-
Projekty innowacyjne a reklama w Internecie
... Polsce powstaje dziś wiele ciekawych innowacyjnych projektów, które mogą wprowadzić nową jakość w wiele dziedzin naszego życia. Niestety, w wymagającym i przesyconym reklamami środowisku gospodarczym wprowadzenie nowych pomysłów na rynek ... wizerunku w Internecie. Jak twierdzi Bieniek: Jeśli projekt ma budżet reklamowy rzędu 100.000 pln, to wydanie 20 ...
-
Reklama mobilna: na rozwój trzeba poczekać
... .), w Serbii (4,50 proc.) i na Węgrzech (3,80 proc.). W Polsce było to 1,60 proc. – Mimo, że polski rynek reklamy mobilnej wciąż znajduje się poniżej średniej w regionie, mamy ... krajach Europy Środkowo-Wschodniej tj.: Bułgarii, Chorwacji, Czechach, na Litwie, Łotwie, w Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, na Ukrainie oraz na Węgrzech. Dane ...
-
Sieci komórkowe: media a wydatki na reklamę
... sieciach komórkowych prowadzona jest dwutorowo, na Facebooku oraz na forum.telepolis.pl. Obecnie w Polsce jest aktywnych około 60 mln. kart SIM. Oznacza to, że jest ich o ... , telefony komórkowe nadal wypierają telefony stacjonarne. Tak duży i wciąż rozwijający się rynek jest miejscem do działania dla wielu operatorów sieci komórkowych. Skalę tych ...
-
Renta dożywotnia pod lupą UOKiK
... polegającą na oferowaniu konsumentom umów świadczeń dożywotnich prowadzi w Polsce siedem spółek: Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa, Fundusz Hipoteczny Dom S.A., ... szczególną regulacją ustawową. Pomimo braku ustawy o „odwróconym kredycie hipotecznym”, polski rynek znalazł sposób, aby zawierać umowy świadczeń dożywotnich, wykorzystując w tym celu ...
-
5 grzechów głównych w e-marketingu
Rynek polskiej reklamy internetowej w 2015 roku będzie wart 2,77 mld zł. Jednak nawet największy budżet reklamowy nie sprawi, ... dostosowane komunikaty, w odpowiednim czasie i w odpowiedniej ilości. Taka strategia przynosi wymierne rezultaty – w Polsce średni współczynnik CTR wynosi 0,46 proc.2, natomiast średni CTR kampanii reklamy osobistej – nawet ...
-
12 najciekawszych faktów finansowych nt. mundialu 2018
... piłkarskiemu turniejowi w Rosji, globalne wydatki na reklamę zwiększą się w tym roku o 7,4 proc. do poziomu 628 mld dolarów – wynika z prognoz eMarketer-a. W Polsce rynek reklamowy może urosnąć, dzięki piłkarskiemu świętu, o ok. 5 proc. – estymują eksperci Nano Interactive. Obok bardzo dobrej koniunktury rynkowej, która nakręca wzrost wydatków ...
-
Wydatki na marketing w wyszukiwarkach rosną
... się kryzysu. Polski rynek, warty w 2008 r. ok. 190 mln zł powinien wzrosnąć w 2009 r. o kolejne 50%. Mimo zapowiadanych przez ... Większa świadomość korzyści z zastosowania marketingu internetowego przekłada się na większe wydatki na tą formę promocji. W Polsce prognozuje się wzrost wartości rynku o 50% w 2009 r. do poziomu 275 mln zł. Ten kierunek ...
-
Slogany reklamowe: namawiają, lansują, sprzedają
... Ale najważniejsze jest, aby slogan reklamowy przekonywał do zakupu. Slogany reklamowe dla rynku motoryzacyjnego Rynek motoryzacyjny staje w obliczu stagnacji. Polacy ... skody" Skoda Fabia - „Hatchback z klasą” Skoda Octavian - „Najchętniej wybierane auto w Polsce” Skoda Yeti - „Do miasta i na bezdroża” Superb – „Wyjątkowa przestrzeń wewnątrz” Skoda ...
-
Zdolność kredytowa a związek nieformalny
... rynek kredytów mieszkaniowych. Banki równie chętnie pożyczą pieniądze na ... czy mężem, a co dopiero z osobą zupełnie niespokrewnioną – uzasadnia pomysł na reklamowy spot Delfina Kaczałko, zastępca dyrektora departamentu marketingu eurobanku. ... być para osób tej samej płci Pary tej samej płci w Polsce na razie o ślubie nie mogą jeszcze marzyć, ale bez ...
-
5 rzeczy, których nie wiedziałeś o programmatic buying
... pozwala imponująco zwiększyć współczynnik konwersji i lepiej spożytkować budżet reklamowy. Co każdy marketer powinien wiedzieć o programmatic? Programmatic buying zdobywa rynek reklamy internetowej w zawrotnym tempie. W USA stanowi już 25 proc. wydatków na e-reklamę, w Polsce 10 proc. Także na największym rynku internetowym świata – w Chinach ...
-
Czy ktoś jeszcze klika banery reklamowe?
... światowej. To pokazuje szalone tempo, w jakim rozwija się dzisiaj cyfrowy świat i rynek danych. Bez cienia przesady możemy więc określić nasze czasy mianem „epoki danych” czy ... 7 mln internautów, czyli około 38 proc. wszystkich użytkowników Internetu nad Wisłą. W Polsce reklama blokowana jest wraz z co drugą odsłoną strony internetowej (42 proc). ...
-
Dopasowana reklama trafia w target
... wiadomo skąd w jednym z okien przeglądarki (pytanie w którym?). Wreszcie reklamowy spam, który codziennie z godną podziwu konsekwencją ... młody, ale wyjątkowo dynamicznie rozwijający się rynek. Giełdy reklamowe po raz pierwszy pojawiły się w ... wciąż pozostaje na relatywnie niskim poziomie. Także w Polsce w branży RTB coś drgnęło. W maju tego roku ...
-
PR w nowych mediach
... dziś w ten właśnie sposób odbierany jest przekaz reklamowy i bywa odrzucany jako silnie perswazyjny, narzucony. ... Zatoki Celem kampanii było wprowadzenie na rynek nowego preparatu, pozycjonowanego jako ... czasu poświęca na oglądanie telewizji. Użytkownicy internetu w Polsce najczęściej korzystają z informacji zgromadzonych w światowych zasobach ...
-
Reklama wielkoformatowa 2012 r.
... Rynek krakowski odnotował spadek wartości inwestycji o 13,9%. Liczba aktywnych reklamodawców wzrosła z 78 do 81. Średni budżet reklamowy ...
-
Dane i content marketing napędzają reklamę w sieci
... Polsce i twórcy polskiego ekosystemu reklamowego - jest już szóstą w historii. Jego autorzy poddali analizie rynek reklamy, uwzględniając w szczególności kontekst i content marketing. W wyniku tych działań powstał raport “Rynek reklamy internetowej w Polsce ... audience targetingu kierując przekaz reklamowy w sieciach kontekstowych i content ...
-
Reklama wielkoformatowa IV-VI 2012 r.
... takich firm było 213 (wzrost o 2,9%). Średni kwartalny budżet reklamowy w I półroczu 2012 roku wyniósł 223 895 zł, co daje ... o 2,6%. Szczegółowe szacunki wartości ilustruje tabela poniżej. Rynek warszawski niezmiennie pozostaje głównym rynkiem. ... badaniu Raport CAM Media o rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce i wszystkie związane z nim analizy ...
-
Świat: wydarzenia tygodnia 23/2019
... Top 100 za rok 2019 stworzonego przez holding reklamowy WPP i firmę badawczą Kantar wynika, że ... leków w naszym kraju. Dla krajowych firm polski rynek zawsze będzie priorytetowy i właśnie tutaj będą dostarczać ... Ten patriotyzm gospodarczy się wzmacnia. Produkcja leków w Polsce wzmacnia krajową gospodarkę i pozwala uniezależniać się od dostaw ...
-
Piwa regionalne przyszłością branży
... rynek spożywczy. Niektóre browary regionalne korzystają jednak z kosztowniejszych form reklamy. Dobrym przykładem jest piwo Łomża, które od 1997 r. eksportowane jest do Stanów Zjednoczonych. W 2005 r. po raz pierwszy na antenie regionalnej TVP-3 Białystok wyemitowano spot reklamowy ... lat nie miał w Polsce konkurencji. Do tej chwili powstało zaledwie ...
-
Reklama wielkoformatowa VII-IX 2012 r.
... 255 (wzrost o 9,4%). Równocześnie średni budżet reklamowy firm, które skorzystały z reklamy wielkoformatowej, wyniósł ... Żywiec, LPP, Kulczyk Tradex oraz BZ WBK. Rynek reklamy wielkoformatowej-wymiar geograficzny W III kwartale 2012 ... . Informacje o badaniu Raport CAM Media o rynku reklamy wielkoformatowej w Polsce i wszystkie związane z nim analizy ...
-
E-klient - zachowania nabywców
... sieci (jedynie 23%) - zdaniem analityków - oznacza, że polski rynek e-commerce nadal znajduje się w początkowej fazie rozwoju. Jak pokazują ... wysokie w Polsce koszty połączeń internetowych. Perspektywy rozwoju e-handlu w Polsce Obecnie w Polsce działa 660 ... moc obliczeniową nowych komputerów. Przekaz reklamowy w Internecie prawdopodobnie już niedługo ...
-
Dobra domena a promocja firmy w Internecie
... bowiem, z każdym rokiem poszerza swój potencjał reklamowy. Dzięki łatwości dostępu, sieć stwarza ogromne możliwości ... europejskim. Są to domeny obecnie najpopularniejsze w Polsce, a ze względu na rozszerzenie, także ... Zakładając firmę lub wprowadzając nowy produkt na rynek większość przedsiębiorców zapomina o równoczesnym zarejestrowaniu domeny ...
-
Facebook przytłacza informacjami
... z ich punktu widzenia danych. Ten alians reklamowy Google i Facebooka pokazuje jeszcze jedną rzecz, ... sieć ProxyAd reklamy Bluetooth w centrach handlowych w Polsce. W czasach reklamy audience najbardziej istotne będą same dane z ... 2014. Internet przenosi się na urządzenia mobilne, a rynek on-line zmierza w kierunku podziału pomiędzy 3 graczy: Apple, ...
-
Inteligentna reklama w Internecie zwiększy sprzedaż e-sklepu
... tej podstawie pomaga budować spersonalizowany przekaz reklamowy. Dzięki temu nie oglądają oni już ... do standardowych form – zauważa Wyszyński. Dojrzały rynek na Zachodzie Kampanie w modelu reklamy inteligentnej cieszą ... można zaobserwować zwiększone zainteresowanie reklamą inteligentną. W Polsce, w której wartość rynku e-commerce jest szacowana ...
-
Podróbki czy oryginały? Polacy nie mają nic przeciwko tańszym odpowiednikom
... reklamowy przywołał w tym kontekście Paweł Niziński, partner w Goodbrand CEE i CEO better wskazując, że jakość podrobionych czy „zainspirowanych” oryginałem towarów często nie odbiega od oryginału. Na ten sam aspekt wskazał Andrzej Gołoś z ASM Rynek ... Witek-Hajduk ze Szkoły Głównej Handlowej w Polsce mamy do czynienia ze społecznym przyzwoleniem ...
-
Jak zmienią się zakupy przez internet? Czeka nas rewolucja?
... rynek e-commerce rozpowszechnił się w 2000 roku, gdy większość europejskich i amerykańskich firm zaczęło proponować swoje produkty i usługi w sieci. Dziś, gdy zgodnie z estymacjami Sociomantic Labs, wartość tego rynku w Polsce ... wszystkich osób oglądających dany blok reklamowy, wykorzystując dane demograficzne i te dotyczące zainteresowań odbiorców, ...
-
Kolej na Ad-verto
... z jednej strony będą skuteczne, z drugiej zaś nie będą powodowały u konsumentów uczucia przesytu i znudzenia. Firma Begimo jako pierwsza w Polsce wprowadza na rynek Ad-verto - nowy nośnik reklamowy - kopertę na bilet kolejowy, która stanowi skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej. "Ad-verto to doskonały instrument dla firm mających w swych ...
-
Wydatki na reklamę I-V 2014 r. - firmy kosmetyczne
... z których największym jest Dr Irena Eris. Budżet reklamowy firmy w 2013 roku wynosił zaledwie 13 mln złotych ... . Dlatego coraz powszechniejszą praktyką jest wprowadzanie na rynek marek własnych kosmetyków – Polacy doceniają dobry stosunek ... placówek zwiększa się o kilkaset w ciągu roku – w Polsce działa już ponad 1800 niezależnych, franczyzowych ...
-
TVN w rękach Scripps Networks Interactive
... w Polsce, posiadającym 33% rynku przychodów z reklamy w kanałach własnych TVN oraz dodatkowo sprzedając czas reklamowy wielu innych polskich nadawców komercyjnych. Ta transakcja jest ważnym krokiem w procesie strategicznego rozwoju naszej międzynarodowej działalności, zwiększającym skalę naszej obecności w Europie. Polska to dynamiczny rynek ...
-
Reklama w Internecie a obowiązujące prawo
... ) działający w sieci [3]. Tymczasem zakaz reklamy alkoholu w Polsce obowiązuje od 2001 r. i jest wskazany w artykule 13(1) ustawy ... postsponsorowany, #materiałsponsorowany, #współpracareklamowa, #reklama, #materiał reklamowy znalazły się też ... sprawę, prowadzą zresztą wiele działań monitorujących rynek. O swoich uprawnieniach coraz szerzej wiedzą także ...
Tematy: reklama w internecie, influencerzy, kryptoreklama, media społecznościowe, reklamy, reklama online, oznaczanie reklam, UOKiK, social media, post sponsorowany, nieuczciwe praktyki rynkowe, prawo ochrony konkurencji, ochrona konsumentów, influencer marketing, reklama alkoholu, reklama alkoholu w internecie, Omnibus