-
Polacy kochają marki własne
... wydatki na marki własne w Polsce? Co napędza rozwój marek własnych w Polsce? Kto najchętniej sięga po marki własne? Na przestrzeni ostatniej dekady marki prywatne (private ... wskazuje Rafał Dobrowolski, strategic insight manager w Consumer Panel Services GfK. Marki dla rodziny Po marki własne sięgają wszyscy. Ich penetracja w rynku, czyli odsetek ...
-
Jak postrzegamy marki własne?
... jej odpowiednie wsparcie komunikacyjne. Wtedy ważna jest nie tylko znajomość danego sektora, ale też posiadanie narzędzi, wiedzy i doświadczenia w budowaniu komunikacji marki. Dobrze komunikowana marka własna może być silnym graczem nawet w wysokomarżowych segmentach premium. - mówi Dorota Ciszek, Dyrektor zespołu badań i rozwoju marek ...
-
Niemotoryzacyjne marki samochodów bez szans na sukces?
... nowych technologii, a w efekcie - właściwego tempa innowacji.Z drugiej strony transakcje M&A nieuchronnie oznaczają kurczenie się grona rynkowych graczy. W takich warunkach niemotoryzacyjne marki samochodów mogą mieć ograniczone pole do działania. Przebicie się na rynku automotive może być nieosiągalne nawet dla takich gigantów technologicznych ...
-
Raport specjalny Internet 2003
... w świecie domen. I to jakie – od niepamiętnych czasów potaniały polskie domeny internetowe. NASK - pełniąca rolę "registry", czyli krajowego ... ich użycie jest celowe - w kampanii promującej wizerunek marki, link nie będzie się sprawdzał. Reklamując ... w siłę, a my za rok – gdy będziemy pisali raport z 2004 roku będziemy jeszcze bardziej zadowoleni niż ...
Tematy: -
Polskie opakowania, czyli rozwój i konsolidacja
... marki czy też środowiskowe i technologiczne. Wszystkie te zmiany owocują wzrostem zamówień na produkty takie jak żywność, gotowe posiłki czy leki, które wymagają opakowania – podkreśla Dawid Michalik, Prezes Zarządu Equity Advisors. Polskie ... Prezes Zarządu Equity Advisors. Metodologia Raport „Branża opakowań w Polsce – podsumowanie 2010-2016 i ...
-
Nowe marki w Polsce w 2014 r.
... także pełnić funkcje promocyjne dla młodych projektantów (np. otwarte w 2014 r. Aloha From Deer w poznańskim Starym Browarze czy Rush w łódzkiej Manufakturze). Polskie nieruchomości komercyjne cieszą się dużym zainteresowaniem wśród zagranicznych inwestorów i przyciągają większość kapitału płynącego do krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Wpływ na ...
-
Polskie banki a reklama radiowa w I poł. 2011
... Po raz pierwszy od 5 miesięcy zmalała natomiast całościowa suma depozytów lokowanych przez polskie firmy – o 4,4 mld zł (do 172,5 mld zł), co może być spowodowane ... medium stosowane jest przez tego marketera do działań wizerunkowych, budowania znajomości marki samego banku. Polbank w pierwszym półroczu w radiu najwięcej wydał na promocję kredytów ...
-
Polskie strony internetowe: najczęstsze błędy
... poprawnym użytkowaniem i promowaniem w wyszukiwarkach. Efektem kilkumiesięcznej pracy i przeprowadzonych badań jest raport, który ujrzał właśnie światło dzienne. Od 26 listopada ... PR 8. PODSUMOWANIE Badanie realizowane jako ostatni akord kampanii edukacyjnej marki pozycjonerskiej Adseo dowiodło, że kondycja polskich witryn firmowych w analizowanej ...
-
Rozwój e-commerce: czy polskie magazyny są na to gotowe?
... - pod tym tytułem kryje się wspólny raport opracowany przez Prologis, światowego lidera na rynku nieruchomości przemysłowych oraz międzynarodową firmę doradczą ... wymagająca elastycznej powierzchni magazynowej. Co więcej, sprawna dostawa jest elementem budowania marki, a artykuły zamawiane przez internet to dobra zarówno szybko- jak i wolno zbywalne ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... zakupie decyduje niska cena. Tymczasem na rynkach zagranicznych czekają miliony klientów z zasobnymi portfelami, o których starają się obecnie głównie międzynarodowe marki. Informacje o badaniu Raport „Ekspansja zagraniczna polskich e-sklepów 2016” powstał na podstawie badania zrealizowanego w IV 2016 roku przez Praktycy.com na zlecenie Sociomantic ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... polskie marki z tego segmentu kupuje zwykle w sieci. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015” jest szóstą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce. Motywem przewodnim tej edycji raportu były polskie marki ... oraz roli rynków zagranicznych. Raport obejmuje także prezentację wiodących ...
-
Jak galerie handlowe dbają o wizerunek w Internecie?
... komentują poszczególne marki, i ewentualnie wyeliminować z analiz uciążliwego trolla, który zaburza obraz całości. Jeśli dodatkowo spojrzelibyśmy w raport jakościowy i sprawdzili ... społecznościowych, to wyraźnie widać, że marki międzynarodowe, takie jak Sephora i H&M potrafią to robić, natomiast polskie marki i centra handlowe ograniczają się do ...
-
Franczyza w Polsce 2006
... Raport o franchisingu i systemach agencyjnych w Polsce 2006/2007". Na koniec 2006 roku 20 ... polskie sieci posiadają franczyzobiorców za granicą, a następne 16 planuje otwarcie pierwszej jednostki franczyzowej w ciągu najbliższego roku. Dominują sieci z branży odzieżowej jak Tatuum, House czy Reserved, ale na ekspansję decydują się także polskie marki ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... Polskie marki sukcesywnie powiększały swoje portfolio, czego znakomitym przykładem jest grupa BBK, która w 2015 r. firma uruchomiła 13 sklepów á Tab. Dynamicznie rozwijają się również niektóre marki ... miastach również cieszyły się sporym zainteresowaniem. Duży apetyt inwestorów na polskie nieruchomości handlowe odzwierciedla kompresja stóp ...
-
Moda w Polsce z potencjałem
... ma moda dedykowana mężczyznom. Marki takie jak Bytom, Wólczanka, Vistula, Lavard i Próchnik inwestują nie tylko w jakość swoich produktów i marketing – kolekcje, look booki i sesje zdjęciowe realizowane są na najwyższym, europejskim standardzie – ale także w wystrój i funkcjonalność placówek. „Polskie marki modowe, dzięki odpowiednim kolekcjom ...
-
Franczyza w Polsce 2016
... (wobec 1058 rok wcześniej). Znakomita większość z nich (ok. 80 proc.) to polskie marki, w których znajduje się 86 proc. rynku. Miniony rok przyniósł również otwarcie 2,5 ... liczbą punktów może pochwalić się branża artykułów spożywczych i przemysłowych - 154 handlowe marki skupiają aż 36 tys. licencjonowanych placówek. - Franczyza stanowi atrakcyjny ...
-
Branża motoryzacyjna w 2009 roku
... 1,0 do 1,6 l (niecałe 160 tys.), natomiast druga grupa pod względem popularności (od 1,6 do 2,0 l) miała niecałe 30 tys., czyli blisko 8 procent. Najpopularniejsze marki Raport wskazuje, że liderem rynku została w 2009 roku Skoda, która sprzedała 37 944 samochody i zanotowała 15,4-procentowy wzrost w stosunku do 2008 ...
-
Po artykuły szkolne idziemy z przyjemnością
... ds. dóbr konsumenckich, Deloitte. Prawie trzy czwarte ankietowanych (71 proc.) odwiedzi różne sklepy, by wybrać najlepsze oferty, a 61 proc. wybierze marki, które najbardziej lubi. – Dla rodziców kluczowym kryterium wyboru miejsca zakupów jest wygoda rozumiana w świecie offline jako dostępność szerokiego asortymentu w jednym ...
-
Social media w różnych branżach
... polskie grupy dyskusyjne oraz serwisy mikroblogów (Twitter, Blip, Pinger, Flaker). Ecco Network podaje, iż sieci powiązane z branżą detaliczną, marketingową, mediami i reklamą można pogrupować według kilku różnych kategorii. Jedną z nich są sieci adresowane do konkretnych grup docelowych, gdzie marki ... i dziennikarstwa. Informacje o raporcie Raport ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce 2013
... Podatkowego, Szef Zespołu Doradców dla Branży Motoryzacyjnej, KPMG w Polsce. W 2013 roku marki popularne stanowiły blisko 91% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce (262,8 tys. ... zł. To nominalnie o 6,3% więcej niż w 2012 roku. Informacje o raporcie Raport kwartalny PZPM i KPMG w Polsce „Branża motoryzacyjna”, Edycja Q1/2014, jest pierwszym ...
-
Spółki giełdowe a własność intelektualna
... inaczej wygląda sytuacja w branżach: finansowej i telekomunikacyjnej, podaje raport. Mała liczba zgłoszeń zagranicznych pokazuje, że ... firmy z GPW przywiązują właściwą wagę do marki. Zbyt wiele jest firm, które w żaden sposób nie chronią ... mniej jest zgłoszeń zagranicznych – w 2003 r. wszystkie polskie firmy dokonały ich prawie 600, natomiast w 2009 ...
-
Fuzje i przejęcia w Polsce w IV kw. 2017 r.
... i dysponuje kapitałem w wysokości 4,6 mld EUR. W swoim portfelu posiada już polskie spółki: Allegro, Polskie Koleje Linowe oraz siec laboratoriów medycznych Diagnostyka. Wchodząc w nowa inwestycje fundusz liczy na wykorzystanie potencjału marki oraz wzmocnienie konkurencyjności oferty produktowej. (4 grudnia) Cyfrowy Polsat złożył zlecenia nabycia ...
-
Branża motoryzacyjna w Polsce IV kw. 2014
... nabyli 126,5 tys. samochodów, o 4,3% więcej niż przed rokiem. W 2014 roku marki popularne stanowiły blisko 90% rejestracji nowych samochodów osobowych w Polsce (294,3 tys. ... , szef zespołu doradców dla branży motoryzacyjnej w KPMG w Polsce. Informacje o raporcie Raport kwartalny PZPM i KPMG w Polsce „Branża motoryzacyjna”, Edycja Q1/2015 należy ...
-
Najlepsze letnie festiwale muzyczne w Europie 2011
... w parku Medieval w centrum Oslo. W pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się aż dwa polskie festiwale – Przystanek Woodstock (na 3 pozycji) oraz Open’er (na 7). Kto w ... clipów wideo oraz wpisów na portalach Facebook i Twitter. Marki sponsorów tytularnych zmieniają podejście fanów ? Raport Havas Sports & Entertainment wykazał, że dla pozytywnego ...
-
Mamy rekordowy eksport żywności
... produkcyjnego (68%) oraz wejście w posiadanie lokalnej, rozpoznawalnej marki (58%). Nie bez znaczenia okazał się także motyw związany ... polskie, ale także jako konkretni producenci z własnymi markami – mówi Andrzej Bernatek, partner w dziale doradztwa podatkowego, szef grupy doradczej dla rynku dóbr konsumpcyjnych w KPMG w Polsce. O RAPORCIE: Raport ...
-
Kosmetyki w mediach
... jak najszerszej wiedzy o aktywności medialnej wszystkich marek konkurencyjnych. „[…]Raport pokazuje siłę oddziaływania poszczególnych marek na percepcję konsumentek, ... do kategorii kosmetyków kolorowych (28 proc.). Zdecydowanie dominują publikacje prezentujące marki międzynarodowe, marki polskie wywalczyły dla siebie jedną czwartą rynku medialnego. ...
-
Kosmetyki w mediach I-VI 2007
... półroczu 2007 zdecydowanie dominowały publikacje prezentujące kosmetyki marek międzynarodowych. Ale mimo to marki polskie wywalczyły dla siebie jedną czwartą rynku medialnego. Warto też ... , L’Oreal i Nivea, a także Avon, Dove i Garnier). Informacje o badaniu Raport „Kosmetyki w mediach” powstał na podstawie szczegółowej analizy zawartości 50 ...
-
Najpopularniejsze tematy w sieci I-VI 2007
... raport na temat osób, marek i wydarzeń najczęściej opisywanych przez polskie media online w pierwszym półroczu 2007. Raport potwierdza, że kontrowersyjność oraz częste konflikty są najskuteczniejszymi sposobami na popularność. Raport ... polskiej firmy, która wynika w dużej mierze z obecności marki w nazwie zespołu koszykarskiego z Sopotu (Prokom Trefl ...
-
Kosmetyki w mediach 2007
... zapachowych. W prasie kolorowej w 2007 roku zdecydowanie dominowały publikacje prezentujące kosmetyki marek międzynarodowych. Ale mimo to marki polskie wywalczyły dla siebie jedną czwartą rynku medialnego. Informacje o badaniu Raport „Kosmetyki w mediach” opiera się na analizie zawierającej pełną listę 805 marek, które pokazane zostały w 2007 ...
-
Rynek odzieży i obuwia w Polsce 2008
... lub wkrótce pojawią się w Polsce są między innymi: Next i Topshop – brytyjskie marki wprowadzane przez firmę Alshaya, Turnover – holenderska marka wprowadzona przez Kan, Mohito – ... największe perspektywy wzrostu, dlatego też PMR spodziewa się, że kolejne selektywne marki będą stopniowo pojawiać się na polskim rynku. Według ankietowanych firm, wraz ...
-
Dlaczego warto inwestować w employer branding?
... nowoczesne podejście do budowania wizerunku firmy na rynku pracy Potwierdza to raport HRM Institute „Employer Branding w Polsce 2017”. Opracowanie dowodzi, że 61 ... Kto odpowiada za employer branding w firmie? Raport HRM Institute potwierdza, że już od wielu lat odpowiedzialność za zbudowanie pozytywnej marki pracodawcy spoczywa na barkach działu ...
-
Outsourcing w Polsce 2011-2012
... mld zł. Rodzime firmy umocniły swoje marki na lokalnych rynkach, systematycznie rozszerzały portfolio usług ... kolejnym bodźcem do rozwoju polskiego sektora. Niniejszy raport na temat sektora nowoczesnych usług biznesowych składa się z ... innych podmiotów. Są to zarówno jednostki polskie, jak i zagraniczne. 2. Polskie firmy dają stabilne zatrudnienie ...
-
PR w branży motoryzacyjnej
... , są za długie, • Tylko 9% dziennikarzy ocenia zagraniczne materiały prasowe lepiej niż polskie, aż 20% uważa zagraniczne materiały za gorsze, • Dziennikarze preferują ... popularności marki wśród potencjalnych klientów. Badanie dotyczące działań public relations jest jednym z narzędzi, które mogą w tym pomóc. Chcielibyśmy, aby raport ukazywał się ...
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
... priorytetów gospodarczych dla Polski. - Pomimo istnienia rządowych dokumentów takich jak raport Polska 2030 oraz Długookresowa Strategia Rozwoju Kraju, parlamentarzyści prezentują ... do zbudowania silnej marki miejsca – dodaje Weronika Nowak. Badanie pokazało również, że 50% parlamentarzystów jest zdania, że polskie przedsięwzięcia infrastrukturalne ...
-
YouTube: trendy I 2014
... marki oraz vlogerzy. Z sentymentem w przeszłość i z wigorem w przyszłość Można pokusić się o stwierdzenie, że YouTube w pewnym sensie nawet ówczesnego Facebooka wyprzedził. Kiedy w marcu 2011 r. rozpoczynaliśmy prace nad #FanpageTrends, grono fanów profilu Demotywatory na Facebooku liczyło 664 tys. fanów. Obecnie polskie ...