-
Sieć Play w grze Second Life
... Play ma być otwarcie multimedialnej wyspy Play w regionie pod nazwą "Whatever". Wyspa ma wielkość 65 tys. m2, pojawią się na niej m.in. wieżowce z apartamentami dla klientów marki. Obecność Play w najbardziej popularnej obecnie grze na świecie to element strategii reklamowej ...
-
Reklamodawcy w TV: Orange, Lidl oraz Play na podium
... , Lidl oraz Play, najwyższe wzrosty zanotowały Biedronka oraz T-Mobile – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. Z rankingu ... i może stanąć na podium w kategorii największy spadek. Z rankingu wypadł Kaufland. Największe wzrosty aktywności reklamowej w telewizji zanotowały Biedronka (85%) oraz T-Mobile. Można było się tego spodziewać śledząc ...
-
Dokąd zmierza rynek aplikacji mobilnych?
... reklamowej Adexon. Aplikacje mobilne w liczbach Według danych App Annie, w drugim kwartale 2018, po raz kolejny został ustanowiony rekord pobrań aplikacji i wydatków konsumenckich. W porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, liczba ta w iOS i Google Play ... one 150 mld dolarów. Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej ...
-
Telekomunikacja a wydatki na reklamę w 2013
... bazą 13,8 mln klientów. Najmłodszy operator z Wielkiej Czwórki, P4 właściciel marki Play zwiększył swoje nakłady reklamowe o 20% zatrudniając w ubiegłym roku całą ... drukowana idzie w odstawkę Niezmiennie od lat kluczowym medium komunikacji reklamowej telekomów pozostaje telewizja. W ubiegłym roku to medium przyciągnęło do siebie ponad 1,4 mld zł ...
-
Programmatic to już 80 proc. reklamy display
... osiągnąć 193 mln dolarów, co oznacza wzrost rzędu 91,2 proc. rdr. Przypomnijmy, programmatic buying to jeden ze sposobów zakupu powierzchni reklamowej w internecie. Charakteryzuje się tym, że kupno odbywa się automatycznie w modelu aukcyjnym. Reklamodawcy uczestniczą w aukcjach prowadzonych w czasie rzeczywistym, gdzie nabywają pojedyncze ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... podmiotów na rynku. Za wydatki reklamowe uznano budżety firm przeznaczane na zakup powierzchni reklamowej w internecie. Na wydatki te składają się zarówno przychody uczestników badania uzyskane z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej, jak i prowizje agencji z tego tytułu (tzw. kick-backi). Wydatki ujęte w badaniu mogą mieć zarówno ...
-
Czy warto inwestować w promocję aplikacji mobilnych?
Wprawdzie rynek aplikacji mobilnych wydaje się już być mocno nasycony, to twórcy ciągle starają się zaskakiwać użytkowników nowymi pomysłami. Eksperci Spicy Mobile są jednak zgodni - bańka mobilna już pękła, co oznacza, że na rynkowe powodzenie mają szanse tylko takie aplikacje, które rzeczywiście nieść będą za sobą nową jakość. Od nauki rysunku, ...
-
Telecom Media, PTC i P4 naruszali prawa konsumentów
... . Urząd zakwestionował także informacje przekazywane podczas kampanii reklamowej sieci Play. Postępowanie zostało wszczęte w grudniu 2010 roku i dotyczyło kampanii reklamowej produktu Play Fresh przeprowadzonej w 2009 roku. UOKiK ustalił, że spółka P4, posługując się hasłem Darmowe smsy w Play Fresh w części materiałów reklamowych nie zamieściła ...
-
Nowy trojan na Androida atakuje firmware i popularne aplikacje
... w urządzeniu aplikacji Google Play Serwer odpowiada zaszyfrowanym obiektem JSON (Java Script Object Notification), który może zawierać następujące komendy: Aktualizacji bazy danych informacją o reklamie do wyświetlenia. Stworzenia skrótu do reklamy na ekranie domowym. Wyświetlenia powiadomienia o treści reklamowej. Wyświetlenia powiadomienia, po ...
-
Aplikacje zakupowe walczą o klienta
... tego rodzaju oprogramowaniem. Dotrzeć do klienta nie jest jednak łatwo - tylko w Google Play znajduje się już 98 tys. aplikacji zakupowych. Są to zarówno programy lojalnościowe, ... zainstalowanych usuwa. Większość aplikacji traci 70-80% użytkowników pozyskanych dzięki kampanii reklamowej w ciągu 60 dni od dnia instalacji. Wiąże się to z ...
-
Budowanie społeczności w reklamie
... . Marka może stać się sama w sobie pretekstem do budowania społeczności (Play Station) lub stać się nieodłącznym fragmentem świata pewnej grupy ludzi (Puma ... firmowym, idealnie wpisującym się w idee Web 2.0. W inny sposób idee Web 2.0 wykorzystano w kampanii reklamowej Pioneer Pekao Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych SA. Na potrzeby kampanii ...
-
Małaszyński najpopularniejszy, Żmijewski najdroższy
... popularność medialna Pawła Małaszyńskiego przypadła na luty i była związana z jego rezygnacją z roli Maksa Kellera w serialu „Lekarze” oraz doniesieniami o współpracy reklamowej z firmą P4 (Play). Z kolei na temat Jakuba Wesołowskiego najwięcej publikacji pojawiło się w grudniu ubiegłego roku ze względu na premierę kalendarza „Dżentelmeni 2015 ...
-
Darmowe aplikacje mobilne, czyli pod wirtualną lupą
... (81 proc.). Najpopularniejszymi operatorami komórkowymi byli natomiast Orange (29 proc.) oraz Play (25 proc.). Co piąty uczestnik spędzał wakacje za granicą, 43 proc. interesuje ... go do konkretnej grupy odbiorców. W tym leży źródło sukcesu kampanii reklamowej. Reklama denerwuje, gdy jest niedobrana Trafiona kampania to, paradoksalnie, także korzyść ...