-
TOP 10 sieci handlowych według Polaków
... wskazanie najlepszych ich zdaniem sieci handlowych. Raport nie tylko ujawnia zwycięzców rankingu, ale również zawiera praktyczne wskazówki dla detalistów, którym zależy na szybkim odnalezieniu się w nowej i wcale niełatwej rzeczywistości. Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Która ze spożywczych sieci handlowych zwyciężyła w tegorocznym rankingu? Jakie ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IQ 2015 r.
... pod uwagę wydatki wszystkich sieci handlowych w podziale na medium, radio było największym reklamobiorcą – wynika z danych admonitu. Na reklamę w radiu sieci handlowe wydały łącznie ... sieci te wydały odpowiednio ok. 38 i 17 mln zł. „Bombastyczne ceny”, czyli promocje na topie Szukanie obniżek cenowych to główny temat dyskusji na temat sieci handlowych ...
-
Wydatki na reklamę sieci handlowych w IIQ 2015 r.
... dotyczące żywności czy produktów na grilla pojawiały się w reklamach sieci handlowych. „Netto otwiera sezon na grilla”, „Spotkajmy się przy grillu” – to tylko niektóre tytuły spotów. Jak wynika z danych admonit, największe wydatki reklamowe większość sieci handlowych poniosła w czerwcu. W tym miesiącu najwięcej na emisję reklam wydali ...
-
Sieci handlowe wybierają Polskę
... Frątczak, dyrektor działu powierzchni handlowych w firmie CB Richard Ellis. Informacje o badaniu Najnowszy raport CB Richard Ellis „How Active are Retailers in EMEA? - Aktywność sieci handlowych w regionie EMEA” – analizuje nastawienie oraz plany ekspansji 212 wiodących międzynarodowych sieci handlowych w przyszłym roku. Raport został opracowany na ...
-
Sieci handlowe a preferencje konsumenta
... również osoby młode (60% osób w wieku 18-24 lata). Ważnymi cechami sieci handlowych, jak zadeklarowali badani, są również uczciwość i rzetelność (wskazane przez 31% osób), fachowość i kompetencja (27%) oraz nowoczesność i pomysłowość (23%). Do pobrania: Raport „Wizerunek sieci handlowych” jest następnym z serii opracowań On Board PR Ecco Network ...
-
Sieci handlowe doceniają polski rynek
... bardzo atrakcyjnym dla międzynarodowych sieci handlowych - podaje najnowszy raport CBRE pt. How Global is the Business of Retail? (Globalne aspekty rynku powierzchni handlowych). Już po raz czwarty firma CBRE przeprowadziła coroczne badanie aktywności sieci handlowych na całym świecie. W tym roku zbadała plany 323 sieci handlowych w 73 krajach, aby ...
-
Sieci handlowe a rynki międzynarodowe
Wraz z ponownym wzrostem niepewności co do przyszłej sytuacji gospodarczej w Europie, coraz większa liczba sieci handlowych i inwestorów decyduje się na rozszerzenie swojej działalność na rynki międzynarodowe, podaje nowy raport firmy Cushman & Wakefield, "What's in store for European retail 2012?" ("Sytuacja na europejskim rynku handlowym ...
-
Międzynarodowe sieci handlowe ciągną do Polski
... nich. “Plany ekspansji międzynarodowych sieci handlowych na terenie Polski to dobre wieści dla właścicieli i deweloperów nowoczesnych powierzchni handlowych usytuowanych w galeriach i na ulicach handlowych. Wiele obiektów przechodzi obecnie rozbudowę lub modernizację, będą więc gotowe na przyjęcie nowych najemców. Jednak sieci z coraz większą uwagą ...
-
Sieci handlowe w mediach II kw. 2013
... o 20 mln zł mniej Raport IMM zawiera również dane dotyczące zarówno działalności reklamowej– prezentuje wydatki sieci sklepów związane z emisją reklam w ... w prasie i internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Auchan, Carrefour, E.Leclerc, Lidl, Kaufland, Netto, Real i ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... medialnych sieci handlowych - podaje raport sporządzony przez Instytut Monitorowania Mediów. Również te marki wydały na reklamę ... aplikacji Admonit w internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy sieci handlowych w kontekście niekomercyjnym: Lidl, Biedronka, Żabka, Tesco, Kaufland, POLOmarket, Alma, Piotr i Paweł, ...
-
Rynek powierzchni handlowych w 2009
... okresie na poziomie 800 – 900 tys. m kw. rocznie. Raport podaje, że w wyniku zaistniałych ... sieci oferujących towary z dolnej półki cenowej, dla których obecna sytuacja ekonomiczna może okazać się bardzo korzystna. Z raportu wynika, że mimo pogarszającej się koniunktury na rynkach handlowych Europy Zachodniej kilka międzynarodowych sieci handlowych ...
-
Sieci handlowe chcą się rozwijać
... konsumenckim oraz rosnącemu znaczeniu sprzedaży internetowej. Najnowszy raport CBRE How Active are Retailers in EMEA? - Aktywność sieci handlowych w regionie EMEA – analizuje nastawienie oraz plany ekspansji ponad 200 wiodących międzynarodowych sieci handlowych w przyszłym roku. Raport został opracowany na podstawie wywiadów przeprowadzonych latem ...
-
Globalne sieci handlowe w 2013 roku
... handlowa.” „Londyn pozostaje najważniejszym rynkiem dla amerykańskich sieci handlowych, które pragną rozszerzać działalność poza granicami kraju. Liczba amerykańskich detalistów obecnych na rynku londyńskim wzrosła w 2012 roku o 4,2%, w tej chwili w Londynie działa 2/3 amerykańskich sieci handlowych.” Sektor marek luksusowych i mody biznesowej miał ...
-
Nieuczciwe sieci handlowe kontra producenci
... i wspierających sprawiedliwy podział marż handlowych. W odpowiedzi na propozycje polskiego ministra unijna komisarz ds. rolnictwa Mariann Fischer-Boel zapowiedziała, że do końca listopada przeprowadzi kontrole i przedstawi raport nt. rynku żywnościowego oraz ewentualnych nadużyć sieci handlowych. Siecmolestują gospodarczo Nie wszystkie kraje ...
-
Globalne sieci handlowe w 2011 roku
... nowych światowych sieci handlowych w Polsce, więcej przybyło tylko w Ałmaty, Moskwie i Kijowie Ałmata w Kazachstanie była zdecydowanie najpopularniejszą nową lokalizacją – zadebiutowało tutaj 18 międzynarodowych sieci handlowych. Spowodowane było to głównie poprawą infrastruktury, oddaniem do użytku nowej powierzchni w centrach handlowych oraz ...
-
Inflacja zwalnia, ale koszyk zakupowy nadal drożeje. Raport o cenach w sieciach handlowych
... , że niektóre sieci są coraz bardziej zdeterminowane, by nawet kosztem własnej marży utrzymać zainteresowanie klientów lub przyciągnąć nowych. To odpowiedź na zmianę nastawienia kupujących, którzy w widoczny sposób ograniczają liczbę produktów w koszyku lub poszukują ich alternatywnych, tańszych wersji. Aktywne działania sieci handlowych, które ...
-
Globalne sieci handlowe w 2012 roku
... sieci handlowych na świecie. W tym roku zbadała 320 najpopularniejszych międzynarodowych marek w ponad 200 miastach, śledząc trendy ich globalnej ekspansji. Z raportu wynika, że znane sieci ...
-
Sieci handlowe w mediach III kw. 2014
... zł na wyprawkę szkolną Dla 10 największych reklamodawców wśród sieci handlowych, czasem najbardziej aktywnej promocji był przełom sierpnia i września. To tradycyjnie czas powrotów do szkoły i reklamodawcy nie zapomnieli o potrzebach uczniów i rodziców. W samym wrześniu sieci handlowe wydały na reklamę w mediach ponad 120 mln zł ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... od 15 tys. do 19 tys. emisji. Sieci handlowe mocne we wszystkich mediach Zbiorczy monitoring reklam, mediów tradycyjnych, internetu i mediów społecznościowych na Platformie IMM wskazuje, że w czwartym kwartale 2014 roku wysokość środków przeznaczanych na reklamy sieci handlowych szła w parze z zainteresowaniem mediów i internautów promowanymi ...
-
Jakość obsługi klienta w sieciach handlowych II 2014
... sieci osiągają dobry wynik we wszystkich dziedzinach! Analizując badanie, możemy zauważyć, że sprzedawcy pięciu najlepszych sieci handlowych osiągają dobre wyniki w każdym z elementów obsługi poddawanym ocenie w ramach badania. Z drugiej strony, warto zauważyć, że pięć sieci ... sprzedawców. Informacje o badanie Raport Daymaker opiera się na badaniu ...
-
Rynek powierzchni handlowych ma się dobrze
... sektorze nieruchomości handlowych. Raport stanowi podsumowanie aktualnej sytuacji na rynku w trzech wymiarach: z punktu widzenia inwestorów, deweloperów oraz najemców. Wytłumaczone w nim zostały wzajemne zależności między tymi trzema grupami oraz wpływ parametrów makroekonomicznych takich jak PKB i kurs euro na rachunek ekonomiczny sieci handlowych ...
-
Największe sieci handlowe na świecie 2014
... na świecie sieci handlowych wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,3 biliona dolarów. W porównaniu rok do roku był to wzrost na poziomie ... za 5,8 proc. PKB wypracowanego w 2012 roku. Informacje o raporcie: Raport 2014 Global Powers of Retailing przedstawia ranking 250 największych światowych sieci detalicznych oraz po raz pierwszy 50 największych ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I poł. 2015
... mierze odpowiedzialna jest stosunkowo dobra sytuacja gospodarcza naszego kraju. Najnowszy raport JLL prognozuje również, że kilka z realizowanych obecnie projektów w dość ... trzech latach będą nadal pozytywnie wpływać na działania i decyzje sieci handlowych, deweloperów i inwestorów”. Polski rynek nadal przyciąga nowe marki. W każdym kwartale ...
-
Sieci handlowe w mediach II 2013
... na pstrym koniu jeździ i nie jest to wcale koń Olbrychskiego. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował wydatki reklamowe wybranych sieci handlowych (na podstawie danych admonit). Raport zawiera dane dotyczące zarówno działalności reklamowej– prezentuje ich wydatki związane z emisją reklam w prasie, radiu i telewizji, jak i niekomercyjnej ...
-
Sieci handlowe w social mediach III kw. 2016
... mediach sieci handlowych nie zaskakuje: na pierwszym miejscu znalazła się Biedronka, za nią Lidl, a na trzeciej pozycji ... sieci po 2,3%) Instagram, czyli więcej niż 1000 słów Podobnie jak w całym pierwszym półroczu, najwięcej dyskusji o sieciach handlowych toczyło się na Facebooku i Twitterze. Dzięki aktywnej obecności mediach społecznościowych sieci ...
Tematy: Boże Narodzenie, sieci handlowe, IMM, monitoring mediów, Biedronka, Tesco, Lidl, social media -
Sieci handlowe muszą zmienić modele biznesowe
... sieci handlowe będą musiały znaleźć inne modele współpracy, pozwalające im na funkcjonowanie w nowej rzeczywistości. Można się więc spodziewać znacznego rozwoju wspólnych przedsięwzięć dużych marek produktowych i sieci handlowych ... okazać zdecydowanie niewystarczające, aby przetrwać na rynku. O RAPORCIE Raport KPMG International pt. „Is there a new ...
-
Sprzedaż detaliczna: ile zarobiły największe sieci handlowe?
... tylko trzy firmy niewywodzące się z tego kraju: niemiecki Schwarz (właściciel sieci handlowych Lidl i Kaufland, miejsce 4.), chiński JD.com (miejsce 7.) oraz niemiecki ... praktyk w każdym aspekcie swojej działalności – mówi Bartosz Bobczyński. O raporcie Raport przedstawia stu największych na świecie detalistów, w oparciu o skonsolidowaną wielkość ...
-
ARSS: sieci sklepów spożywczych w 2009r.
... , sklepy z herbatą). Stworzenie własnej sieci daje im możliwość kontroli nad jakością produktów i obsługi, uzyskania wyższych marż niż przy sprzedaży do sieci handlowych, a także wyrobienia sobie znanej wśród konsumentów marki. Rzadko mamy do czynienia z sieciami o zasięgu ogólnokrajowym, najczęściej są to sieci regionalnie, bowiem wtedy najłatwiej ...
-
Największe sieci handlowe obawiają się o przyszłość
... , Partner w Deloitte. Aby znaleźć się na liście 250 największych sieci handlowych należało osiągnąć przychody na poziomie minimum 3,7 mld dolarów, a więc nieco większe ... zwiększonej dostępności produktów – mówi Michał Pieprzny. Miejsca ustąpił Amazonowi właściciel sieci dyskontów Lidl i supermarketów Kaufland – Grupa Schwarz, która spadła na piątą ...
-
Największe sieci handlowe walczą o wyniki
... śmierci sprzedaży w tradycyjnych sklepach są mocno przesadzone. Dodatkowo, coraz więcej sieci handlowych, które dotąd były dostępne tylko online, w ostatnich kilkunastu ... awansował koncern The Kroger Co. (jak wskazuje raport przede wszystkim dzięki aktywności firmy na rynku M&A). Cztery pierwsze sieci handlowe osiągnęły przychody przewyższające ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych 2015
... oczekiwać wejścia popularnej, amerykańskiej sieci Forever21. Pomimo tego, w Polsce nadal brakuje takich marek jak m.in. Banana Republic, French Connection, Primark, czy Uniqlo, bardzo popularnych w innych krajach”, dodaje Marta Augustyn. Bardzo istotnym trendem jest rozszerzenie oferty pozazakupowej w centrach handlowych. „Coraz ważniejsza staje ...
-
Polski rynek nieruchomości handlowych I kw. 2015
... . Taki model rozwoju stanowi alternatywę dla strategii polegającej na dogęszczaniu sieci w już spenetrowanych miastach. Dzięki temu zwiększa się dostępność popularnych marek, takich jak np. H&M. Anna Wysocka, Dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL, komentuje: ”Największy popyt wciąż charakteryzuje najlepsze projekty w danym mieście ...
-
Polska w TOP 10 centrów handlowych przyszłości
... raport ekonomistów ... Allianz Trade, światowego lidera w dziedzinie ubezpieczeń należności handlowych. Polska jednym z centrów handlowych przyszłości Najbardziej ewidentnym nowym hubem handlowym w naszej ... narodowych za wszelką cenę, (ii) zapewnieniu lojalności w ramach sieci historycznych sojuszów, (iii) aktywnej postawie gospodarczej i wojskowej wobec ...
-
Odbudowa sieci elektroenergetycznych Ukrainy szansą dla polskich firm?
... raport poświęcony perspektywom rozwoju polskich firm w kontekście powojennej odbudowy ukraińskiej sieci elektroenergetycznej. Na tym polu czeka naszego ... sprzętu technicznego i robót budowlanych dla sieci elektroenergetycznych. O konkurencyjności firm z Polski i ich dobrej pozycji jako partnerów handlowych dla firm ukraińskich świadczy m.in. wyższy ...
-
E-commerce motorem wzrostu największych sieci detalicznych
... sieci prowadzą działalność, wyniosła w omawianym okresie 10. Rekordzistami w tym względzie są europejskie sieci handlowe, dla których ta średnia wynosi 16 krajów. W przypadku francuskich detalistów było to aż prawie 31 państw. Raport ... przypadku FMCG było to 5 proc. Nadal najbardziej rentownym z handlowych działów jest moda i akcesoria, której średnia ...