać retrospekcji i wskazać główne trendy w dalszym rozwoju tego rynku. Czy w 1995 roku, kiedy telefony komórkowe posiadali tylko najbardziej zamożni Polacy, a dostęp do internetu raczkował, wyobrażałeś sobie, że za 20 lat będziesz mógł obejrzeć dowolny film w sieci czy skomunikować ...
-
Włamanie do mieszkania najczęściej na Śląsku
... dowodzi, zrealizowane na zlecenie Komendy Głównej Policji, Polskie Badanie Przestępczości 2015. Polacy obawiają się również włamań np. do mieszkań czy piwnic (29 ... , robot kuchenny, odkurzacz elektryczny), magnetowid, odtwarzacz, kamera video, radioodtwarzacz, telefony komórkowe, obca waluta. Czym najmniej interesują się włamywacze? Choć dla ...
-
Jak ochronić mieszkanie przed kradzieżą z włamaniem?
... wakacyjnym, gdy opuszczamy swoje domostwa, a zaaferowani wyjazdem, zaniedbujemy środki ostrożności. Polacy lekceważą skuteczność zamków i okien antywłamaniowych, a alarm wydaje im się ... i telewizor, bo łatwiej jest zabrać gotówkę, biżuterię czy sprzęt fotograficzny i telefony komórkowe. Zwracajmy więc uwagę, by tego typu rzeczy były schowane, ...
-
UKE a rynek telekomunikacyjny 2006-2011
... przepływności poniżej 144 kbit/s, zaś obsługiwane przez systemy komórkowe zaledwie 3% wszystkich dostępów do sieci Internet ... 0,17 zł. Badania konsumenckie wskazują, że w 2010 r. Polacy wydawali na telefon komórkowy w systemie abonamentowym ok. ... z zakresu telekomunikacji, lecz również znać telefony i adresy instytucji państwowych oraz organizacji ...
-
Operatorzy komórkowi nie mogą liczyć na lojalność klienta
... przestrzeni ostatnich pięciu lat. Dlaczego sieci komórkowe nie są w stanie na budować długofalowych relacji ... skorzystania z promocji 19 proc. Negatywnie o telemarketerach Polacy przed zakupem oferty preferują samodzielne metody ... informacji konsumenckiej. - Klienci wielokrotnie odczytują telefony marketerów jako atakujące i nie trafiające w ich ...
1 2