-
System personalizacji Google
... , że sprzedawcy i reklamodawcy będą się licytować o czas antenowy dla swoich reklam w taki sam sposób, jak w tej chwili o słowa kluczowe w wyszukiwarce Google ... fanom dyskutować i komentować programy, które oglądają. Inne aplikacje obejmują dostarczanie nadawcom dokładnych, rzeczywistych danych na temat oglądalności, czy umożliwienie widzom tworzenia ...
-
Telewizja HD: FreeSat wzorem dla TVP
... BBC jest finansowany w 75 proc. z abonamentu. Stacja nie nadaje reklam. Gros jej wpływów stanowią licencje i sprzedaż produkcji. Ściąganiem abonamentu zajmuje się ... . TVP utrzymuje się i z abonamentu, i z reklam. Przy czym abonamentu nie płaci ponad połowa telewidzów. Jednocześnie 3,6 miliona Polaków dobrowolnie płaci nadawcom prywatnym za dostęp ...
-
Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji
... zainteresowanie społeczne, aby umożliwili innym nadawcom, za opłatą, wyemitowania krótkiego sprawozdania z tego wydarzenia. Może ono trwać do 90 sekund i być emitowane przez 24 godziny od wydarzenia. Nowelizacją szczegółowo objęte są zagadnienia dotyczące treści przekazów oraz obecności reklam. Wprowadzono pojęcie przekazu handlowego, które ...
-
Sponsoring audycji - zmiany
... lub jego działalności. Stąd też, sponsorowanie przynosi obopólne korzyści zarówno nadawcom (producentom) audycji, jak i sponsorom, którzy chętnie podpisują umowy długoterminowe w tym zakresie. ... do wniosku, że często były w nich wykorzystywane fragmenty reklam. Było to oczywiście najwygodniejszym rozwiązaniem dla sponsorów, którzy inwestując w daną ...
-
Nowa ustawa medialna a działalność przedsiębiorstw
... medialnym. Wprowadza ona wiele nowych zakazów w zakresie nadawania reklam, w szczególności dotyczących substancji i środków odurzających, środków spożywczych, a także innych produktów ... zainteresowaniu społecznym. Ma on bowiem obowiązek udostępnić innym, konkurencyjnym nadawcom (w tym także europejskim) realizacji przez nich krótkiego sprawozdania z ...