-
Internauci a konsumpcja mediów i reklamy
Reklama ... ceny produktów. 36% wprowadzało w drugi „obieg” reklamę telewizyjną szukając jej w Internecie bądź dzieląc się nią ze znajomymi. Konsumentów, którzy spotkali się ... są bardzo zróżnicowane. Z orientacyjnych szacunków wynika, że w skali roku 2010 na każdego z 9 milionów internautów odpowiedzialnych za zakupy chemii gospodarczej wydano 1 ...
-
Jak zachować prywatność w sieci?
... „Musimy przygotować się na wielkie zmiany" – powiedział w styczniu 2010 roku Mark Zuckerberg, założyciel Facebooka ... G Data Software, znanej firmy zajmującej się bezpieczeństwem sieciowym. Reklama to nie SPAM Jak podają ... lokalnie i globalnie. Warto np. dać się znaleźć w Internecie potencjalnemu pracodawcy czy kontrahentowi. Warto podtrzymywać relacje ...
-
Serwisy internetowe: zasady bezpieczeństwa
... Internecie przysługuje nam co najmniej 10 dni roboczych w UE (w Polsce 10 dni kalendarzowych) na odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny i ponoszenia dodatkowych opłat. Mamy też dwuletnie prawo do reklamacji. Reklama ... konto w popularnym serwisie, oferującym bezpieczne płatności w Internecie. Nie był osobą pełnoletnią, a regulamin wymagał ...
-
Branża e-commerce a Gwiazdka 2013
... : 20,8% głosów łącznie dla odpowiedzi „gorsze” i „znacznie gorsze” w 2010 roku i 25,7 % głosów dla tych wskazań w 2011 roku. ... coraz więcej sklepów z branż dotąd słabo reprezentowanych w internecie, dla których sezonowość ma inny przebieg niż w tych, ... pod względem popularności, w tym roku jest reklama online (ponad 49%) wynik ciut mniejszy niż ...
-
Odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży - kiedy możliwe?
... do kupującego) oraz jego odesłania w przypadku odstąpienia od umowy. Nabywając towar w Internecie, zazwyczaj sprzedawcy wskazują wysokość ceny oraz dodatkowe koszty związane z dostarczeniem towaru, ... . Ważną wskazówką interpretacyjną stał się wyrok ETS z dnia 15 kwietnia 2010 r. w sprawie C-511/08, który wskazuje, że dostawca nie powinien obciążać ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... oferty dodawane są dekodery z możliwością nagrywania”. Reklama telewizyjna w Polsce i na świecie Po doskonałym roku 2010, kiedy wydatki na reklamę telewizyjną w Europie urosły ... 68 mln dolarów w 2016 r. W Europie Zachodniej reklama w wyszukiwarkach stanowi obecnie blisko połowę (48%) wydatków na reklamę w Internecie. Pozostała część rynku jest mniej ...
-
Internet a strategie marketingowe firmy
... w 2010 ... reklama w innych mediach, opakowanie produktu, materiały handlowe) lub przy wykorzystaniu form zaadaptowanych z tradycyjnego marketingu (sponsoring, konkursy, loterie, oferty specjalne). Skuteczna e-reklama Komunikacja przedsiębiorstwa z obecnymi oraz potencjalnymi klientami uwzględniać może także prowadzenie działań reklamowych w Internecie ...
-
Polski rynek reklamy online 2011
... po telewizji najważniejsze medium (według danych domu mediowego Starlink). Biorąc pod uwagę podstawowy podział reklamy internetowej, najważniejszą formą w 2010 r. w polskim Internecie pozostawała reklama graficzna z 45-procentowym udziałem w łącznych obrotach rynku, choć w porównaniu z 2009 r. udział ten zmniejszył się o 2 pkt proc. Stale rośnie ...
-
Darmowy Internet?
... 2,3 mld dolarów to zysk na czysto. Pomimo tego, że to nieznacznie mniej niż w roku 2010 (Google obecnie więcej inwestuje), to i tak zyski są niebagatelne. Oczywiście są ... użytkowanie wielu narzędzi w Internecie, tak też skutki, jakie reklama na nas odciska, są niewymierne. Jednakże gdy już tak bardzo zmęczymy się reklamami w Internecie – zaczniemy ...
-
Bojkot Euro 2012: kto za a kto przeciw?
... internecie znaleźć można propozycje spędzenia czasu inne niż śledzenie rozgrywek piłkarskich – np. warsztaty jogi „Daleko od nogi”. Zainteresowanie czasem i pieniędzmi ludzi, których męczy zgiełk związany z EURO, nie jest świeżym pomysłem. Już we wrześniu 2010 ... wolne od futbolu”, „ustawa o przejezdności”, „hiszpańska reklama Coca-Coli EURO 2012”, ...
-
Ewolucja złośliwego oprogramowania 2012
... natomiast w 2011 roku 1,6 razy wyższa w stosunku do 2010 roku. Głównym narzędziem ... legalnym metodom reklamowania, takim jak reklama kontekstowa w wyszukiwarkach i na portalach ... zaklasyfikowały się również do grupy wysokiego ryzyka związanego z surfowaniem po internecie. Wysokiego ryzyka (56-74,9%): 41 państw, w tym Indonezja (64,7%), Etiopia (58 ...
-
Granice ochrony znaku towarowego
... to reklama dopasowująca przekaz reklamowy do treści przeszukiwanych stron internetowych. Do niedawna źródłem sporów było używanie jako słów kluczowych, w ramach usługi odsyłania w Internecie, cudzych znaków towarowych lub oznaczeń do nich podobnych, bez zgody ich właścicieli. Po wyroku Trybunału Sprawiedliwości UE z 23 marca 2010 ...
-
Internauci a stare i nowe media
... jako reklama, bez kontekstu, bez podkreślania korzyści dla użytkownika – może być odrzucany jako zwykła reklama ... jakie są granice innych w akceptacji ciebie narcyzm w Internecie i portalach społecznościowych jest zgodny z rzeczywistą postawą w ... się w dniach 25.06 – 20.07 2010. Każda jednostka zaczynała się w godzinach 9-10, a kończyła w godzinach ...
-
Spam 2012
... niechcianych wiadomości w 2012 roku był znacznie niższy niż w 2010 (82,2%) i 2011 roku (80,3%), gdy aktywnie ... z pojawieniem się Web 2.0 znacząco wzrosły możliwości reklamy w Internecie: np. w formie banerów, reklamy kontekstowej czy reklamy ... co najmniej jedno kliknięcie, legalna reklama może być znacznie tańsza niż reklama za pośrednictwem spamu. Na ...
-
Jakie kampanie reklamowe dla seniorów?
... Reklama nie boi się starości, stąd też zintensyfikowane wysiłki marketerów skierowane do tej grupy docelowej. Jednak czy przekazywane przez nią treści są zgodne z oczekiwaniami samych zainteresowanych? Do celów badania agencja Praktycy.com poddała analizie kampanie reklamowe prowadzone w telewizji, prasie, a także Internecie ... , kwiecień/maj 2010 ...
-
Spam a prawo
... spamowe stanowią ponad 85% całego ruchu pocztowego w Internecie. Spam może spowodować wiele poważnych problemów, ... musi zawierać słowo ‘AD’ lub ‘Advertisement’ (ang. reklama). Wiadomość musi zawierać fizyczny adres nadawcy oraz zapewniać ... są pociągani do odpowiedzialności prawnej. Na przykład w marcu 2010 roku jeden spamer został skazany na karę ...
-
Polacy a zakup wycieczki online
... organizatora ). Jak pokazują dane, w Internecie najczęściej poszukujemy miejsca, informacji, czytamy opinie ... opinie, fora, społeczności; źródła komercyjne: ekspozycja oferty, reklama, personel sprzedaży; źródła publiczne: media ... do 2007 roku. Z danych prezentowanych w najnowszym Raporcie (Ecommerce 2010) wynika jednak, że w 2009 roku nastąpił ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... w wieszczeniu końca ery oddziałów. Według badań Deloitte, w 2010 roku oddział banku był najważniejszym kanałem kontaktu z ... Banki Spółdzielcze na topie, mimo że najsłabiej w Internecie Analiza poszczególnych wskaźników dla 7 najpopularniejszych ... i jest potrzebny do prowadzenia efektywnego biznesu. Reklama ma na celu wzbudzenie zainteresowania, efektem ...
-
Za nadużywanie alkoholu płacą niepijący
... w sklepie). Nie ma ograniczeń co do zagęszczenia punktów sprzedaży alkoholu. W internecie oraz w mediach społecznościowych dopuszczona jest reklama piwa, nie ma także problemu ze sprzedażą ... (Centers for Disease Control and Prevention) w 2010 r. wynosiły one w USA 250 mld dolarów (niecałe 1,7 proc. PKB z 2010 r.). W Polsce jednak ten odsetek w ...
-
Przepisy prawne: najważniejsze zmiany VIII 2011
... WIECZYSTEGO Dnia 26 stycznia 2010 r. Trybunał Konstytucyjny wydał wyrok w ... szczegółowo określił na czym polega odpowiedzialność operatorów rynku elektronicznego w Internecie (czyli dostawców usług internetowych np. właścicieli platform ... oznaczonych tym znakiem towarów, jeżeli taka reklama nie pozwala lub utrudnia dostatecznie uważnemu internaucie ...
1 2