-
Finanse osobiste: serwisy porządkujące wydatki
... otwarcie się na zewnątrz. Czy słusznie? Zobaczymy wkrótce… Mint.com – finansowy autopilot Sukces Wesabe, będący w dużej mierze pochodną sprawnych działań PR firmy, zwrócił uwagę mediów na całą kategorię mniej lub bardziej innowacyjnych witryn służących pomocą w zarządzaniu osobistymi finansami. Spośród tłumu serwisów ...
-
Prezesi banków: co piszą media online?
... postsolidarnościowymi. Analiza jakościowa objęła artykuły od maja do lipca 2008 r. Zasadniczo, nazwiska prezesów banków występują w kontekście komunikacji prowadzonej przez działy PR – wskazuje na to duża liczba powtarzających się tekstów o identycznej strukturze i jej raczej korporacyjny, niż produktowy, charakter. Prezesi są wzmiankowani często ...
-
Marketing szeptany a spam-marketing
... , połączona z brakiem podstawowej wiedzy o reklamie i PR wśród klientów, powoduje, że na naszych oczach popełniane jest barbarzyństwo opakowane we wzniosłe ... Spam nie jest marketingiem szeptanym - Każde działanie niejawne o charakterze reklamowym jest spamem. Internet w swej naturze jest nieugięty, nie ma czegoś takiego jak mniejsze zło – stwierdza ...
-
Aspekty prawne przestępstw internetowych
... domenami o pisowni podobnej do firmowego serwisu, mogłaby zamieścić serwis oferujący podobne produkty lub usługi - radzi Alicja Marciniak, Kierownik Działu Marketingu i PR w NetArt Autor: Daniel Kotyras - Dyrektor ds. Marketingu i Public Relations w
-
Domena europejska z polskimi znakami
... dla przedsiębiorstw, które chcą być postrzegane, jako nowoczesne, otwarte na nowe trendy i na rynki zagraniczne. Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt podkreśla: „Otwarcie rejestracji domen .eu ze znakami narodowymi to ważny punkt w historii Internetu. Według danych podanych przez EURid, operatora ...
-
Firmowe strony www a zakładka "kariera"
... to się zmieni w przyszłości zależy w głównej mierze od tego, czy działy HR dużych firm będą otwarte na prowadzenie działań z pogranicza PR i dostrzegą konieczność budowania pozytywnego wizerunku firmy u przyszłych pracowników. Narzędzi jest mnóstwo trzeba tylko zacząć z nich korzystać - ku zadowoleniu kandydatów do ...
-
Pierwsza Komunia: liczą się pieniądze i prezenty
... wiele, a sam temat budzi wiele kontrowersji i dyskusji. Dlatego postanowiliśmy udać się do źródła i zapytać o zdanie samych zainteresowanych - mówi Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut SA, właściciela porównywarki Nokaut.pl. - Przeprowadziliśmy ankietę wśród ośmiolatków zadając im proste pytanie - jaki prezent z okazji Pierwszej ...
-
Globalne trendy 2013
... for 2013" przygotowanego przez Marian Salzman, CEO agencji Havas PR North America i wielokrotnie nagradzaną specjalistkę w dziedzinie identyfikacji trendów. Marian ... określonych sytuacjach może stać się nawet alternatywą dla transakcji pieniężnych. Pomaga w tym internet, dzięki któremu sprzedawcom i nabywcom określonych usług łatwiej się odnaleźć. ...
-
Sklep internetowy musi być przyjazny mobilnym
... . Co więcej, jest postrzegany jako nienadążający za trendami, przegrany oraz nieprzyjazny kupującym. Zmianę trendów potwierdza Magdalena Górak, założycielka butiku komunikacji i PR Profeina. - Jeszcze kilka lat temu posiadanie wersji mobilnej przez sklep mogło się wydawać fanaberią czy zbędnym luksusem. Obecnie jej posiadanie ...
-
Dzień Kobiet = Dzień Sukcesu
... : Z okazji Dnia Kobiet, o którym wspominano w mediach aż 7 tys. razy w ciągu lutego 2016 roku, życzymy wszystkim Paniom wielu sukcesów! Monika Tomsia, PR Manager,
-
Odbiór osobisty czy paczkomaty? Co lepsze?
... dynamicznie zyskuje na popularności. „W porównaniu z rokiem 2015 widoczny jest wyraźny wzrost liczby sklepów oferujących alternatywne adresy dostawy”, mówi Laura Sales, PR Manager idealo.es. „Na początku 2016 roku już ponad 20% więcej sklepów umożliwia przekazanie przesyłki do paczkomatów znajdujących się w pobliżu ...
-
Spotify i długo długo nic, czyli streaming muzyki w social media
... takie hasła jak: „Spotify”, „Tidal”, „Apple Music”, „Deezer”, „Google Play Music”. Analizę wykonano w Module Analitycznym IMM. Konrad Wróbel, Asystent ds. PR
Tematy: muzyka online, social media, monitoring mediów, muzyka za darmo, Spotify, Apple Music, Tidal -
Czy e-payment to już norma?
... honoruje płatności e-payment oraz którzy oferenci są najczęściej przez nich wybierani. O komentarz do wyników badań zespół idealo poprosił Igę Mrowińską, PR & Marketing Specialist w Przelewy24 – jednym z wiodących systemów płatności internetowych na polskim rynku. E-payment w 82% polskich sklepów Powodów, dla których konsumenci tak ...
-
Trwa sezon "nie mam się w co ubrać". Co na to media społecznościowe?
... .2016. Słowa kluczowe: „co ubrać”, „co założyć”, „jak się ubrać”, oraz frazy bliskoznaczne. Analizy wykonano w Module Analitycznym IMM. Monika Tomsia, PR ManagerR,
-
Europa: wydarzenia tygodnia 15/2017
... dłuższego czasu trwa wojna na czeskim rynku żywnościowym. Polskie produkty w wielu przypadkach wygrywają rywalizację. W odpowiedzi nasze produkty spotykają się z "czarnym" PR. Teraz dodatkowo czescy producenci i urzędnicy atakują w mediach polskie służby weterynaryjne. Produkcja przemysłowa w strefie euro. Według Eurostat-u w lutym produkcja spadła ...
-
6 grzechów głównych w marketingu e-commerce
... do klientów. Bardzo skuteczne jest połączenie np. SMS-a i maila, czy przekierowanie klientów z offline do online wiadomością z linkiem - mówi Andrzej Ogonowski, PR & Brand Director SMSAPI. 2. Problemy w komunikacji e-mailowej E-sklepy grzeszą także w przypadku wysyłek mailowych. - Sprzedawcy popadają ze skrajności w skrajność. Albo bombardują ...
-
Dotrzeć do świata spoza bańki informacyjnej
... wg starych sprawdzonych przepisów ciężko stworzyć coś nowego. A tak w dużej mierze się w Polsce dzieje, co pokazały nasze kolejne badania „Marketing i PR w Polsce w 2017 roku”. Podsumowanie Aby skutecznie dotrzeć do odbiorców poza swoją bańką informacyjną, firmy powinny przede wszystkim świadomie kształtować własny ...
-
Tarcza antykryzysowa: dostępne ulgi w spłacie składek ZUS
... ubiegająca się o świadczenie musi mieszkać na terytorium RP i być obywatelem RP bądź miecz prawo czasowego lub stałego pobytu na terytorium PR. Kolejny warunek dotyczy wysokości przychodu z umowy cywilnoprawnej – ten nie może przekraczać kwoty 300% przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia z poprzedniego kwartału ogłoszonego przez ...
-
SEO i SEM. Jak maksymalizować sprzedaż?
... się przez wirtualny tłum? Właśnie stosując strategie optymalizacyjne i reklamowe – w tym świecie wygrywają wyłącznie doświadczeni eksperci. Anna Rynkiewicz – CEO agencji reklamowej i PR
-
Jak uniknąć oszustw na OLX?
... , w które nigdy nie należy klikać. Wszelkie próby oszustw należy do nas zgłaszać – im szybciej, tym lepiej – wyjaśnia Paulina Rezmer, Senior PR Specialist w OLX. Cztery najpopularniejsze kłamstwa nieuczciwych kupujących: Wysłanie zrzutu ekranu ze strony banku, ale bez widocznej daty zrealizowania przelewu – nie ...
-
Szymon Hołownia - marszałek Sejmu, król mediów
... i Sprawiedliwości, cieszyły się w analizowanym okresie największym zainteresowaniem, docierając do blisko 12 mln użytkowników – tłumaczy Katarzyna Popławska – kierownik marketingu i PR w PSMM Monitoring & More. Dużą popularnością cieszą się kanały kanałów własne marszałka w mediach społecznościowych. W okresie objętym analizą na pięciu profilach ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... nowej platformy e-learningowej do korepetycji przez Internet. Nikt lub niewielki odsetek ludzi zaintereowanych korepetycjami nie będzie poszukiwał w Internecie informacji o takim projekcie, nie wiedząc, że coś takiego w ogóle istnieje – podsumowuje Bieniek. Digital PR – nowatorskie podejście w PR zastosowaniem dla nowatorskich projektów Budowanie ...
-
Reklama tradycyjna a marketing internetowy
... niż to, aby jej klient pozyskał nowych konsumentów. Reklama i PR stanowiły osobne dyscypliny, zarządzane przez różnych ludzi o odrębnych celach, strategiach i kryteriach oceny. Żadna z powyższych zasad nie ma już zastosowania w dzisiejszym świecie. Internet zmienił obowiązujące zasady, a zatem musisz przekształcić prowadzony przez twoją organizację ...
-
Markowe wydarzenia
... projekty, zarządzanie, reklama, PR etc. Osobowość musi być komunikowana przez wszelkie możliwe środki - zarówno personel, jak i reklamę, internet czy działania PR. Firma musi ... reklamę w różnych formach (media, ulotki, pakty, internet), tu elementem ograniczającym są tylko koszty, - internet - serwis na etapie zapowiedzi, rekrutacji, zapisów, - wpisy ...
Tematy: -
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... możliwość jego prezentacji dają tylko media ekranowe (telewizja, Internet, telefony komórkowe). Format przejęty został z przemysłu rozrywkowego, ponieważ dotychczasowe reklamy ... polityczną należy odróżnić od innej formy marketingu politycznego, jaką jest public relations (PR). W Polsce terminów tych często używa się synonimicznie bądź też konstruuje ...
-
Suplementy diety – Polacy nie mają nic przeciwko
... PR. Gdzie Polacy szukają informacji o suplementach diety? Ponad połowa badanych wiedzę na temat suplementów diety czerpie z Internetu. Nieco mniej, bo ok. 42%, informacji dotyczących produktów uzupełniających dietę szuka u lekarza lub farmaceuty (28,6%) lub osób z bliskiego otoczenia (27,5%). Jednak to nie internet ...
-
Debiut Your Image SA na NewConnect
... , a jej otoczeniem. Polem działalności Spółki jest Internet – najszybciej rozwijające się i obecnie największe medium na świecie. Ze względu na swoją specyfikę Internet jest najtańszym i najlepiej sprofilowanym kanałem komunikacji. Your Image S.A. jest połączeniem agencji PR, agencji reklamowej oraz agencji interaktywnej. Współdziałanie tych ...
-
Cyberataki kosztują firmy 575 mld USD
... to tematy ważne dla dyrektora finansowego, dyrektora sprzedaży, szefów ds. operacyjnych, służb PR czy pracowników. Dlatego powinny znaleźć się na mapie najważniejszych ryzyk monitorowanych ... i wzrostu ilości danych – tego, co niesie za sobą Internet Rzeczy (ang. Internet of Things). „Obecna sieć wzajemnych powiązań w biznesie wymaga zmiany podejścia ...
-
Wybory parlamentarne: o wynikach zdecydowała aktywność w social media?
... siłą, o którą politycy powinni walczyć – ocenia Anna Gumowska, CEO w Prime Time PR. Internetowe zwycięstwo Dla tych, którzy śledzili scenę polityczną w mediach społecznościowych, wynik ... zbieranym przez Internet oraz spotom na Youtube z poparciem celebrytów w 2008 r. Barack Obama uzyskał przewagę nad Hilary Clinton – dodaje CEO Prime Time PR. A o tym ...
-
Wielka Gra, Teleranek, Pegaz: wielkie powroty oczami internautów
... . To może być bardzo ciekawe, jak mógłby wyglądać ten program dziś, w czasach, gdy właściwie cały internet to jedna wielka randka w ciemno”. Przeszłość kontra teraźniejszość i przyszłość Internauci znaleźli już jakiś czas temu ... . Czy nowa odsłona kultowych programów, porwie i zafascynuje współczesnego widza? Karolina Masalska, Specjalista ds. PR ...
-
Najpopularniejsze media wg interneutów
... niż wśród internautów plasuje się PR program 1. Aż 60,4 proc. badanych deklaruje, że słucha radia przez internet. Radio to drugie najpopularniejsze po dziennikach elektronicznych ... proc. 61,2 proc. internautów zadeklarowało, że czyta prasę codzienną przez internet. Częstotliwość czytania prasy internetowej jest wysoka – zaledwie 5,1 proc. badanych ...
-
Keyloggery - jak działają i jak można je wykryć
... który rejestruje każde uderzenie klawisza i poprzez Internet wysyła te informacje szkodliwym użytkownikom. Lopez często wykorzystywał Internet do zarządzania swoim kontem w Bank of ... trojan został wykorzystany do uzyskania dostępu do informacji dotyczących agencji PR - Rani Rahav - których klientami byli między innymi Partner Communications (drugi ...
-
Zachowania konsumentów: omnichannel stracił na znaczeniu
... nadal szybko rósł, ponieważ wiele osób, które przekonały się do zakupów przez Internet, będzie je kontynuować ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne, ale również bezpieczeństwo ... waluty na swoje konto lub konto innej osoby.” – mówi Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager Currency One, operatora serwisów Walutomat i InternetowyKantor.pl. Jak wynika ...
-
Kryzys a rynek pracy w I kw. 2009
... pracy znalezione w Internecie lub prasie. To właśnie Internet stał się najskuteczniejszym i jednocześnie najwygodniejszym sposobem na szukanie i znalezienie ... kilkanaście procent zmniejszyła się natomiast liczba ofert w działach HR, transportu i logistyki, marketingu i PR. Profil zatrudnianych pracowników Zdecydowanie najwięcej napływających do ...
-
Marketing social media
... procesy myślowe, które potem prowadzą do decyzji o wyborze danej marki. Internet, a w szczególności social media, to medium rządzące się odmiennymi prawami ... pracowników sklepów Wall Mart. Dla każdego z czytelników było oczywiste, że spragniona przychylnego PR firma finansuje to przedsięwzięcie. Mimo zarzutów, Wall Mart nie przyznał się ...