-
Wartość dodana w marketingu, czyli co?
... przedsiębiorstwa w aktualne problemy społeczne i środowiskowe. Pokolenie wchodzących dziś na rynek pracowników, tzw. „millenialsów”, jest wyjątkowo dociekliwe w kwestii działań CSR ... może sobie pozwolić na więcej. Twórcy sezonowych kampanii, opakowań, reklam i spotów mogą odważniej eksperymentować, wprowadzać nowe rozwiązania i testować pomysły, nie ...
-
Millenialsi w MŚP. Jak finansują działalność?
... pracownika instytucji finansowej z klientem. Co czwarty milenials uzyskał informacje z reklam, a co piąty z programów lub artykułów poradnikowych. Biorąc pod uwagę ... proc. wskazań. - Gdybyśmy kilkanaście lat temu zapytali studentów lub wchodzących na rynek pracy absolwentów, kto z nich myśli o założeniu własnej firmy, z pewnością zobaczylibyśmy ...
-
Jak wykorzystać live streaming w biznesie?
... dostęp do technologii sprawił, że także w Polsce pozostający dotąd w niszy rynek live streamingu zaczął rozwijać się w bardzo szybkim tempie. W USA, ... systemem pay per view, posiadać także systemy umożliwiające czerpanie zysków z reklam, zarówno wideo – emitowanych w przerwach transmisji, jak i graficznych – pojawiających się w obrębie playera i ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 49/2018
... wersji propozycji dyrektywy przyjęto, aby podatek cyfrowy odnosił się tylko do reklam w sieci (to jest znaczne ograniczenie pierwotnej wersji unijnej dyrektywy autorstwa KE). ... system zarządzania, partnerów kooperacyjnych i stabilność finansową, a także wejście na chiński rynek. Najnowsze modele tej firmy oferuje nowoczesność i pełny komfort. Posiada ...
-
Debiut BoomBit S.A. na GPW
... krajów na świecie. W 2018 roku 55% przychodów Emitenta pochodziło ze sprzedaży reklam a 45% z mikrotransakcji w grach. Emitent prowadzi działalność m. in. w zakresie wydawania ... 148.500 akcji. O emitencie Nazwa spółki: BoomBit S.A. Debiut w 2019 r.: 4 Rynek (podstawowy/równoległy): Podstawowy Miejsce siedziby: Polska, Gdańsk Przedmiot działalności: ...
-
Europa: wydarzenia tygodnia 23/2019
... koncern niebezpiecznie dominuje. Jak wiadomo kontroluje on ponad 37 proc. rynku reklam internetowych, ponad 92 proc. rynku wyszukiwarek, jest właścicielem największego na ... cyfrowej rewolucji biznes oczekuje od operatorów telekomunikacyjnych, że dostarczą na rynek kompleksowe rozwiązania „end-to-end”, które odpowiadają na konkretne wyzwania. – ...
-
Gracze i fani esportu wolą marki, które wspierają ich pasje
... Ten wzrost zainteresowania przewidują także eksperci – według firmy badawczej Newzoo, w bieżącym roku rynek esportu przekroczy wartość 1 miliarda dolarów, notując wzrost o 26,7% w skali rok ... - telewizję, prasę, outdoor. Tacy użytkownicy nie zobaczą także bannerów czy reklam na YouTubie, bo mają zainstalowane adblocki (według ostatniego badania IAB ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 35/2019
... pisze P. Pomerantsev w „The Guardian” – w którym rozmnożyły się środki manipulacji, w świecie mrocznych reklam, hacków, botów, miękkich faktów, fake newsów, Putina, trolli i Trumpa. ... żyjemy na „rynku idei”, gdzie wygrywają najlepsze „produkty informacyjne”. Niestety ten rynek można sfałszować. Inny przykład to Meksyk. Przez 70 lat, w XX wieku, ...
-
Jak miliarderzy korzystają z zagranicznych jurysdykcji?
... Media, której jedynym klientem był Bodog, pracowało 200 grafików i programistów komputerowych. A że produkcja reklam nie jest przestępstwem, a sam Bodog nie prowadził w Kanadzie nawet ... na mocy prawa federalnego lub stanowego. PokerStars natychmiast podbiła rynek amerykański i stała się największą firmą pokerową online na świecie. Amerykańska ...
-
Zalewają nas dane: w 2024 skończy się przestrzeń na dyskach?
... korzystanie z e-sklepów. Jak donosi serwis eMarketer, w samych Stanach Zjednoczonych rynek e-commerce zwiększy się w tym roku o 18%. Większe zaangażowanie w ... więc wykorzystanie nieaktualizowanych danych w reklamie online prowadzi do wyświetlania nietrafionych reklam i marnowania budżetów. Usuwanie i nadpisywanie danych nie tylko redukuje liczbę ...
-
Sztuczna inteligencja staje się bezczelna. Kto jest temu winien?
... już dziś, a jest tego całkiem sporo. – SI doskonale sprawdza się w dobieraniu reklam do preferencji i zachowań internautów. Całkiem nieźle radzi sobie również z obsługą domów ... jak chatbot Nic więc dziwnego w tym, że wg szacunków ResearchAndMarkets do 2024 r. rynek chatbotów wzrośnie do 9,4 mld USD. Dziś technologia ta znajduje zastosowanie głównie ...
-
Marketing w gamingu. Czy gracze to dobry target dla reklamy?
... Przebadani przez Havas Media Group wskazali dwie główne bariery wejścia na ten rynek: jego wizerunek (83,3% respondentów) oraz brak know-how (60%). W pierwszym przypadku marketerom chodziło ... reklamowych w gamingu przez graczy. Gracze nie są jeszcze nasyceni natłokiem reklam, przez co reagują pozytywnie na markę czy produkt trafiający w ich gusta i ...
-
Jakie będą media 2021? Są prognozy Kantar
... miesiącach dominującymi kwestiami, które w największym stopniu wpływać mają na rynek mediów będą: powracający niczym bumerang abonenci; e-handel w sieciach społecznościowych; ... cookie marki będą musiały szybko dostosowywać się do hybrydowych metod pomiaru efektywności reklam i ROI (zwrotu z inwestycji). Ponadto marki będą coraz lepiej rozumiały rolę ...
-
7 najważniejszych trendów marketingu 2022
... optimazation) oraz wykorzystania dużych zbiorów danych do prezentowania użytkownikom reklam przez zautomatyzowane metody typu media programmatic. Wykorzystanie ... że finalne doświadczenia klienta będą tak zwinne i tak elastyczne, jak oczekuje tego rynek. Nie powinno zatem zaskakiwać, że 75 proc. ankietowanych przedstawicieli kadr kierowniczych ...
-
15 trendów w marketingu w 2022 roku
... Rąbkowska z XBS Group. – Wspólne działania pomagają nam edukować rynek i zwiększać zasięg informacji o naszych inicjatywach – podkreśla. 3) Formuła hybrydowa spotkań ... I właśnie tak należy dziś myśleć o klientach. 8) Alternatywa dla cookies. Obecnie wiele reklam w internecie bazuje na plikach zwanych ciasteczkami. Problem w tym, że pliki cookies ...
-
Nowe obowiązki sklepów on-line. Jaki jest stan implementacji dyrektywy Omnibus?
Dyrektywa Omnibus, towarowa i cyfrowa wprowadzają na polski rynek e-commerce sporo nowości i obowiązków ze strony sprzedawców oferujących swoje towary on-line. Implementacja trzech dyrektyw unijnych do polskiego porządku prawnego trwała ...
-
Czy smartfony i aplikacje rządzą życiem młodych Polaków?
... wyobrażają sobie życie bez telefonów komórkowych? Młodzi kontra wyzwania współczesności Rynek pracy i obecna koniunktura gospodarcza budzą niepokój wśród młodych Polaków ... wiekowej korzysta z poleceń znajomych, a niespełna 5 proc. dowiaduje się o nowych aplikacjach z reklam. Świat mediów społecznościowych i chatów jest dla młodych jak drugi dom. ...
-
Cyfrowe Paszporty Produktów w branży odzieżowej: koniec ery fast fashion?
... w której parlament chce wprowadzić kary finansowe dla producentów ubrań i zakazać reklam produktów z tego segmentu. Te wdrożenia mają ograniczyć konsumpcjonizm i promować świadome ... “podróbek”. Według zestawień Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej (EUIPO) na rynek europejski w skali roku trafia aż 86 milionów podrobionych produktów, ...
-
Posiadacze kryptowalut na celowniku hakerów. Jak mogą się bronić?
... ze względu na niskie koszty transakcyjne i jako alternatywna opcja inwestycyjna. Rynek jest jednak wciąż słabo uregulowany, a przestępcy bardzo dobrze przygotowani do ... scenariusze obejmują np. nakłanianie ofiar np. za pośrednictwem fałszywych reklam, do kliknięcia złośliwych linków, zaprojektowanych w celu kradzieży informacji/funduszy z portfela ...
-
AI Act - zakazy i obowiązki
... interesujące. Przechwytują i analizują informacje z twarzy w celu egzekwowania prawa lub personalizacji reklam, a także są wykorzystywane w wielu innych aspektach życia. AI Act ... obrotu lub oddających do użytku systemy AI lub wprowadzających do obrotu na rynek modele sztucznej inteligencji ogólnego przeznaczenia w Unii Europejskiej, niezależnie od ...
-
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem?
... głównie z reklam na Facebooku, spróbuj nowych formatów, takich jak kampanie wideo na YouTube czy współpraca z influencerami na TikToku. Z kolei mailing i newslettery to świetny sposób na utrzymanie relacji z obecnymi klientami. Sebastian Kopiej, prezes zarządu agencji public relations Commplace, podkreśla: „każdy rynek zmienia się ...