-
Polski konsument a formy promocji
... od jakiegoś czasu znajduje się polski rynek, nie następują radykalne zmiany w znajomości form promocji”, mówi Marzena Białasek, badaczka z ARC Rynek i Opinia. Czołówka najpopularniejszych rodzajów promocji, zetkniecie z którymi deklaruje najwięcej osób, jest od lat ustalona. Są to stosunkowo nieskomplikowane formy promujące konsumpcję (dwa produkty ...
-
Polski konsument lojalny w kryzysie
... polski konsument radzi sobie w tzw. kryzysie? Szuka promocji, ale pozostaje lojalny - aż 1/3 Polaków stawia na markę. Dlaczego promocja to już codzienność, a teraz jest dobry czas na kupowanie? O tym, jak klienci stali się "panami sytuacji" i jakie formy promocji ...
-
Polski konsument w czasie kryzysu
... polski konsument przy ... Warszawie czas to pieniądz - szybkość i wygoda zakupów stawiane są ponad atrakcyjnością promocji, wielkopolskie zarządzanie budżetemi aprowizacją to sztywny podział ról: jedno z ... na zrozumienie, dlaczego konsumenci wybierają określone strategie, dlaczego pewne formy oszczędności są przez nich preferowane, a inne okazują się ...
-
Programy lojalnościowe w stagnacji
... w kalendarz konsumencki Polaków, stąd i programy lojalnościowe w nich oferowane to ponad połowa rynku tej formy promocji sprzedaży (56%). Program lojalnościowy ma opierać się na więzi emocjonalnej, nie ... długa droga, jaką trzeba przebyć, by je zdobyć. Co więcej, konsument na tej drodze do nagrody często pozostaje sam. Tymczasem w ideę programów ...
-
Zwyczaje zakupowe Polaków
... na przygotowanie segmentacji postaw konsumenckich, z której wynika m.in., że co trzeci polski konsument (34%) to poszukiwacz niskich cen, a co piąty (19%) to poszukiwacz przyjaznych ... , krótki czas oczekiwania czy elastyczne formy płatności. Są to osoby, które stosunkowo dużą wagę przykładają do promocji i programów lojalnościowych. Kupujący po ...
-
Kochamy promocje, ale nie na zabój
... . respondentów utrzymuje, że w ogóle nie zwraca na nie uwagi. – Polski konsument zdążył przyzwyczaić się do promocji i wyprzedaży. Jeśli mielibyśmy oceniać racjonalność kupujących na bazie ... Z kolei 14 proc. doceni obniżkę ceny za korzystanie z określonej formy płatności np. z karty kredytowej. Z promocji korzystamy, bo się to opłaca. Ponad połowa ...
-
Klienci a rynek telekomunikacyjny 2008
... Warto zauważyć, że podobnie wysoki odsetek badanych jako kryterium ważne przy zmianie operatora wymienia atrakcyjność promocji i rabatów (suma wskazań odpowiedzi „ważne” i „bardzo ważne” - 83,3%). Ponad dwie trzecie badanych ... . Badanie funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie ludności Polski ...
-
E-commerce pomoże logistyce w kryzysie, ale cena będzie wysoka
... zakupowej stała się cena, a połowa Polaków szuka promocji, natomiast 42% towarów w niższych cenach. Nieco lepsze statystyki ... operacyjne i presję ze strony konsumentów na czas i formy realizacji zamówień oraz zwrotów. Presja wywierana ... także w Polsce. Należy jednak zadać pytanie czy polski konsument będzie skłonny pokryć dodatkowy koszt takich usług ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 mln z Polski, marketerzy wciąż zastanawiają się, jak w pełni wykorzystać możliwości ... dać jednoznaczną odpowiedź. Według najnowszych statystyk, zwykłe formy reklamowe nie są zbyt skuteczne. Dane z ... . Media społecznościowe są obecnie jednym z ważniejszych kanałów promocji dla wielu firm. – Zachętą jest nie ...
-
Płatności bezgotówkowe wygenerują 1 proc. PKB?
... w Polakach przekonanie o tym, jak istotą rolę odgrywają współcześnie elektroniczne formy płatności, Koalicja na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności, działająca już ... W tym czasie osoby płacące kartą lub telefonem skorzystają z wielu promocji. – Polski system bankowy i płatniczy należy do najnowocześniejszych w Europie. Oferuje bezpieczne, ...
-
Timesharing: co warto wiedzieć?
... polski podpisuje tylko umowy z konsumentami). Promocyjne ceny są nagrodą za udział w prezentacji pod warunkiem, że decyzji dokona się jeszcze tego samego dnia. Firmy timesharingowe niejednokrotnie stosują praktyki mające na celu ominąć przepisy unijne, tak by konsument ...