-
Z czego wynika rosnąca popularność magazynowania energii?
... obecnie rozkwit segment baterii samochodowych. Zresztą to właśnie coraz większa popularność samochodów elektrycznych jest tym, co doprowadziło do skokowego wzrostu wolumenów ... od importu energii i wypełnienie luki w tworzonym przez siebie miksie energetycznym – mówi Marek Chlebus. W Polsce jak dotąd nie zostały wprowadzone istotne zachęty do ...
-
Ranking najcenniejszych marek 2009
... największych na świecie badań kondycji marek. Wartość najcenniejszych 100 marek świata utrzymała się na ... marek sklepów czy aukcji internetowych: Amazon (+85%) i eBay (+16%), ale i kawy rozpuszczalnej: Nespresso (+27%) i Nescafe (+23%); oraz gier — po raz pierwszy Nintendo pojawiło się na pozycji 32 w rankingu. Beprzewodowo — rosnąca popularność ...
-
Rynek handlowy 2021: 300 tys. mkw. nowej powierzchni i 11 nowych marek
... 11 nowych marek i duża popularność parków handlowych - tak CBRE podsumowuje 2021 rok na rynku handlowym. Za nami kolejny ... , stanowiąc 70 proc. wszystkich projektów w budowie i ponad połowę nowopowstających metrów kwadratowych powierzchni. Popularność zakupów w formacie „convenience” wpływa nie tylko na rozwój parków, ale również handlu na parterach ...
-
Świadoma konsumpcja zyskuje popularność
... często czuje się przytłoczona zbyt dużym wyborem produktów w supermarkecie. – Widzimy, że wkroczyliśmy w nową erę współczesnych sprzeczności, która jest trudna dla marek. Wyzwanie polega na wyeliminowaniu poczucia winy z równania, i podaniu ludziom autentycznych powodów do dobrego samopoczucia w związku z zakupami – nie tylko z powodu pozyskanej ...
-
Instytucje finansowe a ich popularność w Internecie
... przez internautów i przy użyciu jakich urządzeń. Dodatkowo przeanalizowano, w jaki sposób odbywa się ruch na ich stronach internetowych, oraz jaka jest popularność ich aplikacji mobilnych. Widoczna w wielu branżach tendencja „szybciej, lepiej, online” jest zauważalna również w bankowości i u pożyczkodawców. Internauci bardzo chętnie korzystają ...
-
Sektor MSP: obrót bezgotówkowy zyskuje popularność
... , że używaliby karty częściej, gdyby mogli otrzymać zwrot części wydatków opłaconych kartą oraz uzyskać upusty i rabaty za zakup produktów renomowanych marek. Badanie pozwoliło na dokonanie segmentacji małych i średnich przedsiębiorstw, biorąc za główne kryteria korzystanie z gotówki jako środka płatności oraz przelewanie środków ...
-
Netflix w mediach: popularność większa niż myślisz
... i Twitterze. Dotyczą właśnie "Gry o Tron", czyli flagowego serialu HBO. Podobnie jest też w przypadku serwisu Player.pl czy Ipli: "własne" media marek VOD są jednocześnie centrum dyskusji na ich temat. Dzięki zaangażowaniu opiekunków wirtualnych społeczności łatwiej zasugerować fanom wątek i temat dyskusji. W tym ...
-
Polacy kochają marki własne
Popularność marek własnych stale rośnie. Z najnowszego raportu "CPS GfK. Private Brands ... już rosnące znaczenie aspektów ekonomicznych – które historycznie leżały u korzeni zjawiska tworzenia marek przez sieci handlowe. A z drugiej – w przypadku wielu marek własnych – widoczne jest już często prawie równorzędne konkurowanie z markami producenckimi w ...
-
Kupowanie fanów jako model biznesowy?
... marek kupuje sobie fanów. Tylko nieliczne mogą się pochwalić posiadaniem społeczności, która ... ściśle trzymając się raz wytyczonej drogi. Facebook nie załatwił za nich sprawy - popularność marek w tym serwisie odzwierciedla raczej ich popularność w rzeczywistości. Pół roku temu Internet Standard, a następnie Jacek Gadzinowski, pisali o kupowaniu ...
-
Najpopularniejsze marki i modele samochodów. Jakie auta ubezpieczamy najczęściej?
... w siedmiu województwach najpopularniejszą marką okazał się Volkswagen. Jedynie w województwie mazowieckim do ubezpieczenia najczęściej zgłaszano Toyoty. Patrząc na popularność marek w poszczególnych województwach, w zachodniej Polsce największym uznaniem wśród kierowców cieszy się Volkswagen. W centralnej części kraju natomiast Polacy najczęściej ...
-
Ślub od pierwszego wejrzenia: hit czy kit? Trwa dyskusja internautów
Lokalne firmy z branży ślubnej wykorzystują popularność programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" telewizji TVN do promocji własnych marek w mediach społecznościowych. Jak wynika z monitoringu social media w IMM, tylko za pośrednictwem internetu i serwisów społecznościowych o programie miało szansę usłyszeć blisko 10 ...
-
Najpopularniejsi w Sieci - Podsumowanie 2002
... i nazwiska (odnotowano ponad 350 różnych wariantów pisowni). W wielkim stylu popularność Internautów zdobywały w tym roku też Shakira oraz, co ... są wymieniane w podobnych zestawieniach wyszukiwarek globalnych. Telefony komórkowe i samochody Wśród marek w polskim Internecie swoją supremację utrzymuje Nokia, wyprzedzając innych producentów telefonów ...
-
Facebook w Polsce 2013
... świetnych pomysłów na kampanie wykorzystujące media społecznościowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują kampanie marek piwnych. Tyskie zdobyło 9000 nowych fanów dzięki kampanii “Fani Tyskiego ... te słowa najczęściej pojawiają się we wpisach marek. Wysokie użycie tekstu “bit.ly” wskazuje na popularność użycia linków skróconych w tym serwisie. Wciąż ...
-
Prawo nie nadąża za cloud computing
Popularność cloud computing wzrasta praktycznie z dnia na dzień. To wygodne ... zapisów jest także ograniczenie odpowiedzialności usługodawcy za brak dostępności usługi lub opóźnienia w usuwaniu błędów – dodaje mec. Marek Gajek z kancelarii Gajek i Wspólnicy. – Rezultatem tego, jest znikoma szansa na ewentualne odszkodowanie dla firmy z racji ...
-
Chińskie telefony: 100% wzrostu sprzedaży w 5 lat
... analizy przygotowanej przez komorkomat.pl. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jak zmienia się popularność marek smartfonów na świecie? Jak zmieniała się sprzedaż chińskich telefonów w latach ... ponad 31% udziału rynku. Zadziwia nie tylko duży intensywny napór marek z Kraju Środka na rynku smartfonów, ale również tempo ich rozwoju. Większość największych ...
Tematy: smartfony, telefony komórkowe -
BrandZ™ Top 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla
... ) – wzrost o 16% do 5,1 mld USD. Pierwsza z tych marek wykorzystała rosnący popyt na samochody typu SUV, natomiast druga zbudowała popularność na kluczowych rynkach azjatyckich: Tajwan, Singapur, Malezja, Tajlandia i Filipiny. „Branżę motoryzacyjną czekają niedługo gwałtowne zmiany, a wiele marek już teraz podejmuje działania, żeby przygotować się ...
-
Branża e-commerce na przestrzeni ostatnich dziesięciu lat
... nowoczesnej internetowej galerii handlowej. Obecnie najlepiej ten trend widać w Strefie Marek – wyjaśnia ekspert. Co czeka Allegro w 2015 roku? Według Mateusza Gordona należy ... Na jego podstawie publikowane są dane statystyczne, które prezentują popularność stron WWW oraz związanych z nimi profili społeczno-demograficznych internautów. Dane z badania ...
-
OC: jakie marki aut ubezpieczamy najczęściej?
... proc.), Opel Corsa (3,7 proc.), oraz Škoda Octavia (3,3 proc.). W rankingu najbardziej popularnych marek zagościł również Ford (7,9 proc.), dwaj przedstawiciele francuskiego rynku – Renault (7,2 proc.) i Peugeot (5,1 proc.), Toyota (4,7 proc.), oraz Fiat (4,2 proc.). Popularność marek aut używanych na tle nowych Jak te dane prezentują się na tle ...
-
Amazon utrzymał pozycję najcenniejszej marki świata
... 2021 roku, a oferowana przez tę markę łatwość użycia i niezawodność napędzała jej popularność zarówno wśród użytkowników biznesowych, jak i indywidualnych. Zoom wszedł do rankingu na ... budowanie marki – wyjaśnia Nathalie Burdet. - Śledząc dynamikę giełdową najsilniejszych marek z naszego rankingu, zaobserwowaliśmy, że wychodzą one z trudności dwa ...
-
Zachowania konsumentów: inflacja popycha do szukania promocji
... sieci handlowych. Obok nazw produktów pojawiają się adnotacje „uruchomić w apce”, „na moją aplikację” lub „z promocji z aplikacji”. Warto też wspomnieć o rosnącej popularność marek własnych sieci handlowych – to wśród nich konsumenci mogą znaleźć tańsze zamienniki wielu popularnych produktów. Receptą na inflację i rosnące koszty życia ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2012
... 82%), ale równocześnie blisko 40% wybiera się w tym celu także za granicę. Popularność zdobywa też Internet – za jego pośrednictwem zakupy robi 37% ... szacuje, że w Polsce obecnych jest już 2/3 kluczowych światowych marek luksusowych. Największy odsetek marek dostępnych w Polsce odnotowano w segmencie luksusowych alkoholi i używek (88%), następnie w ...
-
Globalne sieci handlowe w 2013 roku
... marek wchodzących na rynek wzrosła o 26% w porównaniu do roku poprzedniego, przy rosnącej liczbie podmiotów rozszerzających działalność poza granicami kraju. Wzrosła popularność Paryża, w którym w ciągu roku pojawiło się 50 nowych marek ... i przyciąganiu nowych marek do Polski. Ostatnio zapowiadane było wyjście z Polski kilku marek, jednak trend jest ...
-
Najcenniejsze marki świata 2015 - motoryzacja
... w oczekiwania rynku, na którym popularność pojazdów typu SUV łączy się z pragnieniem luksusu. Lexus, luksusowy model Toyoty, to kolejna nowość w rankingu. Model ten przyciągnął konsumentów, którzy poszukują połączenia luksusu i niezawodności. O rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ™ Top 100 ...
-
Najpopularniejsze marki własne w Rosji 2007
... stanowił 12% sprzedaży na detalicznym rynku artykułów spożywczych w Rosji. Silny wzrost Koncepcja marek własnych, tj. towarów produkowanych wyłącznie dla danego sprzedawcy i najczęściej opatrzonych jego logo, zyskuje coraz większą popularność wśród detalistów wraz z ich rozpowszechnianiem w Rosji. Według najnowszego raportu PMR „Marki własne ...
-
Marki piwa w Internecie
... . Do badania wybrano 1110 kluczowych wzmianek związanych z wybranymi markami piwnymi, umieszczonymi w okresie 19-28 listopada. Najpopularniejszym typem medium online dla wybranych marek piwa okazały się fora (50%). Mocno zaznaczyły swoją obecność także Facebook (25%) i Mikroblogi (15%). Najwięcej wzmianek zanotowano w kontekście marki Redd ...
-
Najpopularniejsze sporty w social media
... , ale nie tylko. Do przeprowadzenia badania użyto narzędzia monitoringu trendów i marek w internecie Brand24.pl. Badane kategorie wybrano na podstawie ich popularności w portalu ... wśród użytkowników internetowych społeczności największe emocje. Wpływ na to może mieć popularność programów telewizyjnych takich jak „Taniec z gwiazdami” czy „You can dance ...
-
Polski Internet: najpopularniejsi celebryci
... . IMM postanowił sprawdzić, czy popularność przekłada się na skalę medialności w Internecie. Okazuje się, że popularność wśród reklamodawców sobie, a popularność w sieci… sobie. ... aktorzy i celebryci. Co ciekawe w rankingu Forbesa Marek Kondrat czy Jerzy Owsiak zajmują wysokie 2 i 3 miejsce – a w sieci jest odwrotnie - Marek Kondrat zajmuje 14, a ...
-
Najlepsze marki świata a kryzys
... w tak renomowanych zestawieniach najbardziej wartościowych marek świata, jak wspomniany już „BrandZ” czy ranking najlepszych marek świata Interbrandu, to możemy wyodrębnić pewne ... pod marką Home Plus). Marka wykorzystała nie tylko możliwości nowych technologii (popularność smartfonów i QR kodów), ale i dobre zrozumienie koreańskiego konsumenta, ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2013
... rosnąca popularność mediów społecznościowych w Chinach była motorem wzrostu wartości serwisu Tencent (skok o 52%), dając mu piąte miejsce wśród najszybciej rosnących marek (Top Risers) ... . Informacje o badaniu Ranking najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 to jedyna na świecie wycena wartości marek, w której uwzględnia się nie tylko rygorystyczną ...
-
Marki samochodowe w mediach: TOP10
... okresem dla tej branży, a medialne prognozy z modułu analitycznego IMM na 2016 również wyglądają obiecująco. W wyścigu o największą popularność w mediach na prowadzenie wysunęło się TOP 10 marek, z których każda odcisnęła swój ślad w sektorze polskiej motoryzacji. Napęd na kanały społecznościowe Facebook, fora internetowe i portale – to ...
-
Najmniej awaryjne auta - ranking mechaników
... ale np. Opel znalazł się wśród najbardziej awaryjnych. Wyniki rankingu marek pokrywają się także z towarzyszącą badaniu ankietą dotycząca stereotypów. – Ponad połowa mechaników ... naprawdę sporo i jest większe prawdopodobieństwo, że częściej można je spotkać u mechanika. Popularność tych modeli przekłada się z kolei na przystępne ceny napraw, a to ze ...
-
Sklepy meblowe w mediach: IKEA, a potem długo, długo nic
... mebli wiąże się wiele decyzji zakupowych, na które wpływa szereg czynników, m.in. popularność i wizerunek marki oraz opinie innych konsumentów. Dlatego warto badać markę w szerszym ... o marce rzadziej warto częściej zaglądać i nawiązywać rozmowę z potencjalnymi Klientami. W przypadku marek: Jysk, IKEA, czy Fabryka Mebli Forte możemy mówić o większym ...
-
Elektromobilność rozpala media
... a jego popularność wzrasta proporcjonalnie do świadomości społecznej w tym zakresie. Propagatorami elektromobilności są już nie tylko ... się również Audi (65) i BMW (41). Analiza tematyki komunikatów prasowych 15 najbardziej medialnych marek wykazała przewagę informacji produktowych - o modelach w ofercie lub samochodach koncepcyjnych (44 proc.). Poza ...
-
Najpopularniejsi polscy sportowcy. Lewy, Żyła czy Chodakowska?
... się za gwiazdami sportu i chcą ocenić ich potencjał do komunikacji marek. Kim są najpopularniejsi polscy sportowcy? Jakimi gwiazdami sportu najbardziej interesują się ... najczęściej wskazywanym jako autorytet sportowy sportowcem. Popularność Piotra Żyły jest efektem jego kolejnych sukcesów sportowych. Popularność Adama Małysza jest niezależna od ...
-
Najpopularniejsze notebooki: Toshiba liderem
Popularność notebooków zwiększa się w Polsce od kilku lat w iście rekordowym tempie. ... urządzenia czy jego ergonomię - wynika z raportu portalu Skapiec.pl. Zmieniają się też preferencje klientów w zakresie poszukiwanych marek. Zmiany te rysują się wyraźnie w kolejnym raporcie przygotowanym przez serwis porównujący ceny Skapiec.pl - "Preferencje ...