-
Rynek mediów i reklamy 2013-2017
... stanowić wzrost w porównaniu z 34% w 2012 r. Rynek polski ogółem W Polsce najszybciej w nadchodzących latach będą rozwijały się te segmenty rynku mediów i rozrywki, które są związane z technologiami cyfrowymi, czyli dostęp do Internetu, reklama w Internecie oraz gry wideo. W prognozowanym okresie 2013–2017 r., rynek reklamy w Polsce będzie rósł ...
-
Rynek mediów i reklamy 2012-2016
... rynek polski - z ponad 10% udziałem w całkowitej wartości rynku książki – jest jednym z bardziej pochłoniętych rewolucją cyfrową” – zauważa Tomasz Prucnal, menedżer w zespole ds. sektora telekomunikacji, mediów i rozrywki PwC. Wnioski końcowe z raportu Rynek mediów ...
-
Rynek mediów i reklamy 2009-2013
... konsumenckie. Zmiana zachowania konsumentów nie pozostanie bez wpływu na rynek mediów i rozrywki - wg prognoz wydatki konsumenckie spadną o 1,2 procenta w 2009 r., następnie przez 2010 r. ... na rynek reklamy telewizyjnej w poszczególnych regionach, a poprawa warunków gospodarczych przyczyni się do ożywienia spodziewanego w latach 2012 i 2013. Reklama ...
-
Rynek mediów i reklamy 2008-2012
... w 2012 r. Polski rynek reklamy zewnętrznej - drugi największy w regionie CEE - osiągnął w 2007 r. wartość 219 mln dol. i będzie rósł na poziomie 12,6 proc. do 397 mln dol. w 2012. Raport stanowi dziewiąte wydanie publikacji PricewaterhouseCoopers pt. "Global Entertainment and Media Outlook: 2008-2012" ("Perspektywy rozwoju branży rozrywki i mediów ...
-
Rynek reklamy online w Polsce 2012
... Rynek reklamy cyfrowej jest w Polsce na tyle dojrzały, że nie zdarzają się już tak wysokie wzrosty jego wartości, jak np. w roku 2008 (64%). Ponadto, biorąc pod uwagę mechanizmy rynkowe obserwowane w Polsce, w roku 2012 trudno było osiągnąć dodatnią dynamikę wzrostu. Wśród masowych mediów ... trudnym dla mediów okresie dynamika reklamy cyfrowej także ...
-
Rynek reklamy z największym spadkiem od ponad 10 lat
... - wydatki reklamowe zostały zredukowane o ponad 40% w kwietniu i maju. W drugiej połowie roku rynek się ustabilizował – w trzecim kwartale wartość budżetów spadła jedynie o 2,5%, zaś w ... nie wrócą przed duży ekran. Udział mediów w przychodach z reklamy W konsekwencji różnej dynamiki zmian poszczególnych klas mediów zmienia się ich udział w rynku. ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku 2012 wyniki są nawet słabsze niż dwanaście miesięcy ... . Internet nadal najszybszy Jeśli chodzi o dynamikę wydatków na reklamę w poszczególnych rodzajach mediów, nadal niekwestionowanym liderem jest internet. W ubiegłym roku reklamodawcy wydali tu o prawie ...
-
Reklama w Internecie 2012
... Rynek reklamy online w Polsce nadal rośnie. Najnowsze, opublikowane w drugiej połowie lipca dane AdEx, czyli szacunki IAB Polska i firmy PwC pokazują, że pierwsze trzy miesiące 2012 ... reklamodawcy z branży nieruchomości. Jeśli chodzi o porównanie poszczególnych mediów na reklamowej mapie Polski, internet niezmiennie prezentuje się najlepiej, ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce spadną
... rynek reklamy wciąż rośnie. Mimo sytuacji w strefie Euro globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 3,8%. Wzrost spodziewany jest także w kolejnych latach - światowy rynek reklamy wzrośnie o 4,6% w 2013 i o 5,2% w 2014 roku. Prognoza wydatków reklamowych na polskim ryku Według najnowszych estymacji ZenithOptimedia, w 2012 ...
-
Wydatki na reklamę będą spadać
... rynek reklamy w Ameryce Północnej, napędzony niespodziewanie wysokimi wynikami oglądalności letniej olimpiady w Londynie oraz rekordowo wysokimi wydatkami na kampanię wyborczą w USA, wzrośnie w 2012 roku o 4,1%. W przyszłym roku rynek ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... 2012 były wyższe od oczekiwanych, rynek wzrósł o 4,5% (w poprzednich prognozach spodziewano się wzrostu o 4,1%). Główne źródła tego wzrostu to wysoki nakładom na reklamę w telewizji i syndykalizacja mediów. ZenithOptimedia prognozuje, że amerykański rynek ...
-
Reklama telewizyjna odrabia straty?
... reklamy w Polsce wywołały też mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012, kiedy wielu reklamodawców, antycypując wzrost cen reklamy w związku z organizacją tego wydarzenia w Polsce, świadomie zaplanowało obniżenie budżetów w tym okresie – mówi Jerzy Kalinowski, partner, szef grupy doradczej w sektorze nowych technologii, telekomunikacji i mediów ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... w mediach? Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 16,2% względem roku poprzedniego i aż o 7% wobec roku 2019 ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... Z korzyścią dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy w Polsce zamknie ... Group, która jest konkurencyjnym wobec OMD domem mediowym wynika, że krajowy rynek reklamy w 2012 roku spadnie o 4,9 proc. do 6,8 mld zł. Jeszcze w grudniu ub.r. firma spodziewała się ...
-
Branża motoryzacyjna a wydatki na reklamę I-IX 2013
... rynek ten się rozwija, podczas gdy w rzeczywistości panuje na nim zastój. Gdy porównamy wydatki reklamowe do skorygowanej ilości aut o reeksport, wówczas koszt reklamy ... mediów internetowych będą zmieniały układ wydatków reklamowych w zależności od kanałów komunikacji. Przewidujemy, że segment reklamy ... reklamy branży motoryzacyjnej w okresie I – IX 2012 ...
-
Kawa i herbata: wydatki na reklamę I-VII 2013
... 1,8 m zł. W 2012 roku przy znaczącej inwestycji Unilevera media mix praktycznie ograniczony był do 2 mediów: telewizji z 84 ... polska marka Mokate śmiało atakuje rynek z wydatkami 5,3 mln zł wspierając marki ... – 6%. Pozostałe media pełnią marginalną rolę. Informacje o badaniu Analiza reklamy sektora napojów w okresie I – VII 2012 i 2013. Materiał stanowi ...
-
Smartfony rzadzą światem. Także te używane
... 17 mld dolarów. Wtórny rynek smartfonów rośnie również w naszym ... smartfonów (ponad dwa razy więcej niż w 2012 roku i o 4 pp. więcej niż w 2015 ... mediów i urządzeń mobilnych również pokoleniu swoich rodziców. Ci, którzy chcą śledzić trendy, które będą w najbliższych latach decydować o kierunku, w którym podąża sektor mediów, marketingu czy reklamy ...
-
Cyfryzacja a wolna konkurencja
... rynek mediów elektronicznych jako całość. Rynek będzie mniejszy, przedsiębiorcy weń zaangażowani będą notowali niższe obroty. Powstanie mniej miejsc pracy. W skali marko może to rzutować na niższy wzrost gospodarczy niż w przypadku wolnej konkurencji. Rynek mediów ...
-
Branża motoryzacyjna: pomoże Facebook?
... osoby, szukające samochodu używały do tego social mediów częściej niż kiedykolwiek w historii. - Analizy McCann Worldgroup ... masowych, jak i luksusowych. W dobie kryzysu rynek motoryzacyjny musi szukać coraz ciekawszych sposobów dotarcia do ... „klika” na ich reklamy na Facebooku. Liczba tych kliknięć wzrosła od października 2012 roku do kwietnia 2013 ...
-
Media społecznościowe u progu hossy?
... 2012 r., akcje Facebooka znalazły się ... inwestorów. Czy możemy już mówić o giełdowej hossie na rynku mediów społecznościowych? Z pewnością biznes związany ze społecznością ... reklamy, głównie na urządzenia mobilne stanowią coraz większą część przychodów kosztem płatności od użytkowników. Trzeba jednak przyznać, że jest to jeszcze bardzo dynamiczny rynek ...
-
Gorsza sytuacja na rynku nieruchomości
... rynek zamarł, ceny nieruchomości musiałyby spaść, a to w bezpośredni sposób rzutowałoby na wyniki finansowe banków, doradców finansowych, pośredników nieruchomości, składów budowlanych, deweloperów, producentów materiałów budowlanych, funduszy inwestycyjnych, ale również mediów żyjących z reklamy ... inwestycjom na Euro 2012), co zwiększy popyt na ...
-
Sektor TMT - prognozy 2013
... atakami hakerów. Na te właśnie trendy kształtujące rynek nowoczesnych technologii, mediów i telekomunikacji wskazuje firma doradcza Deloitte w tegorocznej, 12. ... drugim miejscu znalazł się YouTube (badanie Deloitte, grudzień 2012 r.). Smartfony i tablety zrewolucjonizowały nie tylko rynek telekomunikacyjny, ale także medialny i technologiczny. Coraz ...
-
Polski Internet a wody mineralne
... reklamy, które ukazały się między 13 sierpnia 2012 ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... wydatki poniesione przez Grupę Orange. Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował sytuację medialną wybranych sieci komórkowych ... . Tak duży i wciąż rozwijający się rynek jest miejscem do działania dla ... , Red Bull Mobile w okresie od 13 sierpnia 2012 do 13 sierpnia 2013 roku. Z kolei ... uwzględniania rabatów. Pod uwagę brane były publikacje i reklamy ...
-
Wydatki na reklamę spadną o 6 procent
... reklamy jest pierwszą od czerwca 2012 roku, która nie została obniżona. Dynamika wzrostu globalnego rynku utrzymała się na tym samym poziomie co w 2012 roku (+3,5%), kiedy odbywały się wielkie, medialne wydarzenia napędzające rynek ... rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 28% z 74 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. W 2012 ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie - prognozy 2016
... telewizji i segmentu reklamy OOH. Do tych samych mediów, głównie w Europie, ale też w Ameryce Łacińskiej i rejonie Azji Pacyficznej, trafi większość z 0,9 mld USD − kwoty, którą rynek reklamowy zyska ... od zaledwie 12% udziału w 2012 roku. Wartość wydatków na zakup powierzchni reklamowej w programmatic wzrosła od 5 mld USD w 2012 roku do 38 mld USD w ...
-
Wydatki na reklamę w Polsce i na świecie 2013
... ZenithOptimedia prognozuje, że globalne wydatki na reklamę wzrosną w 2013 r. o 3,5%, a światowy rynek reklamy osiągnie na koniec roku wartość 505 miliardów dolarów. Obniża tym samym poprzednią ... dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 29% z 73 mld USD, o które powiększy się globalny rynek. W 2012 roku Francja była ...
-
Wydatki na reklamę jednak w górę
... opublikowanych w grudniu 2012 analitycy ... rynek reklamowy w regionie MENA wzrośnie o 7,1%. W latach 2015-2016 tempo wzrostu nieco spadnie – rynek będzie rósł o 4-5% rocznie. Największe rynki reklamowe Mimo szybkich wzrostów na rynkach rozwijających się, USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy ...
-
Influencer marketing, czyli pieniądze łowione w sieci
... mln użytkowników i 300 mln wejść dziennie. W 2012 r. największy sieciowy gigant – Facebook – ... followersów, a za maksymalnie osiem godzin reklamy liczy sobie 600 dol ... Aegis Network Polska razem z ARC Rynek i Opinia stworzyły »House of Influence« – ... wszechobecnych kanałów społecznościowych? „Powrót do tradycyjnych mediów jest tak samo prawdopodobny jak ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klienta?
... ponieważ jego reklamy były widoczne w najlepszym czasie antenowym podczas euro 2012. Niedługo później zaczęto również pokazywać reklamy ... nowych klientów, próbuje wykorzystać siłę mediów społecznościowych. Najpierw oferował osobom, które udostępnią ... kantory w celu zapełnienia tej luki oferują wymianę, kiedy rynek forex nie działa. Klient może wtedy ...
-
Monopol usług Google nie do przyjęcia?
... rynek telewizji, uruchamia swoją „chmurę” Google App Engine. To tylko jedne z najważniejszych działań Google, które jeśli się powiodą, pomogą mu uzyskać pozycję monopolisty w większości obszarów internetowej działalności. Google Plus atakuje Facebooka Google w obszarze mediów ... narzędzia w zakresie promocji i reklamy. ... początku 2012 roku usługa Google ...
-
Najcenniejsze marki technologiczne świata 2013
... udział w rynku – w ostatnim roku Samsung wydał na reklamy o 1,6 mld USD więcej, co było równoznaczne ze ... 2012 r. wprowadziły na rynek kolejne wersje istniejących już produktów (np. iPhone 4 czy 5) zamiast znaczących innowacji. Takie podejście nie wzbudziło entuzjazmu ani wśród konsumentów, ani inwestorów. Gwałtownie rosnąca popularność mediów ...
-
Jak kantory internetowe walczą o klientów?
... które bardzo często zamieszczają swoje reklamy w tzw. „prime time”, czyli najdroższym ... podczas przerw w meczach euro 2012 sprawiła, że Polacy zapamiętali zarówno nazwę, ... się szerokim echem wśród ogólnopolskich mediów, dzięki czemu kantor internetowy ... sobie oczywiście sprawy z faktu, że rynek forex działa w ograniczonym przedziale czasowym: od otwarcia ...