-
Kompendium wiedzy na wakacje 2016
... którzy deklarują czytanie umów przed podpisaniem, systematycznie rośnie (2012 – 43 proc., 2013 – 49,2 proc., 2014 – 68 proc., 2015 – 68 proc., 2016 – 73 proc.). Warto wiedzieć ... urlopu w kraju poza miejscem zamieszkania - Narodowy Fundusz Zdrowia Bezpieczeństwo w Internecie podczas wakacji – Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa. W akcji biorą także ...
-
Internet w smartfonie ma potencjał
... są bardzo wysokie. Oczekiwany jest dalszy dynamiczny rozwój rynku wielu produktów i usług mobilnych, takich jak aplikacje, m-commerce i wiele innych. Rok 2013 i kolejne to czas na adaptację dla całego ekosystemu związanego z urządzeniami mobilnymi online. To czas na zaspokajanie potrzeb użytkowników oraz odkrywanie ...
-
Strony internetowe: personalizacja w 4 prostych krokach
... do ich potrzeb. Według badan dotyczących doświadczeń użytkowników z siecią przeprowadzonych w 2013 roku przez firmę Janrain, 74% konsumentów ulega frustracji, kiedy po ... opiera się na ciasteczkach, czyli informacjach na temat naszych poczynań w Internecie zapisanych w pamięci wyszukiwarki. Oprogramowanie jest w stanie rozpoznać czy odwiedzasz stronę ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... 2013−2016 USA powinny przynieść 26% z 87 mld USD, o które zwiększą się globalne wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki na reklamę w internecie ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... . Globalne wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2013 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 16,2%, a w latach 2014–2016 będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje też media społecznościowe i video online) rośnie najszybciej ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... 68 mln dolarów w 2016 r. W Europie Zachodniej reklama w wyszukiwarkach stanowi obecnie blisko połowę (48%) wydatków na reklamę w Internecie. Pozostała część rynku jest mniej ... spadkowa utrzyma się jeszcze w bieżącym roku, zaś wzrostu można oczekiwać dopiero od 2013 r., co oznacza CAGR na poziomie 0,3% w całym okresie prognozy. Wartość rynku w ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... Singapur 2. BOOM FORMATU MIKROWIDEO – CZY MARKETERZY DOTRZYMAJĄ IM KROKU? W roku 2013 w Internecie wybuchł nowy trend, którego sprawcą były materiały mikrowideo. Obecnie ... optymalizacji multimediów w oparciu o skalę dotarcia do odbiorcy. Peking Tan, Chiny 11.CYFROWA REKLAMA ZEWNĘTRZNA DALEKO ODCHODZI OD IDEI „ZWYKŁEGO EKRANU” Otacza nas coraz więcej ...
-
Branża telekomunikacyjna oczami internautów
... formą reklamy jest ta zamieszczona w Internecie, kolejno 36% reklama w telewizji, natomiast na trzecim miejscu plasuje się reklama e-mailowa, wybrana przez 26% badanych ... grupy docelowej. Analitycy Frost & Sullivan (raport „UCC Market Predictions for 2013 and Beyond") prognozują migrację firm do zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... W latach 2014–2016 globalne wydatki na reklamę w Internecie będą rosły średnio o 16% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje poza "tradycyjnym" displayem również ... motorem wzrostu wydatków na reklamę. ZenithOptimedia szacuje, że w latach 2013–2016 tego typu reklama przyniesie 38% wzrost wydatków reklamowych. Zaraz za nim uplasuje ...
-
Rynek reklamy większy o ponad 7 proc.
... w internecie (nie uwzględniając wydatków na ogłoszenia) wyniosła prawie 3,7 mld zł, co oznacza wzrost o 8,2% rok do roku. Ponadto udział internetu w rynku reklamy wzrósł do 44,8%, a różnica między udziałem internetu a telewizji wyniosła 6 punktów procentowych. Najszybciej rosła reklama video – o 20,1%, wolniej w wyszukiwarkach – o 11,4%, a reklama ...
-
Wino bezalkoholowe - czy można je reklamować?
... - dozwolone są tylko formy szczegółowo uregulowane (tj. reklama piwa na określonych warunkach). Teoretycznie zakaz ... w art. 131 ust. 5 i 6 ustawy alkoholowej (tj. np. w Internecie), zakaz dotyczy zarówno reklamy wina, jak i ... r. poz. 1119 z późn. zm.) wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 13 stycznia 2013 r. sygn. akt II FSK 988/11 art. 119 ...
-
Branża modowa: wydatki na reklamę w 2014 r.
... złotych) – kosztowała firmy z tej branży reklama telewizyjna. Jest to kwota nieznacznie wyższa niż w 2013 roku. Firmy lokowały największe budżety w czołowych stacjach: TVN, Polsacie, TVP1 i TVP2. Ponad 17 milionów (9%) firmy z tej kategorii przeznaczyły na promocję w Internecie. W porównaniu z 2013 rokiem znaczenie tego kanału wyraźnie wzrosło ...
-
Rynek reklamy napędzany przez online
... magazynach 3,3 mln zł. Po trzech kwartałach 2022 r. wartość budżetów na reklamę w internecie (nie uwzględniając wydatków na ogłoszenia) wyniosła ponad 3,4 mld zł, co oznacza ... pkt. proc. Obecnie ta różnica wynosi blisko 5 pkt proc. Najszybciej rosła reklama video – o 16,2%, nieco wolniej w wyszukiwarkach – o 11,9%, w reklamie display obserwujemy ...
-
Sieci handlowe w mediach IV kw. 2014
... przekroczyła 1 mld zł wobec 899 mln zł w roku 2013. Najwięksi reklamodawcy minionego roku to te ... pod względem kosztu emisji spotem była natomiast reklama Biedronki informująca o loterii zdrapkowej. Święta nadeszły w listopadzie ... o Tesco - w „Financial Times” oraz „The Wall Street Journal Europe”. W internecie materiały na temat trzech największych ...
-
Spam 2012
... na legalnych platformach. Wraz z pojawieniem się Web 2.0 znacząco wzrosły możliwości reklamy w Internecie: np. w formie banerów, reklamy kontekstowej czy reklamy na portalach społecznościowych ... oszustwa czy reklama nielegalnych towarów nie mogą tak po prostu migrować na legalne platformy. Spodziewamy się, że spadek ilości spamu w 2013 roku będzie w ...
-
Rynek reklamy w I kw. 2022 r. Wojna i inflacja hamują wzrosty?
... w internecie (nie uwzględniając wydatków na ogłoszenia) wyniosła ponad 1 062,7 mln zł, co oznacza wzrost o 9% w stosunku do pierwszego kwartału 2021 r. Wzrósł także udział internetu w rynku reklamy: z 44% do 44,9%. Wzrosły wydatki na wszystkie formy reklamy, najszybciej rosła reklama w wyszukiwarkach – o 15%, nieco wolniej reklama video ...
-
Dlaczego LinkedIn zarabia?
... reklama. Aktywność indywidualna przekłada się również na sukcesy firmy. Odkąd prawie 90 proc. (15 600) pracowników firmy Avaya, lidera w zakresie rozwiązań teleinformatycznych, specjalizującego się w technologii VoIP pojawiło się na LinkedIn – zrealizowano cele marketingowe firmy (od zwiększenia widoczności marki w internecie ... , 2013), były głównym ...
-
Wydatki reklamowe w odwrocie
... , telewizja i prasa, szukają dla siebie szansy w Internecie, który czasem jest w stanie zmierzyć skuteczność reklamy. Jednym ... , Liberty Direct, czy Proama, których reklama pomimo wysokich wydatków (między 17-21 tys. ... danych Instytutu Monitorowania Mediów, pośród badanych banków w II i III kwartale 2013 roku, pierwsze miejsce na podium zajmuje ING ...
-
Branżo e-commerce: quo vadis?
... Lubi czuć się zaangażowany. Poszukuje w Internecie potrzebnych informacji na temat sklepów, produktów i usług ... miejsca content managerom i architektom informacji, a tradycyjna reklama zostaje wyparta przez działania niestandardowe ... Damiana Radomskiego i jego klienta ― Jakuba Majchrzaka. W grudniu 2013 r. klient zamówił w sklepie internetowym grę ― ...
-
E-marketing: komunikacja online z małym budżetem
... podstronami. Dziś prowadząc aktywną i świadomą aktywność w internecie, traktujemy naszą bazę WWW jako ... kanałami stricte wizerunkowymi jak choćby reklama display (bannerowa), z wykorzystaniem social media ... i warsztaty w zakresie marketingu interaktywnego. Książka „E-marketing w praktyce”, SamoSedno, 2013 r., to kompleksowy przewodnik po e-marketingu w ...
-
Polski sektor bankowy: doświadczenia zakupowe klientów
... . Banki Spółdzielcze na topie, mimo że najsłabiej w Internecie Analiza poszczególnych wskaźników dla 7 najpopularniejszych ... detalicznej firmy Bain & Company, na zmianę banku w 2013 roku zdecydowało się 4,7% Polaków (to najwyższy ... i jest potrzebny do prowadzenia efektywnego biznesu. Reklama ma na celu wzbudzenie zainteresowania, efektem dobrego ...
-
Praca dla specjalistów: CSR i employer branding
... zakres obowiązków wchodzi między innymi promocja zatrudnienia w tej firmie w Internecie i na uczelniach, szuka firma technologiczna ... przykład, jak wynika z badania „Wyzwania HR 2013” przeprowadzonego przez Pracuj.pl i IIBR, ... z wielu innych obszarów (HR, marketing, planowanie strategiczne, komunikacja, reklama, social media) i na tym moim zdaniem ...
-
Sieci handlowe w mediach I kw. 2014
... kreacji telewizyjnych w badanym okresie była reklama z udziałem Mariana Owerko, szefa firmy Bakalland. ... wynika z danych Admonit. Sieć Netto w porównaniu z ostatnimi miesiącami 2013 roku uszczupliła wydatki na reklamę o ok. 5 mln ... wzmianek za pomocą aplikacji Admonit w internecie wraz z mediami społecznościowymi, w których pojawiały się nazwy ...
-
Polscy internauci a apteki internetowe
... 2013 roku. Najbardziej zauważalnym i efektywnym (w ocenie użytkowników aptek) jest e-mail marketinge-apteki, apteki internetowe, badania internautów, apteka online. Osoby, które zwracają uwagę w internecie ...
1 2