-
Social media w pracy rekrutera. Są zalety, są wady
... Human Resources jest ogromny. Te narzędzia oferują szerokie możliwości, od budowania marki pracodawcy, przez efektywne rekrutowanie talentów, aż po budowanie kontaktów zawodowych i wymianę ... rekrutacyjnych. Możliwość kreowania pozytywnego wizerunku pracodawcy, choć mniej popularne w kontekście rekrutacji, zostało wskazywane przez 31,1% respondentów ...
-
Handlowe ulice w Warszawie: gdzie po luksus, a gdzie po świetne jedzenie?
... architektury, nadaje temu kwartałowi ulic prestiżu i eleganckiego charakteru. Znajdują się tam marki takie jak Omega, Mont Blanc, Rolex, Ermenegildo Zegna, Carolina Herrera ... dostęp do sklepów Tom Ford, Prada, Valentino, Miu Miu oraz Celine. Popularne ulice Warszawskie ulice handlowe odwiedzają nie tylko zamożni turyści i mieszkańcy. Na znajdujące ...
-
Cyberprzestępcy gotowi na igrzyska olimpijskie. Jakie działania podejmują?
... daną imprezą stron internetowych i usług. Tzw. haktywiści chętnie włamują się na popularne w trakcie wydarzenia witryny, aby za ich pośrednictwem głosić swoje przesłania. Natomiast ... związanych z loteriami olimpijskimi, w ramach których podszywano się pod tak znane marki, jak Coca-Cola, Microsoft, Google czy Bank Światowy. Głównymi celami tych oszustw ...
-
Wydatki na święta Bożego Narodzenia rosną w całej Europie
... na luksusową odzież - konsumenci przenieśli swoje zakupy z rynku masowego na marki premium, korzystając z obniżonych cen. Duża wrażliwość cenowa w 2024 roku ... pandemii. W okresie Bożego Narodzenia duży potencjał rozwoju mają popularne kategorie prezentowe: kosmetyki, moda oraz elektronika. Wydatki na odzież najbardziej wzrosną wśród Węgrów (+5,9% ...
-
Parki handlowe to 3/4 realizowanych na rynku inwestycji
... handlowej? Jaki udział w całości inwestycji pozostających w budowie mają centra handlowe? Jakie marki królują w parkach handlowych? Jakie trendy mają kształtować sytuację na rynku ... rosnącej roli parków handlowych, które stają się coraz bardziej popularne jako odpowiedź na potrzeby wygodnych i szybkich zakupów w najbliższej okolicy. Transformacja ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2024 roku
... KIA Polska oraz dilerami jej samochodów. Zgodnie z założeniami porozumienia nabywcy samochodów marki KIA przez co najmniej osiem lat, od 2013 r. do 2021 ... Kontrole objęły w ubiegłym roku m.in. pompy ciepła, piece i kominki oraz produkty sezonowo popularne - hulajnogi, rowery, kaski rowerowe czy wyroby pirotechniczne - jako szczególnie niebezpieczne ...