-
Gemius: rynek internetowy w 2006r.
... reklamy opartej na zaawansowanych technologiach multimedialnych, jak również reklamy kontekstowej i reklamy w wyszukiwarkach. Dynamiczny wzrost wartości rynku reklamy ... Internetu i telefonu, wykorzystywało w 2006 r. blisko 2/3 przedsiębiorstw w Polsce. Najbardziej powszechną formą marketingu interaktywnego była komunikacja mailingowa, stosowana ...
-
Reklamy dla dzieci trzeba ograniczyć
... reklamy, która sięga po batonik, po czym zamienia się w Spider Mana, to jest przekonane, że z nim stanie się to samo. Zdaniem posła Rzymełki w Polsce trzeba uregulować rynek reklam kierowanych do dzieci, bo sama branża spożywcza tego nie zrobi. Już około 15 proc. pieniędzy wydawanych na reklamy w telewizji ...
-
Rynek pracy specjalistów: podsumowanie 2021 nie wypada źle
... które również utrzymały swoje miejsca z poprzedniego raportu Rynek Pracy Specjalistów. Miejsce czwarte zajęło wielkopolskie (9%), ... Polsce w nadchodzących latach. Aż 34% ofert pracy zamieszczonych w 2021 roku na Pracuj.pl dotyczyło bowiem specjalizacji, w których szczególnie wzrasta znaczenie kompetencji cyfrowych – obok IT także marketingu, reklamy ...
-
Franczyza a rynek apteczny
... zaczyna się wyczerpywać. Centralne gazetki, informatory, reklamy, kampanie w internecie, organizowane programy szkoleniowe dla ... systematycznie od początku transformacji gospodarczej w Polsce. Te niewielkie w skali rynku sieci własne ... takie oferty powstają stanowi dowód sam w sobie, że rynek nie podąża w kierunku konsolidacji wyłącznie opartej o ...
-
Rynek pracy w pandemii. Gorzkie podsumowanie 2020 roku?
... proporcja była odwrotna – 53% ofert pochodziło z I półrocza, a 47% - z drugiego. Kogo rynek pracy poszukiwał w 2020 roku? Podobnie, jak ... energetyki, hotelarstwa, internet/ecommerce, programowania, obsługi klienta, prawa, reklamy, transportu, pracy fizycznej czy zdrowia/urody. ... dla całego rynku pracy w Polsce, o czym świadczą dane Pracuj.pl. Ogromny ...
-
Rynek reklamowy 2006
... domu mediowego Starlink, dotyczącego estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. W 2006 r. najwyższą dynamikę w porównaniu z rokiem 2005 odnotowały: reklama ... oraz reklama zewnętrzna (+10,4 proc.). Najgorzej radziły sobie segmenty reklamy w dziennikach (+3,0 proc.) i magazynach (+3,6 proc.). Najwięcej inwestycji reklamowych ulokowano w ...
-
Rynek pracy: generacja Y zyskuje na sile
... międzynarodowym dostawcą usług programowania, zatrudniającej w Polsce ponad 500 informatyków. Pokolenie Y preferuje konkretny ... tysięcy. Podobnie w przypadku radia - o ile w 1965 roku długość nadawanej reklamy wynosiła 42 sekundy, obecnie jest to ... pokazuje, że otwartość na młodych, wkraczających na rynek pracy to inwestycja, która zwraca się później ...
-
Rynek lotniczy 2014
... europejskich na rynku globalnym. Charakteryzując światowy rynek lotniczy IATA opublikowała ostatnio dane ... uniknąć? Odpowiedź na to pytanie jest z każdym rokiem ważniejsza. A w Polsce? Poniżej kilka punktów, które wydają się istotne dla ... wzrost popytu w wyniku dumpingowych cen i agresywnej reklamy. Szacuje się, że koszty 4-miesięcznej działalności OLT ...
-
Freelancerzy w Polsce i na świecie. Jaki jest wolny strzelec?
... . FREELANCING W POLSCE Z raportu „Freelancing w Polsce i na świecie 2021”, przygotowanego jak co roku przez platformę Useme.com wynika, że także w Polsce rynek freelancingu ... zleceń na zagranicznych portalach z ogłoszeniami (8,5%), czy zamieszczają własne reklamy (6%). Z usług freelancerów w pierwszej kolejności korzystają mikroprzedsiębiorstwa (40 ...
-
Freelancing w Polsce i na świecie 2019
... zleceń. Dziś branża nabiera rozpędu, a szacunki wskazują, że w tym roku rodzimy rynek freelancingu zwiększy się o przeszło 1/6, osiągając wartość niemal 10 mld ... umiejętności za pośrednictwem np. reklamy. W porównaniu do zagranicznych freelancerów, ich polscy koledzy pracują więcej, prowadząc większą liczbę projektów. W Polsce jedynie 1/3 ...
-
Co czeka rynek motoryzacyjny w 2022 roku?
... rocznika 2021 - takie zmiany zdaniem analityków Carmsile czekają rynek motoryzacyjny w 2022 roku. Rok 2022 przyniesie ... . Według danych PSPA z końca listopada 2021, w Polsce zrejestrowanych było 35,2 tys. samochodów osobowych z napędem ... jednak faktu, że w mediach pojawiają się reklamy marek motoryzacyjnych zachęcające do udziału w rzekomej wyprzedaży ...
-
Rynek pracy specjalistów VII-IX 2006
... FMCG, transportu i logistyki oraz marketingu, mediów i reklamy. Wzrosło za to zainteresowanie specjalistami z dziedzin związanych ... outsourcingowych, które wielkie koncerny coraz chętniej lokują w Polsce. Przykładem może być firma MAN, która niedawno ... mekką dla poszukujących pracy. Polski rynek pracy ulega decentralizacji, wyłania się kilka silnych ...
-
Rynek z ponad 1 mln ofert pracy. Kogo szukają pracodawcy?
... się także specjaliści od marketingu i reklamy (5%), internetu/ecommerce (3%) oraz badań i rozwoju (2%). Dlaczego kształcenie kompetencji cyfrowych w Polsce jest tak ważne? Według ... w III kwartale 2022 roku. Co więcej, aż 92% reprezentantów pokolenia wchodzącego na rynek pracy deklarowało, że rozważyliby ofertę ciekawej pracy, jeśli pojawiłaby się ...
-
Polski rynek e-commerce w 2009 r.
... efektywności działań). Stąd m.in. rosnąca popularność programów partnerskich (36%), reklamy kontekstowej rozliczanej za efekt (24%), marketingu afiliacyjnego (20%), ... sklepów wskazuje mężczyzn jako swoich głównych klientów. Informacje o badaniu Raport „E-commerce w Polsce 2010” jest oparty o wyniki badań przeprowadzonych w kwiecień-wrzesień 2010 r. ...
-
Sprzedaż słodyczy w Polsce wzrośnie
... miejsce Cadbury Wedla. Zdaniem ekspertów sprzedaż słodyczy w Polsce w 2010 r. może wzrosnąć o 5 proc. Sami producenci są bardziej ... Jutrzenki Zarząd Jutrzenki spodziewa się, że w tym roku rynek słodyczy wzrośnie o ok. 7 proc. - Sprzedaż naszej spółki będzie ... będą zmuszeni wydawać więcej pieniędzy na reklamy, rentowność sprzedaży może na tym ucierpieć ...
-
Widoczność reklamy online nieznacznie w górę
... , a więc również dla e-commerce i dla reklamy digital; zobaczymy czy wzrostowy trend w Polsce utrzyma się – mówi Tomasz Piątkowski, Country Manager, Meetrics Polska. Widoczność reklamy wideo w Polsce jest również poniżej średniej międzynarodowej, choć różnica ta nie jest aż tak duża. Polski rynek osiągnął tu w III kwartale wskaźnik ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2005
... Polsce są uczciwe, oraz jaki jest główny powód braku uczciwości takich przetargów w Polsce. BriefIndex to wskaźnik odzwierciedlający trendy dotyczące koniunktury na rynku reklamy ...
-
Rynek mediów i reklamy VII 2006
... 3 miesięcy sytuacja na rynku mediów i reklamy nie ulegnie zmianie. Lipcowej fali badania BriefIndex, podobnie jak przy okazji poprzednich badań koniunktury na rynku mediów i reklamy, towarzyszyły pytania omnibusowe, które dotyczyły oceny festiwali międzynarodowych oraz konkursów branżowych w Polsce. Respondenci oceniali między innymi, czy nagrody ...
-
Stadiony: finansowanie w Polsce i na świecie
... Polsce największy udział w przychodach klubów Ekstraklasy w sezonie 2011/12 posiadały wpływy ze sponsoringu i reklamy ...
-
Flota samochodowa: CFM w Polsce 2008
... reklamy, że outsourcing floty to realna oszczędność, wówczas branża CFM może wyjść na kryzysie całkiem dobrze. Instytut KerallaResearch uważa, że w czasach kiedy „oszczędność” staje się obok hasła „kryzys” najczęściej wymienianym słowem powinien być to moment idealny dla rozwoju wynajmu w Polsce. Rynek ...
-
Internet w Polsce i na świecie 2006
... ., zaś udział w rynku Internet Explorer spadł poniżej 62 proc. Polski rynek komputerowy W 2006 roku sprzedano w Polsce około 2,5 miliona komputerów. Według prognoz na rok 2007 można ... na Internet średnio ponad godzinę dziennie. Reklama online Wartość polskiego rynku reklamy online w 2006 roku wyniosła 215 mln zł (nie wliczając barterów). Dla ...
-
Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
... Polsce jak i zagranicą. Obecny rok to czas weryfikacji strategii i szansa na umocnienie pozycji dla najlepiej zarządzanych firm”, dodaje Patrycja Nalepa. W pytaniu o działania podejmowane przez detalistów odzieżowych i obuwniczych w celu ograniczenia skutków kryzysu najwięcej firm odpowiedziało, iż tnie koszty marketingu i reklamy ...
-
Jakie zwyczaje zakupowe mają Ukraińcy w Polsce?
... Polsce – mówi Piotr Idzik, Managing Director MASMI Poland - Wszyscy oni stają się uczestnikami polskiej gospodarki zarabiając oraz wydając zarobione pieniądze. O istotności tej grupy konsumentów mogą świadczyć pojawiające się coraz częściej reklamy ...
-
Jak pokolenie #hashtag zmienia rynek cyfrowy?
... Wojciech Kuśnierek, Senior Consultant w Bain & Company, podobną tendencję możemy zaobserwować w Polsce. – W ostatnich latach w naszym kraju bardzo rozwinęły się systemy płatności ... płatnej zawartości. Współtworzenie treści wraz z odbiorcami oraz nowe podejście do reklamy uwzględniające profilowanie przekazu staje się wyzwaniem dla podmiotów rynku ...
-
Rynek pracy: aż 600 tys. ofert dla specjalistów, kto potrzebny?
... wpływ wojny w Ukrainie na klimat inwestycyjny w Polsce. Należy jednak podkreślić, że mieliśmy wciąż do czynienia ... jest już wysoka lub dynamicznie rośnie – w tym IT, marketingu, reklamy, grafiki, e-commerce czy badań i rozwoju. ... polskiej gospodarce i pracujących na jej rzecz talentach. Rozgrzany rynek rekrutacji nie istnieje jednak w próżni. Minione ...
-
Social media opanowane przez kobiety i reklamy?
... . „Porównanie platform social media” dostarcza pogłębionych informacji na temat najważniejszych graczy na rynku społecznościowym w Polsce, w tym danych na temat duplikacji pomiędzy poszczególnymi serwisami czy sposobie ich konsumpcji. „Rynek reklamowy” pozwala dowiedzieć się, jakie branże reklamują się najchętniej na danych platformach, czy jakie ...
-
Reklama online? Wideo, wideo i jeszcze raz wideo
... wydatki na reklamę w pierwszym kwartale 2024 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych klasach mediów? Którzy przedstawiciele branży handlowej wydali na reklamę najwięcej? SEKTORY REKLAMOWE W pierwszym kwartale 2024 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 11,5 proc. względem analogicznego okresu 2023 r. Aż dwanaście sektorów ...
-
Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
... turystyki, hotelarstwa i detaliczny handel tradycyjny. Istnieje natomiast potencjalny wzrost handlu elektronicznego i związanej z nim reklamy digital. POLSKA Patrząc na nasz rodzimy rynek, w pierwszym półroczu 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 20,5% względem roku poprzedniego i o 1,7% wobec roku 2019. Oznacza to powrót budżetów ...
-
Reklama łapie oddech, reklamodawcy nie szczędzą pieniędzy
... Które kanały komunikacji zanotowały najwyższe wzrosty? Jaki był udział poszczególnych klas mediów w rynku reklamy? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w wydatkach na reklamę digital? SEKTORY REKLAMOWE Po 2021 r. rynek reklamy w Polsce zwiększył wartość o 16,2% względem roku poprzedniego i aż o 7% wobec roku 2019. Oznacza to ...
-
Polska: wydarzenia tygodnia 41/2012
... Komentarz do wydarzeń gospodarczych SKURCZY SIĘ RYNEK REKLAMY. INTERNET ZANOTUJE WZROST Po zastoju związanym z Euro 2012, rynek reklamy nieznacznie się ożywił. - Moim zdaniem i tak ... Z korzyścią dla reklamy w internecie. - W przyszłym roku internet "wybuchnie" - uważa ekspert ds. mediów. Jedną z przyczyn, że 2012 rok rynek reklamy w Polsce zamknie ...
-
Agencje reklamowe i domy mediowe 2012
... rynek reklamy w Polsce urósł - w zależności od szacunków - o około 2 procent. Na początku roku ... niedoścignionym liderem, jeśli chodzi o ujęcie kwotowe czytamy w raporcie. Prawie połowa pieniędzy, przeznaczona na reklamę w Polsce trafia właśnie tutaj. Drugi pod względem wartości wydatków internet przyciąga budżety o łącznej wartości dwuipółkrotnie ...
-
Reklama zewnętrzna czarnym koniem rynku w 2023 roku
... m.in.: Jak prezentowały się wydatki na reklamę w 2023 roku? Jak zmieniała się wartość reklamy w poszczególnych mediach? Jak prezentował się udział poszczególnych kategorii reklamy w digital? SEKTORY REKLAMOWE W 2023 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 7% względem 2022 r. W tym czasie jedenaście sektorów zwiększyło swoje inwestycje reklamowe, a pięć ...
-
Wydatki na reklamę: Polska i świat 2013
... Polsce w 2013 roku spadną o ... rynek wzrośnie o 5,5% i będzie się umacniał w przyszłych latach rosnąc o 6,8% w 2014 i o 8,9% w 2015. Największe rynki reklamowe USA wciąż pozostają rynkiem, który przynosi najwięcej nowych dolarów na globalny rynek reklamy. W latach 2012-2015 USA powinny przynieść 28% z 76 mld USD, o które powiększy się globalny rynek ...
-
Reklama internetowa rośnie najszybciej
... kondycji, w jakiej w minionym roku znajdował się rodzimy rynek reklamy. Analiza dowodzi, że jego wartość sięgnęła 8,8 mld zł, co oznacza, że mamy ... do grudnia sprzedano w Polsce 56,6 mln biletów, co było kolejnym rocznym rekordem pod względem frekwencji. Dobra sprzedaż biletów miała pozytywne przełożenie na rynek reklamy kinowej. Dziesięć sektorów ...
-
Reklama kontekstowa 2011
... reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania Adkontekst, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można wywnioskować, że rynek reklamy ... na reklamę internetową w Polsce. W ujęciu wartościowym szacunek ten oznacza, że rynek reklamy kontekstowej w 2011 roku był ...