-
Reklama na Facebooku z podatkiem VAT i podatkiem u źródła
... na tym medium społecznościowym. Niestety przedsiębiorca reklamujący się na Facebook-u musi pamiętać, że samo zamieszczenie reklamy na portalu ...
-
Czy reklama na Facebooku ma sens?
... portalu. Przycisk będzie można dołączyć zarówno do reklam, jak i postów zamieszczanych w portalu. Spełnienie potrzeb kluczem do sukcesu Jak pokazują przytoczone na wstępie badania, efektywność reklam na Facebooku jest stosunkowo niewielka. Dodatkowo z raportu nanigans dotyczącego branży retail wynika, że koszty kampanii na ...
-
Reklama na Facebooku: jak zwiększyć jej skuteczność?
... uwagę odbiorców? Mimo kilku braków, opcja reklamy na najpopularniejszym portalu social, media zyskuje coraz większą liczbę zwolenników. Nową, ciekawą ... na podstawie statusu związku, języka i miejsca pracy. Podsumowanie Reklama w mediach społecznościowych może być niezwykle skuteczną częścią Twojej strategii marketingowej. Klucz do sukcesu polega na ...
-
7 faktów i mitów o zarabianiu na treściach w internecie
... na portalu pojawiają się artykuły o porsche, to z pewnością będą je czytać właściciele luksusowych samochodów. Prawda. Tymczasem w praktyce niejednokrotnie okazuje się, że treści zamieszczone w serwisie czytają osoby, które marzą o posiadaniu takiego pojazdu, ale nie stać ich na ...
-
3 powody, dla których warto oprzeć rekrutację na AdWords
... , dziś by znaleźć idealnego kandydata nie wystarczy tylko zamieszczenie ogłoszenia na portalu rekrutacyjnym. Od pracodawcy zaczyna wymagać się tak samo dużo, jak od ... aby kampania AdWords spełniła swój cel, strona do której kieruje reklama również musi być przygotowana na potencjalnego odbiorcę. Landing page powinien zawierać elementy sprzyjające ...
-
Kanał na Youtube bez ryczałtu z najmu?
... reklam podczas odtwarzania jego filmów na portalu Y. Wnioskodawca nie tworzy tych reklam, nie zamieszcza ich na portalu. Nie wskazuje również na cechy zorganizowania działalności w zakresie uzyskiwania przychodów z reklam. Jednocześnie, wyrażenie przez Wnioskodawcę zgody na wyświetlanie reklam podczas odtwarzania jego filmów na Y. nie oznacza, że ...
-
Walentynki 2012: uwaga na spam
... na utworzeniu na Facebooku strony o tematyce będącej na topie (a Walentynki niewątpliwie takim tematem są), przyciągnięciu jak największej liczby fanów, a następnie sprzedaniu ich na portalu aukcyjnym. Działanie takie jest oczywiście niezgodne z regulaminem portalu ...
-
Reklama online, którą odbiorca polubi
... na relacjach z nadawcą, niechybnie straci najwartościowszy kontakt – z klientem, do którego komunikację kieruje. Z punktu widzenia emitenta reklamy – a więc, na przykład wydawcy portalu – koncentrowanie się na ... towarzyszącej treściom wideo na YouTube. Stąd też w przeglądarce, wyszukiwarce albo serwisie pocztowym pojawia się nam reklama, której treść ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... polega na tym, że reklama trafia często nie tam gdzie trzeba, nie do kogo trzeba i w nieodpowiednim momencie. – Reklamodawcy planują kampanie internetowe często w oparciu o statystyki Gemius czy Megapanel, prezentujące najpopularniejsze portale w danej kategorii. W ten sposób reklama nowej suszarki do włosów ląduje np. na dużym portalu skierowanym ...
-
Marketing internetowy - reklama natywna
... oznaczone jako reklama. W innym wypadku, będzie to zagrywka mało etyczna, a na dodatek wprowadzająca klienta w błąd. Serwisy oferujące firmom miejsce na reklamę natywną powinny uważać, aby nie nadużyć zaufania użytkowników. Internauci chcą wiedzieć, czy prezentowane treści są reklamą czy treściami wygenerowanymi przez autorów portalu. Niektóre ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego w social mediach - czy ma jakieś ograniczenia?
... o ostatnim wydaniu wobec jednego z polityków wyroku za reklamowanie alkoholu na koncie w portalu Twitter. Jak wskazuje PAP9, argumentem obrony było właśnie skierowanie ... obiektywnie odnoszącym się do napoju alkoholowego np.: reklama piwa bezalkoholowego (w przypadku marek, które na rynek wprowadzają również piwa o zawartości powyżej 0,5% alkoholu)” ...
Tematy: wino, rynek wina, promocja alkoholu, wino bezalkoholowe, reklama alkoholu, ustawa alkoholowa, reklamy alkoholu, nieuczciwa reklama, piwo, piwo bezalkoholowe, rynek piwa, sprzedaż piwa, spożycie piwa, picie piwa, reklama piwa, social media, media społecznościowe, Instagram, Tik-Tok, Facebook, Twitter -
Reklama kontekstowa ARBOmedia i Interia
... . "Uruchomiony przez Interia.pl i ARBOmedia system jest atrakcyjny pod względem zasięgu. Pozwala na wyświetlanie kampanii zarówno w portalu, jak i na stronach internetowych sieci reklamowej ARBOmedia, dzięki czemu emitowana za naszym pośrednictwem reklama dociera do ok. 90 procent polskich użytkowników Internetu„ - podkreśla Łukasz Pawlik, dyrektor ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego - nie dla małoletnich?
... innym symbolem obiektywnie odnoszącym się do napoju alkoholowego np.: reklama piwa bezalkoholowego (w przypadku marek, które na rynek wprowadzają również piwa o zawartości powyżej 0,5% alkoholu)” (6). ... //drugastronaz.pl/rodzic-zawsze-trzyma-pion/; Artykuł „Czy piwo bezalkoholowe można sprzedawać nieletnim?” dostępny na portalu abcalkoholu.pl ...
-
Mobilna reklama WP
... zawodu, wykształcenia, czy zainteresowań. Reklama może trafić do półtora miliona posiadaczy aparatów komórkowych, którzy zgodzili się na udostępnianie swoich numerów ... płatnych usług, czy dokonuje zakupów za pośrednictwem portalu. W przesłanej informacji prasowej przedstawiciele WP powołują się na wyniki badania przedstawione przez Gazetę Wyborczą - ...
-
Reklama internetowa coraz gorzej postrzegana
... na potrzeby odbiorcy, tym większy współczynnik konwersji Perfekcyjnie dopasowana reklama przyczyni się do zwiększenia jej percepcji, klikalności czy innych działań, które będą zmierzały do osiągnięcia celu (np. kliknięcie w baner spowoduje przejście na stronę reklamodawcy, na ...
-
Reklama mobilna skuteczniejsza od desktopowej
... portalu internetowego nie zdecydował się na stworzenie mobilnej wersji strony www. W efekcie użytkownicy, którzy trafią na ...
-
Jak zwiększyć ruch na stronie?
... rozwiązaniem będzie spersonalizowana reklama w modelu programmatic – dostosowana do internauty i pokazująca mu produkty i usługi, które z dużym prawdopodobieństwem go zainteresują. Ruch z social media nie do zignorowania Skąd pochodzi ruch w danym portalu? Zdaniem ekspertów z OptAd360.com ponad 90 proc. internautów trafia na strony przez portale ...
-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... na wybór komunikatu reklamowego, z którym chce się zapoznać oraz na ilość poświęconego mu czasu. Jednak także i w przypadku Internetu, nie każda forma reklamowania jest skuteczna, zwłaszcza jeśli idzie o nowatorskie projekty. Jak skutecznie promować innowacyjne projekty w internecie? Reklama ...
-
Na zakupy online wydajemy 20 razy mniej niż Brytyjczycy
... w tym względzie do Niemców. W obydwu krajach z tego portalu korzysta 2 na 5 mieszkańców. Smartfony posiada natomiast 33 proc. Polaków, ... na reklamę mobilną. W ubiegłym roku wzrosły one o 105 proc. Na znaczeniu zyskuje również reklama osobista (ang. programmatic), której treść dostosowywana jest do preferencji poszczególnych klientów. Wydatki na ...
-
Reklama kontekstowa lepsza niż bannerowa?
... kontekstowe są skuteczniejsze od zwykłych banerów? Zdaniem portalu Adseo.pl użytkownicy, choć podczas wyboru strony sugerują się zwykle zawartością merytoryczną oraz tzw. „użytecznością”, zwracają także uwagę na komfort pracy. Jeśli chodzi o grafikę ... słów kluczowych, jednak w razie potrzeby system sam je koryguje i dobiera odpowiednio tak by reklama ...
-
Ulga na ekspansję a reklama i sprzedaż w Internecie
... umożliwia tworzenie i precyzyjne kierowanie reklam graficznych i tekstowych, które będą pojawiały się na xxx, xxx, xxx oraz xxx, tj. serwisach należących do amerykańskiego konglomeratu ... będzie odbywała się również za pośrednictwem portalu sieci xxx oraz xxx. Warunkiem koniecznym do promowania produktów na tych portalach jest uiszczenie prowizji od ...
Tematy: ulga na ekspansję, ulga prowzrostowa, ulgi podatkowe, wydatki na reklamę, reklama internetowa, marketing i reklama, promocja i marketing, kampania reklamowa, sprzedaż przez internet, platformy sprzedażowe, prowizja od sprzedaży, podatek dochodowy, podatek od firmy, koszty podatkowe, odliczenia podatkowe, prawo do ulgi, odliczenie ulgi, wydatki a koszty, podatek PIT, podatek CIT -
Wizerunek firmy: lojalny pracownik lepszy niż reklama
... o pracodawcach wzrosła o niemal 60 proc. i wciąż rośnie – mówi Kamila Małocha, przedstawicielka portalu. Konieczność istnienia w sieci Pamiętaj – jeśli nie ma Cię w internecie, ... . Posiadanie własnej strony www, konta w mediach społecznościowych, obecność na portalach opinii to najlepszy z możliwych sposób, by zaprezentować swoje najatrakcyjniejsze ...
-
Sektor MSP: lepsze czasy na horyzoncie
... - wynika z badań Instytutu Badań i Analiz oraz portalu Firmy.net. W nowe półrocze w ciut lepszych ... branży usług biznesowych (usługi B2B jak doradztwo i konsulting, reklama i marketing, konferencje i targi). Jej przedstawiciele liczniej przewidują ... MŚP, najczęściej utrzymały one zatrudnienie na tym samym poziomie (72,3 proc.). Jedynie 15 proc. firm ...
-
Wyprzedaż rocznika 2018 pełna haczyków. Na co uważać?
... o którym informuje nas reklama, to najczęściej rabat maksymalny dotyczący wybranej wersji silnikowej i wyposażenia. Sprawdź dokładnie rabaty na wersję, która Cię ... rejestrując się na portalu MyOpel. Jest to jednoznaczne z udostepnieniem swoich danych osobowych i wyrażeniem zgody na uczestnictwo w akcjach marketingowych Opla. 10. Uwaga na samochody, ...
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio. Media Expert atakuje
... per mile). Wyliczane są dla aktywności display, na platformach PC i Mobile, z wykluczeniem wideo i mediów społecznościowych/wyszukiwarek. RYNEK REKLAMY ... na reklamę radiową Najwyższy udział w wydatkach reklamowych w radiu miała w kwietniu marka Media Expert (11,2%). Kolejne miejsca należą do Euro RTV AGD (6,6%) oraz portalu podatki.gov.pl (2,35%). Na ...
-
Portal społecznościowy a reklama spersonalizowana
... wykorzystanie innych danych, wymaga zgody uprawnionego. Na czym polega spersonalizowana reklama w serwisach społecznościowych? Portale społecznościowe bardzo często wykorzystują tzw. reklamę spersonalizowaną, która polega na emitowaniu komunikatów zawierających imię, nazwisko czy zdjęcie użytkownika portalu. Należy podkreślić, że proces ten jest ...
-
Skuteczna reklama online czyli jaka?
... na stronie. Innej drogi nie ma. – dodaje Jarosław Wisłocki. Spójrz na serwis oczami użytkownika Przystępując do zmian w ułożeniu siatki reklamowej portalu, warto w pierwszej kolejności dokonać gruntowej analizy tego, jak użytkownik porusza się po serwisie. Z jakich urządzeń korzysta przychodząc na stronę www? Na ...
-
Czy i jak można reklamować piwo bezalkoholowe?
... na piwa bezalkoholowe” opublikowany na portalu internetowym Wiadomościspożywcze.pl [online:] https://wiadomoscispozywcze.pl/artykuly/9993/polacy-wydadza-w-2022-roku-ponad-13-mld-z-na-piwa-bezalkoholowe/ Dane na podstawie badania internetowego (CAWI) przeprowadzonego przez ABR SESTA i SYNO Polska w dniach 07-08.08.2021 na ...
-
Jaki hosting wybrać: płatny czy darmowy?
... na nie uwagi i nie przeszkadzają nam również wtedy, gdy pochodzą od dostawcy hostingu. Są jednak sytuacje, kiedy reklama na stronie może działać na niekorzyść jej właściciela. Jako przykład eksperci podają blog poświęcony odtwarzaczom mp3. Treści reklamowe są często dobierane na podstawie słów kluczowych, więc na ...
-
Czym kierujemy się, podejmując decyzje zakupowe?
... przez znajomych na zapytania zadane na portalu ... na ich decyzje zakupowe. Jednocześnie jednak reklama traktowana jest tylko jako jedno z wielu źródeł informacji, do których sięgną, i to wcale nie najbardziej wiarygodne. Reklama, jeśli będzie sformułowana w odpowiedni sposób, umiejscowiona w odpowiednim kontekście i uzupełniona innymi przekazami na ...
-
Jakie trendy w polskim e-commerce?
... na portalu społecznościowym, a 80% populacji - smartfona, bez którego nie wyobraża sobie życia. Te statystyki to nie tylko dowód na to, że kochamy nowoczesne technologie, ale również istotna informacja dla biznesu. Przez ostatnich kilka miesięcy eksperci Business Insider bacznie przyglądali się sytuacji na ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... na tle ostatnich lat Jak podają analitycy Pracuj.pl, na portalu między styczniem i grudniem 2020 zamieszczone zostały 542 593 oferty pracy. W perspektywie ostatnich pięciu lat aktywność pracodawców była niższa niż w 2019 i 2018 roku. Dane wskazują jednak na łagodniejszy spadek liczby ogłoszeń na portalu, niż prognozowany na ... także marketing, reklama ...
-
Najpopularniejsze portale nieruchomości: co oferują deweloperom?
... na portalu wzrósł o 300 procent, a tylko w ciągu ostatniego roku liczba poszukujących zwiększyła się o 2 miliony. Portal jest liderem pod względem widoczności w TOP 10 w wyszukiwarce Google. Istnieje na ...
-
Ewolucja spamu 2008
... na portalu społecznościowym. Program ten, reklamowany w wiadomościach spamowych, w rzeczywistości automatycznie wypełniał formularz rejestracyjny dla użytkowników portalu, a jednocześnie przesyłał wszystkie dane osobowe użytkowników na ...
-
Rynek pracy specjalistów I poł. 2021
... Na trzecim miejscu uplasowali się pracodawcy z branży handlu i sprzedaży detalicznej (B2C), a na kolejnych – zajmujący się produkcją FMCG oraz budownictwem i inżynierią. Gdzie poszukiwano w I półroczu 2021 W I półroczu 2021 co piąte ogłoszenie na Pracuj.pl pochodziło od firm z województwa mazowieckiego (20% ofert na portalu ...