-
Rynek kosmetyków dla mężczyzn rośnie
... połowę swoich wydatków z koszyka kosmetyków męskich na dezodoranty męskie, jednakże to segment szamponów żelowych odnotował najwyższy udział wolumenowy w okresie od sierpnia 2014 do lipca 2015 r., równocześnie odnotowując największą dynamikę wzrostu wolumenu w badanym okresie (+23 proc.). Cała kategoria kosmetyków dla mężczyzn wzrosła ilościowo ...
-
Rynek dóbr luksusowych ponad kryzysem
... kosmetyków nie widać kryzysu. W 2011 roku sprzedaż 21 największych firm z tej branży wzrosła średnio o 10,4%. Eksperci firmy doradczej Ernst & Young przewidują, że światowy rynek dóbr ... będzie wart rynek dóbr luksusowych w roku 2015 (dziś to ok. 191 mld). 422 mld Euro – taka będzie wartość rynku produktów „Personal Care” w roku 2015 (dziś to ...
-
Rynek dóbr luksusowych: kryzys im nie straszny
... Luxury & Cosmetics Financial Factbook” firmy EY wynika, że rynek dóbr luksusowych będzie rósł w tempie od 5 do 6% rocznie i w 2015 roku, osiągnie wartość ok. 240-250 mld euro. ... obsługi nowych kanałów dotarcia do klienta. Przykładem mogą być międzynarodowi producenci kosmetyków, gdzie szeroko rozumiane nakłady marketingowe sięgają rzędu 20% -30% ...
-
Upadłości firm XI 2015
... że w jedenastym miesiącu 2015 roku oficjalnie opublikowano informację o upadłości 57 przedsiębiorstw, co ... dostawcy artykułów spożywczych, chemii i kosmetyków. Tym razem bankructwa w województwie mazowieckim i ... zazwyczaj spółki publiczne na kłopoty reagują wyniszczającą wojną cenową o rynek, wniosek o upadłość zgłaszają w ostatniej chwili, w efekcie ...
-
Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2015
... jest internet. Ma on największe znaczenie w przypadku zakupów kosmetyków i perfum – 43% zamożnych i bogatych Polaków przyznało, że polskie marki z tego segmentu kupuje zwykle w sieci. Informacje o badaniu „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015” jest szóstą edycją publikacji KPMG o rynku luksusu w Polsce ...
-
Inflacja IX 2015
... - letniej, a także wprowadzenie na rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż ... ze zmianą ustawy o systemie oświaty (od września 2015 r. darmowym podręcznikiem objęci zostali uczniowie kolejnych klas ... społecznej (o 0,2%) oraz artykułów do higieny osobistej i kosmetyków (o 0,1%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych we wrześniu ...
-
Inflacja X 2015
... pozostały natomiast na poziomie notowanym w poprzednim miesiącu. Wprowadzenie na rynek nowej kolekcji jesienno – zimowej spowodowało, iż w październiku br. nadal rosły ... , kosmetyczne i pielęgnacyjne (o 0,1%). Obniżyły się natomiast ceny artykułów do higieny osobistej i kosmetyków (o 0,2%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych w październiku br., ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 6/2018
... spalin. Jak wiadomo afera została ujawniona w 2015 roku przez Amerykańską Agencję Ochrony Środowiska ( ... odważnie zmierzać w kierunku podium wśród najważniejszych importerów kosmetyków do Wielkiej Brytanii. Duże nasycenie tamtejszego ... zaplanowana i starannie rozwijana. Wprowadzanie jej na rynek brytyjski wymaga więc czasu i cierpliwości – dodaje ...
-
Konsumenci cenią polskie kosmetyki
... znaczenie, czy kosmetyk, który wybierają, pochodzi z Polski. Na polskie pochodzenie kosmetyków rzadziej zwracają uwagę mężczyźni (49%) niż kobiety (59%) oraz osoby w ... Rynek i Opinia. Informacja o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI (ankiety online) na własnym panelu badawczym epanel.pl w dniach 14-18.05.2015 ...
-
Spółka Esotiq & Henderson przechodzi z NewConnect na GPW
... Henderson Spółka na rynku regulowanym: 476 Debiut w 2015 r.: 12 (5 przejście z NewConnect w 2015 r., historycznie 40) Rynek (podstawowy/równoległy): podstawowy Sektor: handel detaliczny/24 Miejsce siedziby: Gdańsk Przedmiot działalności: Spółka zajmuje się projektowaniem i sprzedażą odzieży, kosmetyków oraz perfum. Wartość oferty publicznej: 17.325 ...
-
Z własną firmą trudno się rozstać w wakacje
... 500 osób prowadzących jednoosobowe firmy w dniach 12 maja - 19 czerwca 2015. Do tej grupy należałoby dodać jeszcze 23% ankietowanych, którzy na ... mówi Jak Międzybłocki, Bubble House (producent mrożonych herbat i jogurtów, smoothies oraz deserów owocowych). Rynek kosmetyków do pielęgnacji stóp jest oczywiście sezonowy, nie jest tajemnicą, że miesiące ...
-
Suplementy diety: sposób na piękny wygląd
... . Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia, kobiety chętnie po nie ... kosmetyków do pielęgnacji, niż kobiety, które ich nie stosują – mówi Katarzyna Knothe, badaczka z ARC Rynek i Opinia. Informacje o badaniu Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI (ankiety online) na własnym panelu badawczym epanel.pl, w dniach 14-18.05.2015 ...
-
Przejęcia firm. Na Zachód marsz
... by utrudnić wejście zagranicznym firmom na niemiecki rynek. Mnożą np. certyfikaty, które trzeba zdobyć, ... realizując konsekwentnie strategię zdobycia pozycji czołowego producenta kosmetyków i wyrobów chemii gospodarczej pod markami własnymi w ... zatem do pierwotnej nazwy STAR. Na koniec 2015 r. Orlen miał już 565 stacji w Niemczech pod marką STAR ...
-
E-commerce w Czechach w rozkwicie. To szansa dla polskich firm
... Z drugiej strony, warto pamiętać, że wejście na czeski rynek wymaga nie tylko profesjonalnego przygotowania m.in. w zakresie ... konsumenckich – które są podstawą e-handlu – w tym: odzieży, kosmetyków czy wreszcie artykułów spożywczych. Warto np. zauważyć ... złotego wobec korony czeskiej. Jeszcze wiosną 2015 r. korona kosztowała 14 gr, a obecnie kurs sięga ...
-
Luksus kocha dzieci
... I choć to najmniejsza grupa konsumentów luksusu, rośnie najszybciej. W 2015 r. było to nawet 25 proc., podczas gdy rynek ogólny rósł o 10–15 proc. Ponadto analitycy FMI ... Wspomniane raporty mówią o 30-procentowym udziale internetu w sprzedaży ekskluzywnej odzieży, kosmetyków i innych atrybutów luksusu. Na tym trendzie korzysta też Katarzyna ...
-
Eksport nie zwalnia
... zmniejszyły się o 9 proc. w stosunku do roku 2015. W tym roku na szczęście odbiły: GUS wykazał, że w trzecim kwartale ... i leków, żywności, części samochodowych i lotniczych, mebli, kosmetyków. Wyjściu za granicę służy nie ... warunek wprowadzania towarów żywnościowych na swój rynek wprowadza obowiązek uzyskania dodatkowych certyfikatów lub zezwoleń ...
-
Na dobra luksusowe chętni są nie tylko konsumenci
... luksusowych w Polsce będzie więcej. Jak na razie rynek transakcyjny w Polsce jest zdominowany przez sektor ... co oznacza wzrost o 73 transakcje w stosunku do 2015 r. Z kolei aktywność inwestorów finansowych nie zwiększyła ... zdecydowany wzrost w segmencie cyfrowych dóbr luksusowych oraz kosmetyków i perfum (o ponad 10 proc. rocznie). W segmencie odzieży ...
-
Polski eksport będzie hamować
... I połowie 2014 roku, a następnie wyhamowanie tempa wzrostu. Zdaniem ekspertów ISR na początku 2015 r. dynamika eksportu spadnie do poziomu 2-3 proc., a prawdopodobieństwo, ... miał także Wschód. Ekspansja na rynek rosyjski, białoruski i ukraiński może okazać się opłacalna dla producentów m.in. żywności, kosmetyków i artykułów gospodarstwa domowego. ...
-
Sejm ułatwia działalność gospodarczą
... ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, firmy wprowadzające towar na polski rynek nie będą musiały umieszczać na jego ... unijne, czyli m.in. żywności, wyrobów medycznych, kosmetyków i zabawek. Nie obejmą towarów już wprowadzonych ... inwestycji. Nowa regulacja ma wejść w życie z początkiem 2015 r. Wejście w życie zmian pozwoli firmom zaoszczędzić ok ...
-
Inflacja IX 2016
... poprzednim miesiącu. Koniec wyprzedaży kolekcji wiosenno-letniej, a także wprowadzenie na rynek nowej kolekcji jesienno-zimowej spowodował, iż we wrześniu br. ceny obuwia ... i pielęgnacyjne (o 0,1%). Obniżyły się natomiast ceny artykułów do higieny osobistej i kosmetyków (o 0,3%). Spadek cen towarów i usług konsumpcyjnych we wrześniu br., w ...
-
Emitenci z GPW coraz bardziej zadłużeni
... skład którego wchodzą między innymi producenci artykułów spożywczych, odzieży, czy kosmetyków i chemii gospodarczej. Nie płacą tylko spółki z problemami? Niekoniecznie ... poważniejszych problemów finansowych dłużnika, a informacje o tym zaczną trafiać na rynek, odzyskanie pieniędzy będzie już znacznie trudniejsze - wyjaśnia Jakub Kostecki, ... 2015 ...