-
Ranking sieci handlowych. Jakie najlepsze sklepy w Google Maps?
... ranking najlepiej ocenianych sieci handlowych. Powstał on na podstawie analizy ocen wystawianych sklepom w Google Maps. Na ... ilość pozytywnych opinii może mieć bardzo istotny wpływ na pozycjonowanie w wyszukiwarce – wskazuje Tomasz Szulkowski. Ranking został opracowany na bazie ocen sklepów stacjonarnych wystawionych przez użytkowników Google Maps, ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych VIII 2017
... Kondej Marketing Marketingowego Rankingu Sieci Detalicznych pokazuje, że w klasyfikacji generalnej zestawienia przywództwo zdecydowanie należy do sieci handlowych o zasięgu ogólnopolskim. ... sieci jest jej regionalny charakter, co ogranicza rozwój organiczny i osiąganie efektu skali. Informacje o badaniu Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych. Ranking ...
-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
... Zara, a w kategorii drogerie: Rossmann, Hebe i Sephora. Najważniejsze wnioski z badania „OC&C Retail Proposition Index” 2022 dla detalistów i sieci handlowych Głównym wyzwaniem dla sieci handlowych jest obecnie spadek zaufania konsumenckiego i niepewność, która, według prognoz, będzie się utrzymywać jeszcze w 2023 r. Z drugiej strony warto zauważyć ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych w Polsce
... jest prezentacja sieci detalicznych z podziałem na poszczególne formaty handlu detalicznego. Pozwala to uzyskać bardziej przejrzyste zestawienie pozycji i ocen określonych sieci handlowych w porównaniu z bezpośrednimi konkurentami prezentującymi podobną koncepcję działalności handlowej. Ta forma prezentacji poszczególnych sieci handlowych nie stoi ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2012
... roku dostrzec można wzmożony wpływ zachowań nabywczych polskich konsumentów na działania sieci handlowych. Polacy nadal preferują niskie ceny, jednakże przykładają coraz większą wagę do jakości produktów i wygody dokonywania zakupów. W efekcie wiele wiodących sieci podejmuje intensywne działania modernizacyjne, które tworzą nową jakość na polskim ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych V 2011
... oceny, jakiej w Rankingu poddawane są poszczególne sieci, w tym z uwzględnieniem szerokości asortymentu towarowego, skali i skuteczności działań promocyjnych czy dostosowania placówek handlowych do potrzeb i oczekiwań polskich konsumentów. Biedronka imponuje wprawdzie tempem rozwoju sieci, jednakże jej koncepcja strategiczna jest bardziej ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2010
... bezpośrednio w sklepach. Jednakże nie wszystkie dziedziny aktywności poszczególnych sieci handlowych są możliwe do pełnej oceny przy zastosowaniu takiej metodologii. Z tego względu bardzo duże znaczenie mają informacje uzyskiwane bezpośrednio od operatorów poszczególnych sieci. Są one przekazywane w formie mailowej, telefonicznej, a także podczas ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych X 2013
... sprzedażowych, gdyż czasy rozkwitu handlowych molochów przechodzą już do historii. Sklepy zwane do niedawna tradycyjnymi na potęgę przyłączają się do różnej maści sieci detalicznych. W Polsce mamy sieci sklepów własnych, franczyzowych, partnerskich, agencyjnych… Coraz częściej jednak kryterium podziału będzie prostsze – sieci będą dzieliły się na ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych II 2018
... , postępujące i nieodwracalne procesy globalizacyjne sprawiają, że największe sieci handlowe zyskują wyraźną przewagę nad operatorami działającymi na mniejszą skalę. W Rankingu Sieci Detalicznych Kondej Marketing już od ośmiu lat dokonywana jest wszechstronna ocena większości grup handlowych działających na polskim rynku. Na końcowy wynik mają ...
-
Marketingowy Ranking Sieci Detalicznych XI 2010
... sieci, które zanotowały największe spadki znajdują się: Bomi (59,05 pkt.), FJ (54,09 pkt.) i Lewiatan (63,81 pkt.). Spośród tych sieci największy problem ma Bomi, którego wiele placówek handlowych znajduje się poniżej progu rentowności. Rozczarowuje również sytuacja rynkowa sieci ...
-
Top Marka w mediach 2017 – sieci handlowe
... . Informacje poddane analizie dotyczyły najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w prasie: motoryzacji, energetyki, telewizji, bankowości, stacji paliw, telekomunikacji, ubezpieczeń, sieci handlowych, radia, artykułów spożywczych i farmacji. Łącznie w raporcie opisano 117 brandów.
-
Ranking pracodawców z branży handlowej. Kto ma najlepszą reputację?
Agencja Inquiry prezentuje najnowszy ranking pracodawców z branży handlowej. Wśród cieszących się najlepszym wizerunkiem sieci handlowych znalazło się aż trzech reprezentantów branży drogeryjnej, dwie marki odzieżowe oraz dwie biżuteryjne. Zaledwie jedno miejsce przypadło w udziale sieci spożywczej. Brak pracowników to bariera, na którą narzeka ...
-
Sieci handlowe wybierają Polskę
Silny wzrost ekonomiczny wraz z relatywnie małą ilością międzynarodowych sieci handlowych - te właśnie czynniki spowodowały, że Niemcy znalazły się na czele rankingu ekspansji międzynarodowych sieci handlowych w roku 2011. Polska jest obecnie drugim najpopularniejszym rynkiem dla sieci handlowych w całym regionie - ponad 33% pytanych detalistów ma ...
-
Top Marka w mediach 2015 – sieci handlowe
Jak wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”, wśród sieci handlowych największą popularnością niezmiennie cieszy się Biedronka. W trzech kategoriach zdobyła łącznie więcej punktów niż drugie w zestawieniu Tesco. Na trzecim miejscu z niewiele ...
-
Sieci detaliczne w Polsce: Tesco liderem
SBK Marketing opublikowało ranking firm handlowych prowadzących sieci detaliczne w Polsce. Dość niespodziewanie wygrało Tesco przed Biedronką i Carrefourem. W rankingu SBK Marketing dokonano oceny sieci detalicznych według 15 kryteriów marketingowych, z których każde zostało podzielone na pięć podkryteriów. Wszystkim nadano rangę ważności. Każda ...
-
Globalne sieci handlowe w 2013 roku
... handlowa.” „Londyn pozostaje najważniejszym rynkiem dla amerykańskich sieci handlowych, które pragną rozszerzać działalność poza granicami kraju. Liczba amerykańskich detalistów obecnych na rynku londyńskim wzrosła w 2012 roku o 4,2%, w tej chwili w Londynie działa 2/3 amerykańskich sieci handlowych.” Sektor marek luksusowych i mody biznesowej miał ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... zł na wyprawkę szkolną Dla 10 największych reklamodawców wśród sieci handlowych, czasem najbardziej aktywnej promocji był przełom sierpnia i września. To tradycyjnie czas powrotów do szkoły i reklamodawcy nie zapomnieli o potrzebach uczniów i rodziców. W samym wrześniu sieci handlowe wydały na reklamę w mediach ponad 120 mln zł ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... świecie sieci handlowych wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,3 biliona dolarów. W porównaniu rok do roku był to wzrost na ... w 2012 roku. Informacje o raporcie: Raport 2014 Global Powers of Retailing przedstawia ranking 250 największych światowych sieci detalicznych oraz po raz pierwszy 50 największych e-sprzedawców, Opracowanie zawiera również ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... w mediach sieci handlowych nie zaskakuje: na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka, za nią Lidl, a na trzeciej pozycji Tesco. ... miejsc na medialnym podium od początku 2016 roku pozostał niezmienny. Według modułu analitycznego IMM, ranking TOP 10 branży handlowej w III kwartale otwierają Biedronka (32,9%), Lidl (23%) i Tesco (15,6%). Procentowy ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Sieci handlowe w mediach III kw. 2013
... . W tym rankingu wygrywa Biedronka. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną sieci handlowych oraz ich wydatki reklamowe w III kwartale 2013 roku. Podobnie jak w poprzednim badanym okresie - najwięcej na reklamę wydał Lidl, a najpopularniejsza w sieci jest Biedronka. Jak wynika z danych admonit najwięcej na reklamę wydał Lidl ...
-
Polska w TOP 10 centrów handlowych przyszłości
... Allianz Trade, światowego lidera w dziedzinie ubezpieczeń należności handlowych. Polska jednym z centrów handlowych przyszłości Najbardziej ewidentnym nowym hubem handlowym w naszej części ... interesów narodowych za wszelką cenę, (ii) zapewnieniu lojalności w ramach sieci historycznych sojuszów, (iii) aktywnej postawie gospodarczej i wojskowej wobec ...
-
Ranking kont studenckich
... handlowych, promocje na kursy w szkołach językowych, spersonalizowana karta do rachunku, ubezpieczenie, kredyt na ... % zniżki na kursy w szkołach językowych w całej Polsce oraz atrakcyjne oferty zakupowe w najpopularniejszych sieciach handlowych. Millenium Bank proponuje zniżki w blisko 6 500 punktach w Polsce (sklepy, kina, muzea, itp.) oraz 100 ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... śmierci sprzedaży w tradycyjnych sklepach są mocno przesadzone. Dodatkowo, coraz więcej sieci handlowych, które dotąd były dostępne tylko online, w ostatnich kilkunastu ... the digital divide przedstawia 250 największych sieci sprzedaży detalicznej na świecie, uszeregowanych według wielkości przychodów. Ranking firm powstał na podstawie wielkości ...
-
Konta osobiste dla kobiet: ranking
... ranking? O ilości zdobywanych przez każdy bank punktów decydowała jakość oferty w czterech wyznaczonych kryteriach: oferta ubezpieczeniowa (zarówno medyczna jak i assistance), dodatkowe korzyści finansowe dla posiadaczki karty, rabaty w sieciach handlowych ... wynik mBanku to minusowe punkty za brak sieci placówek. Trzecie miejsce w rankingu zajął ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... Deloitte wynika, że suma przychodów, które największe sieci detaliczne zdołały wygenerować w minionym roku podatkowym zdołała ... przypadku FMCG było to 5 proc. Nadal najbardziej rentownym z handlowych działów jest moda i akcesoria, której średnia ... . Po raz czwarty w raporcie Deloitte znalazł się ranking 50 największych na świecie e-sprzedawców. Aż 80 ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów X 2012
... i Biedronka to najpopularniejsze markety - wynika z październikowego badania popularności sieci handlowych wśród internautów, które przeprowadza Instytut Monitorowania Mediów. Przypomnijmy, że we wrześniu zwycięzcami były IKEA i Empik. Co leży u podłoża sukcesu sieci spożywczych? Które elementy oferty były dla konsumentów najatrakcyjniejsze? Co ...
-
Rynek detaliczny liczy na e-commerce
... sieci handlowych na rynkach wschodzących, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Płd., regionie Azji i Pacyfiku, ale też w Europie Wschodniej. W omawianym okresie 40 sieci ...
-
Smartfony wspomogą rynek detaliczny
... doradczą Deloitte tempo globalizacji w branży detalicznej przyspieszyło – 40 sieci handlowych przeprowadziło 88 wejść na nowe rynki, w sumie w 57 krajach. Wzrosła ... pozostanie wyzwaniem dla branży detalicznej. Informacje o raporcie Raport przedstawia ranking 250 największych światowych sieci detalicznych w oparciu o powszechnie dostępne dane firm za ...
-
Centra handlowe w Europie w 2014 r.
... strony inwestorów, a także sieci handlowych w przyszłości, będzie miał wzrost aktywności deweloperskiej. Justin Taylor, dyrektor działu powierzchni handlowych w regionie EMEA w firmie Cushman & ... korzystne prognozy wzrostu PKB, przewidujemy dalsze pozytywne zmiany na rynku”. Poniższy graf przedstawia ranking największych rynków centrów handlowych w ...
-
Najdroższe ulice handlowe świata 2012
... kilku latach oczekiwany jest wzrost liczby turystów odwiedzających Paryż, a także popyt na powierzchnie wśród sieci handlowych. Sklepy oferujące towary luksusowe będą nadal kluczowym czynnikiem rozwoju rynku nieruchomości handlowych, przy czym Pola Elizejskie będą odgrywać największą rolę, czego dowodem jest na przykład planowane otwarcie ...
-
Centra handlowe w Polsce: najwięksi najemcy 2012
... sieci handlowych działających w Polsce. Wiele z nich zakończyło miniony rok na minusie, podobnie jak rok 2011 – wynika z publikacji TOP 300 będącej zestawieniem największych najemców centrów handlowych ... właściciel sieci RTV Euro AGD (2,90 mld zł*) – odpowiednio na 6. i 9. miejscu w zestawieniu. Ranking największych najemców centrów handlowych układa ...
-
Europejski konsument na rynku. Jak kupujemy?
... sieci handlowych niż w jakimkolwiek innym kraju Europy (53% ankietowanych). Analitycy CBRE wskazują także, że zmiany w łańcuchach dostaw wynikające z szybkiej ekspansji handlu internetowego istotnie przyczynią się do wzrostu popytu na duże powierzchnie magazynowe (powyżej 50.000 m.kw.). Kształt sieci ...
-
Biedronka, Lidl, Żabka - o nich Polacy rozmawiają w internecie
... dziesięciu najczęściej wymienianych sieci handlowych. Lidl zajmuje drugą pozycję z 353,5 tys. wzmianek i 612 mln wyświetleń zasięgu. Za nimi znalazły się sieci Żabka (259 tys. ... popularnością temat sieci handlowych cieszy się na Instagramie. Co ciekawe, na tym ostatnim portalu niemal ¾ wypowiedzi w tym kontekście dotyczy sieci Dino - ponad ...
-
Najcenniejsze marki świata 2012 - handel detaliczny
... Optimor, pozwala wskazać 100 najcenniejszych marek świata i stworzyć ich ranking według kryterium wartości pieniężnej. Podstawą rankingu jest analiza oparta na danych finansowych ... „Jakość obsługi bezpośredniej w sklepach stała się w tym roku oczkiem w głowie wielu sieci handlowych, w tym takich brytyjskich gigantów jak Marks & Spencer czy Tesco, a ...
-
Najpopularniejsze sklepy wg internautów
... obstrzałem konsumentów? Instytut Monitorowania Mediów przedstawia handlowy ranking września. Czołówka zestawienia najczęściej omawianych w sieci sklepów zaskakuje: niekwestionowanym liderem debat internautów jest IKEA, ... materiałów internetowych dostarczonych przez Instytut Monitorowania Mediów, w których pojawiły się nazwy sieci handlowych. Raport ...