-
Social media a komunikacja marketingowa
... działania – np. zakup produktu czy rejestracja w bazie. Dlatego konieczne jest osiągnięcie zwrotu z inwestycji (ROI). Z przeprowadzonego badania wynika, że jedynie 4% polskich przedsiębiorstw mierzy wskaźnik ROI. Efekt działań firmy w mediach społecznościowych w Polsce mierzy się nadal nieefektywnie – poprzez liczbę aktywnych użytkowników ...
-
Media społecznościowe zagrożeniem dla dzieci
... z rówieśnikami, możliwość prezentowania swoich osiągnięć, czy dostęp do rozrywki, ale też w sieci roi się od różnego rodzaju przestępców, dla których dzieci są wyjątkowo łatwym celem. - ... ograniczenia dziecku dostępu do gier, w przypadku udostępniania wideo i obrazów ten wskaźnik wynosi 24 procent, zaś chatów 19 procent. Dlaczego używają ich tak ...
-
Mass mailing w małym przedsiębiorstwie
... wskaźniki znane w marketingu. Zakłada się wskaźnik CR (ang. Click Rate) określający procentowo liczbę osób czytających ofertę, które zdecydowały się na wykonanie pożądanej przez oferującego akcji (kliknięcie na odnośnik w newsletterze), służący następnie wyliczeniu wskaźnika zwrotu z inwestycji (ROI), dzięki któremu można określić, czy zwrócą ...
-
5 strategii zarządzania danymi, które poprawią skuteczność kampanii marketingowych
... kampanii marketingowych. Wiele marek odkryło, że tradycyjne wskaźniki, takie jak ROI, mają dość wąski zakres i wzmacniają negatywne trendy. Obecnie dokładna analiza ... IBM, które objęło ponad 1900 firm i liderów rynku konsumenckiego, wynika, że wskaźnik zastosowania inteligentnej automatyzacji w przestrzeni handlowej wzrośnie w ciągu trzech lat z 40 ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2014
... dysponujemy, wskazują, że takie obawy są nieuzasadnione i że odpowiednia alokacja budżetu pomiędzy różne ekrany pozwoli marketerom na zwiększenie zwrotu z inwestycji (wskaźnik ROI). Jedno z ostatnich badań przeprowadzonych przez firmę Millward Brown w Chinach wskazuje, że wskutek przeniesienia 40% budżetu telewizyjnego na reklamy emitowane na ...
-
Media tradycyjne i cyfrowe: prognozy 2015
... pozwoli na dalszą personalizację doświadczeń konsumenckich. Synchronizacja daje więc markom szansę na wzmocnienie przekazu i lepszą ekspozycję, a tym samym pozwala zwiększyć wskaźnik ROI w stosunku do wydatków na reklamę. Należy zauważyć, że synchronizacja nie polega tylko i wyłącznie na wzmocnieniu przekazu i zwiększeniu częstotliwości, ale daje ...
Tematy: media, media cyfrowe, telewizja, Internet, multiscreen, reklama online, Bid Data, reklama telewizyjna -
Liczysz na kupno mieszkania w pobliżu basenu? Będzie trudno
... mogą wybrać się wyłącznie po południu, czyli w czasie, w którym na publicznych pływalniach roi się jak w ulu. Potwierdzeniem panującego na torach tłoku mogą być chociażby statystyki ... mieszkań ma stosunkowo dużą wagę w łącznej ofercie nieruchomości na rynku kieleckim, podbija wskaźnik dla całego miasta, ale może być to zjawisko przejściowe. Warto ...
-
Wall Street w newralgicznym miejscu
... się w cierpliwość i utrzymać stopy procentowe na wyższym poziomie przez dłuższy czas. Dziś kalendarz makro jest zapełniony umiarkowanie. Z Europy poznamy finalny wskaźnik HICP a ze Stanów Zjednoczonych indeks wskaźników wyprzedzających Conference Board. Rewizja odczytu inflacyjnego dla strefy euro nie powinna wnieść większego zaskoczenia ...
Tematy: komentarz walutowy, kursy walut, złoty, dolar, euro, funt, jen, rynek akcji, komentarz giełdowy, giełdy światowe -
Reklama "pod" zysk czy sprzedaż?
... podejmie decyzji o inwestycji rzędu kilku milionów złotych bez szczegółowych analiz, dodatnich wskaźników ROI, analizy ryzyka etc. To wolne poletko marketingowców jednak się kurczy. Coraz ... kanały do wspólnego mianownika – pomiaru share of mind konsumenta, który to wskaźnik, jeżeli jest wysoko skorelowany ze wskaźnikiem share of wallet, daje de ...
-
Indeks PCE: jaka presja inflacyjna w USA
... możemy jednak mówić jedynie o zaliczce na wzrostową sesję. We wtorkowym kalendarium roi się od publikacji danych makroekonomicznych. Te z Europy będą miały niewielki wpływ ... konsumentów. Prognozowany jest wzrost, ale dziwiłbym się bardzo, gdyby rzeczywiście ten wskaźnik wzrósł. Spadki cen akcji i droga ropa powinny popsuć nastroje. Gdybym miał rację ...
-
KPP: innowacyjność Polski wciąż niska
... samym dole corocznego rankingu Komisji Europejskiej, oceniającego innowacyjność krajowych gospodarek. Raport udowadnia, że dzieli nas wiele nawet od unijnych średniaków. Wskaźnik innowacyjności - tworzony na podstawie 25 kryteriów - w odniesieniu do naszej gospodarki wyniósł 0,24, w skali od 0 do 1. Konfederacja Pracodawców Polskich przypomina, że ...
-
E-mail marketing w Polsce
... email marketingu oraz świadomość dostępnych narzędzi rośnie z roku na rok. Email marketing, będący jednym z najtańszych i najbardziej efektywnych kanałów komunikacji online (wskaźnik ROI za rok 2011 wyniósł 4000%), nadal pozwala zarówno małym jak i średnim biznesom budować skuteczną sprzedaż oraz komunikację z obecnym i potencjalnym klientem ...
-
Firmy usługowe: rentowność w dół
... fakt, że 25% respondentów nie zna poziomu ich rentowności, a w większości spółek wskaźnik efektywności w ogóle nie jest liczony, działania te mogą okazać się trudne do ... pozyskać dopłaty w wysokości nawet 50-proc. wartości inwestycji. – podkreśla Anna Turzańska-Sadlej. Analiza ROI z inwestycji w system informatyczny dowodzi, że tego typu rozwiązania ...
-
Rejestracja REGON III 2015
... oznacza powrót do tendencji widocznych pod koniec lata i jesienią 2014 r., kiedy wskaźnik ten mocno zbliżył się do poziomu 24 000. Ale pomimo tego spadku ... konieczność opłacania wysokich składek na ZUS. Na stronach z interpretacjami Zakładu aż się roi od wyjaśnień, kierowanych przez przedsiębiorców zamierzających przenieść swoją firmę do innego ...
-
E-mail marketing: dbaj o swoją bazę
... wszystkim na: Lepsze dotarcie z ofertą – unikniemy nietrafionych kampanii oraz uzyskamy lepszy wskaźnik konwersji Zmniejszenie retencji klientów – dzięki wiedzy o zapotrzebowaniu subskrybenta, odbiorca otrzyma interesującą treść i nie wypisze się z newslettera Poprawę ROI (z ang. return of investment) – lepsze kampanie oznaczają wyższy zysk Jak ...
-
Kampania SMS: jak mierzyć jej efektywność?
... i tak jest zwrot z inwestycji Pod jakim kątem byśmy nie analizowali kampanii SMS to i tak dla większości marketerów najbardziej liczy się wskaźnik ROI (Return Over Investment), który pozwala określić, ile zysku przypada na każdą złotówkę zainwestowaną w promocję. Jak wyliczyć zwrot z inwestycji? Wystarczy porównać ...
-
Skuteczny retargeting: kampanie dynamiczne vs. statyczne
... statyczne i dynamiczne – wybierane w zależności od określonych celów. Na koniec dnia każdy menadżer odpowiedzialny za marketing on-line chciałby osiągnąć jak najwyższy wskaźnik ROI, ale powinien przy tym pamiętać, że nawet najbardziej zaawansowane technologie, nie zawsze kreują największą wartość. To, czy wybierzemy statyczny, czy ...
-
DMP, czyli zrób użytek z danych
... to doskonałe środowisko dla marketerów i reklamodawców. Oferuje im dotarcie do właściwego targetu, personalizację i efektywność kampanii przy jak najniższych kosztach (wskaźnik ROI). Platforma ta stała się również istotnym narzędziem analitycznym dla wydawców stron internetowych. Jakie korzyści przynosi im analiza użytkowników i segmentacja w DMP ...
-
10 ważnych kwestii przed zakupem apartamentu hotelowego
... możesz również mieszkać w innych hotelach danej sieci i na jakich zasadach? Zanim podejmiesz ostateczną decyzję o zainwestowaniu swoich pieniędzy, sprawdź, wskaźnik zwrotu inwestycji tzw. ROI. Jeśli chcemy oszacować rentowność, możemy to zrobić w prosty sposób. Dane, jakich będziemy potrzebowali to przede wszystkim łączne koszty związane ...
-
Mniej firm wykrywa oprogramowanie ransomware we własnym środowisku IT
... ukierunkowane dzięki rosnącemu wyrafinowaniu atakujących oraz chęci zwiększenia zwrotu z inwestycji (ROI) z każdego ataku. Badanie wykazało również, że liczba wykrytych ataków ransomware nadal ... – W raporcie podkreślono większą liczbę aktywnych botnetów (+27%) i wyższy wskaźnik liczby incydentów wśród firm w ciągu ostatnich pięciu lat (+126%). Jednak ...
-
Dolar słabszy po raporcie PPI
Wczoraj na Wall Street ponownie dominował obóz „kupujących”. Indeksy zamknęły dzień wyżej mimo, że inflacja PPI przekroczyła szacunki rynkowe. W dużej mierze o reakcji zadecydowała rewizja w dół marcowych wyników. Jerome Powell powtórzył, że stopy procentowe pozostaną na podwyższonym poziomie przez dłuższy czas i należy uzbroić się w cierpliwość, ...
-
Inwestujesz? Przyjrzyj się wskaźnikom ROIC i WACC
Firma, aby odnieść sukces i przyciągnąć inwestorów, musi nie tylko być innowacyjna, ale także efektywnie wykorzystywać swój kapitał. Jednym z kluczowych wskaźników, który pomaga ocenić, czy biznes osiąga zwrot z inwestycji wyższy niż jej koszt kapitału jest ROIC (Return on New Invested Capital). To pojęcie nie tylko ma znaczenie dla ...
Tematy: inwestowanie, inwestorzy, ROIC, WACC, zwrot z inwestycji, jak inwestować, kapitał, koszt kapitału
1 2