-
Polscy konsumenci a programy lojalnościowe
... potwierdziły, iż im starsza grupa docelowa tym trudniej ją przekonać do udziału w programie lojalnościowym“ – komentuje Tomasz Lis z On Board PR. Programy lojalnościowe głównie dla młodych Klucz do zaufania Polaków do programów lojalnościowych leży w przekonaniu ich, że są one elementem przemyślanej i spójnej komunikacji ...
-
Chętnie sięgamy po programy lojalnościowe
... pojawienie się aplikacji programu Lidl Plus. Polscy konsumenci częściej niż jeszcze rok temu dostrzegają korzyści dla siebie płynące z uczestnictwa w programach lojalnościowych. O 8 p.p. wzrósł odsetek osób twierdzących, że programy lojalnościowe są tak samo korzystne dla firm jak i klientów. Programy lojalnościowe mają się bardzo dobrze mimo, że ...
-
Lepsze promocje niż programy lojalnościowe
... , osoby w wieku 20-24 lata oraz konsumenci z wykształceniem niższym niż średnie. Dla jednej trzeciej klientów programy tego typu nie mają jednak żadnego znaczenia. Te wyniki nie dziwią prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego, kierownika studiów podyplomowych z marketingu internetowego. – Polscy klienci są nastawieni na cenę ...
-
Konsumenci a usługi ubezpieczeniowe
... : „Nie dbacie o lojalnych klientów” Z badania Ernst & Young wynika, że Polscy konsumenci ubezpieczeń czują, że ubezpieczyciele niewystarczająco dbają o stałego klienta. 52% ... & Young. – Aby sprostać tym oczekiwaniom, ubezpieczyciele powinni uatrakcyjnić programy lojalnościowe i popracować nad zmianą nastawienia agenta ze sprzedającego produkt ...
-
Tłok, kolejki, błędne ceny. Co jeszcze serwuje nam handel?
... Choć ceny są nadal istotnym elementem przy podejmowaniu decyzji zakupowych, polscy konsumenci oczekują od sklepów coraz więcej. Tymczasem 93% biorących udział w badaniu ... się do problemów, które konsumenci dostrzegają w takich obszarach jak oferta sklepu, dostępność produktów, ceny, komunikacja czy programy lojalnościowe, i ma na celu określenie, ...
-
Zakupy online nie wyparły tradycyjnego handlu
... kupował równie często jak w sieci. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jakiemu stylowi zakupów hołdują polscy konsumenci? Jakie mają oczekiwania względem doświadczeń zakupowych? Czy robiąc zakupy stawiamy na programy lojalnościowe? Fakt, że niemal każdy Polak korzysta z Internetu codziennie tylko potwierdza, jak bardzo fundamentalną częścią życia ...
-
6 sposobów na Customer Experience w sklepie internetowym
... personalizacja potrafi zwiększyć przychody e-sklepu nawet o 25 proc. 2. Programy lojalnościowe i subskrybcje W wybranych segmentach e-handlu można z dużym prawdopodobieństwem założyć ... ma jednej dominującej metody płacenia za zakupy online. Według badań, polscy konsumenci najczęściej korzystają z szybkich przelewów, BLIKA, płatności kartą, płatności ...
-
Płatności mobilne: oczekiwania Polaków
... na specjalne promocje i programy lojalnościowe. Rola mediów społecznościowych Badani polscy konsumenci coraz chętniej dzielą się swoimi opiniami na temat produktów i usług za pośrednictwem portali społecznościowych. Dzięki nim bariery pomiędzy klientem a sprzedawcami sukcesywnie zanikają. Obecnie to konsumenci coraz częściej inicjują komunikację ...
-
Napoje energetyczne podbijają rynek
... , hipermarkety, po stacje benzynowe, bary i restauracje. Polscy konsumenci spożywają ich już ponad 81 tysięcy ... Konsumenci są wciąż podatni na różne gadżety dołączane do opakowań napojów oraz opinie sprzedawców na temat, np. smaku. Jako najmniej pomocne formy marketingu detaliści uznają konkursy, kupony promocyjne w prasie, programy lojalnościowe ...