-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2014
... rocznie o 30%. Wydatki na reklamę video online będą rosły o 24% rocznie do 2016 roku. Natomiast wydatki na reklamę w wyszukiwarkach będą rosły średnio o 14% rocznie do 2016 roku, a reklama ogłoszeniowa − zaledwie o 7%. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5,5 raza szybciej niż reklama na urządzeniach ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... typu „click-to-call” i geotargetowanie. Natomiast reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 4% do 2015 roku. Wydatki na mobile marketing (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 7 razy szybciej niż „tradycyjna” reklama desktopowa. ZenithOptimedia prognozuje, że wydatki na mobile wzrosną w 2013 roku ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy III kw. 2014
... wydatki na reklamę. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy jest reklama online. Globalne wydatki ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy IV kw. 2014
... awansowały w tym roku Chiny. Globalne wydatki reklamowe w podziale na media Najszybciej rosnącym segmentem reklamy pozostaje wciąż reklama online. ZenithOptimedia prognozuje, że w tym roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosną o 16,9%, i do 2017 roku będą rosły średnio o 15% rocznie. Reklama display (której szeroka definicja obejmuje ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... rozwiązania typu „click-to-call” i geotargetowanie. Natomiast reklama ogłoszeniowa będzie rosła średnio zaledwie o 6% do 2015 roku. Wydatki na mobile marketing (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 5 razy szybciej niż „tradycyjna” reklama desktopowa. ZenithOptimedia prognozuje, że wydatki na mobile wzrosną w 2013 roku ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... do 2016 roku. Wydatki na mobile (reklama w urządzeniach mobilnych – smartfonach i tabletach), rosną 6 razy szybciej niż reklama na urządzeniach stacjonarnych (desktop). ZenithOptimedia prognozuje, że dzięki coraz większej popularności smartfonów i tabletów wydatki na mobile w latach 2013-2016 będą rosły średnio o 50% rocznie. Reklama desktop będzie ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 12% rocznie do 2015) i reklama ogłoszeniowa (5% rocznie). Wydatki na display będą stanowiły w 2012 roku 38% wydatków na reklamę w Internecie. Analitycy ZenithOptimedia przewidują, że do 2015 te proporcje wzrosną do 43%. Już od połowy lat 90-tch wydatki ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę w IV kw. 2015 r.
... Q4 2015 (spadek inwestycji o -31% do poziomu 8,3 mln zł). Podobny spadek odnotowała reklama drukowana w dziennikach (o -31% do poziomu 1,2 mln zł), osiągając zaledwie 0,4% udziału w wydatkach (SOS). W ujęciu rocznym, najwyższe wydatki przypadają reklamie telewizyjnej. W roku 2015 promocja produktów FMCG w pasmach telewizyjnych przyciągnęła budżety ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... W mniejszym tempie rośnie reklama w wyszukiwarkach (prognozowany wzrost – 15% rocznie do 2014) i reklama ogłoszeniowa (6% rocznie). Wydatki na display stanowiły w 2011 roku 36% wydatków na reklamę w Internecie. Analitycy ZenithOptimedia przewidują, że do 2014 te proporcje wzrosną do 40%. ZenithOptimedia przewiduje, że reklama w Internecie zwiększy ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... wydatki reklamowe według podziału na media Internet jest wciąż najszybciej rosnącym medium. W 2012 roku globalne wydatki na reklamę w Internecie wzrosły o 15,1%, a w latach 2013–2015 będą rosły o 14% rocznie. Reklama ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną dzięki e-commerce i video online
... . Kino i reklama zewnętrzna najbardziej ucierpiały z powodu ograniczeń związanych z COVID-19, zmniejszając się odpowiednio o 72% i 28%, a ich wzrost będzie najszybszy w 2021 r., kiedy to wydatki wzrosną odpowiednio o 116% i 16%. Natomiast reklama radiowa, która spadła o 22% w 2020 r., ma wzrosnąć o 4% w 2021 r., podczas gdy wydatki reklamowe na ...
-
Odmrożenie HoReCa podnosi wydatki na reklamę alkoholi
... się w kierunku bezpośredniej dostawy do klienta i zamówień na wynos, co z pewnością ułatwił im handel elektroniczny i reklama w mediach cyfrowych, zwłaszcza społecznościowych. W związku z tym, marki alkoholowe zwiększyły swoje wydatki w digitalu z 21% w 2019 roku do 24% w 2020 roku. Dążąc do stworzenia przekonujących doświadczeń związanych z marką ...
-
Wydatki na reklamę jako koszty podatkowe
... tym samym nie mogą stanowić kosztu uzyskania przychodu jako wydatki na reprezentację, eleganckie i wartościowe upominki wręczane jedynie wybranym kontrahentom. Podsumowując, warto pamiętać o przedstawionych w powyższej publikacji zagadnieniach, gdyż reklama jest bardzo ważnym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Zatem, przedsiębiorcy ...
-
Sektor FMCG a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... wydatki reklamowe. Tym razem analizie poddano III kwartał br. i sektor FMCG. Wynika z niej m.in., że w badanym okresie reklama tej branży pochłonęła ponad ... spadek o 24% w porównaniu do analogicznego okresu z poprzedniego roku. Największy wzrost zaliczyła reklama kinowa. Wydatki na nią wzrosły aż o 91% w stosunku do trzeciego kwartału 2014. W tym ...
-
Rosną wydatki na reklamę. Rynek już wraca do formy?
... United International Pictures. KANAŁY KOMUNIKACJI Po trzech miesiącach 2021 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu i radia. Reklama online wygenerowała budżet większy aż o 17,5%. Wydatki w radiu wzrosły o 0,5%, zaś w telewizji spadły o 1,3%. Zdecydowanie mocniejsze spadki zanotowały pozostałe media. Dzienniki i magazyny straciły ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... reklama zewnętrzna oraz kina. Dodatnią dynamikę miała również prasa. Najszybciej rosły wydatki ...
-
IAB Polska: reklama w internecie wygrała z kryzysem?
... ), Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK SARE, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ... IHS oraz Gemius. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody ...
-
Reklama firmy w koszty uzyskania przychodu podatku dochodowego
... ustawy o PIT kosztami uzyskania przychodów są wydatki poniesione w celu osiągnięcia przychodów lub zachowania i zabezpieczenia źródła przychodów z wyjątkiem wydatków zamieszczonych w negatywnym katalogu kosztów (art. 23 ww. ustawy). Jeśli zatem zakupiona reklama promuje jedynie biznes przedsiębiorcy, wydatki na nią można zaliczyć do kosztów ...
-
Udział w targach a reprezentacja i reklama
... ich do nabywania towarów właśnie od tego, a nie innego podmiotu gospodarczego. Reklama może dotyczyć nie tylko oferowanych towarów, ale również samej firmy i ... stosika przez hostessy, stanowią Jej koszty uzyskania przychodów, jako wydatki związane z reklamą. Natomiast koszty poniesione w związku z zakupem usług gastronomicznych, alkoholu lub innych ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę w I poł. 2012
... – Alior Banku, który zwiększył swoje wydatki do prawie 35 mln złotych (+131%). Natomiast o prawie 33% zredukował swoje wydatki GETIN Bank, przeznaczając na działania reklamowe 29,4 ... Stratę odnotowała również prasa, zarówno codzienna (- 25%), jak i magazynowa (-24%) oraz reklama zewnętrzna (-10%). Nie należy zapominać jednak o niebadanych wydatkach ...
-
Smartfony przejmują marketing. Reklama mobilna zdobywa rynek
... digitalowej. Z kolei w Stanach Zjednoczonych do końca 2017 roku wydatki na mobile advertising mają prześcignąć wydatki na reklamę desktopową. Na czym polega magia reklamy ... lepiej spersonalizowane reklamy na jego smartfonie – dodaje CEO Cloud Technologies. Reklama mobilna nie jest po prostu kolejnym trendem w branży marketingowej. Mobile marketing ...
-
Moda: wydatki na reklamę I poł. 2015 r.
... wydatki reklamowe, które w I półroczu br. branża modowa poniosła w związku z promocją swoich wyrobów. Największa część ... O2.pl. Zaraz za nimi uplasował się Pudelek.pl wyprzedzając Gazeta.pl. 8% budżetów pochłonęła reklama outdoorowa, która kosztowała w sumie prawie 8 milionów. W tym przypadku widać niewielki – 8% wzrost. Po 2% firmy zainwestowały ...
-
Branża finansowa a wydatki na reklamę III kw. 2015 r.
... % wszystkich budżetów marketingowych i były o blisko 9 punktów procentowych wyższe niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Podobnie jak w poprzednich latach, królowały wydatki w II i IV kwartale roku. Reklama online przewyższa pod kątem udziałów pozostałe kanały tradycyjne, jednak w ciągu roku zaobserwowano 40% spadek w ujęciu rok do roku ...
-
Reklama online prawie 30% w górę w II kw. 2021
... . Mówi się, że wydatki reklamowe są papierkiem lakmusowym gospodarki, czyli jeśli cyfryzacja wielu branż przyspieszyła, musiały też wzrosnąć same wydatki. - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska. Ogólny obraz polskiego tortu reklamowego online nie uległ zmianie. Nadal dominuje reklama graficzna (obejmująca statyczny display ...
-
Reklama a koszty uzyskania przychodów
... jest reklama. Dzięki niej przedsiębiorcy docierają do coraz szerszego grona potencjalnych klientów. Rodzaje reklamy są bardzo różne. Zastanówmy się, jak wydatki na reklamę ... zatem wydatki na reklamę? Koszty te trudno byłoby powiązać z osiągnięciem konkretnego przychodu w danym czasie. Nie wiadomo bowiem jak długo oraz w jakim stopniu reklama taka ...
-
Reklama w Internecie 2010
... roku, przygotowanego przez IAB Polska w ramach raportu AdEx 2010, najbardziej popularna reklama display, czyli w najprostszym ujęciu - banery - wciąż dominuje, ale jej udział w rynku spadł ... budżetów w tym roku można szacować na 20 procent. Czy globalne wydatki na reklamę w Internecie i w tym roku osiągną spektakularny poziom? Zapewne wynik będzie ...
-
Reklama cyfrowa w II kw. 2012 r.
... Reklama w wyszukiwarkach nadal się rozwija, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Europie i jest ważnym kanałem marketingu cyfrowego. W Stanach Zjednoczonych wydatki na marketing w wyszukiwarkach ... się, że wydatki w Stanach Zjednoczonych na marketing w wyszukiwarkach będą wzrastać w tempie 10–15% rok do roku. Jeżeli reklama cyfrowa nadal będzie w ...
-
Reklama leków nie trafia w target?
... 11 miliardów złotych. Tylko do sierpnia bieżącego roku wydatki reklamowe tego sektora sięgnęły 500 milionów złotych - wynika z ... reklama w mediach to kolejna przyczyna tak dużej sprzedaży w tej kategorii. Branża farmaceutyczna jest jednym z największych reklamodawców na rynku, na jej kondycję nie wpłynął nawet kryzys gospodarczy. Od 2008 roku wydatki ...
-
Trendy 2018. Gdzie zmierza reklama cyfrowa?
... najświeższych badań Salesforce. Aby poznać, jakim najważniejszym tendencjom ulega dziś reklama cyfrowa, jego autorzy zebrali opinie 900 respondentów, w tym pracowników i szefów marketingu ... , Facebooka i Instagrama. 65% firm w ciągu ostatniego roku zwiększyło wydatki na reklamę w formie filmów publikowanych w sieci. Wśród reklamodawców popularnymi ...
-
Reklama online pobiła nowy rekord
... ". Z tego tekstu dowiesz się m.in.: Jaką dynamiką charakteryzowały się w minionym roku wydatki na reklamę online? Które branże wydały na reklamę w internecie ... Dentsu Aegis, Facebook (częściowo szacowane), Freshmail, GK Digitree Group, Google – wyszukiwarka, reklama kontekstowa, YT, GDN i mobile (częściowo szacowane), GroupM, Grupa Allegro, Grupa ...
-
Pomimo kryzysu telekomunikacja nie rezygnuje z reklamy. Wydatki będą rosnąć
... tym zaznaczyć, że reklama digital jest również jedynym kanałem, w którym wydatki reklamowe firm telekomunikacyjnych rosną. Zenith prognozuje, że telekomunikacja będzie zwiększać swoje wydatki na reklamę digital w latach 2019-2023 w tempie średnio 5% rocznie. Stała dynamika wzrostu pozwala założyć, że do 2023 r. reklama digital będzie stanowić 54 ...
-
Czy reklama sprzętu AGD cierpi przez pandemię?
... wydatki reklamowe osiągną 5,6 mld USD. Kampanie wizerunkowe i e-commerce napędzają 10% roczny wzrost wydatków na reklamę digital Reklama ...
-
Reklama na dużym ekranie
... wymaga jednakże umiejętnej analizy sytuacji, aby zaplanować kampanię precyzyjną i synergiczną, czyli skuteczną. Reklama kinowa jest udanym potomkiem medium telewizyjnego i nośników PRO. Rosnący wzrost wydatków na kino, kiedy wydatki na telewizję spadają, świadczy o potrzebie znalezienia alternatywy dla tej drugiej. Reklamodawcy szukają jej ...
-
Wydatki na ubrania firmowe dla pracowników
... reklama publiczna. W takiej sytuacji wydatki na stroje z logo mogły zatem stanowić koszt podatkowy w całości. Sąd podkreślił, że wydatki te nie mają na celu zaprezentowania okazałości spółki, zatem nie mogą być potraktowane jako wydatki ...
-
Rynek napojów w Polsce: wydatki na reklamę I-VI 2013
... są wśród producentów napojów niegazowanych i gazowanych - dynamika wydatków reklamowych wzrosła tu o 38 % i 32%. Producenci wody i napojów dla dzieci ograniczają jednak wydatki. Reklama w sektorze napojów przechodzi metamorfozę. Po sześciu miesiącach tego roku na pierwszej pozycji znajdują się napoje gazowane (117mln zł) z 29% udziałem ...