-
Dopasowana reklama trafia w target
... w oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu skierowanym ... , podobne pod względem profilu grupy (np. interesujących się kupnem nowego telewizora LED, butów czy perfum). Obok nich gromadzone są także dane demograficzne ...
-
DOOH - reklama, która zaskakuje i pobudza wyobraźnię
... na wymagania współczesnego odbiorcy była kampania Google przeprowadzona w Nowym Jorku. Reklama wyświetlana na cyfrowych ekranach OOH miała na celu przedstawienie nowych ... tydzień na 177 ekranach LED informowały odbiorców o aktualnym czasie dojazdu do najbliższej restauracji McDonald’s. W czasie trwania kampanii reklama na nośnikach pojawiła się 503 ...
-
Co 2 reklama online jest niewidzialna
30 miliardów. To ilość reklam, która wyświetliła się we wrześniu polskim internautom surfującym w sieci poprzez komputery i laptopy. Okazuje się jednak, że ich skuteczność mogła pozostawiać sporo do życzenia - w polu widzenia użytkowników wyświetlono bowiem zaledwie 52 proc. tych kreacji. Chcesz wiedzieć więcej o viewability? Oto garść informacji ...
-
Cyfrowa reklama zewnętrzna wychodzi na pozycję lidera
... Przewiduje się, że do 2021 roku będą one wzrastać regularnie o 10,1%. Kreatywna reklama bliżej odbiorcy Reklamodawcy coraz częściej dostrzegają zalety cyfrowej reklamy zewnętrznej. Według ... możliwości cyfrowej reklamy OOH w kreowaniu treści wyświetlanych na ekranach LED, reklamodawcy zyskują większy zasięg i rozpoznawalność wśród odbiorców. Wpływa to ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
Stwierdzenie przenoszące polskie strony internetowe z branży farmaceutycznej do marketingowego średniowiecza w rzeczy samej jest najłagodniejszą i najbardziej kurtuazyjną formą określenia obecnego stanu rzeczy. Serwisów promujących leki lub różnego rodzaju farmaceutyki było i jest wiele. Większość z nich ogranicza się jednak zaledwie do ...
-
Jaka reklama działa na matki?
Zaledwie 20 proc. matek uważa, że reklamodawcy skutecznie do nich docierają ze swoimi przekazami. Okazuje się że podczas podejmowania decyzji zakupowych, większość z nich najchętniej korzysta z rekomendacji i informacji innych mam. 70 proc. matek uważa, iż reklamy nie są adresowane do nich, a 30 proc. podkreśla, że niektóre nawet je obrażają, ...
-
Rynek reklamowy nieco rozczarował
... wzrostu spadła do 7,3%, przez co w całym półroczu wydatki na reklamę internetową wzrosły o 8,8%. W pozostałych mediach odnotowane zostały spadki. Reklama telewizyjna oraz zewnętrzna spadły o 0,5%, reklama radiowa o 3,9%. Wartość reklam sprzedanych w dziennikach oraz magazynach spadła odpowiednio o 16,7% i 10,0%. Biorąc pod uwagę wolumen, najwyższy ...
-
Influencer marketing pod lupą - Chajzer, Doda i Rozenek-Majdan ukarani przez UOKiK
... . na początku opisu lub nagrania. Ważne, aby komercyjny charakter był dla konsumentów jasny. Należy używać rekomendowanych określeń, np. #reklama, (reklama), [reklama], #materiał sponsorowany, (materiał sponsorowany), [materiał sponsorowany], napisanych wystarczająco dużą i wyraźną czcionką. Monitorujemy rynek, przyglądamy się branży i weryfikujemy ...
-
Reklamy przyspieszają: 2,9% wzrostu po 9. miesiącach br. Są szanse na 3,5%
... czytamy w komunikacie z badania, po trzech kwartałach br. wzrosty odnotowano w czterech spośród siedmiu badanych klas mediów. Były to: reklama internetowa, na którą wydatki wzrosły o 9,6%, reklama kinowa (+7,4%), outdoor (+3,5%), radio (+1,6%). Z kolei spadki stały się udziałem: telewizji (-0,7%), magazynów (-8,9%), gazet (-9,3%). zaś w magazynach ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... zwiększyć sprzedaż? Czynnikiem, który napędza sprzedaż w sklepach internetowych jest oczywiście reklama. W tej kategorii również przoduje Wielka Brytania, gdzie wydatki na promocję ... ubiegłym roku wzrosły one o 105 proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść dostosowywana jest do preferencji poszczególnych ...
-
Siedem Mitów o Biznesie
... się obchodzić bez tego dalej! Nawet jeśli twój pomyśl jest znakomity... Mit Czwarty: "Reklama Dzwignią Handlu" Zdaje sobie sprawę z tego, że brzmi to jak herezja, ale to fakt. Reklama jest w wielu wypadkach bardziej szkodliwa niż jej brak. Z niewystarczającej reklamy poza tym można ...
Tematy: -
Polski Internet a wybór ZUS czy OFE
... zł Zgodnie z ustawą wprowadzającą zmiany w funkcjonowaniu OFE od 14 stycznia do 31 lipca 2014 r. zabroniona jest reklama zawierająca informacje o OFE lub informacje sugerujące, że reklama odnosi się do funduszy. Zakaz ten ma na celu ochronę interesów ubezpieczonego, „który nie powinien dokonywać wyboru ...
-
Wyszukiwanie lokalne napędzi sprzedaż w m-commerce
... mogą również inne firmy usługowe. Oprócz wdrożenia ułatwień dla użytkowników mobilnych, firmy działające lokalnie mogą skorzystać z reklam dedykowanych smartfonom i tabletom. Reklama zgodna z miejscem i potrzebami Wykorzystanie rosnącej popularności wyszukiwania lokalnego, może być więc szansą zarówno dla firm lokalnych, jak i tych działających ...
-
Polskie sklepy internetowe zamknięte na obcokrajowców?
... zakupów największą uwagę zwracają na cenę, a Skandynawowie to klienci idealni – dużo wydają i mało towarów zwracają. Niezależnie jednak od kraju, skuteczna reklama zawsze stanowi czynnik niezbędny do osiągnięcia sprzedażowego sukcesu. Konsumenci niezależnie od szerokości geograficznej oczekują personalizacji – i to zarówno w kierowanych do nich ...
-
Jak zwiększyć ruch na stronie?
... autoodtwarzających się video. Zamiast tego dobrym rozwiązaniem będzie spersonalizowana reklama w modelu programmatic – dostosowana do internauty i pokazująca mu produkty i usługi, ... . Podążanie śladem użytkownika pomaga również wydawcom w określeniu miejsc, w których reklama osiągnie najlepsze rezultaty. I tak, zamiast wrzucać duży banner firmy X na ...
-
Black Friday i Cyber Monday wg prawa. 7 rad dla e-sklepów
... usunięte zostały wszystkie reklamy informujące o promocyjnej ofercie. Po zakończeniu promocji, na stronach sklepu nie powinna widnieć informacja o udzielanym rabacie. Wówczas reklama mogłaby wprowadzać konsumentów w błąd. 7. Nie zapominaj o prawach kupujących online Trzeba również pamiętać, że akcje rabatowe podlegają wszystkim podstawowym regułom ...
-
Marki godne zaufania 2007
... jednak zdecydowanie przekonani, że za niektóre marki warto zapłacić więcej (uważa tak niemal 80% badanych Polaków). „Polska jest krajem, w którym reklama szeptana ma najlepsze perspektywy. Najczęściej właśnie u nas decyzje konsumenckie podejmowane są na podstawie opinii znajomych i przyjaciół. Jest to zresztą przejaw ...
-
Polacy i Ukraińcy o Euro 2012
... 70%. „Tak duży odsetek osób, które oczekują intensywnych działań promocyjnych Euro 2012 jest wyraźnym sygnałem dla organizatorów imprezy w obydwu krajach. Reklama powinna być postrzegana w kategoriach podejmowanej dużo wcześniej inwestycji. Pora zająć się projektowaniem nie tylko dróg i stadionów, ale także działań promocyjnych ...
-
Wynagrodzenia informatyków II 2011
... płaca wyniosła 9 456 zł. Co drugi informatyk w tej branży otrzymał wynagrodzenie powyżej 7 611 zł. Równie wysoko uplasował się sektor „media, reklama, rozrywka”. Informatyk zarobił tu średnio 8 146 zł, zaś co drugi z nich przekroczył próg 8 971 zł. Najgorzej wypadli zatrudnieni w administracji samorządowej ...
-
Studenci prawa stawiają na rozwój zawodowy
... prawa (26%), którzy wzięli udział w badaniu, nie rozważa pracy w branży typowo prawniczej. Najpopularniejsze wśród nich poza prawnicze dziedziny to media i reklama, sektor rządowy i publiczny oraz bankowość. Pracodawca atrakcyjny dla studentów prawa cechuje się przede wszystkim siłą finansową oraz prestiżem. Prawie połowa ...
-
Polskie mikrofirmy a marketing internetowy
Zaledwie jedna trzecia mikro firm ogłasza się w Internecie, aby pozyskać klientów lub kontrahentów - wynika z badania przeprowadzonego przez Tax Care. Jeśli już to robią, to w serwisach branżowych. Drobni przedsiębiorcy sporadycznie korzystają natomiast z serwisów społecznościach, na przykład Facebooka. Zamieszczanie ogłoszeń bądź reklam w ...
-
Oszczędzanie na emeryturę według Polaków
... tego, od ilu lat funkcjonuje w naszym kraju system IKE oraz jak intensywnie jest on reklamowany. Ten wynik potwierdza niestety, że reklama nie dostarcza wiedzy, a raczej wpływa na emocje i postawy. Skrót IKE potrafiły nieco lepiej rozszyfrować kobiety (23 proc.) niż mężczyźni (15 ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2012
Dynamika wydatków reklamowych branży motoryzacyjnej spowalnia. Po III kwartale br. koncerny samochodowe wydały zaledwie o 8 proc. więcej niż w ubiegłym roku i zamknęły się kwotą 785,5 mln zł (726,6 mln zł rok wcześniej). Tak mały wzrost jest efektem spadającej sprzedaży nowych pojazdów oraz bardzo ograniczonych działań promocyjnych w 2012 roku ...
-
Jakie pułapki zastawiają cyberprzestępcy?
... ”, zwiększając liczbę swoich użytkowników, by następnie przechowywać banery zawierające odsyłacze do szkodliwych zasobów. Jedną z popularnych metod infekcji jest szkodliwa reklama (tzw. malvertising), czyli przekierowywanie użytkownika na szkodliwą stronę z pomocą ukrytych banerów. Podejrzane sieci banerów przyciągają uwagę administratorów strony ...
-
Oszustwo na Ray Ban
... a także zwiększyć autentyczność reklamy. Kolorowe obrazki i bardzo niskie ceny mają przyciągać osoby oznakowane (otagowane) do odwiedzenia specyficznych stron internetowych i sklepów. Reklama poprzez SMS-y i komunikatory Latem 2014 roku Amerykanie doświadczyli niezwykłej fali spamu na modne okulary przeciwsłoneczne. Usługa iMessage firmy Apple była ...
-
Edukacja finansowa Polaków do poprawy
... edukacji umożliwi zebranie punktów, od których uzależnione będzie miejsce gracza w rankingu – mówi Agnieszka Szczepanik, kierownik projektu Kapitalni.org w Wonga w Polsce. Reklama źródlem informacji Skąd pozyskujemy bieżące informacje o produktach i usługach finansowych? Przede wszystkim ze stron internetowych instytucji (42 proc.) oraz od ich ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2018
Bankowość, finanse, księgowość, prawo i podatki, ubezpieczenia, farmacja, budownictwo, nieruchomości oraz sprzedaż i administracja. To tylko niektóre z branż ujętych w najnowszym Raporcie Płacowym 2018, czyli corocznym opracowaniu autorstwa Hays Poland. Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoje zarobki przystają do rynkowych realiów? ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak finansują działalność?
... oprocentowanie – 55 proc., wiarygodność instytucji oraz kompleksowe doradztwo – po 54 proc. Relatywnie najmniej istotne okazały się dostępność lokalizacyjna placówki instytucji i reklama – po 44 proc. wskazań. - Gdybyśmy kilkanaście lat temu zapytali studentów lub wchodzących na rynek pracy absolwentów, kto z nich myśli o założeniu ...
-
Zarobki w Polsce: trendy 2019
Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoja pensja jest adekwatna do tego, co proponuje rynek pracy? Które branże oferują najlepsze wynagrodzenia? Jakim trendom ulegają zarobki w Polsce? Jeśli interesują cię odpowiedzi na te pytania, dobrze trafiłeś. Poniżej przedstawiamy wyniki najnowszego Raportu Płacowego 2019, opracowania rokrocznie ...
-
Małe agencje reklamowe mają duże długi
... rosły jedynie wydatki na reklamę internetową (o 7,8 proc.) oraz kinową (o 6,4 proc.). Spadki odnotowała telewizja (o 1,8 proc.), radio (o 1,3 proc.), prasa (o 9,5 proc.) oraz reklama zewnętrzna (o 0,5 proc.). W skali całego rynku mieliśmy wprawdzie wzrost, ale jego skala (1,2 proc.) nie należy do oszałamiających. Tymczasem jeszcze w minionym roku ...
-
Jak działają giełdy RTB?
... jest się o co bić. Reklama szyta na miarę Tradycyjnym modelem zakupu i rozliczania internetowej reklamy typu display advertising („reklama odsłonowa”) jest CPM (Cost Per ... , podobne pod względem profilu grupy (np. interesujących się kupnem nowego telewizora LED, butów czy perfum). Dzięki wykorzystaniu tych obszernych baz danych o użytkownikach ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... narzędzi optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ... computing do noszenia na ciele użytkownika czy samochody z podświetlanymi ekranami typu LED?” Ci z nas, którzy uznali Google Glass za urządzenie innowacyjne ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 40/2015
... mld euro w formie gwarancji z unijnego budżetu i Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Technologia LED ma duży wpływ na koszty oświetlenia. Przejście na tę ... kobiety związane z biznesem dostrzegły piękno bursztynu i zaczęły go nosić. Byłaby to najlepsza reklama dla naszej branży, bo rynek bursztynu opiera się na modzie i trendach, podobnie ...
-
Big Data: inwigilacja i coś jeszcze
... treściami reklamowymi. To prawdziwa feeria barw i przekazów, reklamowe techno-party, w którym jedna reklama przekrzykuje drugą: „Tu, panie! Patrz, panie!”, „Kup, panie! Tanio, panie!”, ... , podobne pod względem profilu grupy (np. interesujących się kupnem nowego telewizora LED, butów czy perfum). Obok nich gromadzone są także dane demograficzne ...
-
Wyprzedaż rocznika 2018 pełna haczyków. Na co uważać?
... związanych np. ze sprzedażą nietypowo wyposażonego auta. 1. Rabat, o którym informuje nas reklama, to najczęściej rabat maksymalny dotyczący wybranej wersji silnikowej i wyposażenia. Sprawdź dokładnie ... wyposażenia, Style, pojawia się rabat w wysokości 2 000 zł. Dla Full led jest to już 4 000 zł. Maksymalną kwotę 6 000 zł możemy zyskać jedynie w ...