-
Pozyskiwanie klientów? Liczy się głównie mobile
... rozsyła 61% z nich. - SMS jest narzędziem o dużym potencjale – komentuje Andrzej Ogonowski, PR & Marketing director w SMSAPI.pl, platformie do masowej wysyłki SMS. – ... systematyczne budowanie baz odbiorców, co jest szczególnie ważne w skutecznej komunikacji. SOCIAL MEDIA W tym przypadku nie ma zaskoczenia – niemal wszystkie firmy, które korzystają ...
-
Uwaga na "inwestycje" alternatywne i piramidy finansowe
... popełnienia przestępstwa. Prokuratura prowadzi postępowanie w sprawie Prevalue i Mart Diamonds (sygn. PR 3 Ds. 1630.2016.VI). Fundacja Berkeley w Łodzi – funkcjonuje na zasadzie ... promują, są uwiarygadniane przez znane osoby, np. szeroko relacjonowane przez media „Crypto Mission”, które zgromadziło ponad tysiąc osób. W rezultacie – konsument nie jest ...
-
IAB Polska: 87% firm z branży reklamy online odczuwa skutki pandemii
... na pierwsze półrocze 2020 roku. Internet oraz telewizja to jedyne media, w przypadku których zwiększono nakłady – jedna czwarta firm, które zaplanowały działania marketingowe online, ... oni najczęściej: działania CSR (co drugi), reklamę produktową oraz działania PR (ponad jedna trzecia). Wydawcy i sieci: zmiany w przychodach reklamowych 91% wydawców ...
-
Specjaliści i menedżerowie w obliczu kryzysu. Jak się przygotowują?
... branży. Najlepsze nastroje (przeszło 80% pozytywnych wskazań) widoczne są w takich branżach jak e-commerce, nowe media czy w usługach dla biznesu. Na drugim biegunie plasują się agencje reklamowe i PR, gdzie poczucie stabilności zatrudnienia towarzyszy jedynie co czwartemu z badanych. Aleksander Szybilski, Associate, Workplace Strategy, Cushman ...
-
Jak przeprowadzić samodzielny audyt marki?
... konieczne są modyfikacje – wyjaśnia Sebastian Kopiej, Prezes Zarządu agencji PR Commplace. - W erze mediów społecznościowych istnieje ogromne ryzyko, że reputacja ... . To może obejmować interakcje online, punkty sprzedaży, obsługę klienta, strony internetowe, media społecznościowe, opakowania produktów itp. Przeanalizuj, jakie są główne oczekiwania ...
Tematy: marka, marki, opinie, opinie klientów, audyt marki, audyt opinii, wizerunek marki, wizerunek firmy, rebranding -
100 tys. powiedziało NIE
... m.in.: Panorama Firm, Chip, netPR.pl, Infor, Enter, Komputer Świat, Wirtualne Media, Media Run, Brief, Biznesnet, Biznespolska.pl, Travelplanet, pracuj.pl, Super Express, ad ... i gospodarki w Polsce, pozostawić samej sobie - "mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR w Money.pl. Dlatego też w dniu 3 grudnia zostanie zorganizowana przez Gazetę ...
Tematy: vat na internet -
Pierwsze urodziny SARE
... PR i domom mediowym włączyć do swojej oferty działania e-mail marketingowe. Do aktualnych parterów SARE należą m.in.: agencje interaktywne EasyWeb, Madonet, SkanPrint, domy mediowe Click-Ad, IDMnet, sieć reklamowa Q-net, agencja public relations Predomex Relations, portale Media ...
-
Keyloggery - jak działają i jak można je wykryć
... , który został następnie wykorzystany do infekowania komputerów nowymi modyfikacjami Mydooma. Media nie poinformowały jednak, że MyDoom posiadał funkcje keyloggera, dzięki której ... trojan został wykorzystany do uzyskania dostępu do informacji dotyczących agencji PR - Rani Rahav - których klientami byli między innymi Partner Communications (drugi co ...
-
Rynek energetyczny: jak dotrzeć do klienta?
... , fabryki, jednostki komunalne), instytucje regulacyjne, kooperanci, środowiska naukowe i akademickie, media. Lista grup otoczenia jest długa, a każda z grup będzie oczekiwać ... wewnętrznej na zewnętrzną. Nie oznacza to zaniechania działań z zakresu wewnętrznego PR. Wręcz przeciwnie - w tym okresie szczególnie trzeba o nie zadbać, a jednocześnie ...
-
Rynek pracy specjalistów II kw. 2008
... . Największy spadek liczby ofert odnotowały natomiast działy tłumaczeń (-11%) oraz marketingu, PR i reklamy (-8%). Konsultanci portalu Pracuj.pl postanowili przyjrzeć się również ... większym zainteresowaniem osób poszukujących pracy cieszyły się oferty z branży marketing, media, reklama, co w odniesieniu do danych dotyczących spadku liczby ofert z ...
-
Wymiana zdjęć online coraz popularniejsza
... na portrety wirtualne - postaci z kreskówek itp."Z pewnością nie można powiedzieć, że media społecznościowe przeżywają jakiś kryzys, bo wciąż cieszą się ogromną popularnością. ... swojego wizerunku", mówi Aleksandra Ślifirska, dyrektor zarządzający agencji Kobold PR. Profile na tych dwóch najbardziej znanych w Polsce portalach stworzone z myślą ...
-
Własna strona WWW jako kreatywne CV
... osoby, która może uznać, że nasze kompetencje są tym, czego szuka ona w swojej firmie. „Media społecznościowe coraz częściej wykorzystywane są w rekrutacji” – podkreśla Oskar Błachut – Social Media Specjalista w agencji PR VanguardPR. „Pracodawcy, którzy mają trudność w znalezieniu specjalistów nie ograniczają się jedynie do dawania ogłoszeń ...
-
Monitoring mediów: BlogLevel i TweetLevel
Agencja PR Edelman zaprezentowała rozwiązanie BlogLevel oraz wersję 2.0 rozwiązania TweetLevel. To bezpłatne narzędzia umożliwiające identyfikowanie osób (tzw. social media influencers) wywierających największy wpływ na uczestników wybranych społeczności w social media. Narzędzie TweetLevel wyszukuje wpływowych użytkowników w serwisie Twitter, ...
-
Zainwestuj w e-marketing
... działania mogą firmie przysporzyć więcej złego niż dobrego. Weźmy za przykład popularne media społecznościowe – dziś dają nam ogromne możliwości promocyjne. Bijący rekordy popularności ... musimy wiedzieć jak coś zrobić. Nie jest sztuką rzucić hasło o Net PR Synergy, trzeba pokazać jak wyeksponować z pomocą tego narzędzia treści o pozytywnym wydźwięku. ...
-
Czego potrzebują marki własne?
... komentuje Małgorzata Majewska, Client Service Director departamentu Brand & Entertainment agencji On Board PR Ecco Network. Jako atuty marki własnej konsumenci wskazują: atrakcyjną cenę (83 ... w prime time.- komentuje Norbert Kilen, strategy director agencji social media Think Kong Metodologia badania Badanie zostało przeprowadzone w dniach 18.12.2013 ...
-
Wydawnictwa literackie i ich wizerunek w mediach
... Sonia Draga, Wydawnictwo Agora, Wydawnictwo Media Rodzina, Burda Książki / G+J Książki, ... Media Service Zawada, Dom Wydawniczy Rafael, Instytut Wydawniczy PAX, Wydawnictwo Czerwone i Czarne, Hachette Polska, Wydawnictwo Wiatr od Morza, Wydawnictwo Nowy Świat, Wydawnictwo EMG, Wydawnictwo FILO, Wydawnictwo Pi. Monika Tomsia – Specjalista ds. PR ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 35/2017
... można tego lekceważyć. Zwracam jednak uwagę na to, że ostatnio niemieckie media podejmują próby całościowej oceny stosunków polsko-niemieckich. W większości uznają (np." ... według nowej podstawy programowej – mówi Ewa Kaczmarek, wiceprezes agencji PR Synertime. – W poprzednim roku szkolnym realizowaliśmy 3 ogólnopolskie programy edukacyjne i ...
-
Ile kosztuje dział marketingu w 2019 roku?
... marketingu można wymienić: Specjalista SEO, Specjalista Google Ads, Specjalista ds. Social Media (często jedna osoba zatrudniona do publikowania postów organicznych, druga do obsługi płatnych kampanii), Copywriter, Grafik, Strateg, Specjalista PR, Programista HTML/CSS, UX/UI Designer, Analityk. Utrzymywanie w firmie takiego działu jest bardzo ...
Tematy: dział marketingu, marketing -
CRM dla mediów
Na rynku pojawił się pakiet CRM4Media służący do wspomagania zarządzania relacjami z klientami, partnerami i prasą przeznaczony dla agencji reklamowych, PR, domów mediowych i wydawnictw. Narzędzie ułatwia codzienną pracę z kontrahentami i pozwala na rozwijanie indywidualnych relacji z wybranymi osobami i firmami. Program umożliwia w łatwy sposób ...
-
Money.pl - 0,5 mln PLN zysku
... do 2003 r. o 108%" - mówi Piotr Krawiec, dyrektor ds. marketingu i PR Money.pl. "Ten poziom przychodów gwarantuje Money.pl udział w rynku e-reklamy w Polsce na poziomie 1,4% (cały rynek reklamy internetowej w 2004 r. wg CR Media warty był 75 mln zł). Pomimo dynamicznego wzrostu wpływów z reklamy ...
-
Praca w branży reklamowej
... roku wzrost ma być znów zbliżony do tej wartości (wg Starlink 10,1%, wg CR Media Consulting 9,9%). Najszybciej wzrastał (i będzie wzrastać) rynek reklamy internetowej (o około 50%), ale ... marketingowej, kreacji, produkcji, czasem też maja własne działy lub oddziały PR, design, BTL, A czy można nazwać agencją reklamową drukarnię, która zajmuje się ...
-
Plotka kontra reklama
... w ubiegłym roku złotem na New York Festival of Interactive & Alternative Media kampanii promocyjnej spektaklu "The Underworld" wystawianego w sztokholmskiej Folkoperan. Jako ... medium marketingowym. 87 proc. badanych zapewniło, iż stworzy aktywny buzz PR przy swoich kampaniach; 65 proc. ma zamiar wykorzystać narzędzia marketingu szeptanego w ...
-
Rośnie rynek kawy w Polsce
... o zdrowie czy rosnąca świadomość ekologiczna - mówi Ewelina Wasilewska, PR manager Tchibo Warszawa. Loterie, degustacje, pokazy Poznańska Palarnia Kawy Astra ... optymalnej dystrybucji i ekspozycji w punktach sprzedaży, poprzez budowanie świadomości marki przez media, kończąc na akcjach degustacyjnych, mających na celu bezpośredni kontakt konsumenta ...
-
Branża mięsna inwestuje w nowe technologie
... zachować wydajność produkcji i zmniejszyć zapotrzebowanie na zasoby ludzkie oraz media. Wtedy też producenci maszyn zaczęli proponować klientom zaawansowane procesy ... w postaci puszek, słoików itp. - mówi Wojciech Kmiecik, dyrektor ds. marketingu i PR firmy Astor. W takim przypadku korzyści są charakterystyczne dla zrobotyzowanej paletyzacji, czyli ...
-
Relacje inwestorskie: definicja, zadania, cele
... jest jednak z public relations. Aby tego uniknąć – tj. mylenia IR z PR – należy opracować program określający strategię działania firmy w zakresie IR, w tym w ... inwestorskich, maklerzy, doradcy inwestycyjni, analitycy rynku papierów wartościowych, czy media branżowe, ale również towarzystwa ubezpieczeniowe, fundusze emerytalne i inwestycyjne, agencje ...
-
Zdrowy rozwój polskiej firmy
... przyjęcia przez media lub opinię publiczną, 36% ankietowanych rozważa pełną analizę długookresowych konsekwencji pogorszenia relacji z otoczeniem, 19% oceniałoby bieżące koszty i korzyści, a 13% przy podejmowaniu decyzji brałaby pod uwagę przede wszystkim aspekty finansowe, choć podjęłaby również odpowiednie działania z dziedziny PR. Jedynie 1/3 ...
-
Jest praca w e-commerce
... wakat dotyczący tej profesji aplikuje średnio ponad 25 osób. Jest sporo chętnych, ale mało specjalistów – komentuje Marcin Janowski, PR Manager, agencji interaktywnej OX Media. Głównym atutem kandydatów, którzy ubiegają się o taką posadę jest przede wszystkim doświadczenie oraz bogate portfolio dotychczas wykonywanych projektów ...
-
Wynagrodzenia menedżerów w Polsce I poł. 2011
... w których szczególnie wzrosły płace to: FMCG, nieruchomości, produkcja oraz media. Stopniowo wzrasta poziom pensji w sektorze finansowym. Poziom wynagrodzeń w ... produktowego i trade marketingu w branży FMCG, jak również marketingu technicznego oraz PR. Wzrasta znaczenie działań promocyjnych w Internecie, dlatego wiele nowych stanowisk jest ...
-
Płace w firmach o różnej wielkości w 2011 roku
... ta zwiększała się do 21%. Wśród mikro przedsiębiorstw najwięcej płacono zatrudnionym w branżach: technologie informatyczne (3 500 PLN brutto) oraz bankowość, media, wydawnictwa, reklama i PR (3 000 PLN). Pracujący w małych firmach najwięcej otrzymywali w IT (4 871 PLN) oraz telekomunikacji (4 000 PLN). Swoim pracownikom najwięcej płaciły duże ...
-
"Pozytywista Roku 2012" - laureaci konkursu
... Godła Promocyjnego "Teraz Polska". Marcin Przybysz - Prezes Zarządu Fundacji Regionalnych Inkubatorów Przedsiębiorczości "Wokulski". Agnieszka Sadzikowska - Właścicielka Agencji PR AS Media Design oraz współtwórca projektu biznesowego "Pracownia.pro". prof. dr hab. Alojzy Szymański - Rektor Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie ...
Tematy: -
Branżo e-commerce: quo vadis?
... sklepem traktowano ich po partnersku ― komentuje nowe trendy Katarzyna Maciaszczyk-Sobolewska, PR & marketing manager w Opineo.pl. To partnerskie traktowanie klientów wciąż ... tylko „uratować święta” swojemu klientowi. Chwilę później pisały już o tym wszystkie media, bo klient z własnej inicjatywy nagłośnił historię szlachetnego zachowania sprzedawcy ...
-
Wsparcie dla firm: gdzie może udać się start up?
... . – Kiedyś sami byliśmy startupem, zdajemy więc sobie doskonale sprawę z tego jak trudne i wymagające są początki działalności – mówi Tomasz Bobrowski, PR Manager w Blue Media, sopockiej spółki IT, która jest operatorem platformy dla startupów – Nasza propozycja ułatwia rozkręcenie biznesu młodym firmom, zwłaszcza tym działającym ...
-
Rebranding - czy Twoja marka go potrzebuje?
... po Google). Posiada miliony fanów i każdego miesiąca zyskuje ogromne ilości darmowego PR. (Źródło: http://brandequate.files.wordpress.com/) Czy rebranding to dobre ... „W jaki sposób może to poprawić Twoje relacje z końcowymi odbiorcami?”. Krok #1: Wykorzystaj social media do zbadania opinii publicznej. Posiadanie kont na Twitterze oraz Facebooku jest ...
-
Głosuj na najlepsze rozwiązania i produkty Mobility Trends 2014
... rynkiem telekomunikacyjnym oraz IT. Są to m.in. producenci, operatorzy, resellerzy urządzeń mobilnych, pracownicy agencji marketingowych i PR, gwiazdy ze świata show- biznesu, ludzie polityki i biznesu oraz media. - Podsumowując 2014 rok pod kątem nowinek technologicznych chciałbym podkreślić kilka nowych trendów. Przede wszystkim ogromną ...
Tematy: Mobility Trends -
Ferie zimowe w mediach
... komunikacyjnym, lepiej poznać jego potrzeby i odpowiednio szybko na nie zareagować. Warto podkreślić, że te media tematyczne, które najczęściej pisały o feriach, mają charakter prospołeczny i aktywizują młodych. Promowały one program edukacyjny ... haseł „polećcie”, „co polecacie”, „pomysł” i pokrewnych. Anna Bartosiewicz, Młodsza Specjalistka ds. PR ...