-
Nawigacja samochodowa MODECOM FreeWAY MX3 HD
... użytkownikowi odbieranie lub wysyłanie poczty albo po prostu sprawne przeglądanie stron internetowe podczas np. postoju. Bezprzewodowe połączenie z telefonem komórkowym za pomocą ... , transmiterowi FM miłośnicy dobrej muzyki będą mogli przesyłać bezpośrednio do zamontowanego w samochodzie radia muzykę ze swojej ulubionej playlisty. Cena sugerowana ...
-
Pożyczki na bardzo wysoki procent
... w sytuacji jego bankructwa. 29 europejskich państw sprawdziło łącznie 562 strony internetowe oferujące pożyczki. Jak się okazało, oferty nie informowały o rzeczywistej rocznej ... finansowych – poinformowała Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK. Oprócz radia i telewizji, które w ramach misji społecznej zgodziły się na udział w przedsięwzięciu, o ...
-
Banki i produkty bankowe w mediach
... najczęściej w „Parkiecie” (268) i „Rzeczpospolitej” (259) i słyszy na antenie Polskiego Radia Programu 1 (75). Social media biorą górę PKO BP ma najsilniejszą pozycję ... interesowały dziennikarzy RTV. Najaktywniejszymi źródłami w zakresie informowania o produktach są portale internetowe: Prnews.pl (464 materiały), Bankier.pl (248) i Forsal.pl (155). ...
-
Sytuacja finansowa seniorów w Polsce: nie jest dobrze
... w banku – postępuje już tak 62% badanych, a wśród nich 12% ma konto internetowe. Posiadanie konta jest w dużym stopniu zależne od poziomu wykształcenia (ma je 84 ... są media – blisko 60% badanych o finansach dowiaduje się za pośrednictwem telewizji, radia czy gazet. Jak senior pożycza pieniądze Jak się okazuje, seniorzy dość chętnie korzystają z ...
-
Kamil Stoch - medialny sportowiec roku 2014
... i telewizyjnych, jakie ukazały się w 2014 r. Raport objął trzynastu sportowców, nominowanych w plebiscycie Radia RMF i portalu Interia.pl. Na temat wybranych zawodników pojawiło się łącznie 224 tys. publikacji. 66 proc. z nich to materiały internetowe, 13 proc. radiowe, 11 proc. prasowe, a pozostałe pochodziły z TV. Największa ...
-
Telefon AVM FRITZ!Fon C4
... telefonicznych zawierających do 300 wpisów, obejmujących także kontakty internetowe. O nadchodzących połączeniach, wiadomościach pozostawionych na sekretarce, ... Szyfrowana transmisja połączeń telefonicznych w standardzie Obsługa kanałów RSS, radia internetowego i podcastów Odczyt przychodzącej poczty elektronicznej i redagowanie odpowiedzi Sterowanie ...
-
Domy dziecka w mediach: co trzeci przekaz negatywny
... jak często ich sprawami zajmują się media. Dwumiesięczny monitoringa prasy, radia, telewizji oraz artykułów w internecie pozwolił ustalić, że doniesienia o domach dziecka ... , PR Białystok, PR PIK Bydgoszcz, PR Opole) telewizja: TVP Rzeszów (6) portale internetowe: wiadomosci.gazeta.pl (5) AVE - ekwiwalent reklamowy, jedna z technik pomiaru ...
-
Smartfony już zdominowały nasze życie?
... . respondentów. Niewiele mniejszy odsetek (4 proc.) słucha przez tablet muzyki lub radia. Osoby najmłodsze najchętniej wykorzystują tablety w celach rozrywkowych, takich ... transakcyjnym banków, a smartfony mogą wręcz zastąpić kiedyś w dużym stopniu „tradycyjne” kanały internetowe – przewiduje Marcin Kotarba z Deutsche Bank. – Część banków udostępnia ...
-
Marki samochodowe w mediach: TOP10
... w sektorze polskiej motoryzacji. Napęd na kanały społecznościowe Facebook, fora internetowe i portale – to źródła, w których marki samochodów osobowych zyskały największe przyspieszenie. ... Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego w styczniowym wywiadzie dla Jedynki Polskiego Radia. Zgodnie z raportem PZPM i KPMG, od października do grudnia 2015 ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... w 2016 roku. Zarówno w pierwszym, jak i w drugim kwartale dużo w reklamę inwestowały witryny internetowe takie jak: pyszne.pl, momondo.pl, booking.com czy showmax.com. W ... .), dzienników (-0,5 pkt proc.), reklamy zewnętrznej (-0,1 pkt proc.) oraz radia (-0,4 pkt proc.). Na znaczeniu zyskuje reklama kinowa, która posiadała w pierwszym półroczu 2017 r. ...
-
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
... prasowe i internetowe opublikowane w okresie od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku - łącznie 32 mln. Informacje poddane analizie dotyczyły najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w prasie: motoryzacji, energetyki, telewizji, bankowości, stacji paliw, telekomunikacji, ubezpieczeń, sieci handlowych, radia, artykułów ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... Zamiast wpychać, jak dotychczas, nachalną propagandę w gardła ludzi za pośrednictwem telewizji i radia, spin doktorzy dostosowują określone wiadomości dla różnych grup z mediów społecznościowych. W ... klaszcze w ręce i ma dobry pretekst, aby wziąć za mordę rodzime sieci internetowe. Nie o cenzurę więc chodzi, ale o jawność. Cenzura dzisiaj polega na ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... zostały zamknięte ponownie i już nie otworzyły się do końca 2020 r. Budżety internetowe wzrosły wolumenowo o 160,8 mln zł. Redukcja wydatków w spadkowych mediach wyniosła ... o 4,2%. Według najnowszej fali badania Radio Track Kantar Polska, średni dobowy zasięg radia w całym 2020 w grupie wiekowej 15-75 spadł o 3,3 pkt proc. względem poprzedniego ...
-
Wydatki na reklamę: pandemia przyspiesza trendy
... się do nowych wzorców zachowań konsumenckich, przenosząc się na platformy internetowe lub wzmacniając swoją obecność w Internecie. W rezultacie wydatki na reklamę cyfrową wzrosły o ... 4,97 mld euro). Pandemia pogłębiła problemy prasy, ale dodatkowo położyła kres stabilności outdooru i radia – oba rodzaje mediów tracą na średnim udziale w przychodach ...
-
Rynek reklamy rośnie, ale będzie gorzej?
... 41,7%, tj. o 71,3 mln zł. Z analiz wolumenu wydatków wynika, że budżety internetowe wzrosły o 178,8 mln zł, reklama radiowa zanotowała wzrost o 7,8 mln zł, zaś ... 44,4%, zaś reklamy zewnętrznej zwiększył się z 3,5% do 4,7%. Telewizja straciła 2,9 p.p. udziałów, zaś udział radia zmalał z 7,0% do 6,8%. Prasa utrzymała swoją dotychczasową pozycję. ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... 34,3%, tj. o 101,7 mln zł. Z analiz wolumenu wydatków wynika, że budżety internetowe wzrosły o 248,9 mln zł, reklama radiowa zanotowała wzrost o 15,5 mln zł, ... się z 4,1% do 5,2%. Telewizja straciła 2,7 pkt. proc. udziałów, natomiast udział radia zmalał z 7,0% do 6,9%. Prasa codzienna utrzymała swoją dotychczasową pozycję, magazyny straciły z 1,7 ...
-
Rynek reklamy: wzrost o 6,7 proc. i solidne podstawy na przyszłość
... inwestycje na reklamę digital. Z analizy wolumenowej wynika, że budżety internetowe wzrosły o blisko 200 mln zł. Nie zwalnia także telewizja i reklama ... do 39,6%. Jednak nie tylko udziały internetu rosną. Wzrosły – zazwyczaj stabilne – udziały radia. Kino, nadal odbudowujące się po kryzysie, zwiększyło udział z 0,9% do 1,1%. Pozycja outdooru była ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... również pozostaje wyższa od rynkowej. Z analizy wolumenowej wynika, że budżety internetowe wzrosły o przeszło 280 mln zł. Nie zwalnia także telewizja. ... do 38,8%. Jednak nie tylko udziały internetu rosną. Cały czas wzrasta udział radia. Ponadto dzięki dobremu trzeciemu kwartałowi swoją pozycję poprawiła reklama zewnętrzna. Po trzech kwartałach ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... pozostaje wyższa od rynkowej. Z analizy wolumenowej wynika, że budżety internetowe wzrosły o blisko 419 mln zł. Nieco spowolniła dynamika budżetów ... 38,9%. Jednak nie tylko udziały internetu rosną. W dalszym ciągu wzrasta udział radia oraz reklamy zewnętrznej – oba o 0,4 p.p. Ponadto swoją pozycję w dalszym ciągu umacnia kino, które zwiększyło ...