-
Udział w targach a reprezentacja i reklama
... wystawność w czyimś sposobie życia związaną ze stanowiskiem, pozycją społeczną. Z kolei reklama jest definiowana jako: działanie polegające na zachęceniu potencjalnych klientów do ... ich do nabywania towarów właśnie od tego, a nie innego podmiotu gospodarczego. Reklama może dotyczyć nie tylko oferowanych towarów, ale również samej firmy i jej ...
-
Reklama a koszty uzyskania przychodów
... reklama. Dzięki niej przedsiębiorcy docierają do coraz szerszego grona potencjalnych klientów. Rodzaje reklamy są bardzo różne. Zastanówmy się, jak wydatki na reklamę rozliczyć podatkowo. Aby dany wydatek mógł być uznany za koszt ... reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodu, chyba że reklama jest prowadzona w środkach masowego przekazu lub ...
-
Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych
... podkreśla się w orzecznictwie: „warunkiem uznania danego wydatku za koszt uzyskania przychodu jest łączne spełnienie następujących warunków – faktycznego (rzeczywistego) ... NSA w wyroku z dnia 2 lutego 2010 r., sygn. akt II FSK 1472/08: „Reklama wiąże się z zamiarem utrwalenia w świadomości kontrahenta, choćby potencjalnego, reklamowanej firmy ...
-
Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej?
... . Poprawie rentowności może jednak służyć reklama. Blink.pl postanowił sprawdzić, jak w wyeksponowaniu oferty może pomóc reklama online oraz jak przedstawiają się jej ... reklamowego dla słów kluczowych. Do wykorzystania zawsze pozostaje sieć display, w której reklama wyświetla się kontekstowo, czyli w zależności od treści znajdujących się na stronie ...
-
Reklama na samochodzie a koszty podatkowe
... związek kosztu zakupionej usługi albo z osiąganiem konkretnego przychodu (koszt bezpośredni) albo też z utrzymaniem jego źródła (koszt pośredni). W praktyce zależeć to będzie oczywiście od treści tej ... . Jeżeli bowiem zapłacimy za reklamę na samochodzie, która to reklama będzie spełniać ogóle warunki kosztowe, to w pewien sposób będzie to wydatek ...
-
Branża nieruchomości a reklama w Google
... SEM z Blink.pl i podkreśla: – Zawsze można ograniczyć maksymalną cenę, na którą się zgadzamy i gdyby cena „rynkowa” okazała się wyższa, taka reklama nie zostanie wyświetlona i nie obciąży budżetu kampanii. Do wynajęcia czy na sprzedaż? Koszty za kampanię SEM różnią się od siebie ...
-
Reklama firmy w koszty uzyskania przychodu podatku dochodowego
... osiągnięcia przychodów lub zachowania i zabezpieczenia źródła przychodów z wyjątkiem wydatków zamieszczonych w negatywnym katalogu kosztów (art. 23 ww. ustawy). Jeśli zatem zakupiona reklama promuje jedynie biznes przedsiębiorcy, wydatki na nią można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu. Zakupienie bannera czy billboardu z danymi firmy, projektu ...
-
Kredyt "Stookrotka" Getin Bank: chwytliwa reklama
... kredytu hipotecznego o nazwie „Stookrotka”. Reklama ma za zadanie przyciągać w ... Reklama nie wspomina nic o okresie kredytowania, a ten w Getin Noble Banku jest bardzo długi i wynosi maksymalnie 50 lat. W takiej sytuacji otrzymanie stukrotności dochodów staje się o wiele łatwiejsze, choć na pewno zadłużanie się na taki okres znacznie zwiększa koszt ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... zatem potrzeba, aby dotrzeć do szerszego grona konsumentów? Rozwiązaniem może być reklama osobista. Mając do dyspozycji bazę ponad 1,2 mld potencjalnych klientów, w tym aż 12 mln ... w obsłudze narzędzia do zarządzania kampaniami reklamowymi. Istotny jest też niski koszt prowadzenia takich działań, który w przypadku Facebooka zaczyna się już od kilku ...
-
Ulga na ekspansję a reklama i sprzedaż w Internecie
Wraz z początkiem 2022 roku do ustawy PIT oraz CIT wprowadzona została ulga na ekspansję, nazywana również ulgą prowzrostową. Idea ulgi opiera się na założeniu, że w następstwie poniesienia określonych wydatków, stanowiących koszty uzyskania przychodów, dojdzie do zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów. Stosowanie przepisów art. 18eb ustawy ...
Tematy: ulga na ekspansję, ulga prowzrostowa, ulgi podatkowe, wydatki na reklamę, reklama internetowa, marketing i reklama, promocja i marketing, kampania reklamowa, sprzedaż przez internet, platformy sprzedażowe, prowizja od sprzedaży, podatek dochodowy, podatek od firmy, koszty podatkowe, odliczenia podatkowe, prawo do ulgi, odliczenie ulgi, wydatki a koszty, podatek PIT, podatek CIT -
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... lub usług, sprawia wrażenie neutralnej informacji – taka reklama, która pod płaszczykiem informowania, reklamuje towary czy usługi, reklama, która stanowi istotną ingerencję w sferę prywatności, w szczególności przez uciążliwe dla klientów nagabywanie w miejscach publicznych, przesyłanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub nadużywanie ...
-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
... , nadal daje reklamodawcom duże możliwości. Wprawdzie wskaźnik CPC (Cost Per Click — koszt za kliknięcie ) jest dla tabletów nadal niższy niż dla komputerów stacjonarnych ... w wyszukiwarkach będą wzrastać w tempie 10–15% rok do roku. Jeżeli reklama cyfrowa nadal będzie w dobrej kondycji, można oczekiwać 15-procentowego wzrostu w Wielkiej Brytanii ...
-
Mobilna reklama WP
... tekstowe do 150 znaków kierowane od nadawcy Wirtualna Polska. Reklama może być adresowana do ściśle określonej grupy docelowej. Portal targetuje przekaz ... zainteresowań. Reklama może trafić do półtora miliona posiadaczy aparatów komórkowych, którzy zgodzili się na udostępnianie swoich numerów telefonów komórkowych dla celów marketingowych. Koszt ...
-
Reklama leków: kolejne ograniczenia
... wynagrodzenie za pracę w godzinach nadliczbowych. Warto więc się zastanowić, jaki będzie koszt wejścia w życie projektowanego rozporządzenia. Wprowadzenie powyższego zakazu może w ... celu. Jedną z form dostarczania takich informacji może być rzetelna i obiektywna reklama porównawcza oraz bezpośredni kontakt lekarza i farmaceuty. Jako, że projektowane ...
-
Telekomy a reklama radiowa 2011
... ” – dodaje Maciej Kundera. Przedstawiciele telekomów dodają, że zaletami radia są też wysoka selektywność demograficzna i geograficzna, krótkie terminy realizacji kampanii i niski koszt dotarcia. Istotny jest też brak tzw. bariery wejścia ze względu na niski ...
-
Bierzesz kredyt na święta? Reklama może wprowadzić cię w błąd
... oprocentowanie czy też brak prowizji oznacza, że otrzyma się tani kredyt. Kredytodawcy pobierają różne inne opłaty dodatkowe, które sprawiają że koszt kredytu znacznie wzrasta. Dlatego nie należy kierować się eksponowaną przez kredytodawców „promocyjną” wysokością oprocentowania prezentowaną w reklamach. Wskaźnikiem, który w prosty sposób ...
-
Fałszywa darmowa reklama
Do UOKiK napływa coraz więcej skarg na działalność zagranicznych firm wysyłkowych, które przesyłają do polskich przedsiębiorców oferty rzekomo darmowej reklamy, nie informując, że w rzeczywistości wiąże się ona z kosztami. Urząd przestrzega przed tego rodzaju praktykami. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na udzielenie odpowiedzi i wypełnienie ...
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
... usługi, polegające na wprowadzaniu w świat SL, łącznie z pośrednictwem w zakupie ziemi i nieruchomości oraz ich urządzeniem. Konkretnych kwot nie znamy, ale szacowany koszt wprowadzenia jednej firmy w wirtualny świat waha się między 30 000 a 100 000 $. Wielu mieszkańców SL, którym udało się odnieść sukces ...
-
Reklama w internecie: atrybucja nową bronią marketingu?
Od chwili powstania cyfrowej reklamy, marketerzy stoją przed wyzwaniem – jak znaleźć skuteczną strategię marketingową pozwalającą zmaksymalizować efekty przy określonych kosztach? Z pomocą przychodzą im dopasowane modele atrybucji. Pozwalają one efektywnie wydatkować budżety reklamowe w celu realizacji planowanych wyników sprzedaży. Model ...
-
Marketing bezpośredni - direct mailing
... reklama reakcji bezpośredniej (telewizyjna, radiowa i prasowa) reklama z kanałem zwrotnej odpowiedzi (np. reklama z podaniem telefonu i adresu, pod którym można dokonać zakupu, reklama ... pod uwagę: koszt wydruku ulotki, którą wysyłasz koszt kopert koszt kupna adresów koszt opłaty za wysyłkę koszt opłaty pobranej, czyli przesyłanych na twój koszt ...
-
Wydatki na reklamę jako koszty podatkowe
... , napisy, ogłoszenia, filmy itp. W praktyce występuje: reklama towaru, usługi, reklama marki, a także reklama samej działalności przedsiębiorcy. Kosztami uzyskania przychodów, zgodnie z ustawą ... i należą do powszechnie obowiązujących kanonów kultury. Przedmiotowe wydatki stanowią koszt uzyskania przychodu, o którym mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia ...
-
Świąteczne prezenty dla klientów a podatki
... czy utrwalenie właściwego wizerunku firmy. Reklama jest kosztem podatkowym, a reprezentacja nie Wydatki o charakterze reklamowym mogą stanowić koszt podatkowy. Ustawodawca nie wprowadza tu żadnych limitów. Cały wydatek poniesiony przez firmę w związku z jej działaniami reklamowymi będzie więc stanowił koszt, o ile ma związek z przychodem. Inaczej ...
-
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
... pojęć. W Słowniku Języka Polskiego PWN pojęcia te zostały zdefiniowane następująco: Reklama: 1. działanie mające na celu zachęcenie potencjalnych klientów do zakupu konkretnych towarów lub do ... ich nabycia. Zatem wydatek na tego rodzaju reklamę stanowi koszt uzyskania przychodów. W przypadku oferowania kontrahentom prezentów z logo firmy do czynienia ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... – mam nadzieję – sposób myślenia o outdoorze i planowania kampanii OOH. Zacznie się liczyć koszt dotarcia, efektywność nośnika, a nie jego cena. Będzie to dobra podstawa ... tabletów w latach 2014-2017 wydatki na mobile będą rosły średnio o 38,3% rocznie. Reklama desktop będzie natomiast rosła w tempie 6,7% rocznie. Obecnie mobile jest największym ...
-
Pożyczki: jak naruszane są prawa konsumentów?
... czyhają na konsumentów na rynku pozabankowym są: 1. Nierzetelna reklama Zgodnie z prawem reklama pożyczki powinna obowiązkowo zawierać rzetelne informacje o stopie oprocentowania ... pobierali od konsumentów zawyżone opłaty za czynności windykacyjne. W niektórych przypadkach koszt wezwania do zapłaty sięgał nawet 200 zł, a windykacji terenowej - 400 ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... kino i reklama zewnętrzna odrobią prawie wszystkie straty. Ograniczona podaż i rosnący popyt napędzają inflację cen mediów Tegoroczny gwałtowny wzrost wydatków na reklamę, w połączeniu z ciągłą migracją odbiorców z kanałów tradycyjnych do cyfrowych, przyczynia się do znacznego wzrostu cen mediów, szczególnie w telewizji. Koszt reklamy telewizyjnej ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... filtrować treści, które do nich docierają. Generalnie polscy badacze stwierdzają, że reklama polityczna lidera może: wzmocnić istniejące preferencje wyborcze wtedy, gdy zwolennicy danego kandydata utwierdzają ... , która przekonać ma wyborców do zagłosowania na konkretnego kandydata. Koszt tych dwóch metod jest jednak stosunkowo wysoki i wydaje się, ...
-
5 skutecznych rad na zatrzymanie klienta e-commerce
... np. cyfrowe platformy telewizyjne przekazują dodatkowe informacje na temat wykupionej właśnie usługi, zwracając uwagę na najciekawsze elementy oferty. Taka reklama pomaga umacniać więź z klientem. Reklama osobista pozwala poczuć klientowi, że znajduje się on dokładnie w centrum uwagi właścicieli czy marketerów sklepu internetowego. Personalizacja ...
-
smartDOM i Power LTE, czyli bohaterowie nieuczciwych reklam
... wynikało, że pakiet usług wraz ze smartfonem, tabletem i telewizorem to koszt 61 zł miesięcznie. Niestety. Zapewnienia reklamodawców nie miały zbyt wiele wspólnego ... , że rzeczywiste warunki oferty różniły się od tych prezentowanych w reklamach. Oczywiście, reklama może przybierać różne konwencje, m.in. uproszczenia czy żarty. Nie może jednak ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... kanały komunikacji wypadają na tym tle o wiele słabiej. Reklama w dziennikach, podobnie jak w magazynach, dociera do ok. 30 proc. Reklama w internecie, podobnie jak outdoor czy transport ... marki. Niezaprzeczalne zalety telewizji to jej zasięg, tempo budowy zasięgu i niski koszt dotarcia oraz wysoka perswazyjność. Jednak wróćmy na chwilę do naszego ...
-
Impreza sportowa jako koszty podatkowe firmy?
... klientów do zakupu towarów lub usług tego podmiotu gospodarczego. Reklama to rozpowszechnianie informacji o towarach, ich zaletach, wartości, miejscach i możliwościach nabycia, ... finansową Twojej firmy. A zatem również taki wydatek może stanowić koszt podatkowy. Takie samo stanowisko zajmują także organy podatkowe. Miesięcznik Koszty w Firmie. ...
-
Instytucje finansowe a wydatki na reklamę IV kw. 2014 r.
... pożyczkowe oraz inne instytucje finansowe – wynika z danych Instytutu Monitorowania Mediów. Koszt emisji materiałów promocyjnych w mediach wyniósł łącznie prawie 433 mln zł. W ... spełnienia. Takie jest właśnie konto 360 stopni – podkreślał Koterski: idealne i kompletne. Reklama emitowana była aż 2,4 tys. razy. Ten sam bank wypuścił na antenę również ...
-
Odzież z logo firmy w koszty podatkowe?
... prowadzoną działalnością gospodarczą, takiego wydatku i tak nie zaliczy do kosztów podatkowych. Ale reklama tak Inaczej sprawa wygląda, gdy np. garnitur zostanie opatrzony w logo firmy. ... stój biznesowy oraz stawki, jaką opodatkowany jest przedsiębiorca. Zakładając, że koszt zakupu garnituru razem z naszyciem logo to łącznie 2,5 tys. zł, ...
-
Szkoły językowe a wydatki na reklamę
... – tutejsze szkoły językowe powinny promować się wg frazy „nauka rosyjskiego”, której reklama wyświetli się 430 potencjalnym klientom. - Jak widać, tworzone przekazy reklamowe ... Google jest planowanie geograficzne. Zainteresowanie daną frazą, a co za tym idzie koszt kliknięcia CPC, mogą się bowiem znacząco różnić w zależności od miasta, w którym ...
-
5 błędów w AdWords, których lepiej nie popełniać
... można wyróżnić przekaz dla tle innych, zachęcając użytkownika do podjęcia konkretnej konwersji oraz wyboru tej, a nie konkurencyjnej oferty. Pamiętajmy, że reklama z rozszerzeniami może zawierać linki do podstron, objaśnień, połączeń, informacji w witrynie oraz lokalizacji, natomiast warunkiem ich wyświetlania jest odpowiedni wynik jakości ...