-
Portal społecznościowy a reklama spersonalizowana
... jednego z banków. Zgodnie z przepisami, wizerunek człowieka stanowi jego dobro osobiste i podlega ochronie prawnej. Oznacza to, że co do zasady, rozpowszechnianie wizerunku, podobnie jak wykorzystanie innych danych, wymaga zgody uprawnionego. Na czym polega spersonalizowana reklama w serwisach społecznościowych? Portale społecznościowe bardzo ...
-
Skuteczna reklama firmy w internecie. Jakie formy reklamy wybrać?
... się reklamować, by trafić do właściwej grupy odbiorców. Zastanówmy się teraz jakie warto dobrać narzędzia reklamowe w zależności od naszych celów. Reklama firmy – pozytywny wizerunek firmy i budowanie świadomości marki Budowanie świadomości marki, które z języka angielskiego nazywane jest brandingiem, polega na kreowaniu i utrwalaniu w umysłach ...
-
Reklama wyrobów medycznych - duże zmiany od 1 stycznia 2023
... wizerunek lekarzy lub sugestię, że osoba na ekranie lub bilbordzie wykonuje zawód medyczny zostanie już ... opinie, literaturę i opracowania docelowo skierowane do profesjonalistów – taka reklama również musi być zrozumiała dla laików. Podobnie jak w przypadku reklamy leków, reklama wyrobów medycznych nie będzie mogła już wykorzystywać wizerunku ...
-
UOKiK ostrzega przed reklamami wykorzystującymi wizerunek znanych osób
... z domu i rzekomo bez ryzyka. Otrzymujemy sygnały od konsumentów, którzy stracili pieniądze, ponieważ zaufali informacjom w reklamach, które bezprawnie wykorzystały wizerunek znanych osób - polityków, aktorów, sportowców. Reklamy te namawiały do inwestowania w ryzykowne instrumenty finansowe, uwiarygadniając się zdjęciem znanej osoby i fałszywym ...
-
Wizerunek kobiet w reklamie i komunikacji marketingowej wymaga zmian
... Aż 45% widzów uważa bowiem, że tworzony w komunikacji marketingowej wizerunek płci pięknej jest niewłaściwy - wynika z najnowszej analizy firmy Kantar. ... płci mężczyźni są o 38% częściej pokazywani w istotniejszym miejscu niż kobiety. Wizerunek płci w komunikacji marketingowej nadal nie unika stereotypów – w większości reklam kobiety są ...
-
Wizerunek Polski w rankingu marek narodowych
... 11 miejsc do góry), Brazylii i Kamerunu, (o 10 miejsc). Dlaczego Polska ma tak zły wizerunek? Jak podał w listopadzie PB, Ministerstwo Gospodarki przeprowadziło kosztem ponad ... podejście nie jest w naszym kraju ani popularne, ani uznawane za wartościowe. Reklama i działania PR są traktowane za skuteczne narzędzia przekonywania o wartości produktów i ...
-
Skuteczna reklama według deweloperów
... Park część klientów kupuje kolejne mieszkanie. Tomasz Sujak, członek zarządu Archicom S.A. Skuteczna reklama zaczyna się od dobrego produktu, nad jakością którego w naszej firmie ... Odpowiednio wypozycjonowana strona internetowa daje nam gwarancję, że reklama trafi do wielu osób. Na wizerunek firmy pracują także, tzw. reklamy outdoorowe, spoty radiowe ...
-
Wizerunek firmy: lojalny pracownik lepszy niż reklama
... z firmą najczęściej w internecie. Dlatego szalenie ważne jest to, czego mogą się dowiedzieć odwiedzając kolejne strony i analizując komentarze. Gdy już przeanalizujemy wizerunek naszej firmy konieczny jest feedback. Odpowiadając na komentarz osoby negatywnie nastawionej, pamiętajmy że to okazja do pokazania swojego profesjonalizmu i klasy ...
-
Reklama online zgodna z prawem. O czym trzeba pamiętać?
... firm, które w swoich działaniach reklamowych wykorzystują symbole powiązane z alkoholem. Reklama mocniejszych alkoholi jest całkowicie zakazana, a przepisy zabraniają nie ... konsekwencji prawnych oraz negatywnego wpływu na wizerunek. Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j. Dz. U. z ...
-
Warto dbać o wizerunek firmy w sieci
... jak w tradycyjnych kanałach sprzedaży, powinniśmy zadbać o marketing i wizerunek w Internecie. W sieci rządzą się one w dużej mierze innymi prawami. Billboard, który zamieściliśmy na ruchliwej ulicy, by reklamował nasz produkt, zostanie zdjęty po upływie kampanii. Reklama zamieszczona w prasie czy telewizji emitowana będzie dokładnie w wybranych ...
-
Wizerunek pracodawcy w cenie
... procesów rekrutacyjnych, jak również obniżenie ich kosztu. Wrażliwi na wizerunek bardziej … Wizerunek przyszłego pracodawcy ma największe znaczenie dla pracowników branży IT. ... skłonność do podejmowania pracy w firmach o złej renomie wśród pracowników branży marketing i reklama. Aż 46% z nich podjęłoby pracę w firmie, która nie cieszy się dobrą ...
-
Reklama społeczna w internecie
... wartość współczynnika odnotowano dla kampanii "Sieciaki" Fundacji Dzieci Niczyje. W ramach kampanii reklama dotarła do ponad 2 mln użytkowników (cookies). Spośród nich 140 235 kliknęło na ... w oparciu o społeczność internautów. "Kampanie reklamowe w internecie umacniają nasz wizerunek i ogólną wiedzę o fundacji. Za każdym razem, kiedy trwa kampania ...
-
Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych
... ). Działania marketingowe, czyli reklama i ... wizerunek. NSA podkreślił również, że wbrew znaczeniu słownikowemu, kwestia okazałości, wystawności i ponadprzeciętności nie ma żadnego znaczenia. Na pierwszy rzut oka oba pojęcia mają podobne znaczenie. Jednak jak zauważył NSA w wyroku z dnia 2 lutego 2010 r., sygn. akt II FSK 1472/08: „Reklama ...
-
Wizerunek firmy podstawą sukcesu
... wspomagająca budowanie i utrzymanie spójnego wizerunku firmy, a co za tym idzie by ten wizerunek pozytywne oddziaływał na Klienta i przyciągał go do nas. Jest to również nieoceniona ... Księgę Znaku lub CI, tym łatwiej ten wizerunek budować i utrwalać w pełni zachowując jego spójność. Każda nasza reklama, pojazd czy druk to nośnik wizerunku naszej firmy ...
-
Jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek i sprzedaż?
... Te pozytywne działają lepiej niż reklama, negatywne potrafią skutecznie zrujnować biznes. Jak opinie o firmie wpływają na jej wizerunek? Zupełnie jasne jest także i ... firmie i recenzje jej działalności są więc ni tylko elementem kreującym wizerunek i wpływającym na sprzedaż, ale też pozwalającym przedsiębiorcom na lepsze zrozumienie potrzeb klientów ...
-
Parlamentarzyści a wizerunek Polski
... w tej kwestii. - Wyniki badania wskazują na konieczność dywersyfikacji narzędzi komunikacji o inwestycjach infrastrukturalnych – mówi Weronika Nowak - Aktualnie to nie reklama czy nagłaśnianie efektów działań infrastrukturalnych w mediach, ale bezpośrednie wyjście z komunikacją do społeczności lokalnych - community relations oraz programy CSR ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... Z tego tekstu dowiesz się m.in.: W jakich kanałach przede wszystkim buduje się wizerunek marek AGD? Jak w kolejnych latach będą kształtować się wydatki na ... Kampanie wizerunkowe i e-commerce napędzają 10% roczny wzrost wydatków na reklamę digital Reklama w kanale digital stanowiła 55% światowych wydatków na reklamę sprzętu AGD w 2020, w porównaniu ...
-
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... . Tu oczywiście pojawia się telewizja jako jeden z punktów kontaktu, który aktywnie uczestniczy w procesie budowy marki, przenosi informację o niej, kształtuje jej wizerunek. Ale czy wpływa istotnie na decyzję o wyborze? Jeżeli zadalibyśmy to pytanie konsumentom wprost i na tej podstawie decydowali o alokacji budżetu, to ...
-
Reklama internetowa w branży farmaceutycznej
... wykorzystania sekwencji video w serwisach internetowych związanych z branżą farmaceutyczną mocno podkreślał: "Zalety są tutaj oczywiste. Jeśli chcesz zaoferować klientowi wartościowy wizerunek produktu, inną perspektywę spojrzenia na produkt a nawet informację związaną z jego ewentualnymi skutkami ubocznymi, zrób to ustami innego klienta." Kolejnym ...
-
Reklama w Second Life przyszłością marketingu
... wyspy o powierzchni 65 000 metrów kwadratowych, gdzie ma powstać osiedle wieżowców z apartamentami dla klientów marki. Takie działania nie tylko budują wizerunek marki wśród najbardziej rdzennego targetu, ale dają możliwość prowadzenia równoległych do świata rzeczywistego aktywności, takich jak: konkursy, oceny nowych form ...
-
Slogany reklamowe - wspieranie sprzedaży marki
... nagłówka "reklama". Idąc ulicą każdy ... wizerunek korzyści funkcjonalnej) Leclerc. Taniej nie można. (wizerunek korzyści funkcjonalnej) You meet the nicest people on a Honda. (wizerunek użytkownika). Dłuższe życie każdej pralki to Calgon. (wizerunek korzyści funkcjonalnej) Praktiker. Tanim kosztem budować i wyposażać. (wizerunek cechy oraz wizerunek ...
-
Czy influencer marketing zastąpi tradycyjny?
... zostanie zauważony przez czytelnika i nie zginie w gąszczu innych promocji. Reklama w radiu Reklama na antenie radiowej jest z pewnością dużo tańsza niż kampanie emitowane ... że decyzję na prowadzenie działań w ramach influencer marketingu podjęła, aby wzmocnić wizerunek marki. Z kolei 32% badanych poprzez kampanie z udziałem twórców internetowych chce ...
-
Skuteczny artykuł sponsorowany - jak napisać i gdzie publikować?
... są nachalną reklamą produktów, sprawdzają się dużo lepiej niż reklama bannerowa, poprzez którą coraz trudniej dotrzeć do potencjalnych klientów. Artykuł sponsorowany promuje firmę i jej produkty w sposób nienachalny, atrakcyjny dla użytkownika. Buduje pozytywny wizerunek firmy i pomaga zdobywać nowych klientów. Artykuły sponsorowane są opatrzone ...
-
Metody kreowania wizerunku lidera politycznego
... treści, które do nich docierają. Generalnie polscy badacze stwierdzają, że reklama polityczna lidera może: wzmocnić istniejące preferencje wyborcze wtedy, gdy zwolennicy danego kandydata ... głosów, natomiast będzie wpływał na jego niekorzystny wizerunek, ograniczając szansę przywódcy na zdobycie władzy. Reklama lidera politycznego jawi się więc jako ...
-
Skuteczna kampania reklamowa
... komunikacji wypadają na tym tle o wiele słabiej. Reklama w dziennikach, podobnie jak w magazynach, dociera do ok. 30 proc. Reklama w internecie, podobnie jak outdoor czy transport ... w wybranym punkcie styku, jego wiarygodność, dostępność, zatłoczenie komunikatów, wizerunek, kontekstowość użycia, trwałość przekazu, a także efektywność kosztowa. ...
-
Reklamacja towaru - nieprzyjemna konieczność
... , smutny właściciel”, „przedstawiciel handlowy nie myje zębów”, „na aucie jest stara zniszczona reklama”, „murarz pije piwo w pracy”. Dodaje, że pod tym względem ... uprawnienia i byliśmy bardzo konkurencyjni cenowo, ale równie ważnym elementem był spójny wizerunek. Wszyscy nasi pracownicy dostali takie same firmowe uniformy i kaski, a wszystkie nasze ...
-
Marki kosmetyczne sięgają po pieniądze na reklamę
... reklamę w tym sektorze ma odpowiadać internet. Zresztą już dziś reklama internetowa wyprzedza telewizyjną, która jeszcze w minionym roku była najważniejszym medium dla " ... się na, odrzucane wcześniej, tradycyjne działania szeroko zasięgowe budujące wizerunek marki. e-Commerce rozwija się niezwykle szybko, motywując marki kosmetyczne oparte wcześniej ...
-
Produkty inwestycyjne niepopularne
... reklama” – komentuje Iwona Kubicz z On Board PR. – „Odbudowa wiarygodności jest komunikacyjnym wyzwaniem dla całej branży, bo jej brak uderza także w tych, którzy nie mają sobie nic do zarzucenia”. Raport „Wizerunek ... ogółu dorosłych Polaków”. Informacje o badaniu Raport „Wizerunek produktów inwestycyjnych” jest następnym z serii opracowań dla ...
-
Reklamacja towaru nie musi być koszmarem
... powinniśmy pamiętać, jako klienci i przedsiębiorcy. Jeśli oprócz dbałości o osiągnięcie jak najwyższego zysku, sprzedawca dostrzeże także dobro klientów – choćby w przypadku reklamacji – wizerunek zarówno usługodawcy jak i całej branży będzie pozytywny.- podsumowuje Waldemar Sokołowski.
-
Jak pisać i publikować artykuły sponsorowane. 6 najczęściej popełnianych błędów
... z naszymi produktami. Pozwala także zwiększyć sprzedaż i budować wizerunek naszej firmy oraz dobre relacje z użytkownikami. By jednak było to możliwe, musimy pamiętać ... redakcyjnego.” Oznaczenie może mieć różną formę. Może to być „Artykuł sponsorowany”, „Reklama”, „Informacja handlowa”… Jeśli nie przekonuje nas argument prawny i przyjdzie nam ...
-
Microsoft walczy o rynek reklam online
... internetowych stronach i serwisach firmowych. Microsoft zamierza odnowić swój wizerunek w sieci - konsolidowanie e-maili, komunikator, bezpieczeństwo komputera w sieci i wyszukiwanie za ... proc. udziałem – to dane według Nielsen//Net Ratings. Microsoft akcentuje, że reklama online nie jest grą o sumie zerowej. „Rynek reklam internetowych rośnie w tak ...
-
Firmowe biuletyny elektroniczne
... wyszukujących i udostępnianie on-line zasobów poszukiwanych przez grupę docelową oraz reklama z wykorzystaniem różnorodnych form banerów i pop-upów. Celem tych ... zmianach w ofercie oraz nowościach na stronie internetowej. Proces informacyjny kształtuje pozytywny wizerunek firmy w świadomości odbiorców biuletynu. - zachęcanie - atrakcyjna kreacja ...
-
Product placement w grach wideo
Reklama i pozostałe formy promocji znalazły swoją drogę do wirtualnego świata. Product placement ... Może komunikować pozytywne cechy danego produktu i jego marki, uczyć sposobu i formy wykorzystania, kreując jednocześnie jego wizerunek. Product placement w grach wideo może mieć również pozytywny wpływ na proces kreowania nowych produktów. Efektem ...
-
Letnie wyprzedaże w Europie
... zmieniliśmy zdanie. Wiele sklepów sieciowych (głównie odzieżowych) zgadza się jednak na przyjmowanie zwrotów (także podczas wyprzedaży), budując w ten sposób swój wizerunek jako marek nastawionych prokonsumencko. Ustalenie zasad i terminów przyjmowania zwrotów niewadliwych produktów leży w gestii samych sklepów, wynika wyłącznie z polityki danej ...
-
Specjalista ds. marketingu
... nadzoruje) wszystkie działania marketingowe przedsiębiorstwa. Pracownik na tym stanowisku kreuje wizerunek firmy i jej produktów poprzez opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych oraz ... widziane jest doświadczenie w zakresie marketingu (B2B, promocja BTL, reklama) lub sprzedaży. Specjalista ds. marketingu cechuje się kreatywnością, analitycznym ...
Tematy: specjalista ds. marketingu